ELO napisal/-a:mislim da lahko na tem mestu povsem brez sramu rečem da noben izmed trgovcem ne naredi nič, da bi se slovensko avtomodelarstvo dvigovalo iz povojev. vse to delajo tekmovalci sami!!! rad bi videl slovenskega trgovca v svetli luči! (pogovarjamo se o avtomodelarstvu!!!!)
No, Elu za informacijo naj povem, da sem kot trgovec sam v letu 1994 začel organizirati tekmovanja z modeli avtomobilov, za tem pa sem aktivno sodeloval pri organizaciji številnih tekmovanj in sem skupno organiziral vsaj 40 dirk za modele avtomobilov, ki so bistveno pripomogle k razvoju tekmovalnega avtomobilskega modelarstva v Sloveniji. In Slovensko avtomodelarstvo ni v nikakršnih "povojih"! Naši tekmovalci se v nekaterih kategorijah lahko povsem enakovredno kosajo s tujci, kar so že dokazali z zmagami na zahtevnih tekmovanjih v tujini ( Uroš Kobe je pred tremi leti zmagal na tekmovanju Rally z modeli MANTUA, ki so se ga udeležili dobri tekmovalci iz cele Italije).
ja, "veljaki" so tudi nekateri izmed trgovcev, ki ljudem na vse pretege skušajo dopovedati kaj je prav in kaj ne, kaj je bolše in kaj ne, čeprav izkušnje in pregled drugih internetnih forumov in strani kažejo drugače in povsem nasprotno od slišanega! in take diskrepance potem ljudi begajo in jih odvračajo od hobija. imajo vpliv, torej so veljaki, pa čeprav je vpliv negativen!
Vsak trgovec hvali tisto kar prodaja, to bi lahko že vsi vedeli! Kupec pa je tisti, ki se odloči kaj bo kupil in komu bo verjel.
O "izkušnjah internetnih forumov in strani" pa ne bi na dolgo in široko razglabljali. Izkušnje se pridobivajo v delavnici in na dirkališčih, ne pa na internetu. Kar preberite si rezultate zadnjega tekmovanja, ki so objavljeni na tejle strani in primerjajte količino in kvaliteto napisanih besedil z rezultati, ki jih je tekmovalec dosegel na tekmovanju.
Ugotovili boste, da tisti ki dosegajo dobre rezultate na tekmovanjih zelo malo ali pa sploh nič ne pišejo po internetu, tisti, ki rezultatov ne dosegajo, pa imajo pri vsaki temi največ za povedati.
je pa trenutno stanje slovenskega modelarstva , predvsem po prihodu sicer kvalitetne novitete-serpenta, v stilu zajebajmo vse kar se zajebat da in kar ni rally....
In ne vem od kje vam ideja, da naj bi trgovci oglaševali stvari, ki jih ne prodajajo. Ker prodajam modele kategorije Rally, me zanimajo dirke za to kategorijo, za ostale kategorije pa naj skrbijo tisti, ki jih prodajajo, pri čemer sem vedno pripravljen na sodelovanje.
Ne vem, zakaj nihče ne upa povedati, kakšno je dejansko stanje v kategorijah 1:10 in 1:8C, kjer je najpopularnejši model SERPENT o katerem se tako veliko govori.
Da ne bo pomote. Serpent je vrhunski avto. Verjetno najboljši. Vendar ni primeren za dirkanje po parkiriščih, ki so največkrat umazana in omejena s trdimi robovi, ki modele poškodujejo. Kvalitetna vožnja je možna le po urejeni stezi. Zdaj mi pa povejte, kako dostopne so te kategorije modelarjem, ki imajo najbližjo primerno stezo oddaljeno več kot 100 Km ?
Lansko leto ste se na forumu bahali, da se številka prodanih Serpentov bliža že trimestnemu številu (če je treba, bom poiskal temo). In kje so ti avtomobili ? Kje so tekmovalci ? Če si ogledam rezultate tekmovanj, opažam, da so skoraj edini, ki delajo dobre rezultate s temi modeli tekmovalci, ki so že več let prisotni na modelarskih dirkah in so izkušnje pridobili na avtomobilih drugih kategorij. Kje so torej začetniki ?
je pa trenutno stanje slovenskega modelarstva , predvsem po prihodu sicer kvalitetne novitete-serpenta, v stilu zajebajmo vse kar se zajebat da in kar ni rally....
Trenutno stanje slovenskega avto modelarstva je takšno, da se je število tekmovalcev iz povprečno 50 in več v lanski sezoni prepolovilo. Veliko tekmovalcev iz kategorije Rally je svoje modele zamenjalo za kvalitetne nove modele Serpent, zato me zanima kje so ? Zakaj ljudje, ki so več let uspešno nastopali v kategoriji Rally še naprej ne dosegajo vrhunskih rezultatov, saj imajo vendar nove in kvalitetnejše avtomobile ?
bolje da vse propade kot pa da še kdo poleg kaj zasluži in bog ne daj ima večjo oblast od nekoga drugega!
Aha, kot ponavadi bi odgovorni radi prevalili svojo krivdo na nekoga drugega in trgovec je za to seveda najprimernejši. Kar se tiče t.i. propada te krivde ne morte naprtiti trgovcem, ki prodajajo modele Rally, saj je ponudba modelov Rally približno enaka, kot v preteklih letih. Novost je velika ponudba modelov v merilu 1:10 in 1:8, ki jih propagira tudi ELO.
Pravila tekmovanj z modeli avtomobilov za državno prvenstvo se določajo na sestanku
modelarskih društev, ki so tudi organizatorji teh tekmovanj, torej koledar dirk in pravila določajo društva in ne trgovci, zato je moč za spremembe v njihovih rokah. Pokalne dirke pa lahko organizira kdorkoli in kadarkoli, po lasrni presoji.
Ne vem, kaj si hotel opsati z "oblastjo" pri modelarstvu. Če je kdo "oblast" so to izvoljeni predstavniki, ELO pa je predsednik podkomisije za avtomodelarstvo, zato bi znal sam največ povedati o slasteh oblastništva pri Slovenskem modelarstvu.
In ker imava z ELOm tole debato o tem, kdo je za kaj kriv in kdo ima bolj prav, me zanima, kaj bo on kot oblastnik storil in kaj je že storil, da bi se povečala udeležba na dirkah in kvaliteta dirk.
Zadnje čase vsi preveč radi kritizirate obstoječ položaj, zanima pa me kaj je kdo pripravljen storiti.