ALPE ADRIA - SERPENT 2004 CUP !!!

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

ALPE ADRIA - SERPENT 2004 CUP !!!

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.02.2004, 23:59

Pozdravljeni,
v imenu SERPENT SLOVENIJA prisrčno vabim vse avtomodelarje, da se pridružijo in udeležijo mednarodnega pokala ALPE - ADRIA SERPENT 2004 CUP.
Gre za inovativni sistem tekmovanja, katerega cilj je znižanje stroškov tekmovanja in povečanje modelarskih užitkov.
Pokal je sestavljen iz 4 tekem na 4 različnih progah, od teh 2 v Sloveniji in 2 v Italiji.
Ta način tekmovanja ne zahteva vrhunskih materialov, temveč so v ospredju voznikove sposobnosti.
6-minutne kvalifikacijske vožnje brez dolivanja goriva in le en dovoljeni komplet koles za celotno tekmo sta dva poglavitna faktorja, ki pripomoreta k zmanjšanju stroškov in povečanju konkurence.

Tekmujejo lahko vsi modeli vseh znamk kategorij 1/10 200mm, 1/8 Rally in 1/8 Cestni.

Tekmovanje bo seveda bogato nagrajeno z nagradnim skladom SERPENT SLOVENIJA in ostalimi sponzorji.

Naš cilj je omogočiti vsem udeležencem kvalitetno, "finančno nezahtevno" tekmovanje s pridihom prijateljstva in druženja.

Vse informacije najdete na: http://www.top-modeltehnik.si/alpeadria.htm


Lep pozdrav

Jernej Vuga
SERPENT SLOVENIJA
Zadnjič spremenil SERPENT, dne 08.04.2004, 09:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 14.02.2004, 10:59

2. Pravilnik za vse kategorije:

- 3 serije kvalifikacij po 6 minut (za vsako kategorijo), med katerimi je prepovedano dolivanje goriva (v primeru kršitve dobi tekmovalec kazen odbitka 5 krogov oziroma razveljavitve vožnje).
KAJ ZDAJ, ODBITEK 5 KROGOV ALI RAZVELJAVITEV???



- motorji prostornine 2.1cm3 ali manjše
KER SE PRODAJA DOSTI AVTOV Z MOTORJI 2,5CCM (PROTECH, CRONO...) KI SO V BISTVU NIŽJEGA CENOVNEGA IN PERFORMANČNEGA RAZREDA BI BILO SMISELNO DA SE DOVOLI UPORABA MOTORJEV 2,5CCM, S TEM DA SE TOČNO DOLOČI KATERI MOTORJI TO SO (DOBAVLJENI V KITU, BREZ PREDELAV)


4. Pravilnik 1/8 Rally:

- dovoljeni vsi modeli, ki ustrezajo predpisom ZOTKS
V BISTVU JE TO PRAVILNIK ZA DP AVTOMODELARJEV ZA LETO 2004


Štejejo vse dirke brez odbitka! Na zadnji dirki bo nagradno žrebanje za vse, ki so se udeležili vseh štirih pokalnih dirk.
KAKO SE UPOŠTEVA UDELEŽBA ČE SE DVEH DIRK UDELEŽIŠ V ENI IZMED RAZPISANIH, DRUGIH DVEH PA V DRUGI IZMED RAZPISANIH KATEGORIJ?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.02.2004, 21:57

Pozdravljen,

- kazen pri dolivanju je tako: pri prvi kršitvi se odbije 5 krogov, pri naslednji pa se razveljavi vožnja.

- kar se tiče prostornine motorjev za 1/10, je tako kot piše, toda glede na to da obstajajo tudi (kot si napisal) manj zmogljivi 2.5 motorji in da je namen pokala vsem omogočiti dirkanje, smo se že predhodno zmenili, da bomo pustili voziti lahko tudi takšne modele, če ne bo pri tem zlorab: če bo tekmovalec z motorjem 2.5 izstopal po zmogljivostih (če ni originalen PROTECH ali druge znamke), potem se mu točke ne bodo priznale...
Na to temo bo še nekaj govora med organizatorji; ko bo dokončno, bom sporočil !!!

- če tekmuješ 2 krat v eni in 2 krat v drugi klasi, se ti bodo točke za pokal seveda štele v vsaki klasi posebej, udeležba pa za celotni pokal, se pravi boš lahko sodeloval pri žrebanju.

Upam, da sem bil dovolj jasen.
Če imate še kakšna vprašanja, kar na dan z njimi.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 16.02.2004, 07:53

ma kar se mene tiče mi je bilo vseeno, vprašal pa sem ravno zaradi drugih, ker so se komu mogoče porajala vprašanja v tem stilu!

me veseli da ste o izpostavljenih problemih debatirali!

hvala!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 16.02.2004, 09:19

Pa še nekaj,

ker sem slišal govorice, da bojo nekateri v nedogled daljšali cevko za gorivo (da bi dosegli 6 minut), moram povedati, da se po pravilniku (EFRA) meri kapaciteta rezervoarja vključno s povezavo do motorja, tako da s tem ne bo nič, ker bomo merili, če bo cevi za kak meter. :lol:

Za namig naj povem, da so možne naslednje rešitve:
- restriktor v uplinjaču
- sprememba dolžine izpuha
- spremenjeno prestavno razmerje
- gorivo z manj nitrometana
- podložka več pod glavo motorja
- previdnejša vožnja :lol:
- itd

Še enkrat naj opozorim na pomemben del pravilnika:
6 minut brez dolivanja je potrebno doseči v kvalifikacijah in v PRVIH 6 minutah finala, potem pa lahko tankate po želji!!!
S tem želimo doseči tudi zmanjšanje trkov na štartu finala, ko je največja gužva.

Da ne bomo delali preveč težav okoli tega: dovoljena je le tolikšna dolžina povezovalne cevi, da lahko brez težav povežemo rezervoar z motorjem in ne več!

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 16.02.2004, 09:25

Aja, sem skoraj pozabil,
pravijo, da pomaga tudi, če imate manj zmogljiv motor :lol:
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 16.02.2004, 09:36

Uf, sem pa zadnje čase pozabljiv,

čeprav kategorija 1/10 235mm ni razpisana, pa smo se organizatorji že predhodno dogovorili, da bodo lahko vozili skupaj s tekmovalci 1/10 200mm Touring, vendar pa se jim točke za pokal (če jih bo manj kot 5) ne bodo štele, udeležba pa se bo, tako da bodo lahko sodelovali pri žrebanju nagrad (pod pogojem seveda, da bodo tekmovali na vseh 4 tekmah).

Zato prosim vse, ki imate modele 235mm in pa tudi tiste (o katerih smo govorili malo prej: PROTECH, CARSON in druge znamke 1/10 200mm s serijskimi motorji 2.5cc), da se oglasijo na forumu, da bomo videli, koliko je takšnih interesentov za pokal, tako da se bomo lahko zmenili kako in kaj.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 18.02.2004, 09:51

Pozdravljeni,

dogovorili smo se, da bodo lahko vsi, ki imajo modele 1/10 200mm Touring, kot so PROTECH, CRONO in podobni modeli nižjega cenovnega razreda s serijskim motorjem 2.5ccm, lahko vozili skupaj z ostalimi modeli 1/10 200mm Touring in se jim bodo tudi enako štele točke.
Pogoj je le ta, da mora biti na njih nameščen serijski motor.

Če bo kdo želel voziti z modelom 235mm, bo lahko, vendar se mu točke ne bodo štele skupaj z ostalimi modeli 1/10 200mm. V primeru, da bo takih modelov 5 ali več, pa se jim bodo štele točke posebej. Zanje veljajo pravila po pravilniku za DP avtomodelarjev 2004 skupaj s pravilnikom za pokal ALPE ADRIA - SERPENT 2004 CUP.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a Čur » 18.02.2004, 21:55

Protechov model XT4 ima motor 2,11 ccm.
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 19.02.2004, 08:00

aham, možno, za hapeija vem da ima 2.5ccm!

mislim da ima carson tudi 2.5ccm

pa sedaj topmodelovi avti tudi 2.5ccm

in pošteno je da tudi ti tekmujejo!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 19.02.2004, 09:20

No, sej pravim, da ne vem, kateri imajo serijsko vgrajen 2.5ccm motor, v glavnem bodo lahko enakovredno vozili skupaj z 1/10 200mm Touring, vendar mora biti avto ustrezen tej klasi ter motor mora biti serijski (da se ne bo kdo spomnil dati na 710 motor 2.5ccm).

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 04.03.2004, 01:25

Pozdravljeni,

organizatorji pokala ALPE-ADRIA smo veseli, ko slišimo, da je veliko zanimanje, predvsem zaradi pravilnika, ki postavlja v ospredje voznika in njegove sposobnosti ter zmanjšuje stroške, hkrati pa omogoča vsem, da odpeljejo svoj finale ter se borijo za zmago!!! :lol:
Zato pričakujemo res veliko število udeležencev, kar bo pripomoglo k večji konkurenci.

Seveda pa pripomoreta k temu tudi zelo bogata nagradna sklada za skupne uvrstitve in žrebanje. :lol:
Naj še enkrat poudarim, da bodo nagrade za uvrstitve - točkovanje dobili prav vsi, ki so sodelovali na tekmah. Le-te naj ostanejo skrivnost, medtem ko bo nagradni sklad žrebanja:
1.nagrada: avtomodel SERPENT 950R
2.nagrada: motor NovaMega 3.5 MS
3.nagrada: izpuh s krivino
itd...

Tekmovalci pa se za sedaj najbolj obremenjujejo s tem, kako bodo dosegli tistih 6minut z enim rezervoarjem.
Vsem predlagam, da si preberejo enega od mojih prejšnjih pisanj, kjer je vse natančno napisano, kako to doseči.
Nikakor pa ne priporočam oz. odsvetujem zapiranje glavne igle za dovod goriva, ker s tem boste resda pridobili kakšnih 10-15s, toda večja verjetnost je, da boste uničili motor. :?

Zato še enkrat:
- večji premer koles (velja za 1/10 in 1/8 Cestne)
- daljši prenos
- gorivo z manj nitrometana (15%)
- restriktor v uplinjaču (če je možno)
- podaljšanje izpuha
itd.

Če imate kakršna koli vprašanja, kar vprašajte, pa vam bom poskušal razložiti.

Zato začnite počasi s pripravami, kajti sezona je tu in nagrade nestrpno čakajo :lol: :lol: :lol:

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.04.2004, 15:33

Manj kot 4 tedni so do prve dirke, tako da se zadeve že zelo hitro premikajo.

Sporočam namreč, da bo na vseh dirkah prisotno podjetje Top-modeltehnik, ki bo skbrelo za tehnično podporo. Tako bodo na voljo rezervni deli avtomodelov (Serpent, Crono), motorjev (NovaMega, Rossi), gume (GRP-Ellegi), gorivo (Tornado) in še marsikaj po POSEBNIH ZNIŽANIH CENAH, po katerih bo mogoče kupovati na dirkah ALPE - ADRIA SERPENT 2004 CUP.

Res lepo!

Datumi dirk:
- 1. dirka: nedelja 9 maj (Nova Gorica - Slovenija)

- 2. dirka: nedelja 30 maj (Cervignano – Italija)

- 3. dirka: nedelja 18 julij (Gaio – Italija)

- 4. dirka: sobota 25 september (Tolmin – Slovenija) – nočna dirka, podelitev pokalov in nagrad ter nagradno žrebanje


lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 14.04.2004, 14:42

Zdravo Jernej!

Zanima me samo kaj je to restriktor v uplinjaču?

Pa še to: kako gre že pravilo oz. kaj se zgodi ob krajšem izpuhi ali ob daljšem. Vem da je nekaj v zvezi z močjo v nizkih in visokih vrtljajih.
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 14.04.2004, 15:30

Nekateri motorji imajo uplinjač, kjer je not vstavljena na sesalni strani adaptor-restriktor zraka. Normalno je 9mm za 3.5cc, pri .12 pa 5.4mm. Te restriktorje se lahko zamenja z manjšimi, se pravi pride manjša količina zraka in zato moramo zmanjšati količino goriva, tako dosežemo manjšo moč, a tudi manjšo porabo.

Če te možnosti ni, predlagam zmanjšanje nitrometana (namesto 25% daš 15%), pa še cenejše je.

Tudi prenosi ne smejo biti prekratki, ker motor več popije pri višjih vrtljajih.

Kar se tiče izpuha:
- daljši izpuh: več moči pri nizkih do srednjih vrtljajih, manjša poraba in nižja temperatura delovanja motorja
- krajši izpuh: ravno obratno.

Vsekakor pa mislim, da serijski motorji v obeh kategorijah morajo zdržati 6min, če ne priporočam zmanjšanje deleža nitrometana, daljše prenose, podaljšanje izpuha...in malo manj agresivno vožnjo :lol: . Presenečeni boste, da boste kljub bolj mirni vožnji (na videz počasnejši) enako hitri ali celo hitrejši! Vsekakor pa boste bolj konstantni!

Upam, da se bil dovolj jasen in razumljiv.
Za vsa morebitna vprašanja in dvome ne čakati, kar vprašajte!!!

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 15.04.2004, 00:08

Uuu! Sem dobil inovativno idejo.
Kaj pa če bi naredil tak filter oz. pod filtrom naredil kakor eno mini pipo, s katero bi določeval koliko zraka naj pride v uplinjač? S tem bi moral bolj zapreti gorivo, na koncu pa še samo malo vijak za pospeške poštimal.

Lp uroš
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 15.04.2004, 00:11

Joj!
Saj ravno to je restriktor, ane?

Pardon

Mi lako kdo pokaze kako to zgleda?
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 15.04.2004, 07:23

venturi poskrbi še za to, da je pri igli podtlak, tako da tok zraka sesa gorivo iz idprtine v igli!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 15.04.2004, 08:25

HPfreak napisal/-a:Joj!
Saj ravno to je restriktor, ane?

Pardon

Mi lako kdo pokaze kako to zgleda?


To je to, je pa tudi, kot je napisal ELO, venaturi zato, da ustvari podtlak glede na okolico, to pa usmeri tok zraka proti sesalni odprtini v gredi, pa še gorivo potegne s sabo.

Ti venturiji izgledajo pa takole:
http://www.mytsn.com/products/product.asp?prid=854

lp
Jernej
http://www.toprc.eu
...feel special !!!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a HPfreak » 15.04.2004, 13:16

Zanimivo. Kam potem nastimas ta venturi?

Kako je pa z podložkami pod glavo? Kako to ce ji dodaš (zmanjsas pritisk) se zmanjša poraba?

Hvala!

Lp uroš
Uporabniški avatar
HPfreak
Član
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.04.2003, 13:29
Kraj: (Ljubljana) - Maribor

Naslednja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron