MANTUA napisal/-a:Moj namen ni, da bi se v tejle temi prerekal s tekmovalci, ki v kategoriji Rally ne tekmujejo in v njej nikoli niso dosegali omembe vrednih rezultatov, saj niso usposobljeni za to, da bi ocenjevali nastavitve na modelu državnega prvaka.
Pripomnil bi še, da se na dirkah ne tekmuje v času najhitrejšega kroga, niti v najboljšem štartnem položaju, ali celo v trenutni uvrstitvi po 5 ali 10 minutah tekme, ampak v številu prevoženih krogov v 30 minutah, torej boste morali za posajnila o tem povprašati zmagovalce finalnih voženj, saj tudi sam nisem kvalificiran za dajanje izjav o tem.
Hotel sem le opozoriti, da nepotrebno mešanje megle odvrača začetnike od tekmovanja, ki se ga prikazuje na napačen način s strani virtualnih tekmovalcev, ki tekmujejo predvsem na internetu.
Začetnikom, ki razmišljajo o tekmovanju svetujem, da obiščejo kakšno izmed dirk in na njej najboljše tekmovalce vprašajo za nasvet. Vsi po vrsti so prijazni ljudje, ki radi pomagajo in bodo z veseljem vsakomur razložili na kak način so prišli do zmag, na internetu pa iz znanih razlogov njihovih nasvetov ne boste našli, saj tisti, ki najdejo zadovoljstvo v dirkanju in na dirkah dosegajo dobre rezultate, ne potrebujejo virtualne potrditve.
ker to leti prdsvem name naj razjasnim nekaj zadev;
na prvi tekmi sploh, kjer sem vozil osnovnega golda (I) sem bil 3. nato sem dosegel nekaj 2. in nekaj 3. mest. na tekmah sem v povsem čistih dvobojih nekajkrat prehitel tudi trenutnega državnegfa prvaka, ki je takrat že nekaj časa vozil se mi zdi, medtem ko sem bil jaz šele začetnik. ko sem po znanju vožnje in nastavitev tako napredoval da sem lahko štartal s prvega mesta mi avto enostavno ni zdržal. material ni zdržal mojega stila vožnje. in ker sam raje vozim tak avto, ki je tehnično pred mojim znanjem in sposobnostmi in da mi ni treba iskati kompromisov v stilu moje vožne sem presedlal na 1:10 in nato na (naj)zmogljivejšo 1:8 IC klaso, katero lahko priredim mojemu stilu vožnje brez strahu, da bi mi ob zaviranju polomilo kardane na poloseh in stožce v diferencialih.
in avte rad nastavljam in nastavim, nastavljanje rally avta, kjer imaš na vsakem kolesu po par stopinj zarčnosti v vseh oseh nastavljanja pa pač ni to, s čimer se jaz v tem trenutku avtomodelarstva želim ukvarjati....
mislim da večina tekmovalcev ve, koliko jaz vem o nastavitvah modela, zato tudi vedo, da so tvoji poskusi da me glede tega diskreditiraš predvsem slaba reklama za tvojo kao neprizadetost.
vsi vemo, da je merilo za točkovanje rezultatov število prevoženih krogov po 30minutah. ampak merilo za "hitre" nastavitve modela je najhitrejši krog, ki ga je model sposoben odpeljati in ne rezultat po 30 minutah.
najhitrejši krog je pokazatelj znanja nastavljanja in pravilne nastavitve, število krogov po 30 minutah pa predvsem koncentracije in sreče voznika!
in ko nekdo (aktualni državni prvak v kategoriji 1:8 rally f1) v določeni in samo izključno tej kategoriji vozi ca 5 let ali več pač mora nekaj znati in to znanje in izkušnje pokazati, a ne, sploh če upoštevaš da so ostali sotekmovalci dosti manj časa v tem razredu. enako se več kot očitno kaže v 1:8IC, kjer z dolgoletnimi izkušnjami dominira vuga.
l.p.