F5J- Elektro jadralci-nadaljevanje

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a mihah » 15.11.2004, 00:06

Robi, potem mora biti tu fora pri premeru izvrtine v zobčeniku :)

A gremo tekmovat, kdo ma največjo lato na 400tki? ;)

Verjetno zmaga tisti s 6:1 pa na Speed 400 6 V ;) Na uč ... 16, 17 col? Kakšen custom balza prop bi bil poslasica :D

Meni so včasih delovala take slike res malce smešno. Se spomnim enega članka o prvih brushlessih pa prenosih v nekem F3A modelu. Motor je bil pol manjši kot spinner, kaj šele prop.

Ampak sedaj, ko zadeve razumem in vem kako to gre, mi pa postajajo vedno bolj všeč. :)

http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... 2&start=30
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 15.11.2004, 09:09

Verjetno zmaga tisti s 6:1 pa na Speed 400 6 V Na uč ... 16, 17 col? Kakšen custom balza prop bi bil poslasica

Lin...ger mi pravi za moje lopate: Langere Liefer Zeit :cry:
Sem pa res nekaj cudnega izbral....
Custom prop bo pa ostal v tajnosti :lol:

Mitja
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Robi » 16.11.2004, 20:19

Moja današnja f5j izkušnja:

S kolegom sva šla preizkusit njegov novi f5j model (narejen v moji delvnici). Prvi start sem naredil jaz in mu po melenkostnem trimanju smeri predal komande v njegove roke.

Potem sem usposobil še moj model in se kolegu pridružil v zraku. Po nekaj minutah letenja mi je model na višini približno 100 m ostal v ostrem desnem zavoju, ki se je stopnjeval v spiralo. Smerno krmilo ni več delovalo, opazil pa sem, da višina deluje. Z vlečenjem višine nase je model spiralo samo še stopnjeval. Porinem ročico naprej, model se prične izravnavati in leteč na hrbtu prične izvajati spiralo v levo (ker je bilo smerno krmilo zategnjeno v desno je v hrbtnem leti delovalo v levo). Preden je model padel v levo spiralo sem potegnil ročico k sebi, tako da se je zopet postavil v pravi položaj in seveda začel desno spiralo. Palico od sebe, hrbtni let, spirala v levo, palico k sebi, pravilni let, spirala v desno ... To "vajo" sem ponovil približno osemkrat, tako da je bil model že pod mano (v Idriji treniramo F5J na pobočju :D ) in ko sem razmišljal o tem, kako bi ga pripravil do tega, da bi pristal ravno takrat, ko bi letel naravnost (pravilno ali na hrbtu) pa je smer čudežno zopet prijela, tako da sem ga varno pristal. Ko sem prišel do modela je smerno krmilo stalo v pravilnem položaju. Po parkratnem premiku ročice za smer v skrajna položaja je smerno krmilo zopet ostalo v skrajnem desnem položaju in se ga ni dalo več nikamor premaknit (tudi na silo z roko ne).
Po vrnitvi domov je bilo seveda treba najprej poiskati vzrok za današnjo veliko srečo v nesreči. Ko sem servo vzeli iz trupa in ga priključil na sprejemnik je deloval popolnoma normalno. Potem sem ga še razdrl in pogledal v njegovo notranjost in tudi nisem opazil nič takega, kar bi bilo lahko "na oko" vzrok za njegovo neposlušnost. Servo Protech B 1054 je končal v škatli s servoti za rezervne dele, v model sem pa namestil enakega, namenjenega za rezervni f5j model.

Zgleda, da me letošnja smola s tehniko še noče zapustiti

LP, Robi :(
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 16.11.2004, 20:38

Robi, še meni je postalo nelagodno, ko sem začel brat tale post. Na koncu sem poškilil, da ni preveč "nesrečkotov" pa sem si malce oddahnil. Ampak tvoje mojstrovine pa so ... res za kapo dol. V takem bi jaz sigurno razbil model. Res odličen nasvet, "ko zagusti". Ampak četudi bi to vedel, bi podzavest narekovala čisto nekaj drugega :roll: Izkušnje!


Kako pa je šel kolegov model?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a rock » 16.11.2004, 21:07

Robi, samo da si model rešil.

Sem pa letos imel popolnoma enake težave s servom ravno tako Protech samo B1044.
Ročico na komandi daš v skrajni položaj in servo ostane v skrajni legi!!!!!

Servo sem razstavil, vsak zobnik zase. pri pregledu nisem našel nobnih smeti, vsaj vidnih ne. Servo sem sestavil nazaj in preizkušal. Napaka se ni več ponavljala.

Servo je sel nazaj na modelu in je naletel že kar nekaj ur. Odkar je bil razstavljen ni bilo težav.

Kakorkoli. Eno dobro stvar pa si le potegnil iz vsega skupaj. Odpravil trdnostni preizkus modela. Letos nisi imel sreče s trdnostjo. No novi model jo ima. Prenesel je vse pozitivne in negativne obremenitv, ki pa glede na opisano zgodbo niso bile majhne.
Tako, da si nas že krepko pred novim letom zelo prestašil. Svojo edino napako leteovšnje sezone si že odpravil.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a mihah » 16.11.2004, 21:20

Kako je z garancijami teh relativno poceni (toliko pa spet ne...) servomehanizmov. Ker mene je ratalo malo strah ... B1044 imam na MAV racerju, pa če tam freezne... jojoj, mamica pomagej :cry: :cry:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a overlord_tm » 16.11.2004, 22:16

mihah napisal/-a:jojoj, mamica pomagej :cry: :cry:


Tam ti pa mamica nima kaj dost za pomagat :twisted: :lol:

Mogoče sreča, da ti crkne pri pristanku 10cm nad zemljo :D
Uporabniški avatar
overlord_tm
Naš človek :)
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 06.05.2004, 14:28
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a Robi » 16.11.2004, 22:18

mihah napisal/-a:Kako pa je šel kolegov model?


Kolegov model sva naredila malo bolj robustno in močno, tako da bo lahko z njim letel tudi v vetru na pobočju. Končna teža z 8 x Kan 1050 je malenkost čez 700 g. Vzpenjanje z motorjem se skoraj ne razlikuje od mojega 80 g lažjega modela (8 x Kan 1050). Dodatna teža se mu malenkost pozna v zavojih, kjer imam občutek, da se ga ne da tako vleči po višini, kakor recimo moj model z 8 x Kan 650 in težo 570 g. Mogoče je današnje 3 minute mojega letenja s tem modelom malenkost premalo za kakšne bolj točne izjave. Seveda pa sem v tistih treh minutah moral poizkusiti kako se bojo krila odzvala pri višji hitrosti: ALELUJA :lol: BETON :lol: Karbonski roving položen pod 45 stopinjami dela čudeže. To sem opazil že takoj, ko sem vzel krilo iz vakuma in ga poizkusil obremeniti na torzijo.

LP, Robi
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Robi » 16.11.2004, 22:33

rock napisal/-a:Kakorkoli. Eno dobro stvar pa si le potegnil iz vsega skupaj. Odpravil trdnostni preizkus modela. Letos nisi imel sreče s trdnostjo. No novi model jo ima. Prenesel je vse pozitivne in negativne obremenitv, ki pa glede na opisano zgodbo niso bile majhne.
Tako, da si nas že krepko pred novim letom zelo prestašil. Svojo edino napako leteovšnje sezone si že odpravil.


Rok, to je bil trdnostni preizkus poflikanega modela z zadnje tekme v Gorenji Vasi :lol: Isti centroplan, iste uške, samo skrajšane malenkost, kolikor mi je zadnjič odlomilo stiroporja. Nosilec na V-lomu ušk je pa sedaj res iz avio špera, prej je bil iz papl špera. Krilo pa je torzijsko še vedno zelo problematično in bo namenjeno za "normalne" letalne pogoje.
Še ene napake nisem uspel popravit in se bojim, da jo bom nesel s sabo tudi v prihodnje leto: preveč v delavnici, premalo na terenu :(

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 16.11.2004, 22:39

Robi, superca!

Kompoziti delajo "čudeže" :shock:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Chinks » 16.11.2004, 22:44

Tkole sem tud jaz jadru pred bajto. Pristajal sem v klanc in sem tolk natreneru da je vsakič priletelo direktno pred noge. Pridemo na tekmo na Bloke sem šu probat pa v pristanek šit telstar je bil kr naenkrat pred mano pa ful previsok :shock: če takrat nebi Junior skoču in ujel modela bi šol direktno v avtomobile :roll: Od takrat če letim na pobočju ne treniram več pristankov ampak samo letenje. Je res zaje.... če nimaš nič ravnega da bi treneru pristanke :cry:
Ne verjemi vsem kar piše!!!
Chinks
Uporabniški avatar
Chinks
Naš človek :)
 
Prispevkov: 173
Pridružen: 03.08.2004, 17:05
Kraj: Poljane nad Šk. Loko

OdgovorNapisal/-a » 17.11.2004, 12:30

Chinks napisal/-a:Tkole sem tud jaz jadru pred bajto. Pristajal sem v klanc in sem tolk natreneru da je vsakič priletelo direktno pred noge. Pridemo na tekmo na Bloke sem šu probat pa v pristanek šit telstar je bil kr naenkrat pred mano pa ful previsok :shock: če takrat nebi Junior skoču in ujel modela bi šol direktno v avtomobile :roll: Od takrat če letim na pobočju ne treniram več pristankov ampak samo letenje. Je res zaje.... če nimaš nič ravnega da bi treneru pristanke :cry:


Pa v Mariboru ga je tudi nekdo lovil kolikor se jaz spomnim. :lol:


Kolikor se spomnim sem nekoč trdil kako dobre izkušnje imam z C2081 (v pričo Robija).... No, ugriznil se bom v jezik. Zadnjič peljem, peljem in kar na enkrat se mi pogrezne v spiralo. Uspelo mi ga je poravnati in s pomočjo trimerja in le enega servota sem pristal v enem kosu!!! A je slučajno lahko razlog za odpoved mraz?? - servote imam namreč na repu??

LP, Tine
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Robi » 17.11.2004, 13:31

TŠ 99% ti je odpuščeno,ker si priznal svojo zmoto :lol: Po dosedanjem pisanju po forumu in pu ustnih informacijah drugih modelarjev, ki so tudi imeli težave so servoti C 2081 na črni listi :lol:

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a lenko » 20.11.2004, 17:57

Pozdravljeni!

Danes sem razbil kanjo elektro. Ko je bila cela je imela okrogel kilogram.
Model mi je bil tako všeč, da si bom naredil novega.
Ali se da spremeniti konstrukcijo, da bi ga shujšal za vsaj 200g in kako?
Kateri f5j model bi mi vi priporočili?

Lep pozdrav!
lenko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 27.09.2003, 19:11
Kraj: Preddvor

OdgovorNapisal/-a frcac » 20.11.2004, 18:07

lenko napisal/-a:Danes sem razbil kanjo elektro. Ko je bila cela je imela okrogel kilogram.
Model mi je bil tako všeč, da si bom naredil novega.
Ali se da spremeniti konstrukcijo, da bi ga shujšal za vsaj 200g in kako?


Konstrukcije ni potrebno niti najmanj spreminjati. Moja elektro Kanja je imela na direktni pogon in 8x Sanyo Gold celice 810g! Očitno bo treba malo razmisliti o tehniki gradnje, nič drugega.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a JureHB » 20.11.2004, 18:52

Danes je bil čudovit dan in v teh mrzlih in sončnih dneh kar jih je zadnje čase bilo sem ugotovil, da je mogoče celo več termike kadar je mraz! Kaj mislite? Sonce ima dovolj moči da hitro segreje zrak in tukaj so balončki. Za 10 minutne lete se ni bilo treba kaj dosti matrati!

LP Jure
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a Robi » 20.11.2004, 19:54

Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a » 20.11.2004, 20:17

Jure se ti pridužujem. Zjutraj sem vstal ob devetih (seveda ne prostovoljno, ampak ker je začel mobitel zvonit) in kot po navadi sem poškilil skozi okno, če je za letet - in je bilo!!!!

Letel sem vsega skupaj dve uri (trikrat sem šel ven, ker je bilo mraz). Termika je ob enajstih bila super. S tem, da se sploh nisem trudil ostati v zraku temveč sem zgolj delal gromozanske kroge z polmerom okoli 400m!

Odlično je bilo! Povrhu vsega pa se še predelana specialka obnese več kot odlično. Naravnost navdušen sem!!! Samo še nove krake, nov špiner, pihnene GP-jke - potem bo pa že skoraj preveč!

Slike bom dal jutri, če bo vreme tako naklonjeno kot danes.

LP, Tine
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a sharkpade » 20.11.2004, 21:14

Pri nas pa nismo nič kaj prida jadrali. Sem skoraj razbil svojo specialko, ko je veter tak pihal. Bom jutri poiskusil bolj zgodaj.

lp

miha
Sharkpade
Uporabniški avatar
sharkpade
Naš človek :)
 
Prispevkov: 161
Pridružen: 29.05.2004, 15:26
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Chinks » 20.11.2004, 21:16

TŠ napisal/-a:
Chinks napisal/-a:Tkole sem tud jaz jadru pred bajto. Pristajal sem v klanc in sem tolk natreneru da je vsakič priletelo direktno pred noge. Pridemo na tekmo na Bloke sem šu probat pa v pristanek šit telstar je bil kr naenkrat pred mano pa ful previsok :shock: če takrat nebi Junior skoču in ujel modela bi šol direktno v avtomobile :roll: Od takrat če letim na pobočju ne treniram več pristankov ampak samo letenje. Je res zaje.... če nimaš nič ravnega da bi treneru pristanke :cry:


Pa v Mariboru ga je tudi nekdo lovil kolikor se jaz spomnim. :lol:




LP, Tine


Tine za Maribor se pa jez ne spomnem, če je pa že kaj bilo je bila pa verjetno zajebancija :lol:
Ne verjemi vsem kar piše!!!
Chinks
Uporabniški avatar
Chinks
Naš človek :)
 
Prispevkov: 173
Pridružen: 03.08.2004, 17:05
Kraj: Poljane nad Šk. Loko

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov

cron