super belt ma poleg tega kar je tejko napisal še sprednje zglobe (kardane) iz ergala (belt ma navadne) , zgorne roke so nastavljive s kjučem ni treb dol roke odšraufat na enmu delu(kot pri beltu)!!!
No tko nekak, to nej bi ble use večje razlike!
Aja pa še zavorni disk je boljši!
je pa sigurno novi super belt kr solidno DRAG!!!
lep pozdrav!
Andrej H.
2001-Državni prvak v kat 1:8 Rally Junior
2001-Podprvak v kat. 1:8 Junior Off-Road
2002-Podprvak v kat. nacional
2002-Mantua prvak v kat. 1:8 junior rally in 1:8 junior off-road
2003-Državni prvak v kat. 1:10 200mm
2003-Podprvak v kat. 1:8 Off-Road
[quote="Fast&Furious"]zgorne roke so nastavljive s kjučem ni treb dol roke odšraufat na enmu delu(kot pri beltu)!!!
[quote]
Tudi pri navadnemu to z lahkoto predelaš Kupiš medeninasto palico in napraviš na eni strani levi na drugi desni navoj na sredini pa nalotaš matico,da lahko premikaš s ključem.
Kamuot je tanartabujš
Jaz sem napisal kar je zraven avta, da ne gledaš nobenih predelav!!!
To so taki lepi srbrni zglobi pr navadnm so tmno sivi kardani! Kle pa mal bolši lepi (taki k pr RS01)!
lp andrej
2001-Državni prvak v kat 1:8 Rally Junior
2001-Podprvak v kat. 1:8 Junior Off-Road
2002-Podprvak v kat. nacional
2002-Mantua prvak v kat. 1:8 junior rally in 1:8 junior off-road
2003-Državni prvak v kat. 1:10 200mm
2003-Podprvak v kat. 1:8 Off-Road
Hvala! Torej kakšen avto mi svetujete za začetek? Naj vam še povem moje želje:
- Kolikor toliko spodoben avto pod 100.000
- On-Road 1:8
- Avto mora biti kit verzija, torej nesestavljen
Jest bi na tvojem mestu premislil o ponudbi Tigelija, za razumno ceno dobiš nov avto; Če ti ga paše sestavljat ga lahko tudi mirne duše podreš in spet sestaviš