po 24ur tolmina

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

OdgovorNapisal/-a Danilo » 25.05.2004, 12:11

Vem , da večina čaka tudi poročilo organizatorja. Zaradi službenih obveznosti mi tega ni uspelo prej napisati , kakor šele sedaj.
Ne vem sicer kje bi sicer začel , vendar mislim , da moram najprej povedati sledeče.
Verjetno se malokdo zaveda , koliko truda , volje in denarja je potrebno vložiti v to kar se je pripravilo v Tolminu. Vse skupaj se je pripravljalo kar skoraj tri mesece.Zadnji teden pred dirko pa sem svojo službo popolnoma zanemaril in delal po cele dneve samo na organizaciji te dirke.
Seveda so mi pri tem pomagali tudi ostali člani našega kluba . Še posebej bi se za ves vloženi trud zahvalil Iztoku in Robiju.
Da je dirka uspela v vseh pogledih ne dvomim. Mogoče se je pri kakih malenkostih zataknilo , ni pa vplivalo na splošno oceno.
Sedaj pa bi se zahvalil vsem udeležencem za ves trud ,ki so ga vložili ,da je dirka uspela , to predvsem mislim na vse ekipe in njihovim članom,ki so se spopadli v skoraj nemogočih vremenskih pogojih, vsem članom Modelarskega kluba Tolmin za vsestransko pomoč in na koncu tudi vsem sponzorjem ,ki so nam omogočili ,da smo lahko tako uspešno dirko pripravili.
Želel bi si na koncu samo še nekaj in to je ,da si z debatami ,ki ste jih začeli ne pokvarite dobrih vtisov z dirke. Škoda bi bilo ,da se bo spektakel zopet uporabljalo za neokusne in nepotrebne debate.
Aja pa še nekaj !
Če bo interes velik ,smo pripravljeni dirko organizirati tudi drugo leto !
Rezultatsko poročilo pa bo v zelo kratkem času podal Robi ,ki je bdel za rezultati.
Vsem zmagovalcem in ostalim udeležencem še enkrat iskrene čestitke in lepo je bilo z vami.

l.p. Danilo
Uporabniški avatar
Danilo
Naš človek :)
 
Prispevkov: 317
Pridružen: 18.05.2003, 22:26
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a RB Team » 25.05.2004, 12:53

ZDRAVO! Moji vtisi od dirke mokri,mokri.Dirka je bila izredno zanimiva od začetka pa vse do konca.Vreme je poskrbelo da v ekipi ECO++ nismo ostali brez dela menjavi servota za gas in to kar nekajkrat.Danilo kapo dol za super organizacijo in ostali ekipi seveda.Opažam pa da so se začele že debate kateri avto je bolši........NEBEC je o Mantui govoril veliko in na dirki vse dokazal da je preprosto vse RES.MANTUA JE RAZRED ZASE!!!!!!!!!!Videlo se je kdo ima nekaj v glavi in kdo zna pripraviti avto za Extremne pogoje!ELO in tim so pričakovali veliko več kot pa ste dosegli ,to se je dalo videti pa raje nebi več..........ČESTITKE VSEM ki so tako ali drugače sodelovali ali pomagali ekipam. :lol:
RB Team
Lp: R.Blazina BAJA SS Čunga/Lunga Power
Uporabniški avatar
RB Team
Naš človek :)
 
Prispevkov: 142
Pridružen: 15.02.2003, 17:40
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a GHOST » 25.05.2004, 13:12

ALO .....

Mislim, da se ni potrebno sedaj kregati kateri avto je boljši ( vsak ima svoje mnenje ) bodimo zadovoljni da je dirka uspela in da je za nami še nekaj novih izkušenj.


PUSTITE KREGANJE IN SE RAJŠI POSVETITE LEPŠIM STVAREM ..... :-)

P.S. Upam da ne bo spet treba kaj brisati...

UŽIVAJTE !
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 703
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Fisher » 25.05.2004, 13:14

Sej to ni kreganje. Debata pac. :)

Elo oz MINERVa je dosegla pa veliko. :)

Postavili so nov rekord kroga s pomocjo elotovih nastavitev in janove voznje, in bili izredno hitri!!!

Ce ne bi bilo dezja, bi bila slika zagotovo precej drugacna. Sam OK to ni opravicilo, je pa dejstvo.

Ker v zadnjih par urcah dirke so bili MINERVA nepremagljivi!
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a grilnet » 25.05.2004, 13:18

FISHER: pozabil si dodati da z motorjem rosi ki vsi vemo da ni najhitrejši motor. Kaj bi šele bilo avto z Elotovimi nastavitvami in kot praviš Janovo vožnjo?


Hm.... Zanimivo za razmišlat.




LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Fisher » 25.05.2004, 13:24

Vsega ne smem povedat, da ne bo kdo slabo ostal. :D
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 13:26

MED DRIVER napisal/-a:ZDRAVO! Moji vtisi od dirke mokri,mokri.Dirka je bila izredno zanimiva od začetka pa vse do konca.Vreme je poskrbelo da v ekipi ECO++ nismo ostali brez dela menjavi servota za gas in to kar nekajkrat.Danilo kapo dol za super organizacijo in ostali ekipi seveda.Opažam pa da so se začele že debate kateri avto je bolši........NEBEC je o Mantui govoril veliko in na dirki vse dokazal da je preprosto vse RES.MANTUA JE RAZRED ZASE!!!!!!!!!!Videlo se je kdo ima nekaj v glavi in kdo zna pripraviti avto za Extremne pogoje!ELO in tim so pričakovali veliko več kot pa ste dosegli ,to se je dalo videti pa raje nebi več..........ČESTITKE VSEM ki so tako ali drugače sodelovali ali pomagali ekipam. :lol:


od tega kar si napisal drži predvsem tole: kdo zna pripraviti avto za Extremne pogoje!
to je nesporno res!

res je tudi to, da smo pričakovali več kot smo dejanko dosegli! in pričakovali smo manj mokro vreme, od tod tudi manj vodoodporen avto!

to, kaj je razred zase in kaj ne pa boš lahko prebral v našem posebnem poročilu! tam boš tudi lahko videl kdo je postavil vse rekorde in bil ves čas najhitrejši na progi! tako v mokrem kot v suhem! in koliko česa je kdo obrabil in kaj zamenjal!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 25.05.2004, 13:57

Ja, kot ponavadi tisti, ki niso sposobni zmagati na tekmovanjih, poskušajo zmagovati v gobezdanju na internetu.

Nesramno in žalostno.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 14:00

kar se nastavitev tiče pa takole, nisem samo jaz nastavljal avto, nastavljali smo ga skupno....

vsi pa ste lahko videli, da smo bili pri nastavljanju dokaj uspešni!
naj povem še to, da te uporabljene nastavitve niso bile najhitrejše, smo namreč jih prilagodilit ako da smo imeli kompromis med obrabo gum in vodljivostjo!

več v poročilu....
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fuelboy » 25.05.2004, 14:00

Tudi jaz menim, da bi ob bolj suhem vremenu bila slika lahko precej drugačna, zato ne moremo govoriti kateri avto je 'boljši', kateri 'slabši',

Če pogledamo kaj se je dogajalo, oz. kaj je odločalo na tej 24urni dirki bomo ugotovili, da predvsem:

1. Zaščita elektronike pred vlago in pripravljenost modelov :!: :!: :!:
2. Pripravljenost in organiziranost ekipe :!: :!:
3. Vozniki :!:

...lahko rečem da izbor samega modela, in motorjev sploh ni prišel do izraza, kar pa nikakor ne pomeni da bi to veljalo ob suhem vremnu... :roll:

...lep dokaz za to je ekipa ECO ++ ki je z navadnim motorjem za hrošča dobršen del dirke celo vodila, in začela prvič drseti po lestvici navzdol šele ko so se pojavile težave z elektroniko, ter močneje začela izgubljati ko se je proga začela sušiti, ....šele tu so prišli do izraza motorji (vendar je bilo najprej potrebno zdržati do kakih 4h zjutraj :) ).
...take pogoje pa je brez konkurence najbolje izkoristila ekipa Minerve, ki je, ko se je začelo sušiti, bila dobesedno nepremagljiva.

Ne smemo pa pozabiti, da ja na taki dirki zelo pomembna tudi taktika, in ne samo tiščanje na polno.... vprašanje kako dolgo bi zdržal material, če bi vreme bilo suho... šele takrat bi lahko govorili o dejanski vzdržljivosti posameznih modelov, medtem ko je na tej dirki odločilno vlogo igrala predvsem organiziranost in pripravljenost ekip.

....število tehničnih težav zaradi odpovedi mehanskih delov na modelih je bilo zelo nizko, če ne celo zanemarljivo, menim da je večina težav te dirke izhajala iz elektronike in šele posledično polomljenih delov.

Kakorkoli... še enkrat bi rad poudaril, da je neglede na vremenske razmere prireditev odlično uspela... še enkrat vse čestitke prirediteljem in vsem ekipam ki so se sploh odločile da se odločijo udeležiti take vstrajnostne dirke!

...upam pa, da ne bo zadnja ker je bilo res SUPER :D

Lep pozdrav!

PS ...pa ne se spet začet kregat prosim ;)
Zadnjič spremenil Fuelboy, dne 25.05.2004, 14:08, skupaj popravljeno 1 krat.
LP Tomaž
Uporabniški avatar
Fuelboy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 260
Pridružen: 30.10.2002, 16:47
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 14:05

MANTUA napisal/-a:Ja, kot ponavadi tisti, ki niso sposobni zmagati na tekmovanjih, poskušajo zmagovati v gobezdanju na internetu.

Nesramno in žalostno.


imaš koga konkretnega v mislih?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a dušan » 25.05.2004, 14:22

Lepo se je bilo družiti cel vikend z vsemi tako ali drugače nastopajočimi člani vseh ekip, vendar se bojim, da bo sedaj nastala spet ena velika štala na forumu. Pustimo sedaj kdo ima najboljšega, najdaljšega itd., pripravimo avtomobile in se spet vidimo na naslednji dirki, ter ustvarimo vzdušje kakršno je bilo ta konec tedna.

Modelarski pozdrav
Dr.Ole
Uporabniški avatar
dušan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 103
Pridružen: 14.11.2002, 23:56
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Fisher » 25.05.2004, 14:35

Problem je v tem ker nekateri hocejo stvari predstavit v napacni luci!!!!!!!!!!

Tudi meni osebno je mantua bolj pri "srcu" sam dejstva so pa dejstva.

Na cronotih nismo po par urah menjali diferencialov!!!!!!

Nam je sel sele 20 min pred koncem dirke, in to na avtomobilu ki je prej ze eno sezono aktivno vozil na vseh dirkah.

Toliko o kvaliteti modelov!

LP
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a grilnet » 25.05.2004, 16:05

Hm..... Mi je Elo poslal mal statističnih podatkov je bla kr zanimiva borba že samo če gledaš čez številke. Blo je tut zelo zanimivo število 0 (ničel) v krogih skoraj 3 ure skupaj. In še... Minerva je bila zadnjih nekaj ur nepremagljiva. Mantua team pa sigurno suvereno proti zmagi. Zelo zanimivo.



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 25.05.2004, 17:02

No vsi pozabljate ekipo iz Nove Gorice. Žal preveč smole z HITEC servoti v dežju. Če bi bilo suho bi znal biti njihov dirkalnik, še hitrejši od Minerve.(Novarossi seveda)
Že v dežju, ko je avto vozil po pisti, je dobesedno pometal z nami.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 17:17

TomyBoy napisal/-a:No vsi pozabljate ekipo iz Nove Gorice. Žal preveč smole z HITEC servoti v dežju. Če bi bilo suho bi znal biti njihov dirkalnik, še hitrejši od Minerve.(Novarossi seveda)
Že v dežju, ko je avto vozil po pisti, je dobesedno pometal z nami.


vsi mi po zunanji strani po "suhem", oni pa po z vodo zalitih apeksih. ni čudno da so poleg iz elektronike ven vodo odlivali tudi iz motorja! nam motor enkrat ni ugasnil zaradi vode ali česa podobnega!

so pa bili hitri, to priznam!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 17:24

poročilo minerva drim tima:

Poročilo o tekmovanju na tekmi 24ur Tolmina


EKIPA: Minerva Drim Tim I
Vozniki: Gregor Koritnik, Jan Meršol, Jože Murn, Valentin Kemperle
Mehaniki: Miha Berger, Vanja Berger, Roberta Vavžnik

Avto: CRONO RS-01
Motor: Rossi HTS 2000
Izpuh: Rossi


Tekmo smo pričeli ob 14:00, kmalu po štartu smo imeli težave s prvim zalitjem servomotorjev z vodo. Uporabili smo prvi rezervni servo (Hitec) in dežne gume Arrows ter kljub ponavljanju težav z elektroniko dejansko dominirali na progi vse do ponovne odpovedi elektronike.
Ob slednji odpovedi elektronike nam je avto zbezljal in polomili smo spodnjo roko, zvili spodnjo ploščo avta ter zvili polos. Roko smo zamenjali, polos pa je ostala zvita celo nadaljevanje tekme. Spodnjo ploščo nam je strokovno poravnal Jan, ki je uspešno vihtel kladivo. Ob odpovedi nam je dodobra padla volja, zato smo si vzeli še daljši odmor za prehranjevanje, sušenje čevljev in podobno. Nato smo se nekako pod prisilo odločili da nadaljujemo in zato smo ponovno sestavili elektroniko in pričeli z nadaljevanjem vožnje!
Ob tej odpovedi smo izostali od vožnje za cele 4,5 ure!!!

Nato smo dokaj uspešno nadaljevali z vožnjo, čeprav smo še imeli težave z vlago in smo po polnoči še nekajkrat menjavali elektroniko.
Zanimivo je to, da je sprejemnik (sicer zalit v gumo) ves čas dobesedno plaval v vodi, ampak je deloval b.p.!

Po polnoči, od ponovnega štetja krogov torej, smo večino časa vodili, čeprav smo nekajkrat odpravljali težave, kot sem že omenil. V nedeljo zjutraj smo do svita vozili z off-road gumami (mantua bandit), ob svitanju pa smo presedlali na cestne gume trdote A, kar se je izkazalo za pravilno izbiro in smo do konca tekme enostavno blesteli, ne glede na to kdo izmed nas je bil voznik.

Če pogledamo statistiko celotne tekme, ki jo razdelimo na 47 obdobij, lahko ugotovim, da smo bili 46% obdobij tekme najhitrejši na stezi, da ca 23% obdobij sploh nismo vozili, v preostalem delu pa smo sicer delali po manjše število krogov, kar pomeni da smo nekaj časa vozili, nato pa odpravljali težave z elektroniko.
Po pregledu stanja timerjev na oddajnikih smo ugotovili, da smo vsega skupaj vozili zgolj dobrih 15ur in kljub vsemu dosegli tretje mesto in za prvim zaostali 393krogov, kar je vsega skupaj slabe 4 ure vožnje!!! Če težav z vodo v preobčutljivih servomotorjih ne bi imeli bi lahko tekmo s tempom kakršnega smo imeli kot zmagovalci končali najkasneje v nedeljo ob 12:00!

Naj na tem mestu omenim, da težav z avtomobilom ali motorjem nismo imeli in razen zaradi odpovedi elektronike zlomljene roke nismo imeli. Na avtu nismo zamenjali nobenega dela, ki bi se obrabil ali kaj podobnega. Motorja in njegovih nastavitev se od 14:00 v soboto do 14:00 v nedeljo nismo dotaknili, niti enkrat samkrat ni ugasnil na dolivanju ali na progi! Ugašali smo ga edino ob menjavanju baterij, pa še to ne vsakič. Izkazal se je kot zelo zanesljiv in primerno zmogljiv. Z njim smo uspeli izboljšati rekord kroga kar je svojevrsten dosežek, prav tako kot je svojevrsten dosežek da smo v treh polurnih obdobjih presegli število krogov, kot so jih imeli in dosegli zmagovalci polurnih tekem za DP v kategoriji Rally F1.

Avto je bil z uporabo nekaterih sicer nestandardnih in mogoče malo drznih nastavitev enostavno fantastičen, v vsakem trenutku izjemno vodljiv, predvidljiv, zelo hiter in zanesljiv! V imenu celotne ekipe se zahvaljujem Top-Modeltehniku d.o.o. in Jeklin Mateju, da nam je s svojo ponudbo omogočil vožnjo z že omenjeno fantastično kombinacijo avta in pogona.

V celotnem času vožnje smo porabili en komplet Arrows dežnih gum, dva kompleta Mantuinih Bandit gum ter dva kompleta cestnih gum trdote A ter en komplet cestnih gum trdote B ter slabih 15l goriva.

Več o naši vožnji, hitrosti in ostalem lahko razberete tudi iz priložene statistike.
Vesel sem, da smo na koncu kljub težavam stali na stopničkah, za kar gre zahvala predvsem moralnim spodbudam sovoznikom in mehanikov, pa tudi drugim sotekmovalcem.

Še enkrat se zahvaljujem vsem sodelujočim, Top-Modeltehniku d.o.o., sovoznikom in mehanikom!

Vodja ekipe:
gregor koritnik


prevoženi krogi glede na čas tekme:
http://www.elo.si/minerva/24urtolmina/diagram-krogi.htm

število krogov v posameznih obdobjih:
http://www.elo.si/minerva/24urtolmina/krogi-obdobje.htm

baza:
http://www.elo.si/minerva/24urtolmina/S ... e-casi.htm
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a steem » 25.05.2004, 17:50

tistih 91 krogov je res hudo :)

Pohvale vsem ki ste se udeležili tega spektakla in zdržali do konca. Vsaka čast vsem ekipam in organizatorju.

Bo to prešlo v tradicijo ? :)

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 25.05.2004, 17:55

tisto (91) je napaka, konec tekme ni bilo pravi čas rezultatov, 91 krogov je bilo v 45minutah!

v diagramu in izračunih tiste vrstice iz baze nisem upošteval!

bo pa to tradicionalna tekma; o 24ur 2005 se že pogovarjamo!

l.p.
de elo
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 25.05.2004, 18:58

O ja, lepo doživetje.

Sicer pa nas večina ki tukaj pišemo vemo kako je bilo.
Debata o tem kdo je zmagal, s kakim avtom, s kaksnimi vozniki, s kakimi časi,... in ne vem kaj še, je popolnoma bedasta in ne vem zakaj se bi bilo o tem sploh še za pogovarjat. Izteklo se je pa tako kot se je - dejstvo je da na tej tekmi (ja govorim prav o tej tekmi in ne o kaki "ČE BI BILO PA TAKO" tekmi) ni bilo konkurence ekipam Mantua Model SLO in MSM-u. Pač bili so najbolje pripravljeni in so imeli najmanj težav, pa ne zaradi znamke avta, ampak samo zato, ker so imeli zadeve najbolj konstantno nastavljene za celotni potek dirke in jih je bolj malo stvari presenetilo. Pač so že kar dobro vedeli kaj naredit da se bo avto vseskozi časa 24 ur lepo konstantno peljal... Čestitke!
Čestitke tudi Minervi - res najhitrejši avto, a kaj ko to ni bila tista ČE tekma :lol: Pač je tistih 400 krogov zmanjkalo v dežju, kjer so se nekateri avti peljali, nekateri pa stali... :roll:
Sicer pa smo vsi odnesli kar nekaj od te tekme.
Čestitke so v bistvu na mestu za vse ki smo bili tam.
Naša ekipa bi pa tudi imela veliko za povedat, "ČE bi čebula bila bula" ali kako že gre - najbrž so se vam kar pošteno hlače tresle ko smo vodili en dobršen del dirke, pa tudi oddahnili ste si ko so se pri nas začele težave in ko je nehalo padat :wink: Oh ja, ČE........

Bi pa tole 24 UR za naslednje leto še malo premislil, vsaj takole z eno kategorijo dvomim, da bo postalo tradicionalno. Je predrago in prenaporno za voznike in mehanike. Predlagam, da se razmisli v tej smeri, da bi bi bil to kot nek "Praznik slovenskega avtomodelarstva" v smislu 24 ur neprekinjenega dirkanja po ekipah, s tem da bi se pokazale vse ali pa vsaj več kategorij, ki se peljejo pri nas v državnem prvnstvu. To bi bilo še precej bolj pestro kot je bilo, pa tudi lažje za izvesti (vsaj kar se nabiranja voznikov in ekip tiče - bi nas bilo lahko precej več).
Bi bilo za razmislit... :roll:

lp
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron