F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a belovic » 06.05.2004, 15:28

no za popestritev, bom pa jaz razkril nov projekt, ki nastaja...
designa modela podoben ''nacionalki'' na strani:

http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... c&start=90

-s tem da bo imel V-rep,

-krila profil HN in izdelana s postopkom vakumiranja: finozrnati stiropor 20kg/m3 + 2 plasti 25gr. steklenih vlaken., ojacano z remenjaco iz balze 3mm ter od zgoraj in spodaj okrepljeno s trakom UD-karbona...
Sam sem se odlocil za ta princip ker se mi zdi najmanj zahteven in najhitreje narejen (pa se ena skrivnost: za vakum uporabljam Zepterov strojcek in vreco za vakumiranje zivil :-) , mogoce me po kdo cudno gledal a sem ze vcasih s tem delal krila za SAL in so se kar dobro obnesla...)

-trup home made, sem ze predstavil na eni od prejsnjih strani foruma...

pa ce bo vse po planu bo model pripravljen za tekmo v MB...

ja pa se to: zaenkrat nic slik ker je vse to ''VOJNA TAJNA''

p.s.
Andrej za vsako podano palcko pobiram provizijo 10%, ce ne pa bos imel opravka z RUBEZEM!!! :-)

http://beli.5u.com
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a belovic » 07.05.2004, 00:40

no, da pa metode zastrasevanja ne bi bile prehude, evo sliki izrezanih sredic iz stiropora...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a steem » 07.05.2004, 15:49

Pozdravljen Ivica ... lepi so tvoji izdelki. sem si bol podrobno tudi pogledal tvoje slike na unlimited-rc.com

bi pa te vprašal eno stvar ... kakšen je najboljši recept za izdelavo zavihkov na krilih :) Ker vidim da imaš ti narejena iz karbona ... zanima me predvsem izdelava levega in desnega pramodela ali kalupa ki sta dokaj simetrična (torej nič na oko) :)

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a luigidon » 07.05.2004, 19:41

A jutri je zdaj tekma ali ne?

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a mihah » 07.05.2004, 19:47

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Pa ko bi to nehalo ruuuužiiiiit!!!!!!!

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 07.05.2004, 22:18

Pozdravljeni vsi F5J-jevci in modelarji, ki na svojih modelih uporabljate reduktorje firme MPJet Planet.

Mene predvsem moti na teh "getribah" ena stvar...... GLASNI SO U 3PM..... in kaj se da naredit? Sigurno ste že razmišljali na to....mogoče tudi to že naredili, in ste mislili, da je prenoro, da bi objavili, zato se pa vedno najde nekdo podoben meni, in tole napiše:

Vzel sem motor iz modela, do dobra učistil sprednji del reduktorja (površino, ki nalega na pritrdilno plato) ter jo na debelo namazal z silikonom. Silikon sem nanesel tako, da sem čuval, da ni šlo na ležaj, in pa da nisem zapacal luken....no, pa če luknje zapacate tudi ne bo sile....

Ko se je posušilo, sem vse spet vstavil nazaj v model, in z občutkom privijačil. Motor je zdaj rahlo fleksibilno vpet, in je več kot pol manj glasen. Ostaja še vedno zvok planetov, ki drsijo po pušah in pa drsenje planetov po plastičnem zunanjem zobniku. Slikat sem žal pozabil, ker sem to vse naredil na hiterco.... Mogoče se naslednič spomnim in dodam slikco...če se mi bo dalo seveda! :D


Jan Pernarčič
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a luigidon » 08.05.2004, 00:07



ajoj, sem spregledu:)))Se opravicujem...

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a belovic » 08.05.2004, 00:15

za izdelavo pramodela vinglet je potrebno predvsem veliko casa, potrpezljivosti in natancnosti (meni se osebno tega nikoli nebi ljubilo delat in tudi tega nisem delal jaz ampak kolegi bolje receno mojstri iz Trotter HLG Teama (Leki, Butkovic) iz Hrvaske...
Jaz pa se sedaj samo ''hvalim'', ''stancam'' pridno ''dilam'' izdelke:-)

sama izdelava vinglet pa je hitra in simpl ko pasulj:-)

lp, ivica

http://beli.5u.com
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 08.05.2004, 16:31

Zdaj ko ste pa vsi navalili na Maxonove reduktorje me zanima če kdo za normalno ceno proda mp jet-ov reduktor? Pač nimam tolko keša da bi pokupil vse najboljše in najdražje.Mene tistih par gramov že ne bo pokopalo.Se da vse ,kot pravi Samo,nedoknadit s treningom in dobrim letenjem. Če ne znaš letet potem tudi z najboljšim modelom ne boš zmagal.

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a Kroko » 08.05.2004, 17:39

Danes sem preizkusil mojo specialko. Letalo je odlično, pilot pa potrebuje še malo treninga. Poleg dobrega pobiranja termika je letalo tudi zelo prodorno v vetru, kar mi je še posebaj prišlo prav, ko me je zagrabil kumulus in ni šlo dol. Veter pa je jačal in jačal in jačal in ....

Krilo je rezultat mojih izračunov in zanja gospodov Hepperle, Drela in Eppler.

V priponki so rebrca v CAD formatu. Na CNC jih je izrezal Tomaž Cesar.
Če se bo kdo spravil kaj zidati iz teh rebrc, bi ga prosil, da mi to sporoči, da bom vedel, koliko imam "otrok" :lol: .

lp Andrej
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a » 08.05.2004, 20:17

Danes zvečer sem preizkusil nov pack Kan 1050 (2 cikla pred letom).

Do sedaj sem imel le dva paketa Sanyo Gold (2 leti in leto star), ki sta že malce zmatrana.

Učinek je presenetljiv in Muho z svojimi 890 grami popelje ko šus v zrak. Kasneje sem letel v hudem vetru (veliko hujšem, kot unlimited v Krtini) - "letenje" je bilo super - do 150m, nato pa obrat in pikiranje ter akrobacije.

P.s. Zanima me, če kdo ve, če ima MC12 možnost, da preklopiš program letenja s pomočjo stikala (v kratkih slovenskih navodilih tega ne piše, nemških ne razumem najbolje, angleških nimam) - želim namreč, da bi se vzpenjal z normalnimi odkloni (z ogromnimi odkloni je vzpenjanje in pristajanje več kot mučno), nato pa preklop stikala in acro program (sicer z letalom z večjim v lomom, ki je bil pripravljen za čistega jadralca). Če se komu kaj sanja naj pove.

LP, Tine
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 08.05.2004, 20:27

Za spremembo programa letenja si boš moral omisliti boljši(beri dražji) oddajnik. Sam imam MC12 pa imam to rešeno s dual oz. exponential rate, ki ga vklopim s stikalom.Če uporabiš dvojno stikalo lahko obenem vklopiš še mešalnik za plin/višina oz. kanal1/...Meni je model silil preveč navzgor čeparv sem imel motor nagnjen skoraj 5 stopinj navzdol, to je rešilo problem. Tako boš s stikalom lehko preklopil med režimom VZPENJANJE/JADRANJE.

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 08.05.2004, 20:28

probaj z D R

to je zmanjšan odklon ki ga verjetno v procentih nastaviš in potem je v eni poziciji stikala poln odklon v drugi pa kakor nastaviš deluje na večih kanalih hkrati moraš pa vsakega zase nastavit po potrebi
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 09.05.2004, 11:13

Še vprašanje za lastnike MC-12!


Ali je možno pri moji nastavitvi - glej http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... &start=510

nastavti še miks flap višina? Problem je v tem ker gre pri miksu vedno za obe strani. Ko dam flap dol, višina gor je OK, samo ko dam pa gas pa gre višina dol! Preveč dol, včeraj sem ga skoraj vsadil 8)

Torej miks bi rad imel samo, ko bom flap potisnil dol, ne pa ko bom pritiskal na gas.

Al bom mogu še mal pogledat, al pa naj kdo napiše ali je to mogoče ali ne.

Hvala!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 09.05.2004, 13:14

Jaz imam napravo brez računalnika (Graupner JR X-412).

Včasih kar malo pogrešam kake opcije ki jih nudi naprava z računalnikom, saj moram zato vse zadeve rešiti kar mehansko na modelu.

Ampak če sem pa čisto iskren, pa imam raje način letenja pri katerem je model popolnoma odvisen od mene, brez kakega miksanja, pa tudi sam sem potem kar zadovoljen, ker ga moram pač "držati za vajeti", ne pa pustiti da mi del "užitka in odgovornosti za polet" ukrade elektronika s svojim m(b)iksanjem...

P.S.: Dopoldne sem skočil pogledati v Krško!
- steza suha in na gladko pokošena
- veter razmeroma močan (15 do 20 km/h)
- oblačnost 6/8
- veter se je precej nahitro obrnil iz juga v zahodnik
- termika (pol desetih dopoldan) je bila precej raztrgana in odnašana z vetrom...s težavo se je dalo ostati gor...maksimum ni padel
- zanimivo, da je držalo zelo nizko nad stezo...5 do 20 m visoko, je kar nekako držalo, a je bilo zaradi močnega vetra precej utrujajoče.
- okoli je veliko ravnine in precej raznolikih zemljišč (travniki, posejane njive, sveže zorane gole njive...)
- Ovir (dajlnovodi, drevesa, grmovje, gozd..) ni, le tik ob stezi je mala modelarska brunarica z nadstrešnico, zraven je hangar za generalno aviacijo, ter nekaj drevesc tik ob njima.

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Kroko » 09.05.2004, 19:57

:shock: 8) :D od 11. do 15. ure je izgledalo nekako takole 8) 8) :shock: :P
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 09.05.2004, 21:01

Nekaj za "brihtne glavce":

Danes sem uspel zmanjšati nevarnost padanja mojega vitkega (25) krila v flater pri povečanih hitrostih letenja, in sicer tako, DA SEM GA PRIBIL Z ENIM ŽEBLJEM, SEDAJ PA MIRUJE!! (glej slikco)

No, brihtne glavce, kdo bi mi lahko razložil zakaj sedaj krilo s tem žebljem ( po eden na vsakem koncu krila) lepo mirno reže tudi skozi večje hitrosti???

SAMO! Loopingi so nenavadno "graciozni", brisanac pa kot en "slow motion". Boš videl (probal) naslednjič, ko pridemo spet skupaj.

LP Mitja
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 09.05.2004, 21:19

Kroko napisal/-a::shock: 8) :D od 11. do 15. ure je izgledalo nekako takole 8) 8) :shock: :P


kdo je vse bil ? kako je blo....
poročilo ?
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 09.05.2004, 21:51

od 11. do 15. ure je izgledalo nekako takole


KJE, KJE, KJE?

Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Robi » 09.05.2004, 21:52

Tisti najvišji (zamaskiran v kanjo) sem jaz :D

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron