POKAL MARIBORA 1:24 12.12.2004

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

POKAL MARIBORA 1:24 12.12.2004

OdgovorNapisal/-a blisk » 26.11.2004, 12:05

Pozdravljeni,

Lansko leto smo imeli prijetna popoldanska druženja na tekmah z avti 1:24.
Tudi letos imamo idejo organizirat vsaj štiri dirke v zimskem času.
Žal letos ni na voljo takšnega nagradnega sklada, vseeno pa mislim da nas to ne bo odvrnilo.

Prvo dirko bomo tako organizirali v Mariboru, dne 12.12.2004. Odvijala se bo na klubski progi MSM.
Lokacija:
Model Sport Maribor
sekcija Avto Moto Društva TAM
Zagrebška cesta 29
2000 MARIBOR
Slika

Razpisani sta dve kategoriji: stock in modified.
Predlagam naslednji pravilnik, lahko pa ga še kaj modificiramo.

Pravilnik RV avtomobilov na elektropogon v merilu 1:24 za tekmo "POKAL MARIBORA 1:24"
1.Splošno
1.1. Prepovedano kajenje v vseh prostorih, kjer se odvija dirka !
1.2 Vozi se skupine STOCK in MODIFIED.
1.3. Tri kvalifikacije po 5 minut, šteje samo ena, najboljša kvalifikacija.
1.4. Trajanje finalnih voženj: finale C - 10 minut, finale B - 20 minut, finale A - 30 minut.
1.5. Štartnina 3000,00 tolarjev za eno kategorijo, vsaka nadaljna 1000 tolarjev.
1.6. Merjenje časa se vrši z osebnimi transponderji AMB. Tekmovalci lahko imajo vgrajene svoje transponderje,
lahko pa si jih izposodijo od organizatorja. V tem primeru morajo imeti pripravljen priključek za napajanje -
standard Graupner, Futaba - nasprotni del od servo priključka.
1.7. Prvi trije tekmovalci v skupini STOCK in MODIFIED prejmejo lepe pokale.

2.Model za kategorijo STOCK.
2.1. Model RV avtomobila mora biti v merilu 1:24
2.2. Pogon je dovoljen na 2 (dve) kolesi (2WD)
2.3. Avto je iz kit-kompleta Graupner, Triox, Carson.
Dovoljene so spremembe ki ne vplivajo na vozne lastnosti avtomobila (doma narejen kakšen polomljen del).
2.4. Dovoljeni so kroglični ležaji na oseh - zamenjava za originalne drsne ležaje.
2.5. Maksimalno dovoljeno število celic je 5 (pet) NiCd ali NiMh (nazivna napetost 6V) brez omejitve kapacitete, velikosti oziroma formata akumulatorja
2.6. Gume prosto
2.7. Regulator hitrosti prosto
2.8. Motor do velikosti 130.
2.9. Karoserija poljubna, vendar mora biti!
2.10. Naenkrat lahko tekmuje najmanj 3 do največ 10 modelov; maksimalno število modelov v enem teku določi organizator

3.Model za kategorijo MODIFIED.
3.1. Model RV avtomobila mora biti v merilu 1:24
3.2. Pogon je dovoljen na 2 (dve) kolesi (2WD)
3.3. Karoserija poljubna, vendar mora biti!
3.3. Kar ni omejeno v točkah 3.1. do 3.3. je prosto.

4.Proga
4.1. Proga naj bo pregledna.
4.2. Širina proge minimalno 60 cm.
4.3. Ločen prostor za tekmovalce in gledalce.
4.4. Podlaga prosto
4.5. Otočki na ovinkih in razmejevalne ovire naj bodo narejene tako, da ne poškodujejo in ne povzročajo nasedanja modela. (materiali poljubni).
4.6. Prostor za popravilo modelov med dirko oziroma Bokse določi organizator

5.Disciplina
5.1. Ves čas tekmovanja se morajo tekmovalci obnašati športno! (Nešportno obnašanje:
5.1.1. Sekanje ovinkov.
5.1.2. Krajšanje proge.
5.1.3. Namerno zaletavanje.
5.1.4. Oviranje tekmovalca pri prehitevanju, če je ta za krog ali več hitrejši.
5.1.5. Izrivanje drugega tekmovalca iz steze pri prehitevanju.
5.1.7. Vključen oddajnik med tekmovanjem drugih skupin.
5.1.8. Tekmovalec med tekmovanjem kriči in zmerja sotekmovalce.
5.2. V primerih, da elektronika ne deluje dobro v zaprtih prostorih (seva in moti ostale, oziroma je motena), pa čeprav je razmik med kanali 10 KHz, je tekmovalec sam odgovoren za odpravo napake, v nasprotnem primeru, po opozorilu organizatorja (sodnika), lahko organizator (sodnik), tekmovalcu prepreči nadaljnje tekmovanje.
5.3. Vsak tekmovalec je odgovoren za brezhibnost svoje opreme in nastalo škodo na njej.




Start prvih kvalifikacij je ob 14.00. Trening možen od 11.00 na dan dirke. Po končanih kvalifikacijah je 1 ura pavze za malico.
Prijave na e-mail: gacar@email.si, PM na forumu pod "BLISK" , ALI gsm: 041 563704.
Prijava naj vsebuje: Ime, Priimek, Klub (če je), kategorije, št. Osebnega transponderja (če je), frekvence - osnovno in rezervno (če je).
Prijave sprejemamo do 13.00 na dan dirke, naprošam pa vas da se že predhodno prijavite zaradi lažje organizacije.
Ker v pravilniku ni določeno da morajo imeti tekmovalci tudi rezervno frekvenco, bi prosil da jo vseeno imajo.

Lep pozdrav!
Zdenko Gačar.
Zadnjič spremenil blisk, dne 06.12.2004, 15:21, skupaj popravljeno 2 krat.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jaro » 06.12.2004, 12:45

Ker vidim, da ni nobenega odziva, se oglašam jaz.

Kot prvo: PRIDEM, vem pa še kar za nekaj kandidatov, ki so udeležbo načeloma potrdili.

Glede pravilnika pa imam eno pripombo in sicer me moti prepoved aluminijastih nosilcev motorja. Meni so se plastični izrabili v tem smislu, da ležaji ne ostanejo več v njih. Iz tega razloga sem naredil aluminijaste in nisem edini. Prepričan pa sem, da ta sprememba v ničemer ne izboljšuje lastnosti modela. Zato predlagam, da se ta omejitev črta.

Mnogo bolj sporna se mi zdi omejitev motorjev, saj je 180-tka vsaj tako huda (in 3x dražja) kot npr. navadna 280-tka, ki je bila lani največ uporabljana.

Konec koncev pa jaz pridem zato, da se bomo imeli fajn pa če z mojimi alu nosilci dirkam v tej ali oni kategoriji.
Lep pozdrav,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 06.12.2004, 13:02

Jaz pridem tudi - vozim v MODIFIED klasi.

Zelo težko je omejiti stock klaso, saj bi ta morala biti originalna iz škatle + recimo lagerji. Ker takšen avto skoraj nobeden nima je ta klasa zelo vprašljiva!

Torej bi vsi morali voziti v modified klasi. To pa spet nekomu ne bo po volji!

Organizator bo imel veliko dela določiti model, ki bo primeren za stock klaso, da ob tem ne bo imel kakšnih prenosti.

Veliko sreče!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a blisk » 06.12.2004, 14:03

Pozdravljeni,
torej do dirke je še manj kot teden dni! Upam da še niste vsi imetniki 1:24 umrli in boste seveda prišli na dirko. Saj pomembno je druženje, mislim da je bilo lani odlično vzdušje.

Glede pravilnika pa takole. Kot sem napisal je nujno da nas več sodeluje pri sestavi. da ne bo kakšnih očitkov.
Glede nosilca motorja se strinjam. Bom popravil.
Glede motorja pa bi jaz vztrajal pri omejitvi 180, saj če damo omejitev 280, ne bo nobenih razlik več med stock in modified kategorijo. Če pa ima kdo kakšen drug predlog pa kar predlagajte. Sami moramo poskrbet za to da bo dirka in pravila fer ter da se bomo imeli fajn.
Predlagam Jarota, M.Sajovica, D. Šabedra, M. Holca in mene za komisijo glede razvrščanja v kategorije.

L.P.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 06.12.2004, 14:25

Se strinjam, da bi stock klasa imela max. 180 motorje. Samo spet katere?

Moj motor je 180 race, ki je močnejši od 280 sport ali race, ne pa od PERMAXA! Imam tri takšne še za prodat!

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jaro » 06.12.2004, 14:47

Glede na to, da je v kompletih motor velikosti 130 predlagam, da stock klaso omejimo na ta motor. Tudi razvrščanje bo bolj enostavno.

Pa še to: datum dirke je 12.12.2004. To je nedelja. Upam, da je to prav, ker nas je kar nekaj računalo na soboto. Prosim za potrditev.
Lep pozdrav,

Jaro
Uporabniški avatar
Jaro
Naš človek :)
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 18.02.2003, 12:05
Kraj: Izlake

OdgovorNapisal/-a Cimer » 06.12.2004, 15:01

Tudi midva z Lukcem prideva skupaj z merilnim sistemom. Jaz bom definitivno tekmoval s popolnoma stok avtom, tudi motor bo 130tka.
Na dirko tako ali tako pridem zato, da se bomo meli fajn in malo podirkali. Bom sploh videl ali mi še avto gre, ker ga od lanskega leta nisem vzel v roke, ga pa vsak dan opazujem na polici v delovni sobi.

Glede pravil pa mislim, da sta 130 in 180 motorja tako različna, da ju ne moremo dati skupaj v isto klaso.
Moj predlog je tak, da počakamo na prvo dirko tam pogledamo situacijo in se na sami dirki odločimo glede kategorije stock in modified. Po moje nima smisla imeti svojo kategorije, če pridemo trije z res stok avtomobili ostali pa vsi z nekimi nafriziranimi makinami. Lanskoletna razdelitev na A in B finale mi je bila všeč prav zato, ker smo se razporedili po znanju vožnje ne pa po moči vgrajenih motorjev.

Skratka, lep pozdrav do nedelje, ko se srečamo na bojnem polju. Upam, da bo tudi Alex tam, ker sva lansko leto imela kar nekaj lepih dvobojev in to je za ponoviti.

Marko S.
Uporabniški avatar
Cimer
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 11.11.2002, 13:20
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a blisk » 06.12.2004, 15:20

Super fantje, všeč mi je da se skupaj zmenimo.
Jaro, odličen predlog: v stock kategoriji naj bo dovoljen samo 130 motor. Saj to je v bistvu STOCK kategorija.
Če je še kaj takšnega se lahko tukaj zmenimo, malenkosti pa se res še lahko dogovorimo na dan dirke.
Datum je pa potrjen: 12.12.2004 (nedelje). Lani se je kar nekaj tekmovalcev pritoževalo da imajo ob sobotah službe in še kakšne obveznosti. Tudi dirke za D.P. so vse ob nedeljah.

L.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 06.12.2004, 15:26

Se strinjam z Markom. Pozabil sem že da so 130 motorji standard motorji. Tako da menim da je res to ta edini motor za stock klaso. Res pa je tako kot je rekel, da počakamo kako bo na sam dan dirke! Koliko bo prijavljenih.

Glede dirke v nedeljo ali v soboto, pa je po mojem boljša nedelja, saj v mojem primeru če bi 1:18 organiziral v nedeljo, bi jih prišlo več, samo so "tisti, ki jih na dirko ni bilo" vstrajali in izrecno želeli soboto. Pa smo rekli, potem pa naj bo sobota! Zraven tega je v soboto že dirka 1:18 v Avstriji, kjer nas gre pravtako nekaj voznikov, ki bomo vozili 1:24.

torej menim da je nedelja pravi termin.

Lep dan
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Scythe » 06.12.2004, 22:00

jaz še nisem prepričan da bom tam ker bom neke komande kupoval pa nevem kak bo s kvarci in če bom uspel skup ščarat no nč ne obljubim mal draga se mi štartnia zdi
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

OdgovorNapisal/-a MaNe » 07.12.2004, 16:48

Štartnina je res velika, pa še malice ni.
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a Scythe » 07.12.2004, 20:14

zanima me za STOCK kategorijo če je lahko poljuben zobnik pa če bi 13 na 130motorju sploh zdržo al bi šlo vse u ... hvala
Xray T4, X12 RX8, REDS
www.Toprc.eu
Scythe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 696
Pridružen: 19.10.2004, 20:58
Kraj: Fram

PROGA - Slike !

OdgovorNapisal/-a GHOST » 07.12.2004, 22:14

Nekaj slik proge MSM v Mariboru kjer bo v Nedeljo 12.12.2004 dirka za pokal Maribora za kategorijo 1:24.

VABLJENI !!!
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 703
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.12.2004, 22:23

Tekma bo krst za mojo novo voll alu , BK + LiPo VERY BAD ASS beštijo :)

V dobrem ali slabem kakorkoli že bo z modelom, veselim se ponovnega snidenja s kolegi iz scene 1:24!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a blisk » 10.12.2004, 13:59

Torej!
Priprave so se že začele, prvi kandidati so že sprobali nastavitve avtov.... :shock: , pokali že čakajo najboljše.
Mislim da je že sedaj postalo zelo napeto, saj se sploh ne ve kakšne modele lahko pričakujemo in ne poznamo konkurence.... :?

Še enkrat vabim vse tekmovalce da se udeležijo dirke v čimvečjem številu!

Pa lep pozdrav do nedelje!
Zdenko Gačar.

BTW - Če se kdo izgubi bom dosegljiv na številki 041 563 704.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.12.2004, 18:02

Torej sem eden od dveh, ki sva prizorišče zapustila še pred tekmo.

Vzrok: Uničenih 5 servomehanizmov (prenosi).

Proga je sicer lepa, a ima na 1:24 avtomobilčke in tudi na 1:18 uničojoč odnos do servomehanizmov.

V eni dobri uri smo fentali skupno kar 6 servotov :shock: :shock:

Nad mojim modelom se nekoliko razočaran. Dejansko sem se navozil okoli 25 minut, vendar večinoma z velikimi problemi s krmiljenjem. Hvala Zdenku za servo C2081, je šlo potem dosti bolje, vendar sem ga tudi po ca 5 minutah vožnje uničil. Delno je tudi kriva konstrukcija modela. Udarci sploh niso bili hudi, pa še lahek model imam (nekaj čez 200 g) pa se je zvila tudi spodnja alu plošča :cry:

Sicer pa pogon seka. Nekje do 60 % polnega plina se je dalo parkrat izkoristiti, ko je šel model po ravnini naravnost.

Sicer pa kdo izmed preostalih petih povedal, kako je bilo na sami tekmi.

Ali je sploh kdo "prišel do konca" :lol:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Intruder » 12.12.2004, 20:32

Pozdravljeni!

Sicer sem na tem področju več ali manj še friški, pa vendar. Ker je bila nedelja in ker je zunaj bilo turobno vreme, sem se odločil, da dan popestrim z obiskom tekme! Ko sem prišel, sem zamudil že prva dva tekmovalca, ki sta šla predčasno - žal.....zobniki znajo bit pes :?

Kakorkoli....še vedno jih je bilo dovol, da je bila dirka uspešno izpeljana. Sicer so imeli na začetki manjše težave z transponderji oz. z sprejemnikom in računalnikov, vendar je stvar kasneje stekla, kot bi morala!

Rad bi pohvalil vse tekmovalce in pa predvsem prve 3.

Ker sem jaz kao bil "uradni fotograf" sem se malo potrudil in naredil video in par slikic.

Video je na voljo TUKAJ
Priponke
tekma 003.jpg
tekma 003.jpg (63.4 KiB) Videno 5311 krat
tekma 012.jpg
tekma 012.jpg (49.58 KiB) Videno 5298 krat
Zadnjič spremenil Intruder, dne 12.12.2004, 22:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Slope soaring is the way of life! (J.P.)
Uporabniški avatar
Intruder
Forumski veteran
 
Prispevkov: 531
Pridružen: 25.08.2004, 23:34
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Intruder » 12.12.2004, 20:35

:arrow:
Priponke
tekma 019.jpg
tekma 019.jpg (47.74 KiB) Videno 5291 krat
tekma 024.jpg
tekma 024.jpg (50.86 KiB) Videno 5286 krat
Slope soaring is the way of life! (J.P.)
Uporabniški avatar
Intruder
Forumski veteran
 
Prispevkov: 531
Pridružen: 25.08.2004, 23:34
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.12.2004, 21:57

Hvala Jan in pa čestitke ostalim "borcem", posebno zmagovalcu :)

Kaj je bilo z Zdenkom?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a vuCa » 12.12.2004, 21:59

MihaH, proga je najnaj majn kriva za to da si potolkel avto, saj ni cev zato da se noter zaletava ampak zato ,da omejuje progo.

LP
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron