RE MANTUA:
Vsak trgovec hvali tisto kar prodaja, to bi lahko že vsi vedeli! Kupec pa je tisti, ki se odloči kaj bo kupil in komu bo verjel.
HVALI SE TEKO, DA SE HVALI SVOJO ZADEVO NE PA DA SE GOVORI NERESNICE ZAVAJANJA O DRUGIH ZNAMKAH!
NAJ NA TEM EMSTU OMENIM DA MOTORJI NOVA MEGA, NOVA ROSSI IN RB, PA NAJ SI BODO 2.11CCM ALI 3,5CCM ZDRŽIJO DOSTI VEČ KOT DVE URI, NEKATERI IZMED NJIH IMAJO ZA SEBOJ PREVERJENIH 50 UR DELOVANJA BREZ KAKRŠNIHKOLI MENJAV LEŽAJEV ALI OJNIC!
O "izkušnjah internetnih forumov in strani" pa ne bi na dolgo in široko razglabljali. Izkušnje se pridobivajo v delavnici in na dirkališčih, ne pa na internetu. Kar preberite si rezultate zadnjega tekmovanja, ki so objavljeni na tejle strani in primerjajte količino in kvaliteto napisanih besedil z rezultati, ki jih je tekmovalec dosegel na tekmovanju.
ZA TO PRIPOROČAM DA SI VSI OGLEDATE REZULTATE NAM SOSEDNJIH DRŽAV V NJIHOVIH DRŽAVNIH PRVENSTVIH, DA BOSTE VIDELI KAJ JE "IN" IN S ČIM SE DOSEGA ZMAGE!
Ugotovili boste, da tisti ki dosegajo dobre rezultate na tekmovanjih zelo malo ali pa sploh nič ne pišejo po internetu, tisti, ki rezultatov ne dosegajo, pa imajo pri vsaki temi največ za povedati.
JIM JE PAČ VSEENO, SO SE SPRIJAZNILI Z ULTRA SUPER STANJEM, PARDON, SRANJEM!!!!
In ne vem od kje vam ideja, da naj bi trgovci oglaševali stvari, ki jih ne prodajajo. Ker prodajam modele kategorije Rally, me zanimajo dirke za to kategorijo, za ostale kategorije pa naj skrbijo tisti, ki jih prodajajo, pri čemer sem vedno pripravljen na sodelovanje.
SODELOVANJE MY ASS!!!! DOKAZ JE POPOLNA NEZAINTERESIRANOST PRI SOORGANIZACIJI TEKME ZA 24 UR TOLMINA, OB PRIMERU DA BI SE ODPRLO ZA DODATNE KATEGORIJE, PREDVSEM 1:10!
Ne vem, zakaj nihče ne upa povedati, kakšno je dejansko stanje v kategorijah 1:10 in 1:8C, kjer je najpopularnejši model SERPENT o katerem se tako veliko govori.
KATEGORIJI, KI STA NA STANJE IZMED TREH LET DOŽIVELI VEČ KOT 200% RAZCVET UDELEŽBE!
Da ne bo pomote. Serpent je vrhunski avto. Verjetno najboljši. Vendar ni primeren za dirkanje po parkiriščih, ki so največkrat umazana in omejena s trdimi robovi, ki modele poškodujejo. Kvalitetna vožnja je možna le po urejeni stezi. Zdaj mi pa povejte, kako dostopne so te kategorije modelarjem, ki imajo najbližjo primerno stezo oddaljeno več kot 100 Km ?
Z 1:10 AVTOM SE DA POVSEM SPODOBNO PELJATI TUDI NA PARKIRIŠČIH, ČE LE IMAJO TEKMOVALCI OSVOJENO TEHNIKO VOŽNJE! DOKAZ ZATO JE ZADNJA TRAMOVSKA TEKMA, KJER JE BIL UPAD ZARADI TRKOV MED KATEGORIJAMA 1:8RALLY IN 1:10 200mm POVSEM PRIMERLJIV!
Lansko leto ste se na forumu bahali, da se številka prodanih Serpentov bliža že trimestnemu številu (če je treba, bom poiskal temo). In kje so ti avtomobili ? Kje so tekmovalci ? Če si ogledam rezultate tekmovanj, opažam, da so skoraj edini, ki delajo dobre rezultate s temi modeli tekmovalci, ki so že več let prisotni na modelarskih dirkah in so izkušnje pridobili na avtomobilih drugih kategorij. Kje so torej začetniki ?
ZAČETNIKI SO PO VSEJ VERJETNOSTI IN OGLAŠEVANJU PRIMERNOSTI MODELOV KUPCI MANTUA HROŠČ KOMPLETOV, TA ŠTEVILKA NAJ BI SE BLIŽALA ŠTIRIMESTNI ŠTEVILKI . KJE SO TOREJ?
Trenutno stanje slovenskega avto modelarstva je takšno, da se je število tekmovalcev iz povprečno 50 in več v lanski sezoni prepolovilo. Veliko tekmovalcev iz kategorije Rally je svoje modele zamenjalo za kvalitetne nove modele Serpent, zato me zanima kje so ? Zakaj ljudje, ki so več let uspešno nastopali v kategoriji Rally še naprej ne dosegajo vrhunskih rezultatov, saj imajo vendar nove in kvalitetnejše avtomobile ?
LICENCO JE LETOS NAROČILO VEČ TEKMOVALCEV KOT LANI!
JE PA TEKEM LETOS BISTVENO VEČ IN SE ZATO NASTOPI RAZPOREJAJO! VSOTA NASTOPOV LETOS BO SIGURNO PRIMERLJIVA LANSKI!
Aha, kot ponavadi bi odgovorni radi prevalili svojo krivdo na nekoga drugega in trgovec je za to seveda najprimernejši. Kar se tiče t.i. propada te krivde ne morte naprtiti trgovcem, ki prodajajo modele Rally, saj je ponudba modelov Rally približno enaka, kot v preteklih letih. Novost je velika ponudba modelov v merilu 1:10 in 1:8, ki jih propagira tudi ELO.
TEMU NE BI REKEL PROPAGIRANJE, PAČ POVEM DA MI SLEDNJE NUDIJO VEČ UŽITKOV V VOŽNJI IN MOŽNOSTI NAPREDOVANJA!
Pravila tekmovanj z modeli avtomobilov za državno prvenstvo se določajo na sestanku modelarskih društev, ki so tudi organizatorji teh tekmovanj, torej koledar dirk in pravila določajo društva in ne trgovci, zato je moč za spremembe v njihovih rokah. Pokalne dirke pa lahko organizira kdorkoli in kadarkoli, po lasrni presoji.
DOBRODOŠEL!
Ne vem, kaj si hotel opsati z "oblastjo" pri modelarstvu. Če je kdo "oblast" so to izvoljeni predstavniki, ELO pa je predsednik podkomisije za avtomodelarstvo, zato bi znal sam največ povedati o slasteh oblastništva pri Slovenskem modelarstvu.
JAZ KOT PREDSEDNIK PODKOMISIJE SEM PODAL ODSTOPNO IZJAVO, KI PA NI BILA SPREJETA, TUDI S TVOJE STRANI NE, ČE ME SPOMIN NE VARA!
ZAVRNJENA JE BILA ZATO, KER SEM BOJDA EDEN IZMED REDKIH PRIMERNIH ZA TO FUNKCIJO, TO PRIMERNOST PA SI RAZLAGAM PREDVSEM KOT POSLEDICO NEKE NEPRISTRANSKOSTI.. SE PA LAHKO MOTIM, NAJ DRUGI POVEDO!
ŽELJA PA JE PREDVSEM TA, DA PRIDEM NA TEKMO IN UŽIVAM!
In ker imava z ELOm tole debato o tem, kdo je za kaj kriv in kdo ima bolj prav, me zanima, kaj bo on kot oblastnik storil in kaj je že storil, da bi se povečala udeležba na dirkah in kvaliteta dirk.
MOJA DOLŽNOST KOT PREDSEDNIKA JE PREDVSEM KOORDINIRANJE ŽELJA DRUŠTEV OZ. NJIHOVIH PREDSTAVNIKOV. O VSEH ZADEVAH ODLOČAJO PREDSTAVNIKI DRUŠTEV Z VEČINO GLASOV!
SODELOVAL PA BOM PRI ORGANIZACIJI KVALITETNIH DIRK! LETOS STA TO PREDVSEM MEDNARODNI SERPENT-TORNADO CHALLENGE V SLOVENIJI IN HRASTNIŠKA TEKMA!
Zadnje čase vsi preveč radi kritizirate obstoječ položaj, zanima pa me kaj je kdo pripravljen storiti.
JAZ MARSIKAJ!
KAJ PA TI?
BAJE DA BOJKOTIRAŠ PREOSTALE TEKME DP-ja? DA TUDI POMAGAL NE BOŠ, PA ČEPRAV SI TO NEKATERIM ŽE OBLJUBIL!