poročilo minerva drim tima:
Poročilo o tekmovanju na tekmi 24ur Tolmina
EKIPA: Minerva Drim Tim I
Vozniki: Gregor Koritnik, Jan Meršol, Jože Murn, Valentin Kemperle
Mehaniki: Miha Berger, Vanja Berger, Roberta Vavžnik
Avto: CRONO RS-01
Motor: Rossi HTS 2000
Izpuh: Rossi
Tekmo smo pričeli ob 14:00, kmalu po štartu smo imeli težave s prvim zalitjem servomotorjev z vodo. Uporabili smo prvi rezervni servo (Hitec) in dežne gume Arrows ter kljub ponavljanju težav z elektroniko dejansko dominirali na progi vse do ponovne odpovedi elektronike.
Ob slednji odpovedi elektronike nam je avto zbezljal in polomili smo spodnjo roko, zvili spodnjo ploščo avta ter zvili polos. Roko smo zamenjali, polos pa je ostala zvita celo nadaljevanje tekme. Spodnjo ploščo nam je strokovno poravnal Jan, ki je uspešno vihtel kladivo. Ob odpovedi nam je dodobra padla volja, zato smo si vzeli še daljši odmor za prehranjevanje, sušenje čevljev in podobno. Nato smo se nekako pod prisilo odločili da nadaljujemo in zato smo ponovno sestavili elektroniko in pričeli z nadaljevanjem vožnje!
Ob tej odpovedi smo izostali od vožnje za cele 4,5 ure!!!
Nato smo dokaj uspešno nadaljevali z vožnjo, čeprav smo še imeli težave z vlago in smo po polnoči še nekajkrat menjavali elektroniko.
Zanimivo je to, da je sprejemnik (sicer zalit v gumo) ves čas dobesedno plaval v vodi, ampak je deloval b.p.!
Po polnoči, od ponovnega štetja krogov torej, smo večino časa vodili, čeprav smo nekajkrat odpravljali težave, kot sem že omenil. V nedeljo zjutraj smo do svita vozili z off-road gumami (mantua bandit), ob svitanju pa smo presedlali na cestne gume trdote A, kar se je izkazalo za pravilno izbiro in smo do konca tekme enostavno blesteli, ne glede na to kdo izmed nas je bil voznik.
Če pogledamo statistiko celotne tekme, ki jo razdelimo na 47 obdobij, lahko ugotovim, da smo bili 46% obdobij tekme najhitrejši na stezi, da ca 23% obdobij sploh nismo vozili, v preostalem delu pa smo sicer delali po manjše število krogov, kar pomeni da smo nekaj časa vozili, nato pa odpravljali težave z elektroniko.
Po pregledu stanja timerjev na oddajnikih smo ugotovili, da smo vsega skupaj vozili zgolj dobrih 15ur in kljub vsemu dosegli tretje mesto in za prvim zaostali 393krogov, kar je vsega skupaj slabe 4 ure vožnje!!! Če težav z vodo v preobčutljivih servomotorjih ne bi imeli bi lahko tekmo s tempom kakršnega smo imeli kot zmagovalci končali najkasneje v nedeljo ob 12:00!
Naj na tem mestu omenim, da težav z avtomobilom ali motorjem nismo imeli in razen zaradi odpovedi elektronike zlomljene roke nismo imeli. Na avtu nismo zamenjali nobenega dela, ki bi se obrabil ali kaj podobnega. Motorja in njegovih nastavitev se od 14:00 v soboto do 14:00 v nedeljo nismo dotaknili, niti enkrat samkrat ni ugasnil na dolivanju ali na progi! Ugašali smo ga edino ob menjavanju baterij, pa še to ne vsakič. Izkazal se je kot zelo zanesljiv in primerno zmogljiv. Z njim smo uspeli izboljšati rekord kroga kar je svojevrsten dosežek, prav tako kot je svojevrsten dosežek da smo v treh polurnih obdobjih presegli število krogov, kot so jih imeli in dosegli zmagovalci polurnih tekem za DP v kategoriji Rally F1.
Avto je bil z uporabo nekaterih sicer nestandardnih in mogoče malo drznih nastavitev enostavno fantastičen, v vsakem trenutku izjemno vodljiv, predvidljiv, zelo hiter in zanesljiv! V imenu celotne ekipe se zahvaljujem Top-Modeltehniku d.o.o. in Jeklin Mateju, da nam je s svojo ponudbo omogočil vožnjo z že omenjeno fantastično kombinacijo avta in pogona.
V celotnem času vožnje smo porabili en komplet Arrows dežnih gum, dva kompleta Mantuinih Bandit gum ter dva kompleta cestnih gum trdote A ter en komplet cestnih gum trdote B ter slabih 15l goriva.
Več o naši vožnji, hitrosti in ostalem lahko razberete tudi iz priložene statistike.
Vesel sem, da smo na koncu kljub težavam stali na stopničkah, za kar gre zahvala predvsem moralnim spodbudam sovoznikom in mehanikov, pa tudi drugim sotekmovalcem.
Še enkrat se zahvaljujem vsem sodelujočim, Top-Modeltehniku d.o.o., sovoznikom in mehanikom!
Vodja ekipe:
gregor koritnik
prevoženi krogi glede na čas tekme:
http://www.elo.si/minerva/24urtolmina/diagram-krogi.htm
število krogov v posameznih obdobjih:
http://www.elo.si/minerva/24urtolmina/krogi-obdobje.htm
baza:
http://www.elo.si/minerva/24urtolmina/S ... e-casi.htm