F5J- Elektro jadralci-nadaljevanje

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a a_modelarski » 27.07.2004, 19:42

Hvala, hvala. Še neki :oops: Na info strani sem videl da je za direkt pogon najbolj primeren zložljiv propeler velikosti 6 * 3. Če pa uporabljaš reduktor pa jih ima veliko 13 * 8. Zakaj taka razlika? To je šeenkrat večji propeler če imaš reduktor. Pa ko sem gledal na mibovi strani, tam sploh nimajo tako majhnega propelerja ampak vse večje. Na schweighofnerjevi strani pa je 6* 3 najmanjša velikost. Torej je res to najbolj optimalen prop in če je, potem kje se ga da dobit?
a_modelarski
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 21.07.2004, 08:58
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Icoman » 27.07.2004, 20:20

Mibo 100% :roll:
Uporabniški avatar
Icoman
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.02.2004, 11:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a JureHB » 27.07.2004, 23:05

No s tako sem tudi jaz zaključil svoj "hajtek" in treba bo še potrenirat in priti na tekmo!

LP Jure
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a belovic » 27.07.2004, 23:26

lep, lep ''hajtek'' 8) samo zanima koliksna je masa :?: :?: ker mi deluje na oko nekoliko ''premocno'' narejen :?
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a rock » 28.07.2004, 11:21

Jure, čestitke.....

Danes je pa zame srečen dan. Vidim, da le nisem v "tri krasne....." pisal članka o vakumuranju.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a JureHB » 28.07.2004, 21:27

Ja 650 gramčkov ima...leti pa presenetljivo fajn...hehe jihuhuhuuu

LP Jure
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a rock » 28.07.2004, 21:54

:D :lol: 650g :lol: :D ....super, kje si goljufal.

Če boš kdaj zamenjal trup bo šlo pa še 50g dol. Potem si pa že tam kjer nas je večina.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a kiwi » 28.07.2004, 23:24

Jure zelo lep model. Kateri trup si uporabil za model?
Ali je to bil slucajno cacev?
Ce je bil me zanima kako si pritrdil krilo na trup?

Lp Bostjan
samo da leti !!!
Uporabniški avatar
kiwi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 376
Pridružen: 29.04.2003, 08:30
Kraj: Ptuj - okolica

OdgovorNapisal/-a JureHB » 28.07.2004, 23:31

Ja trup je res malo pretezak! Jutri ga zvagam na 2g natančno vago pa povem kok je točno težak! Mislim da ima celo kaksnih 20-30g manj!

Ja trup je drugace iz mibota! Po obliki enak trup kot od tistega njihovega elektro f5j jadralca (1,8m razpon) samo da je ta nekoliko večji!

LP Jure

Hvala za vse komplimente!
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a JureHB » 29.07.2004, 13:21

No tako danes prvi leti s toplimi baterijami!:) naredil sem 3 lete! Prvi je bil 14 minut, drugi 7 in tretju 9 minut. Res da je mogoce malo tezak tale model ima pa zato dobro ustrajnost! Ko ga vozim je cisto nekaj drugega kot HLG...bol podobno se mi zdi kot F3J! Zanimivo!

Rok drugace sem pa gledal v načrtu za tale krila da naj bi bil cel model težak 650g---21oz! Mislis da bi bilo bolse ce je lazji!?

LP Jure
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a Vombat » 29.07.2004, 14:20

Sedaj se vam pa še jaz javljam. Cel ta teden sem porabil, da sem na tem forumu pregledal vse topice, ki so me zanimali od začetka pa do konca. Posebno veliko je bilo za prebrat prejšnjo temo F5J-elektro jadralci, ker jo je kar 43 strani. Ampak dones se vse prebral in sem se naučil o tej kategoriji zeloo veliko. Če bi vse to strnili v recimo 20 stranski priročnik (podobno kot F5J info, samo da je še malo bolj podrobno), bi bil marsikateri novinec hvaležen.

No, kakorkoli že, zanima me ena stvar. Kako imate vi pritrjena krila na modelu z elastikami. Jaz sem do sedaj vedno vzel 10 kuhinjskih (raznobarvnih) elastik in dal 5 na vsako stran. Če bi pa šel na katiro tekmovanje, zgleda to precej grdo pa še kar nekaj teže prinese. Jaz sem dal zmeraj tako kot kaže spodnja slika:

Slika

Rdečo elastiko (ki povezuje naravnost, sem imel ENO na vsaki strani)

Modre elastike (ki povezujejo diagonalno, pa sem jih imel ŠTIRI na vsaki strani.


Torej, kako je to pravilno narediti, da bo držalo in bo tudi na oko lepše. Pa še to. Kupujete mogoče posebne elastike, ker z kuhinjskimi sem imel že velikokrat težave, saj se zelo hitro strgajo
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a SEBASTJAN » 29.07.2004, 15:43

SEJ NE MOREM VERJET. PO 43 STRANEH UČENJA TI BI DAL PA GUMO NA FAFLE. NO COMENT.
SEBO
Uporabniški avatar
SEBASTJAN
Član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 19.03.2003, 15:17
Kraj: Polzela

OdgovorNapisal/-a Vombat » 29.07.2004, 15:53

Ja sem videl da imate vsi drugi neke šraufe ali pa razne nosilce. Samo jaz imam Telstarja in ta ima vse pripravljeno za elastike in ne neke šraufe. Jih nimam tudi kam pritrdit v telstarja.
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a sharkpade » 29.07.2004, 17:08

Živijo!!!

Imam celice KAN 1050 mAh pa me zanima kako zdravo jih je polnit s tokom 3A ker imam protechov polnilec Mega Paek 3000 pa ima možnosti polnjenja samo 3A ali pa 150 mAh.
Še nekaj:
Imam model kanje elektro in me zanima če j eta model dober za na tekme. Z vso opremo je težka 800 g. :?:



lp

Miha
Sharkpade
Uporabniški avatar
sharkpade
Naš človek :)
 
Prispevkov: 161
Pridružen: 29.05.2004, 15:26
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Vombat » 29.07.2004, 18:06

Priporočljivo je, da je hitro polnjenje z tokom max. 2C. To pomeni pri tebi 2,1A. Seveda se jih da tudi več (tja do 4A).
Jaz bi ti priporočal, da na tekmah, ker nimaš druge izbire polniš pač z 3A. Doma pa počasno polnenje 150mAh.
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 29.07.2004, 19:52

C/10? Crknejo celice od dolgčasa! Na tekmi ti kar mirno polni z 3A...jaz polnim z Avtomatiko za NiMH pa gre vse tja do 3,1A....drugače pa če imam cajt pa 1A (1C)!


Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Vombat » 29.07.2004, 20:28

No, jaz sem zdaj 2 leti polnil vse baterije z doma narejenim polnilcem, ki polni z tokom 100mA. Res da sem moral preden sem šel leten, 1 noč jih polniti. Pa se je zmer dalo.


Ker mi je pa tega dost, sem ravno danes naročil polnilec, ki mi bo služil na tekmovanjih in doma. 8)
Uporabniški avatar
Vombat
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 29.07.2004, 13:56
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a rock » 30.07.2004, 09:10

JureHB napisal/-a:Rok drugace sem pa gledal v načrtu za tale krila da naj bi bil cel model težak 650g---21oz! Mislis da bi bilo bolse ce je lazji!?


Jure, v enem od Drelinih člankov sem zasledil, da ima on težkega 19oz---540g in bi si včasih želel še lažjega. Sam delam veliko v smeri, da bo model z vso tehniko težak 500g z malo "fatamorgane" tudi manj. :lol:

Zdaj smo pa spet tam, kjer smo že enkrat bili. Koliko naj bo težek model ta F5J?
Z vsemi poskušanji in izkušnjami s štirih letovšnjih tekem počasi prihajam do zaključka, da je v vseh pogledih!!!!!!!! :shock: najbolje imeti čim lažji model. Sam kar težko verjamem ampak vseeno se je pokazalo, da je to spet ena od kategorij, kjer ima štart veliko poleg za uspeh. In ravno pri štartu ima masa ogromno zraven. Kmalu bom predstavil koliko se pozna razlika pri pridoblejni višini proti razliki v masi razpona 100g. Zaenkrat sem opazil tako veliko, da je že kaka alarmna sirena tuli.
Pri vsem skupaj ima pa veliko zraven tudi profil krila. In tukaj sem storil eno napako, ker sem gledal samo na eno oko. Za F5J se ni dobro zgledovati po F3J. Tale štat ima spet veliko zraven. Desetkratna razlika v hitrosti štarta je tako velika, da nam tanek profil iz F3J v F5J že škodo dela. Sam bom še vedno vstrajal pri tankem profilu, vendar bo za dober štart nujno potrebno uporabljati flape. Tako, da že lahko kar zdaj zaključim. Tanek profil ima prihodnost v kategoriji F5J samo v primeru, da imamo na krilu vse potrebno za spreminjanje profila. To sta pa že vsaj dva serva (v nekaterih primerih lahko tudi en), kjer ne smemo zanemariti mase. Z vsem hudičem, ki paše poleg je že od 30g do 50g.

In še zanimivost, ki bo dobrodošla (ali pa tudi ne!!!!!!!!!) za prihodnost kategorije. Kakor kaže, je v F5J vsak model konkurenčen. Samo, da je lahek in doseženega je že 60% uspeha. Z nekaj treninga bo vsak ostal gor še naslednjih 9 minut. Pristati v radiju 6m se pa da naučiti zelo kmalu.
Postavljeni so vsi pogoji, da lahko začetnik postane profesor v eni sezoni. Prosim zavedajte se, samo v primeru, da resno pristopi poleg.

Veliko ljudi, še posebej na tem forumu je zelo pesimističnih in prosim vas ne zaženite nepotrebne panike. Če vas kategorija ne zanima se prosim vzdržite komentarjev. Vsak pesimističen prispevek odžene vsaj enega začetnika.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 30.07.2004, 09:39

Rok, dobro razmišljaš in dobro si napisal. Hkrati pa si marsikomu od nas vrgel veliko kost za glodat !
Pa bom spet imel kaj za razmišljat .... mogoče izumim toplo vodo :roll:

lp, Andrej
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a luigidon » 30.07.2004, 10:13

JA dela nam pri F5j nikoli ne manjka:)))

Sam dokončujem Drellin avion F5J in z grozo ugotavljam, da bom prišel na okoli 700 gramov...Kaj bi dal, da bi se lahko znebil vsaj 100 gramov. Pa ne vem kje sem ga polomil:))Verjetno gramček tukaj, gramček tam, pa jih je toliko nastalo. Vsekakor bo boljši kakor moj Telstar, ki je tehtal krepko čez 700 gramov.

Zdaj pa vprašanje kako naredit kaj novega, še lažjega?

Je kdo morda razmišljal, da bi se na tekmi prikazal z letečim krilom, ki bi bil sposoben konkurirati?

Hm, mogoče se jaz lotim tega..Kaj pa vem...Zdaj moram najprej tega sprobat:))))

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron