1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

Tekmovanja, srečanja ...

Moderator: Jetforce

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a ROBERT LESI » 28.03.2010, 00:13

Evo elektro scena bo živela samo še v kisovcu tk da podajte kakšne želje glede kategorij in datumov seveda če so zainteresirani avtomodelarji iz Novega mesta in Jesenic se prav tako lahko kje dobimo in rečemo temo glede dirk sam problem je časomerilni sistem ubistvu ni sam če je kir pripravljen plačat :-?? ?????
Najem ammmm %-( ???

Modelarsko društvo SPITFIRE bo aktivno tudi letos.

Termini dirk in poziv na dirke bodo objavljeni na tem forumu

Za kak trening ali preprost užitek ob vožnji pa me kontajte na GSM :031 645 273 :wink:
Zdaj vem kdo so pravi modelarji.



Lp.lesi
Uporabniški avatar
ROBERT LESI
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 03.02.2007, 19:59
Kraj: Kisovec

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a yan » 28.03.2010, 09:55

ROBERT LESI napisal/-a:Evo elektro scena bo živela samo še v kisovcu tk da podajte kakšne želje glede kategorij in datumov seveda če so zainteresirani avtomodelarji iz Novega mesta in Jesenic se prav tako lahko kje dobimo in rečemo temo glede dirk sam problem je časomerilni sistem ubistvu ni sam če je kir pripravljen plačat :-?? ?????
Najem ammmm %-( ???


Za časomerilni sistem lahko uporabite tole: http://www.robitronic.com/lap-counter-de.html. Jaz ga imam in preiskušeno dela pri indoor vožnji, za zunanje proge pa ga bomo še stestirali.
LP Jan V.
8ight
Uporabniški avatar
yan
Član
 
Prispevkov: 58
Pridružen: 10.10.2009, 09:16
Kraj: Domžale

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a warlock » 28.03.2010, 11:54

Najprej en lep pozdrav!

Dovolite mi, da se razpišem malo na temo trenutne situacije v 1:10 onroad elekto v Sloveniji. Ne razumem namreč zakaj vsi govorite o pogrebnikih in ubijalcih elektro scene, si pa predstavljam, da je to zato ker večina nima pravega vtisa kaj se zares dogaja.. To sporočilo ni mišljeno kot kreganje in provociranje ampak SAMO KOT RAZLAGA!!

Za moje pojme ZAMS nima popolnoma nobeve veze pri propadanju elektro scene v sloveniji. Tekmovanja ki potekajo v okviru ZAMS-a so namenjene temu da se ljudje pokažejo kdo je najboljši v državi. ZAMS omogoča tudi tem najboljšim da kasneje nastopijo na evropskih prvenstvih in ostalih mednarodnih tekmovanjih. Zato je prav, da so kategorije narejene tako ali vsaj podobno kot so kasneje določene kategorije na »mednarodnih tekmovanjih«. Tudi prejšnja leta ni bilo nič drugače.. Lani je 1:10 elektro open kategorija imela popolnoma enake pogoje kot letos. Tekmovalec mora biti v klubu ki je član v zvezi ZAMS in mora imeti plačano licenco če želi da se njegovi rezultati štejejo za seštevek DP. Prav tako je tudi v vseh drugih kategorijah in kolikor je meni znano v drugih deželah tega sveta. Ostale kategorije pri nas iz leta v leto bolj cvetijo.. Temu pa pripomore število aktivnih tekmovalcev. Kot primer dam : lani nas je bilo v elektro kategoriji za DP 7 kolikor-toliko stalnih pa smo dirkali, letos pa 3je nimamo časa, interesa, karkoli že pač in to pač pomeni neaktivno kategorijo!

Do letos smo se vsi zanašali na enega človeka, da je uredil urnike, pridobil orgnaizatorje in vse ostalo kar je potrebno za LRP tekmovanja, letos pa se mu pač ne da tega delat. Pa kaj, človek ima vso pravico, da se tako odloči, to je njegova stvar. Meni se bolj zdi žalostvno, da stojijo tekmovanja samo na eni osebi, in enako je za DP, če ta oseba reče, da se ne gre več, ne bo več zveze ki bi prirejala tekmovanja za DP, pa bo še katera druga kategorija zamrznila, ne samo 1:10 elektro.

Verjemite mi, da organizacija tekmovanja ni mačji kašelj, sploh če nimaš proge, merilnega sistema in konec koncev – tekmovalcev.

Lovro
... Eat, sleep, rc-car.. .. Eat, sleep, rc-car.. .. Eat, sleep, rc-car..
Uporabniški avatar
warlock
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 08.01.2007, 13:50

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a FASTLANE » 28.03.2010, 17:18

Zelo lepo si napisal Lovro !!! :-bd
Ampak v Sloveniji se moramo glede elektro kategorije - kategorij zamisliti.
Preveč kategori je že v elektro sceni. In vedno več tekmovalcev odhaja v druge kategorije ki se več dogaja.
Moj predlog ki bi bil, kateri je za razmislit, da se naredijo samo dve kategorije in to so Classic in 17 T ( 9.5 T ).
Classic kategorija je vedno bila dobro obiskana in zanimiva za gledalce, glede karos. In zato bi se naj naridila Classic kategorija
v kateri bi bile šasije odprte, zobniško razmarje kod v 23T LRP, gume classic, karoserija classic, regulatorji open, servo open in to je to.
Potem pa bi še obstajala kategorija za hitrejša voznike 17T v kateri bi bil motor omejen in vse ostalo open.
To bi znala biti ideja kako bi lahko se zadeva rešila in bi vozniki zopet začeli aktivno dirke vozit.
Classic in 23T združit.
17T in open združti.
Marsi gdo ne vozi elektro državno iz tega razloga ker so motorji tako močni postali da se avto uničuje. Nekateri imajo denar in si lahko vsako leto
novega privoščijo drugi pa ne. Zadeva je postala preveč pristižen hobi in od materjala odvisna.
In zaradi tega ker avti ne bi bili tako hitri se možmosti - izbira stez poveča.
Tako bi se lahko tudi LRP Challenge in DP združil.

Lp. Dali Pompe
Uporabniški avatar
FASTLANE
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 588
Pridružen: 26.12.2005, 02:09
Kraj: Maribor

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a rs01 » 28.03.2010, 18:13

Če je tako mam pa še srečo, da bom v zgodovino zapisan kot zadnji prvak v rally kategoriji v slovenskem državnem prvenstvo......

No sej pri nas je še naprej rally. V Italiji so jo pa lani preimenovali v GT.

ti pa če se boš fajn potrudil prvi prvak v GT kategoriji.....samo......[/quote]

Začel sem že tako kot je treba :D
Valentin Mis
rs01
Naš človek :)
 
Prispevkov: 186
Pridružen: 04.06.2007, 21:31
Kraj: Nova Gorica

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a Stocker » 28.03.2010, 18:26

Več je spreminjanja pravilnika, slabše je.Tako se je tud izkazalo na LRP tekmovanjih v Sloveniji.Če se kdo spomni kakšni so bli začetki tekmovanj, kolk jih je tekmoval in še več bi jih, če se nebi začelo omejevat na LRP izdelke.Ne rabmo LRP pravil. :-!
Moj predlog je, da clasic pač ostane tak kot je tako kot je že Dali reku.Za kategorijo 23T oz. 13.5T bi blo škoda odpisat, kajti ta klasa bi bla še vedno zelo aktivna ,dost tekmovalcev ima te motorje, ki jim dobro služjo in gre zadost hitr za eno začetno klaso edine spremembe bi ble v tej kategoriji open gume,open karoserije,open prenos.Pri 17T se mi zdi brezveze omejevat motorje jaz bi dal vse open ,tist ko hoče pač hitrost gre pač v open:mrgreen: Se pravi bi imeli tri klase: classic,13.5Toz. 23T,open klaso. Mislim, da 3 klase niso preveč, ali pač??

Lp Gregor :-h
Uporabniški avatar
Stocker
Naš človek :)
 
Prispevkov: 254
Pridružen: 09.01.2003, 01:01
Kraj: Rečica ob Savinji /Maribor

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a Jošt Kozorog » 28.03.2010, 20:40

Pozdravljeni!

Za mano je prelep dan... klapa super, vreme super, rezultati pa malo manj :-q

Žal sem imel ogromno smole in nisem vozil finala...

Čestitam usem tekmovalcem v obeh katgorijah, še posebej pa Valentinu za zmago... (upam, da se ti bom lahko kmalu pridružil na stopničkah)...

Se vidimo v Tolminu!

Pozdrav, Boštjan
PES KI LAJA, NI ZADOSTI KUHAN... Kitajski pregovor...
Uporabniški avatar
Jošt Kozorog
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 21.10.2003, 12:11
Kraj: Sežana-Ljubljana

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a asso » 28.03.2010, 21:19

Gospodje,

Res prelepa je ta elektro scena v letu 2010, vse je f..k* up. Priporočam, da raje pričnite vozit atv-je, preverjeno še več adrenalina.

lp
jerry
Priponke
1_530.jpg
1_530.jpg (88.16 KiB) Videno 3799 krat
3_530.jpg
3_530.jpg (97.38 KiB) Videno 3799 krat
Uporabniški avatar
asso
Naš človek :)
 
Prispevkov: 229
Pridružen: 20.11.2002, 19:11
Kraj: Maribor

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a ROZKO » 28.03.2010, 21:55

Zdravo!

Dali, ti absolutno nimaš prav!!!!

Kolikokrat sem že napisal, da smo imeli lani na državnem prvenstvu v glavnem vsi speed passion 3.5 motorje.
Motor ima se mi zdi 460W ,ima pa obrate! NOBENEMU SE NI ZARADI MOTORJA POKVARIL AVTO! (jaz osebno sem vozil 3 leta losija na vseh tekmah skoz z solidom spredaj,pa nisem nikoli polomil nič !)
S tem motorjem je Alen v Tolminu hitrejši od vseh nitro 1:10! Motor pa stane okoli 55 EUR, sedaj pa poglej koliko stane LRP motor.
Reglerje pa imamo še ta stare, Lovro ima celo samo stari sphere competition in 4.5 speed passion, pa ni na ravnini bil nič za nami!
Da ne omenjam da vsi vozimo pene, ki so 1x cenejše kot pa LRP kompleti!
Baterije pa so povsem dovolj skromne 4900mAH brez pretiravanj kot se je še nedolgo tega gledalo ni-mh al majo 0.01V na celico več ali ne.
Tako da ne govorit o nekih strašnih stroških GLEDE MATERIALA če hoče človek vozit DP elektro 1:10 open.Trdim, da bi bili stroški večji če bi vozili kot predlagaš ti:

Če bi ljudje vozili 23t in 17t na stezi kot je Morac, Tolmin, ti lahko samo povem da bi bili spet deležni posmehov ostalih kategorij, poleg tega bi pa to glede na to, da bi progo vozili 9/10 full gas, res pomenilo da bi zmagal tisti, ki ima boljši avto(dražjega, keramični ležaji, najboljši regler,najboljše baterije,kupit pa sprobat vsaj tri motorje ker gre desetinko na krog hitreje...)NE GA SRAT!

Se pa strinjam, da bi za proge kot so MB, Kisovec... to bili čisto primerni motorji za hec in ne za DP, ker potem spet velja gornja trditev.
V glavnem, če bo organizirana piknik dirka v Kisovcu, z veseljem pridem, predlagam motorje in prenos kot je bilo za LRP (ker ljudje te motorje že majo),
vse ostalo pa dajte za božjo voljo open da pridejo ljudje lahko tudi z penami na dirko.

Pač, če bi se našlo še par ljudi kot lani, bi se tudi DP 1:10 elektro vozilo!Saj koliko ljudi pa mislite je v 1:10 nitro?

l.p.,

Borut
Nihče ne ve vsega!
ROZKO
Član
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 18.02.2006, 22:13
Kraj: Tacen

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a GHOST » 28.03.2010, 22:18

Mislim, da je to kreganje odveč !!! Očitno vleče vsak na svojo stran ...... to nikamor ne vodi.

Za koga se organizirajo dirke ???? ZA NAS !!!! ................. TOREJ ?
Kaj ne znamo Slovenci enkrat stopiti skupaj in se kaj dogovoriti, in se ne omejevati na določene proizvajalce ????

Meni se zdi sporno v pravilniku:
1. - 3 tekmovalci z licenco za DP ( moj predlog: 5 tekmovalcev ne glede na licenco )
2.- 5 telmovalcev z licenco za LRP ( moj predlog: 5 tekmovalcev ne glede na licenco )

ZAKAJ RAZLIKA MED DP in LRP ( če pa vse spada pod DP, po novem ) !!!!


Smešno je voziti LRP Classic in LRP 23T na progah kot so Tolmin in Morac.

Upam, da bo znala Tehnično temovalna komisija prisluhniti tekmovalcem in "še letos" kaj ukrenila !!!
Lp Dean
040/239-554
ghost.013@gmail.com
Kolendar - Avstrijsko DP Elektro 2014
Uporabniški avatar
GHOST
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 703
Pridružen: 30.10.2002, 22:10
Kraj: Maribor

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a M.Pecar » 29.03.2010, 07:30

Nedelja je bil prekrasen dan, lepa tekma, lepi boji, veliko šraufanja, zariban nov motor (Raoul), gasilske cevi so pa res odlicna rešitev za postavitev proge.

Elektrašem je pa lahko žal, da nocejo tekmovati še na tistih nekaj malo dirkah, ki bodo letos. Pa tak lep dan je bil. Koliko denarja zmecete za avte, motorje, baterije, potem boste pa gledali na 20 EUR za štartnino. Da bo organizator zaslužil! Pa kaj še, ce je vec tekmovalcev ima manj izgube!

Poleg tega robo prek interneta prodaja vsak, ki ima pet minut casa, vsa tekmovanja pa slonijo na dveh, kje so pa ostali, razen pri kritiziranju.

LP, Miro
M.Pecar
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 30.12.2005, 13:19
Kraj: Ljubljana-Črnuče

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a kurty » 29.03.2010, 09:01

Elektro sceno so žal pokopali medsebojni odnosi med organizatorjem in tekmovalci kot tudi sami tekmovalci... žal!
Osebno sem bil v LRP-ju 2007 zelo zadovoljen potem se je pa začelo drobiti. Poleg običajnih razprtij je uvedba classic kategorije dokonćno razdrobila sceno na majhne skupinice (nimam nič proti classic).
O tretji kategoriji sem se z Janezom kar precej pogovarjal v smislu še cenejše in za ZAČETNIKE dostopnejše kategorije kjer bi se lahko začetniki pomerili med seboj že z osnovnimi modeli.
Z uvedbo classic ni bilo doseženo nič drugega kot prerazporeditev tekmovalcev glede na osebne interese...

Takrat sem tudi dejal da bi bilo najbolj ene dvajset kategorij naredit, da bo lahko vsak domov pokal nesel ...:)

V sloveniji ni realno pričakovati recimo 100 aktivnih na elektro sceni. če pa jih 20-30 kolikor jih je bilo razbiješ na 3 - 4 kategorije (23T, 17T, classic, DP) dobiš pač nezanimive majhne skupine...
Kategorija, v kateri ni možno sestaviti vsaj dveh skupin je pa naporna za vse saj imaš na progi praktično vse od najboljših do popolnih začetnikov.... temu primeren pa tudi nivo dirkanja.

LRP tekmovanja smo tako uspešno pokopali in sedaj veselo na DP elektro... ker je tu vse OPEN kot je marsikdo želel in jamral bi moralo biti vsaj 30 tekmovalcev ... pa jih je komaj toliko, da dirka sploh šteje!

Licence so pa sploh poglavje zase. Osebno me je v lrp potegnilo prav to, da nisem rabil nobene licence pa tudi v klub se mi ni bilo potrebno včlanit samo zaradi dirkanja.... enostavno si plačal štartnino, sposodil transponder in vozil ... za začetnika super pogoji.

Bodi za danes dovolj!

Kurty
Uporabniški avatar
kurty
Naš človek :)
 
Prispevkov: 309
Pridružen: 10.04.2007, 08:08
Kraj: Domžale

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a Lojz » 29.03.2010, 09:46

Pozdravljeni,

Naj vas ''potolažim'' elektro voznike. Problem ne izhaja iz Slovenije in se nanjo tudi ne omejuje! LRP je ''crknil'' tudi v Avstriji jug, kjer je tekmovalo še pred dvema letoma po 30-40 tekmovalcev. Finale LRP Avstrije na Dunaju je gostil po 70-80 tekmovalcev, danes 15-20!!! DP Avstrije pred dvema letoma 60-70 tekmovalcev, danes 20-30. Pri nas, ko že tako ni bilo veliko tekmovalcev pa se to toliko bolj pozna. Kdor spremlja forum RCTech je opazil, da je tudi v ostalih evropskih državah podobna situacija …

Večina v svetu jih meni, da je glavni problem bliskovit razvoj opreme (baterije, motorji, regulatorji, …) kar je potegnilo za seboj tudi spremembe konstrukcij šasij. Zaradi tega so se pričele spremembe v pravilnikih glede dovoljevanja nove in nove in zopet nove opreme … kar ima za posledico velike stroške za tekmovalce, saj le ti strmijo vedno za najboljšo opremo v boju za zmage!

Drug problem, ki ga povzroči ''poplava'' opreme je kako izbrati oz. omejiti opremo v pravilniku? Vsak namreč zagovarja svoje stališče in mnenje glede uporabe določenih izdelkov. Mislim, da je popolnoma nemogoče v tako majhni bazi tekmovalcev kot jo imamo pri nas določiti pravila in pri tem zadovoljiti željam vseh!

Trenutno je pač situacija zrela za propad Slovenske elektro scene, ki se bo slej ko prej spet pobrala, seveda ko bodo pogoji za to pravi!

Žal mi je samo za tisto peščico tekmovalcev, ki si težko privošči opremo in se prilagaja pravilnikom, kupi licenco potem pa nima kje dirkat …

LPL
Xray-REDS-Sanwa
Uporabniški avatar
Lojz
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1120
Pridružen: 04.01.2007, 09:17
Kraj: Maribor

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a ROZKO » 29.03.2010, 10:53

Zdravo!

Sem se zmotil...
Nimamo 3.5 ovojne motorje, temveč 4.0!
Lojz, točno tako je kot si ti napisal glede nove in nove opreme.
Ker je bilo to tudi pri nas noro (Dejan na vsaki dirki nekaj novega :--? ), smo se vozniki elektro nekak zmenili da temu naredimo konec ter vozimo kar se da racionalno (beri stara oprema čist o.k.), tako recimo je imel Lovro za vse tekme samo 1 baterijo 4900mAH, pa je normalno vozil, jaz sem imel 2 paketa, Alen je vozil z 3 leta staro li-po!, Miha je mel kar baterije od LRP, Italijan je mel tudi kar NI-MH pakete...
Koliko paketov baterij so imeli ljudje na LRP? Vem, da nekateri tudi po 6!
Aja ,pa vsi (razen Lovra ki še ni imel svojega avta) smo vozili stare avtomobile (tud stare 3 leta in več!)Nobenih zadnjih izvedb Tamiy,Xray-ev,Assotov,...

Vsak bi bil lahko z enim motorjem 4.0,reglerjem od sphere competition naprej ter eno 5000 mAh baterijo konkurenčen na DP elektro open!
Pa povejte katera kategorija, ki se vozi na DP Slovenije je cenejša od tega?
Nobena!

l.p.,

Borut
Nihče ne ve vsega!
ROZKO
Član
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 18.02.2006, 22:13
Kraj: Tacen

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a ROZKO » 29.03.2010, 11:14

Zdravo!

Recimo z tem kompletom:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXRXX9&P=7

bi lahko vsak vozil konkurenčno DP elektro open Slovenije.
Če se včlaniš v klub towerhobbies (članarina 10 usd) imaš potem pri nakupu v vrednosti 200 usd kar 50 usd popusta.Poštnina je pa 9.9 usd potem!
Pa zračunajte sami!

l.p.,

Borut
Nihče ne ve vsega!
ROZKO
Član
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 18.02.2006, 22:13
Kraj: Tacen

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a GODFATHER » 29.03.2010, 12:38

NOSRAM BL Combo Matrix Power Rev./ Pure Evo 4.5T
Slika
cena: 232,83 eur

NOSRAM BL Combo Pearl ISTC/Pure Evo 4.5T
Slika
cena: 251,23 eur

Pa nimaš skrbi za carinjenje, pošiljanje, ....
Dejan Šabeder
041578468
dejan.sabeder@gmail.com

SHEPHERD-NOSRAM-THUNDER TIGER-ASSOCIATED-NOVAROSSI-ENETTI
Uporabniški avatar
GODFATHER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1568
Pridružen: 11.11.2002, 13:21
Kraj: Maribor

Re: 1. dirka za DP 2010 Ljubljana 28.03.2010

OdgovorNapisal/-a miha25 » 29.03.2010, 21:39

Torej, najbolje da se dobimo na neki kolegialni tekmi.... pa tapru mal popelemo in se ob soku, pivu in pici pomenmo.

- Merilni sistem mamo mi bivši topspeedovci. Tomaž ga ravno in obuja iz 2. letnega spanja. Zravn je tudi 20 amb trnasponderjev. /tko da tudi začetniki lahk pridejo /

l.p.
Janez MEDJA,
TOPSPEED racing team
041 723 824 po 13 uri
Janez_medja@yahoo.com
http://topspeed.si
miha25
Forumski veteran
 
Prispevkov: 723
Pridružen: 21.09.2004, 02:13
Kraj: nč več Jesenice, BOHINJ je moj domek!

Prejšnja

Vrni se na Prireditve.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron