Dobro da sem tole prebral, , kajti kot strokovnjak na tem področju, bi rad na članek dal svoje mnenje.
Zelo se strinjam s tem, da je najbolj pomembno preživeti, in to zdrav, ne ves pohabljen, žal pa sem pri branju članka opazil, da se avtor na marsikaj ne spozna najbolje, zato je članek v marsičem zavajajoč, tako, da ga niti nisem do konca bral.
Vrhunsko pripravljen skuter, zmore celo več kot 140 km /h a kar je zanimivo, če je dobro pripravljen, s stabilnostjo takega skuterja ni prav nič narobe, prav tako z zavorami. Celo več kvalitetno pripravljen skuter ima bolj zanesljive zavore in je pri visoki hitrosti bolj stabilen, od večine najsodobnejših maxi skuterjev, ki so delani za tako hitrost.
Žal je tako pripravljenih skuterjev malo, še manj pa tistih mladih fantov, ki so take skuterje sposobni obvladovati, v nobenem primeru, pa tak skuter ne sodi na cesto.
Ena od neresničnih izjav v članku je, da so 50 ccm skuterji delani za 45 km/h. To ni res, večina ali skoraj vsi 50ccm skuterji so preizkušani v odprti verziji, kjer vemo, da zmorejo tudi čez 80 km/h. Ker občasno sodelujem s testnimi vozniki firm Piaggio in Aprilia, točno vem, da so vsi testi opravljeni z neblokiranimi motorji.
Žal so v prometu skuteristi eni najbolj ogroženih od vseh, delno zaradi velikokrat precenjenih vozniških sposobnosti, dalno zaradi ostalih udeležencev v prometu, ki jih ne upoštevajo kot sebi enake.
Najboljša pot je zato nabiranje izkušenj in izpopolnjevanje znanja na dirkališčih. Oba moja sinova počneta prav to, zato sem mirnejši, saj zaupam, da imata zato več znanja in izkušenj in bosta v kritičnih situacijah znala odreagirati bolje. Popolne varnosti pa tako ni

Seveda mi je v posebno veselje, da je starejši sin, pri svojih 19 letih že eden najhiterjših skuterskih dirkačev na svetu, kar je dokazal na dirkah v italijanski Adriji in belgijskem Spa Francorchampsu, naslov državnega prvaka, pa je letos osvojil že tretjič zapored.
In na dirkah gre takole
