kurty napisal/-a:Avto je zanimiv v detajlih
Mene pa ravno ti detaijli zanimajo... k tukaj samo cel avto vidim...
Mislim da si ga bos moral pogledat od blizu,v živo,sicer pa tudi slike niso kaj ekstra zgovorne..
Bom jas moj vidik opisal..najprej glede zavor,ena na zadnjem delu ena na sredinskem delu,vsekakor sem
preprican,da so pri LRP opravili teste preden so to naredili,ampak deluje zelo smesno,sploh povezava med eno in drugo
stranjo sistema zavor in pa tudi tisti disk oz. zavorna ploscica in cilinder sta tako majhna,
bodo morali fajn stiskat po komandi
Glede zadnjih rok..spodaj so roke postavljene v drugi smeri oz. pod drugacnim kotom,in bi naj to bila super novost
oz. resitev,a roke so pa pritrjene samo in zgolj z navadnimi varovalnimi sponkami..padci bodo pomoje zelo zanimivi
Tank za gorivo,je pritrjen z varovalkami,ne vem morda se da to zamenjat oz. spremenit,morda je celo boljse,
da ima malo vec prostora za premikanje med voznjo..
Glede motorja..res da je pod drugacnim kotom,a koliko prednosti bo to prineslo oz. razliko od drugih avtov in
kaj se zgodi ce das gor motor,ki bo imel vecjo tezo kot LRP motor?
bomo pa spet morali pocakati do dirk ali pa sami stestirat zadevo
Plastika deluje nekoliko preveč plastično,bomo videli na dirkah..mislim da bo g.Nebec nudil podporo "Team LRP"
in bo delov kot solate..
Več tukaj:
http://www.rctruggydriver.com/lrp-s8-bx/LP,Shaq