Začelo se je v dežju. Kvalifikacije smo torej morali odpeljati po mokri progi, kar je rahel problem zaradi precej grobega asfalta.
Za nitro modele na vlažni progi so najbolj primerne pene trdote 20.
Sam sem začel z temi pencami in se je model še kar dobro peljal. Ker je non-stop rahlo škropilo je bila proga precej vlažna.
Za druge kvalifikacije sem dodatno naredil še par utorov v peno, in malo pridobil na oprijemu ter za slabih 6 sekund izboljšal najhitrejši krog.
Končal sem na prvem mestu in si tako pridobil najboljši štartni položaj v finalu.
V finalu pa polom :S. Najprej mi je pred štartom vgasnil motor. Ko je končno vžgal je imel precej čuden zvok.
Po pregledu motorja in izpuha je mehanik ugotovil, da je odvita glava motorja in tako zgublja kompresijo.
Problem smo rešili in zaradi ponovnega štarta finalne vožnje sem ponovno bil v igri

Štart ter prvi rezervoar je bil lepo odpeljan tudi pit-stop super, pravtako drugi rezervoar do dolivanja goriva.
Ko sem pripeljal v boks po gorivo mi je ugasnil motor

Prvoženih par krogov in ponovno težave - motor ni in ni imel prave moči - temperatura preko 140°C.
Svečka ponovno fuč. Zamenjava in ponovna vožnja


Vendar ponovno po par krogih motor brez moči (na ravnini komaj na koncu menjal v drugo prestavo).
Motor ponovno vgasnil in prevroč. Končna uvrstitev - katastrofa (glede na prvih 10 minut dirke).
Doma sem razdrl motor in ugotovil, da nimam 0,30mm podložke vstavljene pod glavo motorja.
Sedaj sem vstavil pa motor danes testirat, če je bil to problem ali je še kaj druga. Ojnica je nova.
Počitnice so tukaj in morje že vabi

Se vidimo v jesenskem delu dirkanja

REZULTATI po krogih
http://www.morac-graz.at/