
Po dolgem času (8 ali 9 let, takrat smo vozili atraktivno 2WD, že prej pa je bila tudi skoraj 10 letna pavza) sem se vrnil med elektro avtke, da malo začinim sceno

Posebna zahvala gre Blažu Kušlanu za sobotno nastavljanje avta, Cyclone Moore Edition pa sem snel tudi zadnji stabilizator. Mogoče za odetenek preveč živčen zadek, vendar vozno. Velika zahvala gre seveda komu drugemu kot Bojanu Kastelicu za vso materialno podporo. Edino kar še ostane je zamnjšati pogonski voznik, kajti nimam še najmanjšega dovoljena prestavnega razmerja. Sicer pa je res hudo, ko gre avtek na polni hamer skoraj celotno progo.

Kaj sem se naučil:
- Ko je enkrat temperatura asvalta nad 30 st. C je skoraj nesmiselno segrevati gume na grelnike (hvala Bojan). 80 stopinj je res preveč za Vtec 30R... Tudi mažica je bolj blag žegen... raje
- Štrom je potrebno imeti res orenk spedenan; 4 mm banance in res kratke kable, dobi se kakšen km/h na ravnini, predvsem pa avto hitreje pospeši. Na tem mestu bi vseeno poprosil Alana, da razkrije setup in objavi še kakšno slikco.
- Kvihti so pomembni (spet hvala Bojanu!), Mantua tehtnica pa kaže premalo, ampak zato je pa za vse enako...
- Ne bi se rad hvalil, raje dam nasvet... zdi se mi, da sem imel najtišji model. Trik: Obstaja molibdenska črna t.i. suha mast - pikico, res pikico se da med pogonski in motorni zobnik, laufa kot suza...
- Balansiranje koles - kot vedno, če je stvar uravnovešena ne more biti slabo.
- NiMH imajo nekoliko višjo končno hitrost, pospeški se mi zdijo nekoliko slabši proti, čeprav je Alan bil hiter ne samo po vožnji.
- Ker zunanje ogrevanje LiPo ni dovoljeno, sem s pridom izkoriščal močno pomladansko sonce. UD50 mi vedno pokaže notranjo upornost. Skupaj s polnilnimi kabli je okoli 17 - 18 mOhm, na soncu je samo 12 mOhm.
- Stock Spec Eraser 13.5 T je po koncu mlačen, kakšno silno hlajenje ni potrebno. Peter je pa v finalu zakuril kar dva 23T motorja, če se ne motim.
- LRP TC Stock Spec regler je hud - Bojan v Classicu je imel hitrost 43 - 44 km/h, ostali med 35 - 37 km/h. Ali ga kdo uporablja tudi v 23T?
- Ponovno nisem porabil zmožnosti 4PK, potrebno je povečati odzivnost plina na večtočkovni krivulju in sprogramirati 2 načina vožnje kot sem to navajen iz letalskih komand. Bom poročal.
- Točkovanje po mestih v finalnih vožnjah ne pusti dosti prostora za manevriranje in taktiziranje na klasičen način. Če pa 2x zmagaš potem pa vseeno lahko gledaš 3. vožnjo v zrak ...
- Zagamani "launch control" me je pustil na cedilu pri 1. finalni vožnji , butasto vprašanje - ali moraš držati bremzo vsaj 5 sekund potem spustiti v nevtralo in samo čakati na pisk?
Kot sem opazoval ostale:
- Pri veliki gužvi problem sprednji one way diff. Blaž, potrebna bo sprememba, sicer boš prevečkrat bil na stop&go še zlasti v finalih po 10 modelov...
- Classic je zanimiv za začetek, čudno je, da ni več udeležencev. 17T je s hitrostmi do ca 60 km/h že ni več tako zanimiv za množice...
Upam, da se naslednjič vidimo v še večjem številu. Hvala vsem za prijeten praznični dan.
P.S. Kdor želi svoj 1/8 model predelati na elektro sem mu na voljo za vsa vprašanja.

