F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 11.06.2004, 18:51

Velik sreče vsem tekmovalcem jutri in lepo vreme vam želim.
Žal se sam ne morem udeležiti tekme :( .

LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

OdgovorNapisal/-a JureHB » 11.06.2004, 21:52

Tudi jaz vam želim veliko termike in pa predvsem lepo vreme! Upam da se na naslednji tekmi ze vidimo :lol: !

LP Jure
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 12.06.2004, 21:14

Zaenkrat končni rezultati tekme F5J v Mariboru, 12.06.04 (1.+2.flyoff)

1.Romih Damjan 1662
2.Jovičič Milan 1457
3.Petrovčič Andrej 1447

4.Mežnarič Robi 1416
5.Zupan Jože 1294
6.Bordon Rok 1290
7.Lippai Andrej 1222
8.Holc Miha 901

Sledi kompletni seznam rezultatov vseh tekmovalcev....ampak sem crknjen danes....
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 12.06.2004, 21:25

Kam si ti to objavil?

OK,ko se lepo naspiš (Andrej, še 1 x hvala) pa daj rezultate med prireditve...

Danes se je Mihec naučil mnogo novega na tekmi! Kaj je to točno bom vse lepo povedal tule!
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 12.06.2004, 22:30

:D :D :D
O sonce nas je pošteno utrudilo
naučil pa se ni samo Miha ampak kar vsi smo kaj odnesli od napornega dne več jutri


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a pako » 12.06.2004, 23:23

Pripravlja se še en model! Krila čakajo na folijo-oralight! 8)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a belovic » 12.06.2004, 23:44

koncno, se je tudi Ivica udelezil prve elektro tekme (na mojo veliko zalost z grenkim priokusom, zaradi tezav z neustreznim sprejemnikom, kar me je spravilo skoraj v obup, a vseeno so me tele ''easy'' elektro jedrilice cisto prevzele, tako da je vredno vztrajat in komaj cakam na Comeback...)

zanima me, katera mast je primerna reduktor in kje jo lahko nabavim (poleg Mihotove, ki je meni nedostopna)... da mi ne bo treba k sosedu tekat po vazelin, ki ga uporablja za traktorje :roll:
...pa se to kje se dobit obrocek za motor?

sicer pa sem s svojim prvim modelom vec kot zadovoljen (profil je zelo prodoren), mogoce bi se splacalo vgradit se servo za smer za natancnejse vodenje, krilo pa naredit nekoliko sibkejse (lazje)...

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a JureHB » 12.06.2004, 23:55

Kaksen obrocek za motor?

"mogoce bi se splacalo vgradit se servo za smer za natancnejse vodenje" To pa ne razumem prevec! Sej mas V rep ane?
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a steem » 13.06.2004, 08:43

Ivica, pozdravljen.

Obroček dobiš v kakršnikoli modelarski trgovini. Ampak se najde kakšen modelar, ki ima kakšnega viška. Jaz imam nažalost samo enega in še ta je Zerocool-ov :S

JureHB

Obroček za motor je pločevina, ki objame motor. Tako zagotovimo rotorju več magnetenja. To pa po laično pomeni, da se ti poveča navor in zmanjša število vrtljajev (vpliva tudi na izkoristek).
Ivica ima samo en servomotor za rep.

LP Jernej

p.s. Ivica ... pozabil sem pohvalit tvoj model.:oops: Model zgleda superca. Letet pa nažalost ni hotel zaradi motenj :( Bo drugič boljše in se že veselim naslednjega tekmovanja. Pazite se nas :twisted:
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 13.06.2004, 09:08

Vse blo super, vsi smo se fajn meli, vsi smo najboljši, vsi smo najlepši, vsi imamo .... 8)

Ok,
včeraj pred tekmo sem sploh prvič vrgel svoj model, trimal, itd. itd., pa sem še vedno zelo navdušen nad svojim pogonom (model itak najboljše leti :lol: ):

400 6V
4.4:1 Maxxon (oldy iz Kontronika)
7x Kan1050
Aeronaut cam 15x10

Motor ravno prav vroč, celice mlačne, regler ...eh... itak špila.

Vse super, samo letet treba zdej dost... pa nežno metat. Pri močnem metu mi je odlepilo cevko od trupa (šlamparija)...

lpA.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Robi » 13.06.2004, 09:16

belovic napisal/-a:mogoce bi se splacalo vgradit se servo za smer za natancnejse vodenje,


Na prvi tekmi v Krtini sem vozil s kolegovim Eonom, ki ima samo nagib, brez smeri. Po teh izkušnjah sem se trdno odločil, da za jadralne nemene nikoli ne naredim modela samo z nagibom. Zelo sem bil razočaran, ker ga je samo z nagbom zelooo težko držati v smeri. Če že ni možnosti za nagib in smer, potem definitivno samo smer. Se dosti bolje obnese v praksi.

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.06.2004, 09:27

tako je robi smer je zakon
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 10:15

OK, kot vidim, včeraj ni sprejelo mojega odgovora, bom pa še enkrat na kratko.

Ivica, v veselje mi je, da smo se spoznali.

Kar vidiš pri meni je vse dosegljivo ;)

Glede masti bom napisal točno kaj imam, da mi prenos dela tako tiho. Je tudi na prenosu sicer nekaj (Robbe Planeta) ampak kar nekaj vas je z MP Jet prenosi, ki so očitno preglasni! Glasnost - izgube.

Glede obročka pa jaz z veseljem zrolam par plehcev in ti jih podarim.


No, kaj sem se naučil:

V bolj ali manj brezveterju nisem imel večjih problemov pri vzdigovanju kot tudi letenju - glej rezultati prvih dveh turnusov ;). Kontrasti na tleh povzročajo termiko. Činku ima ne vem kateri čut in kakšen vid, ampak je pred tekmo razložil kje se splača poskusiti srečo. Tudi ostalim hvala za drobne nasvete pred tekmo. Rest ste fejst dečki!

No potem so se začele razmere v naslednjih turnus nekoliko spreminjat in v tem nisem najbolj vešč. Poskušal sem po svojih najboljših močeh in se mi zdi, da mi je za takega nooba kar uspevalo :) Zelo zelo sem bil zadovoljen pred fyloffoma.

No, tudi redno dobro je preverit zategnjenost vijakov na spinerju, sicer propeler ne bo dolgo opravljal svojega dela in bo lahko šel kmalu v "never never" land... :)

Težišče v vetru bolj nazaj. Koliko? Jah probavajte, jaz sem tudi, imam specifično "specialko" in četudi povem, vam bo bolj malo koristilo. Al kaj? :)

Dopolnjevanje akumulatorjev pod 2.5 A se je obneslo. Polnjenje pred 1. turnusom 2 A, potem pa 5 x dopolnjevanje 2.5 A je prav fino.

Kapljice za krtačke se obnesejo! Kako do njih? Prebrskajte kakih 15 strani nazaj?

Ponovno nisem bil čisto nič nervozen in to se mi zdi, da se obrestuje.

Ko drži gor, upoštevaj, da je potrebno pravočasno tudi zaključiti let. Če je veter se splača raje prej kot kasneje.

Flyoff.

1. Zelo je pihalo. Moj model se je vzdigal dobesedno samo na mestu. Tam kjer je bila termika pa nisem mogel priti. Pristanek sem tudi zamočil - prišel sem tako kot Robi v neke abvinde in je samo "dol cmoknilo". Hehe!

2. No, težišče nazaj, med vzpenjanjem trim čisto dol in pa, opa (!! zamenjava 14 x 8 propelerja s 14 x 9. In jes! Model je sedaj bil dosti bolj prodoren pri vzpenjanju in sem lahko sledil ostalim na destinacijo, kjer je nekaj gor držalo. Pri pristanku me je spet presenetil veter in moja neizkušenost letenja v takih razmerah.


Kaj pa bi si želel?

Na modelu glede tehnike se mi zdi, da imam dobro porihtano. Akuji, lepo vzdrževan motor, propeler in prenos se lepo ujamejo.

Od časa do časa se mi zdi, da so lahki telstarji na direkten prenost na Güntherja prav zakon. Telstarji lahko dosti več letijo, jaz sem bolj ali manj "statika".

Po tekmi je Rok preizkusil novo krilo in kolikor sem opazoval, lahko samo rečem, vau! Jaz bi tudi nekaj takega rad imel ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 13.06.2004, 10:16

Ivica:
v novem Quiet Flyerju sem slikal članek:
Demystifying Electrics - Let's do the Twist
Autor: Stefan Vorkoetter
Learn why twisting wires reduces radio receiver interference and signal noise.

http://www.unlimited-rc.com/QF/interferen004.jpg
http://www.unlimited-rc.com/QF/interferen005.jpg
http://www.unlimited-rc.com/QF/interferen006.jpg

Seveda naj si vsak pogleda in prebere, za F5J in ostalo elektriko je to dobrodošlo v primeru težav.

lpA
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 11:46

No, pregled sem opravil.

1. 14 x 9 Aeronaut (http://www.primusr.com ali Švajgi) na Robbe Planeta 4:1 (http://www.primusr.com ali Švajgi) in MegaX 400 6 V (aka Speed 400 6 V; MIBO) skupaj na 1.5 mm2 Muldental silikon kablih (MIBO) in MC2 konektorjih (MIBO).

2. Pregled motorja mi je izvabil nasmešek na ustih. Trinityjeve kapljice delajo svoje in kolektor se sije kot sonce, obraba krtačk pa je ZELO majhna! Krtačke se zdijo kot da se niso skoraj nič porabile od takrat, ko sem motor vtekel v vodi.

3. Plastični sončniki v planetnem prenosu. No mešanica masti po receptu:

Slika

Castrol LM Mehrzwecksfett na osnovi mitijevega mila; s tem sem dodal samo majhen delček na posamezen zobček na obodu planetnega prenosa.
Potem dve kapljici šivalnega olja in pa kapljico Robbe modrega olja.

Mast je delno ostala gor, del pa je je šlo na obode, kjer je zatesnila prenos, da olje ne gre ven. Oljček se še malo pomeša z mastjo, skratka vse teče, ja, kot namazano :-)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 11:47

Pa še tale slika.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a damjan » 13.06.2004, 12:44

Hojla !

Že pripravljamo avijon za naslednjo tekmo. Čač pridno dela pramodel za trup, jazt pa razmičljam o modifikaciji krila.

l.p. Damjan
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
damjan
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 23.05.2004, 11:43
Kraj: Maribor - Pekre

OdgovorNapisal/-a Robi » 13.06.2004, 13:07

Še bo veselo :D Tehnologija gre naprej :D
Za tiste, ki so pa proti napredku pri katerem je treba vložit tudi malo lastnega truda pa še enkrat omenjam, da je bil Telstar v finalu !!! 2,3 in 4-to uvršeni modeli so bili grablce. Grablca krila pa izdelujejo že učenci od tretjega razreda naprej pri krožkih modelarstva !!!

Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a belovic » 13.06.2004, 13:31

steem,
hvala na komplimentu :oops:

Miha,
tudi mene veseli da sem te koncno osebno spoznal in hvala za nasvete, ki jih nesebicno delis z nami, pa za en plehec se v prihodnje priporocam... :lol:

Rok,
krila so zakon, mo ze kar malo mika da bi na brzino se ene skupaj spocal :P

Andrej,
vseeno moram riskirat se nekaj ojrov in nabavit in Schulza ali R700 :!:

no pa se nekaj kar sem opazil na tekmi:
Po startu vsi naravnost gor v veter (logicno) in ko ugasnete motorje ste leteli v glavnem samo v veter, ter malo zelo malo ''otipavanja'' levo-desno, z vetrom pa se (razen Roka 1*) ni spustil in poskusil malo precesati teren... velikokrat izkusenejsi piloti najdejo prav z vetrom odnesena dviganja in si naberejo razliko pred konkurenco :idea:

tudi mene so zelo presentili tile Telstarcki, res nisem pricakoval takih visin (tista mala Gunther Specialka, je pa po moje bila itak najvisje), problem je edino pri brisanem letu za pristanek, ko lahko kaj kmalu krila zlozis :roll:

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a Robi » 13.06.2004, 14:48

belovic napisal/-a:
z vetrom pa se (razen Roka 1*) ni spustil in poskusil malo precesati teren...


:oops: Kaj pa moj drugi finalni let :oops: Ueeee, ueeee, ueeee

:D Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron