Nekaj hudih :)

Pogovori o vsem mogočem izven modelarstva ...

Moderator: nitro-s

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 12.03.2004, 18:05

Kar se tiče gum, jest imam Eagl F1. Nov prifil (2003), je res fantastičen, posebaj na dežu. In tudi na suhem se gume po testih odrežejo odlično. Cena je žal malce višja od nekaterih drugih gum. Vendar sem do sedaj vozil športne modele, Continental, Dunlop, Michelin in mi je F1 v primerjavi z prešnjimi gumami najbolša. Pri speljevanju ni nobenega cviljenja, guma se dobesedno zagrize v asvalti. Še posebaj, ker je motor TDI, se mi recimo zimske gume, zaradi turbine in navora sučejo v prazno tudi 2 prestavi. Tega pri F1 ni.
Da ti odgovorim glede dimenzij.V kartončku imaš opisana največjo dovoljeno dimenzijo za tvoj avto, vse kar je več moraš narediti naknadno homologacijo, če ne lahko imaš na tehničnem probleme. Rešitev je da greš na teh. pregled z zimskimi. :) Če je guma nizka 45, je sam avto dosti trši.Samo, kateri ima gume 45, ima tudi športne fedre. Tako da, bolj trdno, bolj je. :) Kar se pa tiče lukenj je res, vse skupaj bolj rizično pri gumah 45. Jest vozim z višino 45 že 5 let in ni bilo problemov (različne pnevmatike seveda). :)
Zadnjič spremenil TomyBoy, dne 12.03.2004, 21:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 12.03.2004, 21:02

Ena "TEASER" fotka, malce blurana, copyright reasons only. :)
Slika
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.03.2004, 08:35

Bor napisal/-a:Ko smo že (bli) pri tuningu: a je mel že kdo probleme zaradi dimenzij gum na tehničnem ali pri srečanju s policaji?

Jaz morm namreč letos kupit nove gume na polota, pa bi dal gor 195/50/15 namesto 195/45/15, ki so zapisane v homologaciji. Na tehničnem sem enkrat vprašal, če bi to šlo, pa niso lih točno vedeli, o čem govorim :? ... Z višino 45 sem zvil že vse feltne na naših prelepih cestah, poleg tega so z višino 50 cenejše, ker so bolj razširjene.

Katere gume kej furate in kako ste zadovoljni? Jaz sem že skor 100% odločen za Goodyear Eagle F1. Zdaj sem mel gor Fuldo Carat Extremo, pa nisem bil zadovoljen. Občutek na volanu je sicer dober, tud nad 180km/h se avto lepo pele, ampak na mokrem al pa suhem gladkem asfaltu pa še v drugi ne smem pohodit gasa... Sej ne da cvilijo, samo v prazno se sučejo.


LP, Damjan


kakega polota ti to maš čuj, da ti še v drugi koplje???

drugače pa sem jaz tudi zelo zadovoljen z goodyear eagle f1, 205/45 R16
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 13.03.2004, 11:43

Tudi v novem AMZS testu letnih pnevmatik F1 najbolša. Dobro ta test v AMZS Moto reviji je res bolj, tak, tak, če gledamo tuje teste. Dejstvo pa je da ja F1 v samem vrhu. Na mokrem pa No. 1 :)))
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a MaNe » 13.03.2004, 13:08

Alo TomyBoy, katere gume si mel gor ko si šel s Pasatom slidat skozi ovinek, pa si pol mel Remusa na V?
LP
Nejc
Uporabniški avatar
MaNe
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1351
Pridružen: 11.11.2002, 10:29
Kraj: Slivnica pri Mariboru

OdgovorNapisal/-a ShAq^ » 13.03.2004, 13:57

tyco kaj te to sprasujes :D kaj te briga :P kao neki maher da se spoznas na gume :twisted: pomoje spolh ni blo vazno kake gume je mel,tak wemo da ma tomy wedno najbolse :D
ayd,se vidimo dans na klubu :twisted:
Uporabniški avatar
ShAq^
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 351
Pridružen: 05.10.2003, 12:56
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Bor » 13.03.2004, 14:00

kakega polota ti to maš čuj, da ti še v drugi koplje???


1.4 16V 100KM 8)

Jest vozim z višino 45 že 5 let in ni bilo problemov (različne pnevmatike seveda).


Ja, sam ti maš širše, zato so tudi pri istem razmerju (45) višje. Zato nimaš problemov.

Sicer pa hvala za nasvete, zdaj sem pa 100% sigurn, da bom F1 vzel.

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 13.03.2004, 15:00

Itak nimaš kaj razmišljat F1 is the way to go... :))
Glede tistega ovinka, so bile zimske gume, mokra cesta, pred ovinkom hitrost 170 km/h. In seveda posledica izlet, zaradi mojo "nore", neiskušene glave. :roll: :roll:
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.03.2004, 16:20

hmm, meni 136konjev v drugi ne koplje...

optika fant, optika!! :)
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 14.03.2004, 01:33

Kakšen avto maš to, 136PS, z turbino ????
Moj z zimskimi, ki seveda niso za res hitro vožnjo, pri extremnem speljevanju zakople, minimalno seveda, tudi v drugi prestavi. Drugače pa je nafriziran testni TDI 1.9 na extremnih 160 PS, kopal tudi v 3-prestavi. Sam tam itak ne bo dolgo šlo. Obremenitvo so prevelike na vse vitalne dele, od motorja, menjalnika itd, itd, posebaj ker gre za testni avto, za izživljanje raje in zaposlenih. :)
Optika tukaj nima veze.
Pri montaži, recimo športnega vzmetenja se itak nastavi optika, pri serijskem, pa nimaš kaj praskat, seveda govorimo o novem avtomobilu.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 14.03.2004, 07:03

imam čisto navaden NA motor, 2000ccm, 136HP.

v bistvu mi tudi 1.4 16V corsa z 90HP ni kopala. že v 1. ne, kaj šele naprej!

lahko da ima polo toliko manj teže na prvi osi, čeprav dvomim!

aja, pogovarjamo se pa o suhem normalnem asfaltu in e mokrih spolzkih podlagah, a ne??
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 14.03.2004, 11:58

Jo ta je nekaj čisto drugega, 136 PS na suhem je premalo, da bi ustavaril WHEEL SPIN v drugi. Če pa 136 PS dosežeš z pomočjo turbino, kot je to v TDI motorjih je to čisto druga pesem. Dosti več navoro, prestavna razmerja so dosti krajša in tam se kolesa rad malo zasučejo v prazno tudi v višjih prestvah (zimske gume suha podlaga !!!). No še enkrat poudarjam, v letnih športnih pnevmatikah, boš redko sukal kolesa v prazno tudi v prvi prestavi. Tako da z odličnimi letnimi pnevatikam je to premalo konjev v obeh primerih. Mogoče zadnji pogon, lahek avto bi bil pa čisto druga pesem. :)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Bor » 14.03.2004, 17:35

Občutek na volanu je sicer dober, tud nad 180km/h se avto lepo pele, ampak na mokrem al pa suhem gladkem asfaltu pa še v drugi ne smem pohodit gasa...


Na mokrem al pa zglajenem (star asfalt v kakem mestu) ga ni blo problema pripravit v drugi do kopanja. Pa ne sam pri prestavljanju, tud iz kakega bolj ostrega ovinka al pa križišča, ko je notranje kolo bolj lahko.

Drugač pa, jaz sam pravim, da so ble ful smotane une gume, z zimskimi ( :!: )(Continental) men še v prvi komaj zakoplje, tud na mokrem! Ni zdaj ta polo neka huda žvina...

LP, Damjan
Včasih je bolje imeti mir, kot pa imeti prav!
Uporabniški avatar
Bor
Naš človek :)
 
Prispevkov: 216
Pridružen: 02.09.2003, 14:03
Kraj: Ljubljana / Velenje

OdgovorNapisal/-a ELO » 14.03.2004, 20:35

aha, sem očitno preslabo prebral.

na mokrem asfaltu meni še 3. koplje, včasih še pri prestavljanju 3/4 malce nakaže da bi zakopalo...
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 14.03.2004, 22:05

Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a šupak » 14.03.2004, 23:34

ka mate vsi take koline da nemaju ESP pa ASR pa TC. Men nč ne kople sam osam lučka gori pa žmiga ampak gre...
Uporabniški avatar
šupak
Član
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 05.03.2003, 19:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 15.03.2004, 00:39

Vsi res nimajo takšne bombončke v avtomobilih, kot recimo ti. Samo malo bolje poglej alatar...:) Lol, ESP in vse ostalo je tukaj serijsko veš. Kot prvo, pa ti pri preveliki moči, ne pomaga še tako sufisticirana elektronika. Definitivno, kar se tiče stabilnosti vozila v ovinkih (ESP), ampak pri speljevanju, pa ima elektronika preveliko dela, tako da bo do zasuka koles v prazno prišlo, pa če se na glavo postaviš. Seveda z dosti manjošo silo, kot pri avtomobilu brez tega sistema, ampak do njega bo prišlo, lučka res ponori. :)
Tukaj ne gre za to da avto ne gre, ampak gre za to da pride do zasuka koles v prazno, nekje manj, nekje več. Dosti bolj, je vse odvisno od samih pnevmatik, kot sem že 100x povedal. :roll:
Pa tudi kar se tiče ABS-a, recimo na snegu. Da bi se zanašal ne njega, te bi v velikih primerih, to stalo zvite pločevine. Zavorna pot je na žalost dosti daljša če držiš zavoro brez popuščanja, avto se noče in noče ustavit. Tukaj pride pravi samo "človeški ABS".
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

Prejšnja

Vrni se na Malo za sprostitev

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron