REZULTATI DP LJUBLJANA 21. 3. 2004

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 23.03.2004, 10:04

grilnet napisal/-a:Razlika med tem da na lati stoji Mcgayver ali pa jo držijo modeli je ta da Mcgayverjevih 80 kil modelček ne more premaknit, vijak pa ob trku vsaj malo popusti.
LP 8)


Ti si pa šprical šolo takrat ko je bila fizika na urniku
pod nogo sem še kako čutil premike lajšte za cca 10cm ob vsakem resnejšem trku vijak mislim da ne more popustit za več kot par milimetov potem pa poči


prejšnje finale pa je lata stala na svojem mestu ker se niso nič kaj zaletavali vanjo ampak so pridno vozili okoli tam kjer je narisana proga bi rekel da obvladajo avtočke


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a tornado » 23.03.2004, 10:35

Zgrešili ste temo! :oops: To je rubrika za nadaljevanje te teme.
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.php?t=2561
Lp Rado
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 23.03.2004, 12:48

čestitke vse, posebaj našim iz MSM-ja ter šampionu iz našega kluba. Glede na progo: lani sem bil tam in očitno vidim da sew od lani ni nič spremenilo, spet te late. Sramota , glede na to da se je dirka odvijala v LJ. Lahko bi si za zgled vzeli kakšno drugo progo iz pol manjšega kraja ali celo še manjšega.
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

OdgovorNapisal/-a luigidon » 23.03.2004, 13:05

cuoresportivo napisal/-a:...spet te late...


Pa v čem je problem teh lat? Sej proga je zato, da se po njej vozi in ne da se jo seka! A ni tko? A ste se preveč razvadli, da lahko malo pogoljufate?

Se boste vsaj enkrat odvadli in vozili po pravilih!

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 23.03.2004, 13:28

luigidon: zakaj že ti neki kompliciraš? si že kdaj vozu? Ti je treba razlagat kot da si 5. let star!

Si morda videl kje pri pravih avtih da jih recimo na koncu ravnice čaka betonska stena ali pa da so šikane narejene iz tankovskih ovir? NE, ker je vsakemu škoda sebe in avtomobila !!!

Modelarske piste naj bi bile narejene tako, da ima avto vsaj nekaj izletne cone, kjer se to ne da dosežt pa vsaj pod kotom pobrane letve tako da se avto ne ustavi ob trku ampak poleti in se ustavi nekje na strehi po možnosti. Vsekakor je to bolj dobrodošlo kot trk ob steno kjer zdrobiš pol avtomobila !!!

lp. Uroš
Zadnjič spremenil 1FastDude, dne 23.03.2004, 13:33, skupaj popravljeno 1 krat.
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 23.03.2004, 13:29

glede na tole:

luigidon napisal/-a:Zivjo!
Sicer se ne spoznam veliko na avtomodelarstvo


in glede na tole:
luigidon napisal/-a:
cuoresportivo napisal/-a:...spet te late...


Pa v čem je problem teh lat? Sej proga je zato, da se po njej vozi in ne da se jo seka! A ni tko? A ste se preveč razvadli, da lahko malo pogoljufate?

Se boste vsaj enkrat odvadli in vozili po pravilih!

lp
matjaz


sploh glede na tole:
luigidon napisal/-a:
cuoresportivo napisal/-a:...spet te late...


Sej proga je zato, da se po njej vozi in ne da se jo seka! A ni tko? A ste se preveč razvadli, da lahko malo pogoljufate?

Se boste vsaj enkrat odvadli in vozili po pravilih!

lp
matjaz


no, in na vse to ti kot glavni in edini dizajner ter kot edini merilec posameznih točk te proge ter kot eden izmed risalcev obravnavane proge sporočam naslednje:
z zeleno pobarvana polja proge na letališki so mišljena kot povozna polja, torej polja brez ovir takih ali drugačnih, polja, ki služijo za vožnjo po njih...

ker o zadevi torej ne veš vsega, niti ne vem če si na KTL-u sploh vozil te prosim, da se takih komentarjev, brez da se predhodno o zadevi konkretneje pozanimaš, v nadalnje vzdržiš! sploh zaradi spoštovanja, ki ga do tekmovalcev, ki se s hobijem ukvarjajo več let pač lahko pokažeš.

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 23.03.2004, 13:32

Luigidon....

...ne morem rect kdo si, in ne vem če tekmuješ z avtomobili ali ne, oz. ali si ze sploh poskusil....

Vprasanje je, ali si tako dober, da se ti nikoli ne pripeti da 'zapneš ali zadeneš' takšno lato, ali pa imaš toliko $$$ da te morebitne napake pri vožnji, ki se končajo z polomljenimi deli na modelu enostavno ne prizadanejo.

Vsa poanta kritiziranja teh 'lat' je misljena le v smislu, da bi dirka,bilokatera dirka, ne le ta, lahko dosti bolje izpadla če bi se organizatorji pri pripravi prog malenkost potrudili,
...če ne drugo, vsaj manj tekmovalcev bi domov odšlo slabe volje zaradi škode na svojih modelih...

...žal pa se verjetno to ne ujema s politiko trgovcev :roll:

PS.: lahko samo rečem da smo se lani v Mariboru zelo, ampak ZELO potrudili, da bi bila dirka karseda brezhibno pripravljena, zato me tak pristop.... z 'neobdelanimi latami' pač rahlo spravi v slabo voljo....


lp
Zadnjič spremenil Fuelboy, dne 23.03.2004, 13:36, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Jaro » 23.03.2004, 13:34

Že tole pove vse...


luigidon napisal/-a:Sam si žal tekme nisem mogel ogledati,
Lep pozdrav,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a luigidon » 23.03.2004, 13:55

Jaro napisal/-a:Že tole pove vse...


luigidon napisal/-a:Sam si žal tekme nisem mogel ogledati,



Dobro, zdaj ste se name spravli. Napisal sem, da nisem doma v avtomodelarstvu, napisal sem, da tudi nisem bil na tekmah. Sem pa izrazil začudenje zakaj naj bi se progo "umetno" krajsalo. Clovek bi razumel, da avto odnese iz proge in prileti v steno. Ampak, da pa na notranji strani ovinka sekaš ovinek mi pa ne gre v glavo. Seveda, vsak hoce imati najboljsi cas. Ampak do kam pa lahko potem krajšamo ovinek? Dokler gre a ne? Tudi v F1 imas na ovinkih nekaj fore. Ampak to je prej izjema da se povozi tisti rob kot pa pravilo. Tukaj pri vas pa sem dobil obcutek, kot da je to pravilo, da je potrebno skrajsati ovinek.
Ste ze kdaj vozili gokard v Ljubljani v dvorani?
Koliko si lahko privoščiš krajšanje ovinka?
Vem, modeli so povsem druga reč, ampak dirkaštvo je dirkaštvo. Verjamem, da vam je hudo za vso škodo na avtomobili. Meni bi bilo tudi. Ampak v tem primeru bi se potem trudil, da ne bi krajal ovinkov. Saj obstaja idealna pot skozi vsak ovinek in to vsekakor ni krajšanje ovinka. ali pač?

Sej vem, zdej boste pač hoteli dokazati, da nimam pojma. Ampak dirkanje z modeli in pa dirkanje z gokardi ali ostalimi dirkalniki pa imajo marsikaj skupnega mar ne?

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a Danilo » 23.03.2004, 14:22

LUIGIDON! Ne razpravljaj o stvareh ,ki jih kot vidim sploh ne poznaš. Tvoje primerjave z gokarti pa so sploh neumne. Pridi kdaj res na ogled tekme pa boš dobil malo občutka za te zadeve in prepričan sem da ne boš več klobasal takih neumnosti!!
Take late kot so bile v nedeljo na pisti so za modele katastrofa , to je dejstvo! In da ne bom ponavljal, zadevo z latami bi organizator uredil z zanemarljivimi stroški oz trudom. Tudi v Tolminu smo pred leti organizirali prvo dirko na parkirišču ,kjer so bile late take ,da ni bilo nikakršne možnosti ,da bi se model lahko poškodoval. Akterji na tisti dirki ,ki so še vedno na avtomodelarski sceni lahko to potrdijo. Za organizacijo pa sem sam osebno vložil veliko truda in tudi majčkeno denarja.Toda za nekatere je to že veliko preveč!
Sicer pa teh težav v Tolminu sedaj nimamo . Hvalabogu !

l.p. Danilo
Uporabniški avatar
Danilo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 317
Pridružen: 18.05.2003, 22:26
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a luigidon » 23.03.2004, 14:34

Danilo napisal/-a:LUIGIDON! Ne razpravljaj o stvareh ,ki jih kot vidim sploh ne poznaš. Tvoje primerjave z gokarti pa so sploh neumne. Pridi kdaj res na ogled tekme pa boš dobil malo občutka za te zadeve in prepričan sem da ne boš več klobasal takih neumnosti!!


Ne res ne poznam avtomodelarstva. To sem takoj priznal. Ampak izražam začudenje, da nekaj podobnosti pač mora biti. Se strinjam, da če se tako dela, da se lahko krajša ovinke, potem bi bilo prav, da se tako tudi naredi. Ampak zato pa se dirka na različnih progah. In vsaki posebej se moraš prilagoditi. To se pa menda da ali pač ne? In temu je potrebno prilagoditi način vožnje.
Moti me le to, ker se je totalno spljuvalo organizatorje...Namesto, da bi bili hvaležni, da se lahko kje dirka. Pač proga je bila kakršna je bila. In potrebno se je bilo prilagodit. Da se pa ven hodi z izjavami, da je to organizator naredil le zaradi zaslužka me je pa najbolj razjezilo.

Sam sem bil velikokrat pri kakšnih prireditvah zraven, pa ne modelarskih, ampak povsem iz drugih področij. Ampak vedno je bilo isto. Vedno se najdejo posamezniki, ki spluvajo kar se spljuvat da. Ne da bi kakorkoli pomislili, koliko dela je imel organizator. Jasno je, da so nekatere prireditve boljše, nekatere slabše. In tako bo vedno. In ravno v tem je čar. Bo pa neglede na vse vedno nekdo, ki bo pljuval in bo nekdo, ki bo hvalil....

Ljudje, še posebno Slovenci znamo biti zelo zahtevni do drugih, do sebe pa ne.

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a Fisher » 23.03.2004, 14:48

luigidon:

Glej, ce bi bile late skozi in skozi postavljene bi se bila ena milost, ne mores pa lat kar tako sredi ravnine zaceti, ko te mal odnese da zabijes z roko-podovozjem direkt v rob pri polni hitrosti, kaj sledi ti je jasno. In niti v tvoji primerjavi z elektricnimi kosilnicami-ki si mimogrede ne zasluzijo imenovanja gokart-ce bi kdaj vozil pravi karting bi ti bilo jasno kaj govorim-te late nimajo nikakrsne povezave.

Seveda se proge ne krajsa, in nekateri se tega drzimo z latami ali brez, nekaterim pa tudi betonska ograja ne pomaga da ne bi krajsali.

Ampak med samimi modelarji se jasno ve kdo spada kam.

Jaz mam se malce vec pripomb kakor nad samimi latami:

Prvo kar me je precej motilo je to, da se je prekinil finale skupine rally F1, tega se v taki skupino kot je nastala zdaj enostavno nebi smeli privosciti., saj nas je po 10ih minutah vozilo v istem krogu 5 tekmovalcev.

Ampak OK se zgodi (ampak to se ponavlja s to zanko).

Kot drugo, transponderji ne delujejo kakor bi morali, se mi je ze parkrat zgodilo pri tem sistemu da mi enostavno ni stelo kroga (in ne samo meni) to bi bilo potrebno urediti. Ne morem pasti iz tretjega mesta, zaradi treh sekund ko sm v travi in mimo mene noben ne pelje na 6-7 mesto. Enostavno ni mozno.

In kot zadnje, seveda lesene late o katerih je ze tako veliko govora.

To je moj vtis o tej dirki.

Bi bila zelo lepa, saj smo bili zelo izenaceni, ampak pac nekatere "malenkosti" pokvarijo se tako dobro vzdusje.

LP
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a luigidon » 23.03.2004, 14:55

Fisher napisal/-a:luigidon:

Glej, ce bi bile late skozi in skozi postavljene bi se bila ena milost, ne mores pa lat kar tako sredi ravnine zaceti, ko te mal odnese da zabijes z roko-podovozjem direkt v rob pri polni hitrosti, kaj sledi ti je jasno. In niti v tvoji primerjavi z elektricnimi kosilnicami-ki si mimogrede ne zasluzijo imenovanja gokart-ce bi kdaj vozil pravi karting bi ti bilo jasno kaj govorim-te late nimajo nikakrsne povezave.


Ok ti si prvi, ki je lepo razložil v čem je problem s tem latami. Jasno je, da se kdaj naredi napako. Ampak dobil sem občutek tukaj, da je pravilo, da se vozi po latah.


Ce bi me pa kdo vprašal kakšna je konstruktivna debata, bi dal pa za zgled pisanje Fisherja. Povedal kaj ga je motilo ne da bi kakorkoli pljuval čez organizatorje.

Kar se pa tiče gokardov imaš prav. Ampak če se jim uradno reče gokard, ne morem rečt kosilnice:)))Je pa res, da j pravi gokard povsem nekaj drugega...

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a grilnet » 23.03.2004, 15:33

ELO napisal/-a:no, in na vse to ti kot glavni in edini dizajner ter kot edini merilec posameznih točk te proge ter kot eden izmed risalcev obravnavane proge sporočam naslednje:
z zeleno pobarvana polja proge na letališki so mišljena kot povozna polja, torej polja brez ovir takih ali drugačnih, polja, ki služijo za vožnjo po njih...

l.p.
de elo


Luigidon: Dej še enkrat preber kaj je Elo napisal tuki, zakaj so tista zelena polja čez katere so bile late. Pol pa prid še enkrat pogledat to pisto in kako se vozi. Šele potem se začni oglašat in bit pameten. Si pa sam napisal da pri formula1 tudi vozijo po tistem belordečem robniku. No v tem primeru je to zeleno polje. Zakaj potem tam ni betonske ograde in zakaj lahko vozijo tam pa tudi če je vse drugega kot pravilo. Zakaj potem tam ne-bi smel voziti tudi jaz.

Pa kaj se tebi zdi prav da je bila v enem izmed teh zelenih polj prej lata postavljena vodoravno cca 10 min potem pa se je gospod Mcgayver odločil da bo brez opozorila med dirko!!!!!! lato postavil navpično in nato še stopil na njo? Kako naj jaz v polni koncentraciji in v spominu s progo izpred 9 min potem vem da je zdaj lata v zelenem polju ki je namenjeno krajšanju (rdeče belo polje pri formuli) vem da je tam kar naenkrat lata? Mislim da to nebi uspelo pogruntati nobenemu razen če na pospeševanju veselo trešči vanjo!

Mislim da je prav da popluvamo kar nam ne leži. Mogoče bo drugič bolje.

LP 8)
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a luigidon » 23.03.2004, 17:38

grilnet napisal/-a:
Luigidon: Dej še enkrat preber kaj je Elo napisal tuki, zakaj so tista zelena polja čez katere so bile late. Pol pa prid še enkrat pogledat to pisto in kako se vozi. Šele potem se začni oglašat in bit pameten. Si pa sam napisal da pri formula1 tudi vozijo po tistem belordečem robniku. No v tem primeru je to zeleno polje. Zakaj potem tam ni betonske ograde in zakaj lahko vozijo tam pa tudi če je vse drugega kot pravilo. Zakaj potem tam ne-bi smel voziti tudi jaz.


Mislim da je prav da popluvamo kar nam ne leži. Mogoče bo drugič bolje.

LP 8)


Zakaj pa se potem pljuva čez late, če bi pa mogli pljuvati čez to, da so bile na zelenem polju?!!!

Mislim, da je point tle le v tem, da se popljuva kar vam ni bilo všeč. KEr je pac potrebno vse spljuvat.

Bi pa se tole dodal. V F1 imas ovinke razširjene in jih kaj veliko pač ne skrajšaš. Tukaj pa sem na eni slikci videl kako je nekdo poskušal prehitevati čez lato. Še komentar je v tem stilu. Razen ce je voznik naredil napako in po nesreci zapeljal na lato, da bi se izognil avtu spredaj?

Občutek imam, da tukaj pri vas ne sme nihče dati mnenja in da se ne sme nič vprašati, če nisi bil na dirki.

Ah, vsako nadaljnje razpravljanje je zapravljanje časa...

Tako, da v tej temi-HOWK....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a OPELFRIK » 23.03.2004, 23:24

Zdravo,

Tudi jaz bi nekaj dodal, da bo mogoče več jasno vsem tistim, ki tezje razumejo, kaj pomeni se potrudit pri .....

V Mariboru smo lani vložili saj 3 polne dni dela pred tekmo, na samem terenu, da sploh ne govorimo o ostalem delu.

Kolikor vem pa smo vse rdečo-bele strešice dobili v posojo od prav tega istega organizatorja ( upam da smo jih že vrnili ).

:arrow: :arrow: [img] http://www.msm-rc.net/slike/galerija/ms ... 90068.html [/img]

pa še bližnjica do drugih slik iz prvenstvenih tekem.

:arrow: :arrow: http://www.msm-rc.net :arrow: galerija


Sicer pa nam pravilnik omogoča kaznovat vse tiste ki špricajo mimo - vključno z mano, saj je bila to moja prva tekma. Brez sodnikov seveda to ne gre, ki pa so tudi tam nekje v pravilniku omenjeni BTW.

Drugače odhajam iz LJ lažji za 25K SIT, ki sem jih seveda sam zlomil, vendar dvomim da bi mi to isto ratalo na recimo MB progi lani ali pa kje drugje.

Da pa ne bom samo "pljuval" se bom rajsi poslovil.

LP, Vladimir Knehtl
Uporabniški avatar
OPELFRIK
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 148
Pridružen: 14.07.2003, 22:28
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ShAq^ » 24.03.2004, 10:45

lp vsem modelarjem :D
moram povedat da sam še ne vozim avta! imam pa kar nekaj izkusenj z temi avtomobili....namrec,ce se ze kam zaletis je takoj velika moznost da kaj unicis :D to pa terja $$$,grrr

glede dirke same oz. proge pa bi rekel:
za zgled si je treba vzet naso progo ki smo jo lani za DP pripravljali kar dobra 2 tedna in se zadnjih par dni toliko bolj.
nasa proga je bila zelo super! organizator te dirke bi se lahko vsaj malo bolj potrudil glede teh lat,ki so vse motile :D mene ni bilo na dirki a vem da ne bi bil prevec zadovoljen z izgledom :D
lp,slavko
Uporabniški avatar
ShAq^
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 351
Pridružen: 05.10.2003, 12:56
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 24.03.2004, 14:47

No, očitno mi je uspelo organizirati najbolj popljuvano dirko v zgodovini Slovenskega avtomodelarstva. Pri vsem skupaj me čudi le, da so pritožbe tistih, ki sploh niso tekmovali mnogo bolj kritične od pritožb tekmovalcev, največ pa imajo za povedati tisti, ki sploh še nikoli niso sodelovali na dirki.

Poskusil bom pojasniti nekaj stvari, sicer pa ne maram takega nivoja debate. Nestrpnost v modelarstvu je eden izmed glavnih razlogov za zmanjšanje števila tekmovalcev, ki ga obdelujemo v neki drugi temi.

Za začetek naj pripomnim, da se je letošnje prve dirke udeležilo komaj polovica tekmovalcev iz prejšnje sezone. Začetnikov skorajda ni, s tekmovanjem pa je prenehalo mnogo tekmovalcev iz prejšnje sezone. Razlogi za to so vsem na očeh, vendar kot trgovec nisem poklican, da o njih razpravljam, čeprav lahko z matematično natančnostjo predvidim udeležbo na prihodnjih dirkah za letošnje državno prvenstvo...

Zdaj pa k pritožbam:

Late, ki lomijo avtomobile

Največ pripopmb je bilo na deske, ki omejujejo progo. V Ljubljani imamo deske za omejitev proge že več kot 4 leta. Imeli smo jih že na stari progi (IMP Promont) in tudi v prejšnjih dveh sezonah na progi KTL. Vsi tekmovalci so bili seznanjeni z načinom omejitve proge, pa v preteklih sezonah ni bilo veliko pritožb. Nasprotno. V preteklih sezonah je bila dirka v Ljubljani večkrat pohvaljena.

Na prostoru, ki je zelo majhen so deske edina možna pregrada, ki preprečuje sekanje ovinkov. Po deskah ni treba voziti in vanje se ni treba zaletavati. To so dokazali najboljši tekmovalci, ki so brez zaletavanja prevozili celo progo. Res pa je, da avtomobili Rally lažje prenesejo trčenje z desko, kot avtomobili v merilu 1:10. Proga v Ljubljani je za modele v merilu 1:10 in za modele kategorije C popolnoma neprimerna, saj so ti modeli namenjeni za vožnjo po urejenih stezah, kakršna je edino v Tolminu.

Tekmovalci se boste morali odločiti, ali boste vse dirke državnega prvenstva in vse dirke v Sloveniji sploh vozili v Tolminu, saj nobeno parkirišče ne more zagotoviti takih pogojev. Če boste hoteli dirkati na domačem dvorišču, pa se boste morali sprijazniti s progami slabše kvalitete in po njih voziti z za to primernimi modeli.

Tekmovanje z modeli Rally izvira iz Italije, kjer ima dirkanje z modeli avtomobilov najdaljšo tradicijo. Razlogi za to so bili v tem, da so avtomobili kategorije C postajali predragi in prezahtevni za vzdrževanje, vozili pa so lahko le po posebej za to namenjenih stezah, ki jih tudi v Italiji nima vsaka vas. Zaradi želje tekmovalcev po poceni in preprostem dirkanju, so s predelanimi avtomobili kategorije Off-road začeli drikati po parkiriščih, ki ne zahtevajo posebej zahtevne priprave proge in modela. Zaradi vseh teh razlogov je kategorija Rally najprimernejša za vse, ki si želijo preprostega dirkanja v nezahtevnih pogojih.

Kategorije na dirki in velikost pokalov

Organizator dirke za državno prvenstvo mora organizirati vse kategorije iz pravilnika za državno prvenstvo! Čeprav že leta zagovarjam pravico organizatorja, da organizira kategorije, ki jih želi in ki jih je sposoben izpeljati, saj se zavedam da v Ljubljani ne morem pripraviti proge, ki bi ustrezala kategorijam 1:10 in 1:8 C, večina predstavnikov klubov na sestankih ob začetku sezone vedno izglasuje to, da organizator mora razpisati vse kategorije.

To pomeni, da mora organizator pred začetkom dirke pripraviti tudi vse komplete pokalov, ki jih je seveda treba plačati. To pomeni nakup 8 kompletov pokalov. Ker je bilo za pričakovati, da vseh kategorij ne bo na tekmovanje sem se odločil za nakup manjših pokalov, ki kljub temu niso zastonj.

Čudi me, da se nihče ne pritožuje nad velikostjo pokalov, ki so bili podeljeni za končno uvrstitev na državnem prvenstvu v sezoni 2002 ? Čudi me tudi, da nihče ni opazil, da so bili pokali za končno uvrstitevv sezoni 2003, spet primerne velikosti ? Kaj mislite, da jih je plačala ZOTK ?

Dobiček organizatorja

Marsikdo omenja dobiček, ki naj bi ga organizator imel pri organizaciji tekmovanja. Večina izmed najbolj glasnih, seveda še nikoli ni sodelovala pri organizaciji kakršnekoli dirke in se z vsemi štirimi otepajo kakršnega koli sodelovanja pri tem.

Vse, ki očitate organizatorju, da organizira dirko zaradi dobička, pozivam, da sami organizirate dirko. Pri tem vam ponujam pomoč.

Vsakomur, ki je pripravljen organizirati dirko radijsko vodenih modelov avtomobilov v Ljubljani, kjer bo razpisana tudi kategorija Rally, dam v brezplačno uporabo sistem za merjenje časov in ozbočenje ter ga usposobim za delo z njim !

Izjema med ljudmi, ki mi očitajo, da organiziram dirke zaradi dobička in sami niso sposobni organizacije je Danilo. Danilo je sposoben organizator, ki je pripravljen organizirati kvalitetno dirko tudi za mnogo manj tekmovalcev, hkrati pa je edini človek v Sloveniji, ki je zbral dovolj sredstev in poguma za postavitev edinega modelarskega poligona, zato so njegove kritike upravičene. Svoje delo opravlja neprofitno in zaradi ljuniteljstva.

Za Danila in za Modelarsko društvo Nova Gorica, pa imam le eno vprašanje:

Dirka za državno prvenstvo Slovenije, ki jo organizira MD Nova Gorica 18. 4. 2004 je na avtodromu Gaio v Italiji, ki je za večino tekmovalcev iz Slovenije še bolj oddaljen od Tolmina (vsaj eno uro vožnje več!). Zanima me zakaj ? Steza v Tolminu je zelo blizu Nove Gorice in s tem na nek način predstavlja "domačo" stezo tamkajšnjih modelarjev. Vsi se boste strinjali s tem, da je steza v Tolminu bolje tehnično opremljena in s tem bolj primerna za izvedbo dirke državnega prvenstva in da ni nobene potrebe po organizaciji dirk v tujini.

Mi, lahko torej kdo odgovori na zgornje vprašanje ? Oddaljenost dirk je namreč eden (vendar ne glavni!) od razlogov za upadanje števila tekmovalcev na dirkah.

Za zaključek

Zaradi številnih pritožb na organizacijo, ki jih v preteklih letih, kljub podobnem načinu organizacije ni bilo, se ne čutim več sposobnega organizirati dirke za Državno prvenstvo Slovenije v pogojih kakršni so sedaj. Organizacija dirk je naloga društev in ne trgovcev, večina društev pa si ob zahtevah, ki so iz leta v leto bolj zahtevne, finančno ne bo uspelo privoščiti organizacije tekmovanj.

O rezultatih takšne politike in prihodnosti tekmovanj z avtomobili v Sloveniji ne nameravam razpravljati, saj kot trgovec nisem poklican zato da bi solil pamet vsem po vrsti in opravljal naloge, ki jih morajo opravljati modelarska društva in ZOTK, zato lahko v prihodnje le zagotovim, da bom poskrbel za organizacijo tekmovanj za vse voznike z modeli MANTUA, ki si bodo želeli dirkati z majhnimi stroški, od sodelovanja pri državnem prvenstvu in njegovega "napredka" pa se do nadaljnega umikam, saj nisem pripravljen prevzeti odgovornosti za dogodke, ki se bodo dogajali v preostanku letošnje sezone.

Janez Nebec
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a tornado » 24.03.2004, 14:56

BRAVO JANEZ!!!!! :lol:
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a SPEEDMOJSTER » 24.03.2004, 15:20

Z vso brzino!

Glede lat , na KTLju smo jih vajeni( včasih trikotne, nažalost tokrat niso bile take, kaj moreš). Problem je bila Mc Gayver-jeva lata in to na zelenem polju in kar je še huje pravokotno na smer vožnje, kar pa ni KO !
Kar se organizacije tiče, saj veste za dobrimi konji se kadi :)))
L. P. Aleš & Gusti O.
Uporabniški avatar
SPEEDMOJSTER
Naš človek :)
 
Prispevkov: 144
Pridružen: 23.01.2003, 21:07
Kraj: Kamnik

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron