Ker je bilo sedaj na zadnji dirko veliko preveč skurjenih regulatorjev in motorjev odpiram teme kjer naj se povejo pametni nasveti kako se tega izogniti. Ter čim več podatkov kaj se je naredilo z vašim regulatorjem/motorju, ki ste ga uničili, da probamo najti kje je problem. Za začetek prosim notri ne pisati bedarij kaj smo "narobe" predpisali v pravilnik itd. To kar je to se bo vozili in sem siguren, da bo ob pravilni uporabi vse skupaj delovalo!
Za začetek sam sem vozil speed passion Cirtix Stock Club Race ESC z motorjem speed passion V3.0 competiton 13.5. Regulator se ob prestavnem razmerju 4.74 ni nikoli segrel nad 35°C. O motorju pa nebo, ker tako ni tapravi.
Oče je pa vozil isti regulator in pa kitajski 13.5 motor. Nekja časa je vse brezhibno delovalo, ko kar naenkrat avto ni več šel. Probala sva veliko različnih načinov in nič ni pomagalo. Z drugim regulatorjem je potem vse delovalo kot je treba. Danes sem probal kje bi bil razlog za odpoved prvega regulatorja a ga nisem našel. Ventilator in bec delujeta, vse lučke gorijo kot je treba le regulatorja se neda več na novo skaliblirati. Bom danes vprašal na speed passion kaj narediti. Verjetno pa drugega kot, da ga reklamiram nebo preostalo. Pri drugem regulatorju pa je, ko je žele vžgati regulator za zadnjo finalno vožnjo začelo kaditi iz kondenzatorja. Zopet iz popolnoma neznanega razloga. Nasrečo pa se je tukaj skurila le ena SMD dioda v vrednosti 0,5€ vendar pa boma za ziher raje zamenjala celoten kondenzator strošek 3€. Torej midva sva v celem dnevu skurila en regulator in en kondenzator.
Zelo čuden primer je bil pri Mateju. Realno lahko rečemo, da je z prestavnim razmerjem 4.0 malo pretiraval in najvrjetneje zato skuril regler in motor. To je še vse razumljivo vendar nekoliko bolj zanimivo posatane, ko sem mu jaz posodil novega original zapakirani regulator. Vse skupaj je priklopil in prižgal vendar na regulatorju so lučke gorele na sprejemniko pa nič. Po večih poskusih problema nismo našli. Danes doma sem vse priklopil in tudi pri meni je bila ista zgodba. Potem pa sem priklopil ubec na sprejemnik in ta je sevad začel delovat. Poleg tega pa se je na regulaotrjo začel vrteti ventilator, ki se prej ni. Vse se je dalo normalno skaliblirati le motor pa še ni deloval. Tako, da tudi ta regler bo šel na potovanje proti Kitajski.
Izmed vseh 9 regulatorjev, ki sem jih jaz dobavil iz Kitajske in jih prodal so sedaj za na servis en očetov in pa ta, ki je bil posojen. Na enem je še šel kondenzator vsi ostali pa so zaenkrat nasrečo delujoči.
Sedaj pa par nasvetov kako se izogniti kurjenjo. Kot prvo za naše proge, ki imajo kratke ravnini in pa zelo veliko pospešovanja odpriporočam uporabo prestavnega pod 4.5 še raje pojdite za kakšno decimalko višje. V toplejšem vremenu uporabite hladilnike za motorje in pa ventilatorje! Nikoli ne imeti preblizu skupaj regulatorja in motorja saj potem nimata prostora za hlajenje in se samo segrevata en drugega.
Mi je pa padla na misel še ena rešitev v primeru, da se bo to z rgulatorji ponavljalo. Uporabili bi lahko zunanji bec saj močnejši digitalni servoti potegnejo kar zanimive tokove in s tem še dodatno obremenijo regulator. Je pa res, da bi bil zunanji bec le še enda dodatna navlaka v avto, ki bi lahko povzročevala probleme zato sam tega še nebo uporabil bom pa imel na rezervi, če bo kdaj treba.
Na regulator imam še eno manjšo pripombo, da se ga da programirati le s kartico vendar to ni nek hud problem saj je potrebno nastaviti le premzo. Aja malo bojim se še podatka, ki pravi, da je na regulator samo 90dni garanciji.
Pa, da nebo vse skupaj zgledalo prevel črno. Nam je pa po zaslugi enakih regulaotrjev letos prvič po veliko letih uspelo, da smo bili po ravnin dejanski izenačeni
In to je pomenil seveda le še boljše dvoboje v ovinkih
Lp