Jure glede sprednjega roba.
Verjetno te malo motijo razlicne metode izdelave kril. Po internetu si jih precej videl. Moja metoda je mesanica vseh. Uporabil sem tisto, kar mi je bilo vsec oziroma se mi je zdelo smiselno.
Vstavljanje rovinga ali microbalon je s sliko in besedo opisano na
http://www.favonius.com/soaring/index.htm
Tebe zavajajo oziroma motijo metode, kjer izdelajo krilo tako, da na sprednji rob prilepijo trakec. S tako metodo se krilo izdeluje v eni potezi. Je vse lepo in prav. Sam se za njo ne odlocam, ker prihaja pri vsatavljanju v vreco do napak. Vedno delam sam in tako nimam pomoci. Sam bos opazil, da je pri vakumiranju pomoc zelo dobrodosla.
Zakaj imam na prednjem robu krila roving?
Predvsem zaradi manjse moznosti poskodb prednjega roba krila. Saj ves kako je ko letis. Tudi napake delas.
Ravno pripravlajm slike, kako jaz vse skupaj spravim. V naslednjih dneh jih bom objavil. Sem v rahli guzvi in nimam casa, da bi bil hiter
Vse o materialih na
http://download.r-g.de/handbuch/kapitel_08.pdf
Zelo svetujem, print in na nocno omarico. Brez tega znanja bo tezko, in obratno.
"Kohleroving" je po nemsko. "Carbon roving" je po anglesko.
O bazaltu pa toliko:
bazalt -a m (a) petr. temno rjava ali črna
steklasta predornina: skladi črnega bazalta; tlak
iz bazalta
Svetujem ti nakup karbonskega rovinga UMS 800 txt
Drugace 2400, 1600, 800 txt je teza rovinga g/km. Se pravi 800g/km rovinga