Pomoč pri izdelavi modela

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a Lupek » 21.02.2004, 18:05

Še eno vprašanje imam. Kako oz. z kakšnim kitom zakitate manjše napake pri izdelavi. Nekje na forumu sem zasledil da je ena možnost tudi mešanica otroškega pudra in nitro razrečila, pa me zanima ali se to v splošnem veliko uporablja ali pa je to le zasilni izhod če drugega ni.

Lp: Luka
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 22.02.2004, 11:35

Nitro lak in smukec kot modelarski kit se uporablja za zapiranje lesnih por pred barvanjem in lahko zapolni la manjše luknjice
Za resnejše reparacije obstaja kit ki ima lastnsti balse torej je lahek in lepo se brusi pa še iste barve je kot balsa




.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Lupek » 22.02.2004, 14:01

Zame je bolj primerna tale verzija z smukcem. Do sedaj poznam samo smukec ki ga uporabljajo vulkanizerji, da se guma lepše prilagodi platišču, pa me zanima ali je to ta smukec ali si misnil kaj drugega.
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a tornado » 22.02.2004, 14:19

tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 22.02.2004, 16:58

v mantua model d.o.o. imajo kit za balso! lahek, bele barve,....

kar dobra zadeva za tesnenje manjših razpokic, lukenj,...
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Lupek » 22.02.2004, 18:46

Hvala za odgovore, se bom pozanimal tudi pri mantua modelih.
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Lupek » 18.08.2004, 21:03

Zopet jaz in moji problemi. Sedaj je na vrsti Panoptikumov Telstar 400. Kot mi je bilo svetovano, sem se odločil da bom krila ojačal z 5/3 karbonsko cevko, sedaj pa sem naletel na problem, ker ne vem na kateri globini krila naj preluknjam rebra. Zato bi prosil koga ki ve kje ima profil S3021 prijemališče aerodinamičnih sil, da mi to pove.

Lp: Luka
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Lupek » 19.08.2004, 22:36

Je to sploh pomembno ali lahko preluknjam kjerkoli na prednjem delu rebra?

Lp: Luka
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Robi » 19.08.2004, 23:01

Rebro preluknjaj na njegovem najdebelejšem delu in ne boš daleč od aerodinemične resnice.

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Lupek » 19.08.2004, 23:04

OK bom naredil tako kot praviš. Hvala za odgovor.

Lp: Luka
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

Prejšnja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron