Super

, zelo pošten in ne komercializiran odgovor. Se popolnoma strinjam s tebo v tem da RV modeli avtov niso vec hobi oz. so cedalje manj, vsaj glede na to kaj se dogaja na velikih tekmovanjih in počasi tudi pri nas. Sam iscem BK sistem, ki bi bil namenjen bol hobiju (vec moznosti nastavljanja in "igranja"), zraven pa bi rad v skladu s pravilnikom odpeljal kaksno dirko. Ravno iscem podatke o razlicnih BK regulatorjih pa me presenecajo zmoglivosti malih avto BK regulatorjev (celo do 400A videm

) medtem ko konkretne škatle zmorejo "borih" ~150A

. V praksi pa bi se verjetno izkazalo, da tak "mini" avto regler nebi zdrzal kaksne BK zverine, kljub temu da je "400A".
Opazam, da ti "avto" BK motorji imajo vgrajene hallove senzorje in logicno imajo vsi "avto" reglerji vhode za hallove senzorje. Med tem ko gledam druge ne avtomobilske firme (v ponudbi recimo tudi "car" reglerji), kjer ze zdavnaj ne poznajo vec hallovih senzorjev. Ali kdo ve, če je mogoce motor brez senzorjev prikljuciti na regler s prikljuckom za senzorje in kaksne bi ble posledice? (misljeno kot priključitev nekega npr. Lehnerja na npr. LRP regler) Obratno verjetno ni tezav, regler brez vhoda za senozorje ima baje drugacno krmiljenje in po tem takem bi brez tezav krmilil tudi motorje s senzorji brez njihove uporabe.
LP, Matej