Statistika tekmovanj z RV avtomobili v letu 2005

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

Statistika tekmovanj z RV avtomobili v letu 2005

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 01.01.2006, 13:16

Iz podatkov o rezultatih na tekmovanjih za Državno prvenstvo in Pokal Slovenije v letu 2005 sem naredil tole statistiko. V njej niso vsebovani vsi podatki (manjkajo elektro kategorije) in možna je kakšne napaka, zato prosim vsakega, ki najde napako ali zbere še več podatkov da jih doda.

V letu 2005 so bile izvedene vse razpisane dirke za Pokal Slovenije in Državno prvenstvo. Na dirkah, ki niso bile izvedene, je bilo število prijavljenih tekmovalcev premajhno (manj kot 5).



DRŽAVNO PRVENSTVO 2005:

Skupno se je Državnega prvenstva udeležilo 53 tekmovalcev. Razpisane in organizirane so bile 4 dirke za vse kategorije.

Kategorija Rally F1:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 4
Skupno število tekmovalcev: 7
Največje število tekmovalcev na dirki: 6
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 5

Kategorija Rally F2:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 4
Skupno število tekmovalcev: 12
Največje število tekmovalcev na dirki: 7
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 6

Kategorija 1:10 TC:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 3
Skupno število tekmovalcev: 12
Največje število tekmovalcev na dirki: 12
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 7,33


Kategorija 1:8 IC:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 4
Skupno število tekmovalcev: 14
Največje število tekmovalcev na dirki: 10
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 8,5


Kategorija 1:5 GT:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 4
Skupno število tekmovalcev: 8
Največje število tekmovalcev na dirki: 7
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 5,5

POKAL SLOVENIJE 2005:

Skupno se je dirk za Pokal Slovenije v letu 2005 udeležilo 54 tekmovalcev.

Kategorija Rally 1/8:

Št. razpisanih dirk: 6
Št. organiziranih dirk: 5
Skupno število tekmovalcev: 28
Največje število tekmovalcev na dirki: 16
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 13,2

Kategorija Mantua ECO 1/8:

Št. razpisanih dirk: 5
Št. organiziranih dirk: 5
Skupno število tekmovalcev: 15
Največje število tekmovalcev na dirki: 8
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 6

Kategorija 1/10 TC:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 2
Skupno število tekmovalcev: 11
Največje število tekmovalcev na dirki: 9
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 8

Če se komu ljubi, bi bilo koristno narediti še statistiko za ostale kategorije in primerjavo s preteklimi leti.
Zadnjič spremenil MANTUA, dne 01.01.2006, 16:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 01.01.2006, 15:35

DRŽAVNO PRVENSTVO 2004:

Skupno se je Državnega prvenstva udeležilo 76 tekmovalcev. Razpisanih in organiziranih je bilo 6 dirk za vse kategorije.

Kategorija Rally F1:

Št. razpisanih dirk: 6
Št. organiziranih dirk: 6
Skupno število tekmovalcev: 14
Največje število tekmovalcev na dirki: 11
Povprečno število tekmovalcev na dirki: ca 9

Kategorija Rally F2:

Št. razpisanih dirk: 6
Št. organiziranih dirk: 6
Skupno število tekmovalcev: 18
Največje število tekmovalcev na dirki: 14
Povprečno število tekmovalcev na dirki: /

Kategorija 1:10 TC:

Št. razpisanih dirk: 6
Št. organiziranih dirk: 6
Skupno število tekmovalcev: 17
Največje število tekmovalcev na dirki: 11
Povprečno število tekmovalcev na dirki: /


Kategorija 1:8 IC:

Št. razpisanih dirk: 6
Št. organiziranih dirk: 2
Skupno število tekmovalcev: 10
Največje število tekmovalcev na dirki: 8
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 7


Kategorija 1:5 GT:

Št. razpisanih dirk: 6
Št. organiziranih dirk: 2
Skupno število tekmovalcev: 5
Največje število tekmovalcev na dirki: 4
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 3,5
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 01.01.2006, 15:55

leto 2004 je bilo statistično uspešnejše od leta 2005, vsaj kar se državnega prvenstva tiče!
kar je pričakovano, saj se je v letu 2005 poleg DP odvijal še pokal slovenije, ki je poleg agitiranja prinesel tudi "deljenje" tekmovalne srenje, tako da je bilo število nastopov na tekmovalni dan bistveno manjše kot lani!

kar je, organizacijsko gledano, slabo!



vsekakor je organizatorjem DP 2005 lahko v veselje in ponos to, da so bile izpeljane prav vse razpisane tekme, kar kaže na to, da je med vsemi prvenstvi, ki jih slovenija premore, ravno DP tisto najresnejše in največje prvenstvo naše deželice.

porast, task ali drugačen, na DP nastopih v sezoni 2005 so doživele naslednje kategorije:
1/8IC: +20%
1/10 TC: +10%
1/5GT: +50%
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

Re: Statistika tekmovanj z RV avtomobili v letu 2005

OdgovorNapisal/-a grilnet » 01.01.2006, 16:30

MANTUA napisal/-a:

DRŽAVNO PRVENSTVO 2005:




Kategorija 1:8 IC:

Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 4
Skupno število tekmovalcev: 14
Največje število tekmovalcev na dirki: 10
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 8,5



Zanimivo. Skupn opovprečno število tekmovalcev v kategoriji 1/8IC je večje kakor v kategorijah rally f1 ali f2. Kar kaže tudi na večjo resnonst voznikov te kategorije. Zagotovo je k temu pripomoglo tudi to da so se dirke odvijale na pistah. Tudi največje število tekmovalcev na eni dirki je večje kot pri drugih kategorjah, kar zopet kaže na porast ter razvoj kategorije kar smo tudi dosegli z dirkanjem na pistah. Torej vse statistike kažejo na to da napredujemo.


Kar tako naprej. Upam da bo to leto še bolje.


LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 01.01.2006, 16:48

Ker očitno zdaj pridejo na vrsto komentarji statistike, naj dodam še svojega:

ELO napisal/-a:vsekakor je organizatorjem DP 2005 lahko v veselje in ponos to, da so bile izpeljane prav vse razpisane tekme, kar kaže na to, da je med vsemi prvenstvi, ki jih slovenija premore, ravno DP tisto najresnejše in največje prvenstvo naše deželice.


Ta trditev ne drži.

Vse razpisane tekme niso bile izpeljane. Za kategorijo 1/10 TC ena izmed štirih tekem ni bila izpeljana ena izmed razpisanih tekem (Vsaj rezultatov zanjo ni). To je nekoliko čudno, saj naj bi bila ta kategorija v porastu, poleg tega pa je ta kategorija tudi eden izmed razlogov za visok zahtevan nivo organizacije. Kot vem je razlog za neizvedeno dirko lahko le v premajhnem številu prijav.

Prav tako ne drži, da je kategorija 1/10TC v porastu (+10%).

Skupno število tekmovalcev v letu 2004 je bilo 17, v letu 2005 pa 12.
Podatka o povprečnem številu tekmovalcev na dirki, ki je za primerjavo sezon najbolj verodostojen za leto 2004 ni, zato sezon ni mogoče primerjati.
Samo na podlagi podatka o največjem številu tekmovalcev na posamezni dirki ni mogoče primerjati sezon.

Ker nimamo jasno postavljenih kriterijev za oceno velikosti in resnosti tekmovanj in ker je število udeležencev na Državnem prvenstvu in na Pokalu Slovenije zelo podobno je trditev, da je katerokoli prvenstvo večje in resnejše nesmiselna.

moja primerjava tekmovalnih sezon ob upoštevanju statistike je takšno:

Glede na to, da imamo mnogo različnih kategorij z zelo majhnim številom tekmovalcev je statistična obdelava težka in včasih varljiva. Ob naprimer 6 ali 7 tekmovalcih v kategoriji že 3 predstavljajo skoraj 50%, zato je tekmovalce bolje gledati skozi številke.


Kategorija Rally:

Zaradi dirkanja na dveh ločenih prvenstvih v kategoriji Rally se je število tekmovalcev občutno zmanjšalo. Če bi imeli le eno namesto dveh prvenstev na državnem nivoju, bi se kvaliteta dirk močno povečala, spet pa bi lahko imeli dovolj številčno skupino F1 za izkušene tekmovalce in skupino F2 v kateri bi tudi začetniki lažje dosegali boljše rezultate.

Kategorija Rally je edina kategorija, ki je bila dovolj številčna, da smo v njej lahko dirkali na dveh zahtevnostnih nivojih, kar je mogoče le ob enotnem prvenstvu.

Kategorija 1/8 IC:

V tej kategoriji je opazno zvišanje števila tekmovalcev. Tekmovalci so odločeni dirkati na najvišjem nivoju, zato se v velikem številu udeležujejo vseh dirk.

Ob pregledu rezultatov vidimo, da so na najboljših mestih izključno tekmovalci z več letnimi izkušnjami. Začetniki v tej kategoriji ne dosegajo nobenih omembe vrednih rezultatov.

Kategorija 1/10 TC:

V tej kategoriji statistično ni opaziti bistvene razlike glede na prejšnjo sezono.

Opozoriti je vredno na to, da so se tekmovalci v velikem številu udeležili parkiriščnih tekmovanj v Mariboru in Hrastniku, kjer smo lahko gledali zanimivi dirki, ki sta bili pohvaljeni s strani večine tekmovalcev, ki so se jih udeležili. Tekmovalci se niso v zadostnem številu prijavili na eno izmed tekmovanj za DP, čeprav je bilo organizirano na pisti, prav tako pa se niso v zadostnem številu prijavili na dirko za Pokal Slovenije na pisti v Tolminu.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 01.01.2006, 19:59

upam, da se bralci v temule dopisovanju vsaj zabavate! probajte pa na zadevo gledati malce globje, ter skušajte malce širše razmisliti o zastavljeni problematiki!

od dp 2005 so bile izpeljane vse štiri tekme od štitih razpisanih! v zagrebu ni bilo zadostno število tekmovalcev v kategoriji 1/10, kot si pravilno ugotovil, toda se je vsaj organizator prikazal in odlično izpeljal tekmo v ostalih kategorijah. tekma je izpeljana, se pa ena kategorija ni vozila, to drži!
toda, marsikateri tekmovalci še vedno čakajo izvedbe nekaterih razpisanih tekem, ki so bile obljubljene kot pokalne tekme (mantua eco, ...)
tekem ni bilo, razlogi pa so, vsaj meni, neznani...

maksimalno število udeležencev na posamezni tekmi v kategoriji 1/10TC je v letu 2005 za 10% večje od tistega v letu 2004; porast torej je, sem pa napisal da je tak ali drugačen! torej trditev drži...

že dve moji trditvi, ki držita, čeprav sta bili označeni za napačni!!

pa nadaljujmo....
to, da najaviš tekmo in jo potem ne izpelješ je neresno!
to, da najavljeno tekmo izpelješ kljub temu, da niso zapolnjene vse kategorije NI neresno!
sledi ---> dp je vsaj v letu 2005 bilo resenjše od nekaterih najavljenih a neizpeljanih pokalnih prvenstev!
to je samo moje mnenje, je pa res da nobena trgovina ne prodaja metra za izmero tega!
razmislite....




in spet, namigovanje na to, da mogoče v 1/8IC novinci nimajo šans za dober uspeh je metanje peska v oči tekmovalcem in zavajanje morebitnih interesentov za pristop h "kraljevski kategoriji"!

kdo od novincev ali nekaterih višjeproračunskih voznikov v kategopriji 1/8 rally ima možnost za dober uspeh (stopničke), če se na tekmi pojavijo tratnik, gačar in drole? noben!!!
borijo se lahko le za mesta od 4. dalje!

v kategoriji 1/10 TC in 1/8IC se lahko skoraj vsak, ki zna avto vžgati in 30minut voziti po progi, bori vsaj za mesta od 2. dalje, torej za stopničke!

svoje o tej temi sem v tej temi povedal...
in sedaj lahko obračate moje besede tako ali drugače!






vsekakor vam tekmovalcem lahko obljubim, da bom dal vse od sebe, da bo dp 2006 transparentnejše, zanimivejše in zabavnejše od dosedanjih dp-jev!

ob tem upam, da mi bodo predstavniki in organizatorju pomagali v duhu dobrega avtomodelarstva in ne v duhu instant potešitve svojih komercialnih interesov!!

hvala in lep pozdrav!


g.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 02.01.2006, 00:01

Gregor,

Iz tvojega pisanja je razbrati kot me imaš za sovražnika, ki si prizadeva za nazadovanje modelarstva. Ne vem, kdaj boste ti in ostali spregledali, da smo vsi ki se profesionalno ali polprofesionalno ukvarjamo z modelarstvom na isti ladji. Sodelovanje in uporaba razuma pomeni vzpon modelarstva, razprtije in sovraštvo pa njegov zaton. Rezultat takšnih odnosov med Slovenskimi društvi je že letos ta, da se tekmovalci nekaterih društev ne udeležujejo dirk, ki jih organizirajo društva katerih vodje se ne marajo z njihovimi vodji. Mnogi tekmovalci so se že letos raje odločali za nastope na pokalnih tekmovanjih, kot na Državnem prvenstvu, kar se v preteklih letih ni dogajalo in še bi lahko našteval.

Največji Slovenski problem je, da ni sodelovanja med društvi in da se nismo sposobni dogovoriti o razumski rešitvi, ki bi zagotovila tekmovanja, ki bi bila vsam v zadovoljstvo in ne bi bil zaradi njih nihče prikrajšan. Takšna tekmovanja je moč izvesti na način, ki bi bil sprjemljiv za vse in bi znova privabil tekmovalce v večjem številu. Samo dogovoriti se je treba, tega pa očitno ne zmoremo.

Namesto tega, da me poskušaš diskvalificirati, bi lahko kot vodja združenja Avtomodelarskih društev Slovenije lahko poskrbel za reševanje nastalega položaja.

Sit sem že tudi nejasnih obtožb in primerjav "nekaterih neizpeljanih pokalnih dirk" z Državnim prvenstvom. Če mi imaš kaj za očitati to napiši jasno in ne zavijaj v meglo.

Prav tako je smešno manipulirat s statističnimi številkami, kjer se vsi zavedamo da en avto tekmovalcev lahko pomeni 50% udeležencev tekmovanja. Če bi se bili sposobni pogovarjati bi v vsaki kategoriji imeli dovolj tekmovalcev za izvedbo samostojne dirke (Tako kot jih imamo v kategoriji Rally).

In tegale kar si napisal, ne moreš dokazati:

ELO napisal/-a:in spet, namigovanje na to, da mogoče v 1/8IC novinci nimajo šans za dober uspeh je metanje peska v oči tekmovalcem in zavajanje morebitnih interesentov za pristop h "kraljevski kategoriji"!

kdo od novincev ali nekaterih višjeproračunskih voznikov v kategopriji 1/8 rally ima možnost za dober uspeh (stopničke), če se na tekmi pojavijo tratnik, gačar in drole? noben!!!
borijo se lahko le za mesta od 4. dalje!


Če pogledaš rezultate vseh letošnjih dirk v kategoriji 1/8IC boš opazil da nihče izmed začetnikov nikoli ni dosegel uvrstitve med prvih 5 (Ob povprečni udeležbi 8,5 tekmovalca na dirko).

Če si ogledaš rezultate dirk za Pokal Slovenije Rally, kjer so nastopali tudi omenjeni trije "nepremagljivi", boš opazil tole:

Na skupno 2. mestu Luka Kranjc (začetnik, ki je prvič tekmoval jeseni 2004)
Na skupno 3. mestu Marko stare (začetnik, ki je letos prvič tekmoval)
Na skupno 4. mestu Anže Dornik (začetnik, ki je letos prvič tekmoval)

Na dirkah Rally se je še en začetnik (Nejc Sever) povsem enakovredno kosal z najboljšimi.

Tekmovalci v skupini Rally so najboljša baza tekmovalcev za "kraljevsko" kategorijo, saj si v sezoni ali dveh nastopanja v manj zahtevni kategoriji pridobijo potrebne izkušnje za korak naprej.

Začetnike, ki začnejo previsoko čaka boleč padec navzdol, kar preprečuje da bi najzahtevnejše kategorije rasle.

Ker ne vidim racionalne razalge za to, da nekateri načrtno omejujejo razmah zahtevnejših kategorij, je edino, kar mi pade na pamet to, da se zavedajo, da so v pogojih dirkanja kakršne imamo sposobni uvrstitev med prvih 5, kar ne bi bilo mogoče ob resni konkurenci tekmovalcev, ki v najzahtevnejšo kategorijo prihajajo z znanjem.

Tudi v avtomobilskem športu tekmovalci ne začenjajo voziti v Formuli 1. Tam se zavedajo, da so edina pot, ki vodi do dobrega tekmovalca tekmovanja na nižjem nivoju, ki omogočajo učenje in napredovanje.

Če boste uničili nižji nivo tekmovanj v modelarstvu, bodo s časom izumrle tudi zahtevnejše kategorije.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Čur » 02.01.2006, 10:22

MANTUA napisal/-a:Če si ogledaš rezultate dirk za Pokal Slovenije Rally, kjer so nastopali tudi omenjeni trije "nepremagljivi", boš opazil tole:

Na skupno 2. mestu Luka Kranjc (začetnik, ki je prvič tekmoval jeseni 2004)
Na skupno 3. mestu Marko stare (začetnik, ki je letos prvič tekmoval)
Na skupno 4. mestu Anže Dornik (začetnik, ki je letos prvič tekmoval)

Na dirkah Rally se je še en začetnik (Nejc Sever) povsem enakovredno kosal z najboljšimi.




Zaenkrat se še ne nameravaam spuščati v ta sranja, ker je v pisarijah čutiti veliko nestrpnosti.
Moti me le imenovanje nekaterih članov našega kluba, ki se jih opisuje v netočnih definicijah.
Toliko kot vozimo- treniramo-uživamo-družimo v Nm, sigurno ne počnete v nobenem drugem klubu. Tekmovalci, ki so posegli po stopničkah so to storili izključno na osnovi treningov, učenja nastavljanja, ... in trdim, da bi to lahko storili tudi v katerekoli drugi kategoriji, ker so pač talenti in imajo ostale pogoje za dosego cilja. (Kranjc, Sever). Torej, Janez, ne zdi se mi umestno, da manipuliraš z imeni in ljudmi.
Pa še nekaj: Luka Kranjc je bil samo na dveh tekmah Pokala v Rallyu in zasedel skupno drugo mesto, pri rezultatih pa sploh ni napisan avto, s katerim je vozil. Kako pa to statistično utemeljiš.

Mimogrede: ali mi lahko nekdo pojasni, kaj se sploh greste. Kaj je sploh cilj teh obrekovanj v stilu:nekateri predstavniki klubov so skregani z drugimi predstavniki klubov, bla, bla, bla,...
Zadnjič spremenil Čur, dne 02.01.2006, 10:36, skupaj popravljeno 2 krat.
11. člen
Svobodna izmenjava mišljenja in misli je ena najdragocenejših človekovih pravic; vsak državljan sme torej govoriti, pisati, tiskati svobodno in odgovarja samo za zlorabo te svobode
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 02.01.2006, 10:30

Neglede kako statistiko obrneš, ni svetla luč v prihodnost slovenskega modelarstva, da ne moremo ali zelo težko skupaj v eno kategorijo spravimo 10 voznikov.

Iz tega razloga želim letos združiti svo modelarsko elito Slovenije, Avstrije in Hrvaške in dvigniti elektro sceno na nivo, kjer bi bilo vsaj 15-20 prijavljenih. Zato, tisti ki imate doma elektro avte, vam zagotavljam, da bom letos v letu 2006 poskusil vse mogoče da bo ta kategorija zacvetela.

Danilo mi je obljubil veliko podporo na Tolminski pisti, Dobnikar bo tako kot vedno poskušal pridobiti Klagenfurtske voznike (tudi sam imam tam prijatelje), jaz pa bom usmeril svoje moči na Graz, Dunaj, ter Hrvaško. Vsi ostali vozniki v Sloveniji (Banko, Sajovic, ...) pa bodo zagotovili udeležbo v sami Sloveniji.

Le tako je lahko uspeh. In sem prepričan da bo. Kot me že poznate ko imam kakšno vnemo in željo, naredim vse v svojih močeh da to ispolnim. In želja je letos narediti dirke v elektro sceni s vsaj 15 vozniki.

Se vidimo!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Robert » 02.01.2006, 11:21

Mantua in Elo:
Koliko pa je bilo izdanih licenc in kaj so po vajinem mnenju vzroki,da je del le teh neaktiven :?:
Uporabniški avatar
Robert
Naš človek :)
 
Prispevkov: 171
Pridružen: 27.12.2002, 15:34
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 02.01.2006, 12:34

Čur:

Ti in ostali se sprašujete zakaj to pisanje:

Za nazorni prikaz odnosov med Avtomodelarskimi društvi v Sloveniji.

Sit sem hinavskih odnosov, ki vladajo med nami. Že leta odkar imamo v Sloveniji modelarska tekmovanja na državnem nivoju, ne rešujemo težav, ki nastanejo. Namesto, da bi težave reševali hitro in pravočasno se delamo, kot da jih ni. Rezultat je očiten.

Če sem z objavo imen užalil katerega izmed tekmvalcev v tvojem društvu se opravičujem in jih lahko izbrišem. Njihova imena sem napisal zgolj zato, ker prevečkrat uprabljamo izraze "nekdo lahko" ali "nekdo je". Če je karkoli kar sem napisal neresnično, te prosim da porpaviš in ne pišeš, člane kluba imenujem v "netočnih definicijah".

Njihovi rezultati so zares plod trdega dela in treningov. Tega na forumih nikoli ne prebremo. Na forumih lahko beremo le o tem, da lahko z "boljšim" avtom zmagaš, ne pa o tem kako do tja prideš. Tvoj klub je lahko za vzor temu, kako se dela z začetniki, ki že v prvi sezoni dosegajo vrhunske rezultate. Glede na dolgoletne izkušnje, ki jih imaš pa lahko vsem zaupaš, zakaj ste izbrali ravno kategorijo Rally in ne kakšne druge.

Rezultati, ki mi jih očitaš so rezultati, ki sem jih sestavil sam iz razpoložljivih podatkov. Če se ti zdi da je v njih kakšna napaka, mi to povej in popravil jo bom. Tako kot urejanje rezultatov je bila tudi podelitev pokalov in organizacija podelitve izključno moje delo, čeprav bi za vse to morala poskrbeti zveza društev. Vse to bi lahko storil kdorkoli drug, pa ni.

In še pojasnilo vprašanja o obrekovanjih v stilu: "Nekateri predstavniki klubov so skregani med seboj..."

To niso obrekovanja, ampak dejstva. Vsak, ki prebere to temo lahko jasno vidi kakšni so odnosi med nami. Debata na forumu je posledica nekomunikacije med nami. V prejšnjih letih smo se o sodelovanju, koledarjih dirk in pravilih pogovarjali na sestankih. Ob koncu sezone smo na sestanku potrdili rezultate pretekle sezone. Na forumu smo odprli zaprto rubriko, za predstavnike društev.

In kaj imamo zdaj ?

Ob začetku leta 2006 ni uradnih rezultatov za leto 2005.

Datum razglasitve ni znan.

Nimamo koledarja dirk za letošnje leto.

V zaprti rubriki foruma, ki je dostopna vsem predstavnikom klubov, nihče ne odgovarja na postavljena vprašanja ali razpravlja o temah.

Dejan:

Želim ti veliko uspeha pri oživitvi elektro prvenstva.

Robert:

Vprašanje o neaktvnih tekmovalcih sodi v drugo temo. Odgovor zakaj je tako, ve vsak izmed nas, na hitro pa gre takole:

- Prvi razlog za neaktivnost je človeška lenoba. Marsikdo pozimi kupi avto (ponavadi neprimeren), si nabavi licenco in postane tekmovalec (na forumu in med prijatelji), ko je treba model pripraviti za vožnjo in se naučiti voziti pa jih veselje mine

- V večini klubov se nihče ne ukvarja z začetniki. Vzoren primer, kako se to dela je Čur v Novem Mestu.

- Marsikdo, ki bi lahko začel s tekmovanjem začne s prezahtevno kategorijo.

V glavnem vprašanje, o katerem bi lahko razpravljali na dolgo in široko.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ELO » 02.01.2006, 13:33

janez, nimamo te za zaviralca avtomodelarstva, saj vemo da je to tvoj kruh vsakdanji, še najmanj pa te imam za to jaz!

jaz tudi nisem tvoj zaprisežen sovražnik, saj veš, da se dostikrat oglasim v tvojo trgovino ne da bi kaj kupil, ampak zgolj na razgovor! in to dobro veš!

tudi ostali mislim da te spoštujejo in se te nekako bojijo, saj vedo, da si kot odličen govorec in pogajalec sposoben mariskoga prepričati v tvoj prav, četudi ta ni najboljši, vsaj za celotno slovensko avtomodelarstvo ne!

ne morem molčati ob trditvah in prepričevanju v zgolj "rally" prav, saj sem v zadevi dovolj dolgo časa da vem kaj je prav in kaj ni prav!
jaz pač gledam na zadevo kot nekdo, ki je bil zadolžen za nivo državnega prvenstva. v letu 2005 se res nisem preveč angažiral, malo tudi zato, da vidim, kako se reči odvijajo če jaz ne vlagam energije v razna zbiranja in objavljanja rezultatov, v organizacijo podelitve,...

jaz delujem oziroma skušam delovati v duhu izboljšanja državnega prvenstva in ne pokalnih tekem, ki koristijo predvsem trgovcem in posameznikom, četudi so te tekme vedno dobra zabava za tekmovalce, kar je še zdaleč od tega, da bi bile tekme za dp mučne in poosebitev trpljenja! mislim, da je to zelo dobro opisal d.šabeder aka TC4 v enemu od svojih postov na temo dp 2005!

in vse moje pisanje se odvija zgolj v duhu tega, da tekmovalcem skušam ublažiti vzhičenost nad zgolj pokalnim parkiriščnim dirkanjem, ki ga poveličuješ kot prodajalec avtomobilov rally klase, katerega jasno motijo kategorije, ki te ne preživljajo ali prinašajo dobička!

narobe je, da podpihuješ nergaštvo v voznikih rally klase nad dirkanjem na pistah, saj se gre koneckoncev le za 4 tekme dp-ja letno, za katere smatram da je tudi rally voznikom v užitek voziti na pistah!

tudi sam sem začel voziti z rally klaso, kjer sem z veseljem treniral in se udeleževal tekem na sežanski, novomeški, črnuški progi in kasneje na letališki, ki so bile vse parkiriščne, čeprav sem se z veseljem odpravil tudi na stezo v zagreb, kjer smo se rally vozniki pomerili ob večjih hitrostih in zahtevah kot na parkirišču!
na ostale kategorije sem presedlal zaradi tehnično naprednejših in zahtevnejših modelov, torej sem šel po pravilno zastavljeni poti, na katero povabim vsakega neukega začetnika, ki me povpraša po nasvetu kako začeti v avtomodelarstvu! o tem obstajajo tako objave na forumih kot na zasebnih sporočilih tega in drugih forumov!




moti me tudi prirejanje nekaterih dejstev!

praviš, da se tvoji tekmovalci/stranke neradi vozijo v oddaljene kraje...
seveda zamolčiš, da se morajo v večjih državah tekmovalci voziti na tekme za dp ali pokal tudi po več kot 300km v v eno smer. le koliko ima tekmovalec iz severne italije do tekme na jugu italije???
slovenija je pač majhna, in ob prevoženih manj kot 200km iz geossa si zaradi naše majhnosti vsaj v 4 različnih državah, kar pomeni da vožnja v tujino ne predstavlja nekega objektivnega omejevalnega dejstva!

poleg tega tudi sam vabiš tvoje tekmovalce na dirke v oddaljeno parkirišče v italijanski mantui! kar pomeni, da se strinjaš, da je za dobre tekme vredno oditi tudi 500km daleč! torej, naredi tudi tekme dp za spektakle, čeprav vemo da ti to ni v interesu!




glede na to, da gre zgolj za 4 dp tekme, sem mnenja, da je bolje da gredo rally tekmovalci na širše prireditvene prostore (piste), kot da 1/10, 1/8C in 1/5GT tekmovalce "tlačimo" na parkirišča! sploh glede na to, da sem mnenja, da dp-ja ne razbijamo po posameznih kategorijah in naj bodo tekme dp-ja druženje vseh slovenskih rc voznikov, saj je tako zabava večja in zanimivejša! komu pa se da gledati vedno 10 istih fac, ki jih tekom leta spoznaš do obisti...?

vsekakor lahko posamezna društva organizirajo toliko "parkiriščnih" tekem, kot jim duša poželi!


skratka, janez, če bi svojo energijo usmeril v vsespolšno avtomodelarstvo bi bil ena a+ človek slovenskega avtomodelarstva, moramo pa ostali upoštevati tvoje razumljivo navijanje za kategorije iz tvoje prodajalne, in jasno, temu ne podleči!
prav tako kot si ne želimo samo enega programa na TV si ne želimo samo ene kategorije na DP!

in prosim te, spoštuj napisano in ne porabi celega dneva za razmišljanje o negiranu vsega tega, saj vedno obstajajo izjeme in druge resnice, globalno gledano pa je to kar sem napisal zagotovo pravilno!!!

l.p.
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 02.01.2006, 14:56

Nekoliko pa že napredujemo. Ne vem zakaj je treba nekoga udarti "z macolo po glavi", da se karkoli spremeni.

Ker smo pogovor prestavili v javnost, ga nadaljujem...

Najprej me moti, da vedno in povsod kot protiargument mojim trditvam navajate to, da sem trgovec, ki bi rad prodal nekaj svojega. To seveda drži vsak trgovec bi rad prodal nekaj svojega, zato ni nič narobe če poskušam poleg tega, da prodajam tudi poskrbeti za tekmovanja in njihov razvoj, kar vsekakor ni dolžnost trgovca, ampak je dolžnost klubov in zveze.

Vedno mi očitate tudi to, da se brigam samo za razvoj kategorije Rally.

Tudi to ni nič slabega. Vse, kar kdorkoli stori za izboljšanje kvalitete tekmovanj, s katerimi so tekmovalci zadovoljni je pozitivno. Povsem jasno je, da za kategorijo Rally skrbim zato ker prodajam avtomobile te kategorije. Poleg tega verjamem, da je ravno ta kategorija najbolj primerna za vse začetnike, kakor tudi za izkušene tekmovanlce, ki ne želijo dirkati na najvišjem nivoju. Ob pomanjkanju časa, ( V trgovini delam vse sam, udeležujem se dirk, jih organiziram in pomagam pri njihovi organizaciji, poleg tega pa imam še družino) se enostavno ne morem ukvarjati še s problematiko drugih kategorij. To se mi tudi ne zdi potrebno, saj imamo v Sloveniji še dva uradna trgovca, ki se ukvarjata predvsem s hitrimi kategorijami in nekaj društev v katerih se člani ukvarjajo izključno s hitrimi kategorijami. Ob takšni armadi ljudi je moja pomoč še pri tem nepotrebna.

V prtekli sezoni sem neuspešno poskusil pomagati pri razvoju tekmovanj z elektro kategorijami. upam, da bo v letošnjem letu Dejan bolj uspešen od mene.

V letošnjem letu bom aktivno sodeloval pri prvenstvu Off-road.

Za ostale kategorije mi preprosto zmanjka časa, predvsem pa je razvoj teh kategorij naloga društev in tekmovalcev, ki se z njimi ukvarjajo, pa tudi trgovcev, ki te modele prodajajo, če že hočete.

Pogost očitek, ki ga izpeljete iz mojega zavzemanja za kategorijo Rally je to, da zaviram razvoj drugih kategorij

To je seveda nesramna laž s katero nekateri poskušajo opravičiti svojo neaktivnost in mi naprtiti krivdo za svoje napake (To ne leti na Gregorja, ki je za razliko od večine gobezdačev za modelarstvo storil veliko pozitivnega).

O "velikem razmahu" hitrih kategorij ob dejstvu, da na večini dirk ni napolnjena niti ena tekmovalna skupina 10 tekmovalcev seveda ni mogoče govoriti. Krivda za to je predvsem v tem, da se društva ne morejo med seboj dogovoriti za sodelovanje. Zaradi tega se tekmovalci raje odločajo za nastope na pokalnih tekmovanjih. Od tega položaja sem popolnoma odmaknjen in se vanj ne vmešavam. Če me bo kdo vprašal za nasvet bom z veselejm povedal kar si mislim, vsiljevanje svojega mnenja tekmovalcem, ki niso niti člani mojega društva ali moji kupci pa se mi zdi vsaj nesramno, če ne že agresivno. Položaja v hitrih kategorijah torej nikakor ne morete pripisovati meni, saj je pred menoj v vrsti še vsaj 10 "krivcev" ki so za to bolj odgovorni.

Če bi se našel kdo, ki bi za hitre kategorije storil toliko, kot sem jaz za Rally bi tudi te cvetele in dirke ne bi odpadale.

Moja vizija razvoja tekmovalnega avtomodelarstva:

V 12 letih odkar se profesionalno ukvarjam z modelarstvom sem videl več kot 500 začetnikov, ki so se razvili v tekmovalce ali predčasno odnehali. Videl sem, kako so se ustanavljala in kako so propadala društva in kako so nastajale in izginjale kategorije. Predpogoj za uspešno rast modelarstvo je delo z začetniki v klubih, naslednja stopnja pa je sodelovanje med klubi.

Večina začetnikov se odloči za modelarstvo, ko ga vidi (in ne ko o njem bere na internetu). Če ostanemo brez začetnikov, je propad dirkanja neizogiben.

Kategorija Rally:

Kvalitetne dirke pomenijo predvsem dirke z 20 ali več tekmovalci v kategoriji. V takšnih pogojih se lahko tekmovalci učijo od boljših, se primerjajo s sebi podobnimi, predvsem pa v četrt finalnih, polfinalnih in kvalifikacijskih vožnjah dobijo prepotrebno "tekmovalno kilometrino", ki je ne more nadomestiti noben trening. Za enkrat lahko to število dosežemo le v kategoriji Rally. Z delitvijo kategorije na Državno prvenstvo in Pokal Slovenije smo že letos razdelili tekmovalce in zmanjšali njihovo število. tudi zmagovanje na Državnem prvenstvu med 5 do 6 tekmovalci ni nikoumr v ponos in se zaradi tega ni vredno voziti v tujino. Mnogo več je vredna zmaga med 20 tekmovalci. Z združitvijo vseh Rally tekmovalcev in z organizacijo dirk za Državno prvenstvo Rally na kvalitetno pripravljenih parkiriščih in na stezi v Tolminu, bomo dosegli da se bo število tekmovalcev spet povečalo na 30 do 40. Takšno število nam bo omogočilo razdelitev na kategoriji F1 (izkušeni tekmovalci) in F2 (začetniki). Ravno kategorija za začetnike je tisto, kar najbolj potrebujemo, saj je v njej napredovanje najlažje.

Kategorije 1/8IC in 1/10GT:

Hitrejše kategorije spadajo na pisto, tekmovalci v njih pa se bodo odločili kje in kako bodo nastopali. Za te kategorije je na voljo mnogo pokalnih tekmovanj, ki so včasih očitno bolj privlačna od državnega prvenstva, zato je število tekmovalcev v teh kategorijah dokaj klavrno. Ker ni enostavno (oziroma je nemogoče) zbrati skupaj 20 tekmovalcev v kategoriji, kot lahko to storimo pri Rallyu si morate izmisliti nekakšen drug način.

Že v prejšnjem letu se je kot zelo uspešno izkazalo to, da ste na dirke v tujini povabili tudi lokalne tekmovalce. Dirke so bile zaradi tega zagotovo bolj zanimive. Odločitev je seveda v rokah tekmovalcev, vendar morate upoštevati, da gre vsak raje tekmovat ne dirko z 20 ali 30 tekmovalci, kot na dirko s 5,6 ali 7 tekmovalci (razen tistih, ki si želijo na prpeprost način do pokala).

Tekmovalci kategorije Rally, ki si želijo postati državni prvaki se morajo za naslov hoditi boriti še s povprečno 5 do 6 tekmovalci na dirke v tujino. Njihova prisotnost na noben način ne izboljšuje prihodnosti hitrih kategorij, niti ne dviguje nivo kategorije Rally.

Tekmovalci v hitrih kategorijah ste spsobni tekmovati na enako visokem nivoju tudi brez tekmovalcev Rally, ki piste ne potrebujejo. Upoštevati pa morate tudi to, da bo iz močnega Državnega prvenstva skupine Rally, ki si ga mnogi želimo voziti v Sloveniji prišlo mnogo novih izkušenih voznikov, ki bodo kvalitetno zapolnili hitrejše kategorije in tekmovanje v njih dvignili na višji nivo.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a nitro-s » 02.01.2006, 20:56

Resnica je v tem, ko boste imeli pravo pisto LJ, bo še Rally 1:8 kategorija samo še zgodovina, tako kot drugje po Evropi, razen v Italiji.

1:10 TC (200mm), pa vozimo izključno člani MSM. Izjama je Vuga, Dobnikar in Gril, ostalih iz SLO ni. :shock: :oops:

Zakaj je Rally dober za začetnika, ker ne rabi piste, ampak domače večje parkirišče, od koder ga občasno preganjajo. :cry:
Če pa ima v bližini pravo pisto, pa je prava izbira 1:10 TC nitro ali elaktro in nato 1:8 IC. Tako je vsaj pri nas - v MSM. :lol:

Tekmovalni model 1:8 Rally (Pentium 180.000 sit ali RS01 150.000 sit) je dražji kot 1:10 200mm (S710 94.000 sit, TC3) ali 1:8 IC (S960 131.000 sit, MRX4 142.000 sit). :shock:
Če nimaš tega modela ni uspeha, da prideš med prve tri. :oops:

Mi smo sezono 2006 že začeli, z dirkami z modeli 1:18, ki je prava predpripreva na prihajočo NITRO sezono 2006. :wink:


PS: prvo DP, nato pa pokalne dirke. :idea:
LP Stanko

GSM: 070 688-446 ___ E-MAIL: stanislav.kokol@triera.net

XRAY X4 2024 Stock - XRAY X12 2025 - BURI 2.2
Tamiya TT-02 - Tamiya TT-02R 21.5T
SANWA M17, RM MT4
Uporabniški avatar
nitro-s
____________________
____________________
 
Prispevkov: 3323
Pridružen: 15.11.2002, 01:30
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a grilnet » 02.01.2006, 21:26

nitro-s napisal/-a:Resnica je v tem, ko boste imeli pravo pisto LJ, bo še Rally 1:8 kategorija samo še zgodovina, tako kot drugje po Evropi, razen v Italiji.

1:10 TC (200mm), pa vozimo izključno člani MSM. Izjama je Vuga, Dobnikar in Gril, ostalih iz SLO ni. :shock: :oops:

Zakaj je Rally dober za začetnika, ker ne rabi piste, ampak domače večje parkirišče, od koder ga občasno preganjajo. :cry:
Če pa ima v bližini pravo pisto, pa je prava izbira 1:10 TC nitro ali elaktro in nato 1:8 IC. Tako je vsaj pri nas - v MSM. :lol:

Tekmovalni model 1:8 Rally (Pentium 180.000 sit ali RS01 150.000 sit) je dražji kot 1:10 200mm (S710 94.000 sit, TC3) ali 1:8 IC (S960 131.000 sit, MRX4 142.000 sit). :shock:
Če nimaš tega modela ni uspeha, da prideš med prve tri. :oops:

Mi smo sezono 2006 že začeli, z dirkami z modeli 1:18, ki je prava predpripreva na prihajočo NITRO sezono 2006. :wink:


PS: prvo DP, nato pa pokalne dirke. :idea:


Popolnoma se strinjam s Stankotom. Čim bo v Sloveniji vsaj še ena pista....



LP
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a matej rozman » 02.01.2006, 22:57

grilnet napisal/-a:
nitro-s napisal/-a:Resnica je v tem, ko boste imeli pravo pisto LJ, bo še Rally 1:8 kategorija samo še zgodovina, tako kot drugje po Evropi, razen v Italiji.

1:10 TC (200mm), pa vozimo izključno člani MSM. Izjama je Vuga, Dobnikar in Gril, ostalih iz SLO ni. :shock: :oops:

Zakaj je Rally dober za začetnika, ker ne rabi piste, ampak domače večje parkirišče, od koder ga občasno preganjajo. :cry:
Če pa ima v bližini pravo pisto, pa je prava izbira 1:10 TC nitro ali elaktro in nato 1:8 IC. Tako je vsaj pri nas - v MSM. :lol:

Tekmovalni model 1:8 Rally (Pentium 180.000 sit ali RS01 150.000 sit) je dražji kot 1:10 200mm (S710 94.000 sit, TC3) ali 1:8 IC (S960 131.000 sit, MRX4 142.000 sit). :shock:
Če nimaš tega modela ni uspeha, da prideš med prve tri. :oops:

Mi smo sezono 2006 že začeli, z dirkami z modeli 1:18, ki je prava predpripreva na prihajočo NITRO sezono 2006. :wink:


PS: prvo DP, nato pa pokalne dirke. :idea:


Popolnoma se strinjam s Stankotom. Čim bo v Sloveniji vsaj še ena pista....



LP



Mi je pa prišlo na uho, da naj bi se v Šaleški dolini na veliko lobiralo za avtodrom.... bomo videli..... tri piste v Sloveniji... :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
matej rozman
Član
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 19.02.2005, 10:57
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a ELO » 03.01.2006, 11:08

ali bo rally klasa propadla, če se v ljubljani postavi pista je dejansko vprašanje.

moje mnenje je da ne, vsaj takoj ne, mogoče v obdobju 5 let... zadeva je kljub vsem dejstvom močno zakoreninjena pri nas!

rally avto je v slovenski uradni ponudbi kljub vsemu še vedno najboljša izbira za rekreativne voznike ki se jim ne da vsakih nekaj porabljenih tankov goriva gledati in odstranjevati kamenčke iz jermenic... kljub temu, da kvaliteta izdelave ne dosega recimo serpenta, kaj šele mugena :) !

ropota, brni in smrdi, vse kar se od nitro avta pričakuje, lahko pa voziš celo sezono brez da bi enkrat samkrat pogledal pogon, seveda če ne uporabljaš zmogljivega motorja!

v vsakem pogledu cenejša in zanimivejša alternativa 1/8 rallyju so 1/10 avti z 2,5ccm motorjem, kakršni so recimo carson, kyosho, hpi... torej mali avti, z nenavitimi 2,5ccm motorji, menjalnikom, malo maso, a vseeno s pogonom preko gredi/osi, ki je vsaj v tej fazi edina prednost 1/8 rally avtov!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku


Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron