Moderator: Jetforce
MANTUA napisal/-a:
DRŽAVNO PRVENSTVO 2005:
Kategorija 1:8 IC:
Št. razpisanih dirk: 4
Št. organiziranih dirk: 4
Skupno število tekmovalcev: 14
Največje število tekmovalcev na dirki: 10
Povprečno število tekmovalcev na dirki: 8,5
ELO napisal/-a:vsekakor je organizatorjem DP 2005 lahko v veselje in ponos to, da so bile izpeljane prav vse razpisane tekme, kar kaže na to, da je med vsemi prvenstvi, ki jih slovenija premore, ravno DP tisto najresnejše in največje prvenstvo naše deželice.
ELO napisal/-a:in spet, namigovanje na to, da mogoče v 1/8IC novinci nimajo šans za dober uspeh je metanje peska v oči tekmovalcem in zavajanje morebitnih interesentov za pristop h "kraljevski kategoriji"!
kdo od novincev ali nekaterih višjeproračunskih voznikov v kategopriji 1/8 rally ima možnost za dober uspeh (stopničke), če se na tekmi pojavijo tratnik, gačar in drole? noben!!!
borijo se lahko le za mesta od 4. dalje!
MANTUA napisal/-a:Če si ogledaš rezultate dirk za Pokal Slovenije Rally, kjer so nastopali tudi omenjeni trije "nepremagljivi", boš opazil tole:
Na skupno 2. mestu Luka Kranjc (začetnik, ki je prvič tekmoval jeseni 2004)
Na skupno 3. mestu Marko stare (začetnik, ki je letos prvič tekmoval)
Na skupno 4. mestu Anže Dornik (začetnik, ki je letos prvič tekmoval)
Na dirkah Rally se je še en začetnik (Nejc Sever) povsem enakovredno kosal z najboljšimi.
nitro-s napisal/-a:Resnica je v tem, ko boste imeli pravo pisto LJ, bo še Rally 1:8 kategorija samo še zgodovina, tako kot drugje po Evropi, razen v Italiji.
1:10 TC (200mm), pa vozimo izključno člani MSM. Izjama je Vuga, Dobnikar in Gril, ostalih iz SLO ni.![]()
![]()
Zakaj je Rally dober za začetnika, ker ne rabi piste, ampak domače večje parkirišče, od koder ga občasno preganjajo.![]()
Če pa ima v bližini pravo pisto, pa je prava izbira 1:10 TC nitro ali elaktro in nato 1:8 IC. Tako je vsaj pri nas - v MSM.![]()
Tekmovalni model 1:8 Rally (Pentium 180.000 sit ali RS01 150.000 sit) je dražji kot 1:10 200mm (S710 94.000 sit, TC3) ali 1:8 IC (S960 131.000 sit, MRX4 142.000 sit).![]()
Če nimaš tega modela ni uspeha, da prideš med prve tri.![]()
Mi smo sezono 2006 že začeli, z dirkami z modeli 1:18, ki je prava predpripreva na prihajočo NITRO sezono 2006.
PS: prvo DP, nato pa pokalne dirke.
grilnet napisal/-a:nitro-s napisal/-a:Resnica je v tem, ko boste imeli pravo pisto LJ, bo še Rally 1:8 kategorija samo še zgodovina, tako kot drugje po Evropi, razen v Italiji.
1:10 TC (200mm), pa vozimo izključno člani MSM. Izjama je Vuga, Dobnikar in Gril, ostalih iz SLO ni.![]()
![]()
Zakaj je Rally dober za začetnika, ker ne rabi piste, ampak domače večje parkirišče, od koder ga občasno preganjajo.![]()
Če pa ima v bližini pravo pisto, pa je prava izbira 1:10 TC nitro ali elaktro in nato 1:8 IC. Tako je vsaj pri nas - v MSM.![]()
Tekmovalni model 1:8 Rally (Pentium 180.000 sit ali RS01 150.000 sit) je dražji kot 1:10 200mm (S710 94.000 sit, TC3) ali 1:8 IC (S960 131.000 sit, MRX4 142.000 sit).![]()
Če nimaš tega modela ni uspeha, da prideš med prve tri.![]()
Mi smo sezono 2006 že začeli, z dirkami z modeli 1:18, ki je prava predpripreva na prihajočo NITRO sezono 2006.
PS: prvo DP, nato pa pokalne dirke.
Popolnoma se strinjam s Stankotom. Čim bo v Sloveniji vsaj še ena pista....
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov