Napisal/-a ELO » 06.04.2003, 10:56
sprejemnik:
lahko ali futaba, ali graupner, sprejemnik naj bo max. 3 kanalni, kar avtomatsko pomeni da je namenjen bodisi za avte bodisi za čolne, je konstrukcija boljša kot pri letalskih in so zato bolj odporni na udarce in tresljaje
servo:
servo na volanu naj ima vsaj nekje 7-8 kgcm navora, kar je manj je že vprašljivo, saj bo servo preveč obremenjen in bo prej crknil!
dobro je tudi, da je servo na volanu nekoliko hitrejši, potem pa mu ti na oddajniku zmanjšaš hitrost. jaz imam na 1:10 avtu servo z navorom 10kgcm in hitrostjo 0.06sek/60st, hitrost pa nastavljeno na 50-75%, odvisno od konfiguracije proge. tako dosežešš bolj miren avto, pa tudi servo bo praktično neuničljiv.aja, servo je digitalen, če pa najdeš analogni servo s podobnimi karakteristikami ga kupi....
dobro je tudi na gasu imeti hiter servo, ni ga čez občutek ko daš iz vollgas na vollbremse v recimo manj kot 0.1sekunde.
celice:
vedno vozim na 5 celic, zadeva je močnejša, dlje traja,.... edino kar pazim je to, da po vsakem polnjenju celice praznim še 2 minuti s tokom 1A, da se "poreže" napetostba špica ki ostane po poljenju in ku lahko ob vžigu (prvem) skuri sevo ali sperjemnik.
komanda:
odviusno od občutka....
definitivno pa take, aktere imajo elektronsko nastavitev najmanj:
-end point adjustment, neodvisno od pozicije trima in subtrima
-dual rate
-steering speed
-expo. steering and throttle curve
vse kar sem ti anpisal je primerno če si zainteresiran za tekmovanja, če hočeš imeti zgolj za lastno veselje nažigavanja po ravnem parkplacu potem........ ni važno!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!