Se oglašam malo pozno ma useeno......scusate il ritadro
Vglavnem, preživeli smo 3 nepozabne dneve!!!!
Dol smo prišli v četrtek pozno zvečer, v petek pa se je začelo s prostimi treningi. Porabili smo približno 4 litre goriva!!! Cel dan je avto deloval brezhibno, zamenjali smo 2 jermena (običajno pri toliko vožnje). Za treninge smo na avto namestili ta "švoh" motor, ker pa smo ga dobro nastavili in je deloval brez težav, smo se odločili da ga gor pustimo tudi za naslednje dni. Prav tako sem imel cel čas na avtu enak set-up, če bi lahko setupiranju "na oko" (in to na grobo) lahko sploh rekli set-up

. Zamenjal sem le karoserijo ker prva ni dala dovol oprijema zadaj in je bil tako avto sicer za odtenek hitrejši vendar veliko težji za vozit.
Po celonočnem spancu (no, vsaj za mene, za mehanika (očeta) je bilo bolj bedenje) smo se zbudili v sončno jutro. Najprej smo imeli malo prostih treningov, nato pa so se začele kvalifikacijske vožnje. V prvi vožnji nisem vedel kaj pričakovat. Po vožnji sem bil sicer razočaran, kajti naredil sem nekaj napak in tudi z zaostalimi vozniki sem imel veliko težav, vendar pa sem preenečen ugotovil, da je bila vožnja dovol dobra za prvo mesto, s kar veliko prednostjo (pribljižno 15 sekund). V drugi vožnji sem poskušal rezultat seveda izboljšati, saj sem vedel da se bodo tudi nasprotniki podvizali, vendar pa se mi je že v ogrevanju poškodoval avto, tako da sem vožnjo sicer odpeljal, vendar pa je bila slabša od prve. Za tretjo vožnjo sem poiskusil malo drugačno konfiguracijo amortizerjev, ki pa se ni obnesla, pa tudi enkrat sem šel na travo in ob čakanju na pobiralca sem se zavedel da s to vožnjo ne bo nič. Ko pa sem prišel pogledat rezultate vožnje sem opazil, da me je eden od sotekmovalcev prehitel in misleč, da so kvalifikacijske vožnje samo 3, sem se razočaran začel pripravljati na superpole, (v Italiji se direktno v finale uvrsti prvi iz kvalifikacij, nato pa grejo tekmovalci od 2-6mesta v superpole, kjer zmaga in se uvrsti direktno v finale tisti z najbolšim najhitrejšim krogom) in ko sem že na avto namontiral najmehkejše gume mi povejo, da je še ena kvalifikacijska vožnja
Nazaj sem zamenjal gume in se podal v vožnjo z namenom odpeljati eno konstantno vožnjo brez napak, kar mi je tudi več ali manj uspelo, in pole position je bil osvojen!!!!
Nato smo preostanek dneva preživeli ob pripravljanju avta na nedelski finale. Odločili smo se tudi, da se daj, ko smo osvojili prvištartni položaj, bi lahko na avto namestili dober motor, dobro sklopko, napolnili amortizerje, ki so bili polni zraka,... Avto je celo prvič v življenju videl kakšno pripravo za delanje set-upa (no, ubistvu drugič enkrat so že bili pregledani downstopi-hvala boštjan

), tako da sem nedeljo čakal z velikim pričakovanjem.
V nedeljo so se najprej vozili četrtdinali in polfinali, nato pa smo imeli direktni finalisti 10 minut treninga, v katerem sem utekel gume za dirko in nastavil nov motor. Avto je sedaj proti kvalifikacijam res šel opazno bolše, tako da sem za finale pričakoval nič drugega kot zmago.
Ko pa smo štartali s finalom, sem že v prvem krogu opazil rahle motnje na enem delu steze, kar se je ponovilo tudi v drugem in tretjem, v četrtem pa je počilo. Avto je v najhitrejšem zavoju pri polnem gasu kar naenkrat zavil ostro v desno direktno v zid, in finala je bilo konec
Po podrobnejšem pregledu smo odkrili močno zviti obe desni polosovini, počen eden od ležajev, zlomljena ena od palčk od zavijanja, zlomljena oba desna steering "huba",...
Tako sem osvojil le 10. msto od skupaj 25 tekmovalcev v moji kategoriji. Vendar pa to razočaranje nikakor ne more odtehtati tako lepih treh dni!!!
slikovna galerija
http://picasaweb.google.si/Valentin.Mis/ZaForum#