XXL HLG

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

XXL HLG

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 28.10.2004, 16:12

A je že kdo razmišljal da bi dal krila ki jih sicer uporablja za F5J na trup brez vsega in imel 300 g xxl hlg
8)
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 28.10.2004, 16:19

Dobra ideja!

Jaz bi lahko to probal na Sensorju. Se lahko hitro pobere vse ven. Na karbonsko palčko, ki bi štrlela iz nosu pa bi dal na koncu košček svinca za ravnotežje ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Re: XXL HLG

OdgovorNapisal/-a no_name » 28.10.2004, 16:31

MC GAYVER napisal/-a:A je že kdo razmišljal da bi dal krila ki jih sicer uporablja za F5J na trup brez vsega in imel 300 g xxl hlg
8)



Jaz še nisem razmišljal :D :D
no_name
Naš človek :)
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 18.03.2004, 12:58
Kraj: Lesce

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 28.10.2004, 16:33

9-10 gr/dm2 :shock:
To bi bilo kar pri miru v zraku :D
Minimalka kake 10 km/uro (ugibam)
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Goldi » 28.10.2004, 16:36

Fantje temu se reče HLG unlimited in obstaja že vsaj 6 let. Npr. Graupnerjev model Cumulus je en izmed takšnih. Model je izveden celo tako, da dobiš dva konusa. V enega vgradiš motor z "mlinčkom", drugi je pa za obično jadranje. Samo serijske modele vedno naredijo (pre)težke, zato ni ravno neki biser.

Tu so pa tovarniški podatki za jadralca
Glider version
Wingspan approx. 1870 mm
Fuselage length approx. 970 mm
Overall length approx. 1070 mm
Wing section MH 32 mod.
Wing area approx. 31.3 dm˛
Tailplane area approx. 4.6 dm˛
Total surface area approx. 35.9 dm˛
Weight approx. 650 g

Pa še slika....
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Goldi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 01.06.2004, 17:05

Re: XXL HLG

OdgovorNapisal/-a overlord_tm » 28.10.2004, 17:58

MC GAYVER napisal/-a:A je že kdo razmišljal da bi dal krila ki jih sicer uporablja za F5J na trup brez vsega in imel 300 g xxl hlg
8)


evo jaz sem to že naredil s svojim telstarom :D

motorček ven pa servote bl naprej potem pa še ene lahke baterije notr pa sem mel telstar HLGja
Uporabniški avatar
overlord_tm
Naš človek :)
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 06.05.2004, 14:28
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a Intruder » 28.10.2004, 19:11

Ja, pa tale tvoj HLG Telstar še vedno spada pod HLG, ne pa HLG XXL. Kaj pa hrvaška nacionalka! Recimo.....2,5m, pa en 1m trupek ali pa malo manj, pa dovol trdo za gumico ali pogojno tudi vitlo. Nekaj takega ima prijatelj v mislih. Uporabljal bo Čač trup - Spermi



Jan
Slope soaring is the way of life! (J.P.)
Uporabniški avatar
Intruder
Forumski veteran
 
Prispevkov: 531
Pridružen: 25.08.2004, 23:34
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 28.10.2004, 19:17

Jaz sem za štos tekmoval z Intruderjem in sicer sam sem metal iz roke "polnega" F5J, on pa HLG... časi meta iz roke so bili včasih za sekundo krajši, včasih pa daljši v primerjavi s HLGjem. Ne predstavljam si kako bi zgledalo, če bi imel dovolj trden trup za konkreten met iz roke, potem bi sigurno za 50% podaljšal čas...in seveda ven vzel akuje in motor.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 28.10.2004, 19:30

Ko po tekmi F5J vsi pokurimo 400 motorčke (hehe) , fliknemo robo ven in se gremo še malo HLGja ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 28.10.2004, 21:40

mihah napisal/-a:Ko po tekmi F5J vsi pokurimo 400 motorčke (hehe) , fliknemo robo ven in se gremo še malo HLGja ;)

Če hočem paličnjaka zares močno zagnati, mu bi moral laks zamenjati z "drotom" :twisted: :twisted: :twisted:

UAAAA!!! ČŠŽji so mi kar sami od sebe začeli delati!!! Zdele sem opazil!!!Kok sm vesel!!!

Se je kar samo od sebe pošlihtalo... al mi je pa Bill Gates spet šaril po računalniku in mi ga "apgrejdu" :shock:
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 28.10.2004, 21:44

Mitja! Bi pa res rad videl Paličnjaka pri startu z gumo.Me zanima kakšen V oziroma U-lom krila bi imel :lol: :lol:

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 28.10.2004, 21:52

URAN8 napisal/-a:Mitja! Bi pa res rad videl Paličnjaka pri startu z gumo.Me zanima kakšen V oziroma U-lom krila bi imel :lol: :lol:

LP Andrej


Ne bi videl V-LOM 8) ampak bi videl V-ZLOM :D :D :D
No, morda bi pa samo malo plosknil s krili zgoraj skupaj :?
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a overlord_tm » 28.10.2004, 21:56

ultralajt napisal/-a:Ne bi videl V-LOM 8) ampak bi videl V-ZLOM :D :D :D
No, morda bi pa samo malo plosknil s krili zgoraj skupaj :?


Mitja, si mogoče razmišljal da bi pri paličnjaku dal vsako polovico krila pritrditi na trup s panti? Potem pa namesto laksa uporabiš elastiko :D . Pa ne bi bilo problemov z V-ZLOMOM :lol:

:lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
overlord_tm
Naš človek :)
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 06.05.2004, 14:28
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 28.10.2004, 21:58

Vidiš, razvoju ni nikoli konca!! Hvala za prebrisano idejo :wink:
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 28.10.2004, 22:04

Če bi mahal z krili pa tudi če samo enkrat, bi to že lahko šteli kot nedovoljeno uporabo pogona.Pri startu bi se krila upognila navzgor ter shranila nekaj energije ki bi jo pri odklopu sprostila v obliki enega ptičjega zamaha.Čeprav v tem primeru nebi uporabil motorja.Le kaj piše v pravilniku o uporabi pogona!? Mogoče je pa Mitja našel eno luknjo ki se jo da izkoristit. :twisted: :twisted:

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 29.10.2004, 12:20

no koliko nas je pol takih ki bi metali F5J krila brez štroma :?: :?: :?:


tko mal za hec da vidimo če znamo kej jadrat :lol: zadeva bi morala jadrat bistveno bolje kot HLG clasic, težja pa ni kaj dosti, če sploh :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Intruder » 29.10.2004, 12:50

Ti modeli res super jadrajo! Zakaj ne bi razvili kategorije, ki bi opisovala takšne modele!? Maxi HLG. Ne rabiš nič drugega kot pa F5J model brez motorja, celic in ragulatorja!

Samo v pravilniku vsekakor ne sme biti GUMICA! :D (Ker drugače bo fešta) :D

Jaz se udeležim vsega, kar ima veze z jadranjem in metom iz roke (brez motorja)!


Lep pozdrav!


Jan
Slope soaring is the way of life! (J.P.)
Uporabniški avatar
Intruder
Forumski veteran
 
Prispevkov: 531
Pridružen: 25.08.2004, 23:34
Kraj: Maribor


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron