MAIR CUP 2012

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a Tim_P. » 17.12.2011, 00:26

Pozdravljeni!

Kot v lanski sezoni, bomo tudi letos pripravili Mair cup Slovenije.

Vse informacije bojo v letošnji sezoni na uradni spletni strani, ki jo najdete na:
https://sites.google.com/site/maircupslovenija/

Tam je tudi že objavljen tehnični pravilnik, kjer si lahko ogledate slovensko in angleško verzijo pravilnika, lahko si ga tudi prenesete s klikom na prenesi izvirnik, potem, ko že odprete pravilnik v formatu PDF.
Pravilnik za organizacijo bo objavljen v mesecu januarju...

Na vseh tekmah uporabljamo merilni sistem, pri katerem se transponderji dobijo pri organizatorju, in se vračajo po vsaki odvoženi vožnji, razen na tekmi v Italiji, kjer bo organizator uporabljal lastni merilni sistem.

Vabilo na tekmo bo objavljeno po forumih in na uradni spletni strani, urnik bo objavljen v petek po koncu prijav, na uradni strani.


če vas še kaj zanima:ta tema, tim_pavsek@hotmail.com ali robi.leskovar@gmail.com
Lep pozdrav, Tim
Uporabniški avatar
Tim_P.
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 14.03.2009, 18:05
Kraj: Zagorje

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a miha25 » 17.12.2011, 01:19

Torej mamo na tekmi 5 kategorij. Verjetno ne bo držalo. Mislim na Mair cup, ne pa DP al kar kol že... (ne vse zmešat) Večine nezanima DP.

l.p.
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 17.12.2011, 03:20

Janez glej 5 kategorij po pravilniku je zato ,da našm avtomodelarjem v SLOVENIJI ponudimo vse kar lahko tako za tiste najmlajše in starejše ter željne hitrosti. V končni fazi bomo po prvi dirki ugotovil za katere kadegorije je največ povpraševanja !!!!!!!

Sicer pa to je še vedno MAIR CUP in je vse zraslo po prostovoljni ravni in nevem zakaj nebi smeli imeti 5 kategorij v pravilniku kaj je DP kaj več razen v tem da mal več denarja poberejo no to g.LESI mislim .

Takole če bo imeu kdo kakršnekoli pripombe ali vprašanja naj piše meni na mail robi.leskovar@gmail.com
Nočem,da že v štartu pobarvate naš MAIR CUP v črno luč x( x( .

Kot glavni pobudnik MAIR CUP VSEM MODELARJEM IN TEKMOVALCEM V AVTOMODELARSTVU 1/10 ELEKTRO.
Želim najprej vesele praznike ter sreče in zdravja v letu 2012. In veliko zadovoljstva na dirkah MAIR CUP
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a GHOST » 03.01.2012, 14:46

Ali se že vedo termini in lokacije za sezono 2012 ?
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 703
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 03.01.2012, 16:38

Živjo,

stran se bo uredila do konca v tem mesecu, zato so termini "pobasani" skupaj s tehničnim pravilnikom:

2012 tekmovanja:

Kisovec 08.04.,
Maribor 13.05.,
Cervignano (IT) 15.07. (03.06.),
Jesenice 08.07., (pokriva se z ETS Avstrija)
Kisovec (Bohinj) 29.07.,
Kisovec (Maribor) 26.08.
in
Kisovec 30.09.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 03.01.2012, 16:43

Za skupno točkovanje bi naj pa štelo 5 dirk od 7.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 08.01.2012, 21:24

Zdravo!

Mene zanima kje se bo dalo dobiti krmilnike in motorje za stock kategorijo?

LP,
Miha.
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a GHOST » 08.01.2012, 21:28

skyflyer napisal/-a:Zdravo!

Mene zanima kje se bo dalo dobiti krmilnike in motorje za stock kategorijo?

LP,
Miha.



TopRC ....... http://www.toprc.eu/sl/cirtix-stock-club-race-speedo-sp12280
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 703
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 08.01.2012, 21:39

Tnx. Vidim pa da ni prav poceni (~140 EUR kombinacija motorja in reglerja). Sam nimam izkusenj z BK motorji. Ali so tovrstni motorji in reglerji cenovno ugodni ali ne (glede na preformance ki jih nudijo)? Razmisljam, v primerjavi recimo s temle:
http://www.r2hobbies.com/eng/proddetail ... s81709_13t
(če odmislim tekmovanja v STOCK razredu)

Verjetno pa nima velikega smisla tole namontirati v Tamiya TT-01, ne? Bo vse potrgalo... :)

Miha
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a rc schumacher » 08.01.2012, 23:27

Razlika me kompletoma, ki si jih ti prilepil je kar velika. Za na igriščo gor in dol bosta oba dobra. Za na progo in malo resnejšo uporabo pa se kmali vodo zakaj čemu takšne cene. Drugače pa, če te zanima ti lahko zrihtam ta speed passion regulator za 45€(več informacij na zs) potem pa še motor in na koncu cena sploh ni tako velika za nek tekmovalni komplet, ki ga uporabljajo skoraj v vseh državah za stock. Seveda pa je nekaj dražji kot najcenješi kitajci.

Lp
Slika S411ERYX
Uporabniški avatar
rc schumacher
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28.07.2010, 23:17
Kraj: Mozirje

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 08.01.2012, 23:39

Miha živjo,

Me veseli, da je nekaj zanimanja. Konkreten odgovor, ki bi ti ga rad podal bi bil za tule malce predolg. O tem bo govora na posebni strani avtomodelarskih nasvetov - https://sites.google.com/site/avtomodelarskinasveti/ , ki jih pripravljamo izkušeni modelarji.

Če mogoče začnem odgovor od zadaj, omenil si da imaš podvozje TT-01. S tem podvozjem sicer lahko nastopaš brez omejitev v vseh kategorijah. Brez dvoma zdrži marsikaj tudi manj kot 13 ovojne brezkračne motorje. Vem, ker sem TT-01 imel pred desetimi leti. Vendar realno za konkurenčnost je podvozje dobro le rookie gentleman kategorijo, saj še zdaleč ne gre tako hitro čez ovinke kot moderna karbonska podvozja.

Set, ki si ga dal na linku je popolnoma identičnem setu, ki ga pri nas dobiš pri modelar.si.

https://sites.google.com/site/avtomodel ... vin/rookie

Dejansko ga lahko uporabljaš v roookie gentleman kategoriji. Motor ima proti običajnemu brezkrtačnemu senzorskemu 17.5 motorju precej manj navora, zato moraš popaziti na temperaturo in seveda dovolj visoko prestavno razmerje. Brez senzorjev pomeni slabšo regulacijo pri speljevanju in vožnji.

Upam, da sem kaj pomagal.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 09.01.2012, 09:10

Hvala za odgovor! Še podvprašanje: ali se za Rookie razred lahko uporabi Speedpassion krmilnik in motor? Predvidevam da ne, ker je v pravilniku napisano 17.5T ali 13T, Speedpassion pa je 13.5T?

Pohvale za stran, ki bo nudila informacije za začetnike na enem mestu, da ni potrebno brskanje po mnogih straneh.

LP,
Miha.
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.01.2012, 10:03

Za Rookie seveda pride v upoštev tudi vsak krmilnik, ki nima boosta. Speed Passion Citrix Stock Club Race je tako kar "logična" izbira, saj ga lahko potem kasneje uporabljaš tudi v kategoriji Stock.

Za motor v rookie pa je moje mnenje tako, da bo dober praktično vsak 17.5T motor, ki mu delujejo senzorji (pri poceni Kitajcih je to lahko problem). Sčasoma bo konkurenca vedno večja in če boš naredil samo eno napako, ti tudi najboljša oprema ne bo nič pomagala. Se sploh ne bi čudil, če bo kdo zmagal z originalnim krtačnim RTR modelom, ki se bo peljal tekoče :-) :ymapplause:

Da sem v pomoč:
Če pogledaš malo ponudbo se motorji razlikujejo poleg marketinških "oh in sploh" po tem koliko vrtljajev imajo (večinoma od 1900 do nekje 2200Kv) in po fiksnem ali nastavljivem timingu. Po regulatorski strani je timing vedno 0, vendar lahko timing spremeniš na motorju. Po mojih informacijah imajo največ prednastavljenega timinga motorji LRP X12 (od 27.5 pa vse do 47.5 stopinj), kar pomeni še več vrtljajev (na račun slabšega izkoristka seveda). Vseeno pa imajo 17.5T motorji veliko navora in zato se lahko vozi nižja prestavna razmerja (dol do 4).
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.01.2012, 10:52

Aha še tole, da se razreši:

v pravilniku napisano 17.5T ali 13T, Speedpassion pa je 13.5T


Pravilnik je potrebno vedno pozorno prebrati:

Motor: brezkrtačni motorji 17.5T ter brezkrtačni/brezsenzorski motor tip 13T/SL-3650M
3000Kv (Hobbywing ipd.) ali krtačni motor z maks. 19.500 obratov/min pri 7.2V


Torej velja, kakršenkoli 17.5T brezkrtačni motor (ki so večinoma senzorski, velikosti 540) ali tip 13T/SL-3650M 3000Kv, ki je brezsenzorski (Hobbywing ipd.). Slednji motor je v bistvu velikosti 400, ki je "zapakiran" v ohišje 540, ima tudi drugačno konstrukcijo in ima veliko manj navora, manjši izkoristek,...). Zakaj se je 13T/SL-3650M 3000Kv motor znašel v pravilniku? S takimi motorji tekmujejo v hrvaškem prvenstvu (omejitev prenosa na 6.6 ravno iz tega razloga), dejstvo pa je tudi da so ti brezsenzorski kompleti cenovno zelo ugodni. Konkurenčen se da biti tudi s krtačnim pogonom, o tem ni dvoma in debate!

Tule je video13T/SL-3650M 3000Kv
http://www.youtube.com/watch?v=Y7MMeJ3s ... creen&NR=1
baje se pregreva pri tem prenosu:
http://www.youtube.com/watch?v=yDTkHseqvzc
Jang: http://www.youtube.com/watch?v=ZjlGFadQz-o

17.5t dirkanje se zdi hitrejše:
http://www.youtube.com/watch?v=9k_6lP2V208
http://www.youtube.com/watch?v=MU4zJ5EF ... re=related


Dobra 17.5T motorja (debata o najboljšem motorju za 0 boosta http://www.rctech.net/forum/radio-elect ... eriod.html ) :

:arrow: SP MMM 17.5, http://www.toprc.eu/sl/speed-passion-mm ... t-sp000039 (sigurno vrhunski motor!)
Slika

:arrow: LRP X12 17.5, http://www.lrp.cc/en/products/electric- ... t/details/
Slika


13T/SL-3650M 3000Kv v različnih ponudbah:

:arrow: CS Electronic, http://www.cs-shop.de/CS-Rookie+Brushle ... T+-40A.htm
Slika

:arrow: modelar.si, http://www.modelar.si/index.php?main_pa ... cts_id=903
Slika

:arrow: SkyRc, http://www.skyrc.com/index.php?route=pr ... duct_id=98
Slika

:arrow: Hobbywing original, http://www.giantcod.co.uk/ezrun-brushle ... 06410.html
Slika

skratka eno in isto v različnih barvah, nalepkah in kompletih ...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 09.01.2012, 12:39

Miha,

hvala za izčrpen odgovor. Če poenostavim:

cenovno ugodna varianta za rookie je torej ZTW ali podoben BK komplet (), medtem ko je varianta tudi Speedpassion regler + motor, vendar ne SpeedPassion 13.5T. Ker Speedpassion 13.5T ne ustreza pravilniku za rookie 13T (ker ima več obratov/v?)? (ampak ni običajno manjša številka več obratov?)

Tako pravzaprav ne moreš dirkati v rookie in stock classi z enakim motorjem/reglerjem? (Pa saj verjetno kot "rookie" nima smisla tekomvati v stock razredu, ne?)

Nekaj bo treba nabavit in sprobat na progi še s konkurenco. Če bi bil krtačni motor v TT01 vsaj približno dovolj hiter, bi itak ostal na tem...

Miha

ps: tvoj izčrpen odgovor bi lahko kar copy/paste na tisto stran ki jo pripravljate (avtomodelarskinasveti).
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.01.2012, 13:53

skyflyer napisal/-a:
cenovno ugodna varianta za rookie je torej ZTW ali podoben BK komplet (), medtem ko je varianta tudi Speedpassion regler + motor, vendar ne SpeedPassion 13.5T. Ker Speedpassion 13.5T ne ustreza pravilniku za rookie 13T (ker ima več obratov/v?)? (ampak ni običajno manjša številka več obratov?)


Torej:

Na eni strani imamo "običajne" senzorske motorje s "polovičnimi" ovoji (21.5, 17.5, 13.5, 10.5, 9.5, itd.), ki so namenjeni izključno modelom avtomobilov. Za tehnike - te so vezani kot "zvezda oz Y". Ti so vsi običajne 540 velikosti - premer 36 mm, dolžina 50 mm.

Na drugi strani imamo brezsenzorske motorje, ki so vezani kot delta oz trikotnik s polnim številom ovojev. So sicer enake velikosti 36/50 (od tod tudi oznaka 3650), Namenjeni so predvsem za "hobi" voznike. Kot sem napisal: Motor je v bistvu velikosti 400, ki je "zapakiran" v ohišje 540, ima tudi drugačno konstrukcijo in ima veliko manj navora, manjši izkoristek,...). Bom enkrat odprl motor in poslikal rotor. Je manjši kot "običajni", ki ima premer od 12 do 13 mm.

Tako pravzaprav ne moreš dirkati v rookie in stock classi z enakim motorjem/reglerjem? (Pa saj verjetno kot "rookie" nima smisla tekomvati v stock razredu, ne?)


Lahko tekmuješ z enakim regulatorjem, kot smo že ugotovili. Vse ostalo je popolnoma drugačno. Razlike v Rookie in Stock kategoriji izjemno velike kar se tiče pristopa, tekmovalnosti in opreme. Verjamem, da bo konkurenca ravno največja v Stock kategoriji, kjer se bodo/bomo tekmovalci pomerili v tistem kar sem spodaj napisal krepko in podčrtano.

Nekaj bo treba nabavit in sprobat na progi še s konkurenco. Če bi bil krtačni motor v TT01 vsaj približno dovolj hiter, bi itak ostal na tem...


Tvoj krtačni motor bo dovolj hiter, sem prepričan. Tekme na prograh se skoraj nikoli niso zmagovale v tem, kdor ima hitrejši model. So seveda izjeme, ampak pustimo to sedaj.

Vsem začetnikom toplo priporočam, da se najprej navadijo vožnje na progi. Ugotavljanje idealne linije, vožnja brez napak, nastavitve modela in pravilna izbira gum - to je prvotni namen tekmovanja!
Kakor hitro se začne "vojna opremljanja in tehnike" stvar hitro pade v vodo.

Še dobro se spomnim zanimivih bojev v kategoriji Classic med Janom in Davidom. David je imel še NiMH/krtačni pogon, Jan Lipo/brezkrtačni motor. Pravilnik LRP Challenge je dobro napisan, da smo gledali napete boje. Ko je David prešel na LiPo/brezkrtačni pogon modela sploh ni obvladoval in vsaj na tisti tekmi ali dveh kjer sem ga spremljal ni dosegal takih rezultatov kot prej s šibkejšim pogonom!

ps: tvoj izčrpen odgovor bi lahko kar copy/paste na tisto stran ki jo pripravljate (avtomodelarskinasveti).


Niti ne, v pripravi so bolj kvalitetni prispevki :-)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.01.2012, 14:07

mihah napisal/-a:Bom enkrat odprl motor in poslikal rotor. Je manjši kot "običajni", ki ima premer od 12 do 13 mm.


Google vse najde:
Slika
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.01.2012, 20:44

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a skyflyer » 09.01.2012, 23:41



Pohvale! :-bd
Lp Miha V.
skyflyer
Član
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 21.11.2011, 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: MAIR CUP 2012

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.01.2012, 23:28

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Naslednja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron