Vzdrzevanje Impulsov!

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

Vzdrzevanje Impulsov!

OdgovorNapisal/-a Jošt Kozorog » 21.10.2003, 12:29

Mi lahko kdo pove kako se najboljse vzdrzuje impulsa? :shock: :?:
Ze v naprej hvala

Lp bostjan :mrgreen:
PES KI LAJA, NI ZADOSTI KUHAN... Kitajski pregovor...
Uporabniški avatar
Jošt Kozorog
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 21.10.2003, 12:11
Kraj: Sežana-Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 21.10.2003, 12:58

IMPULSEK.... rečmo takole

ne vem če je to najboljše je pa res da deluje pri meni čisto vredu.

zelo pomembno je mazati enosmerne ležaje:
enosmerni ležaj je na menjalniku in v prvem enosmerne diferencialu. Ležaje dobro spucamo in nato namažemo z onewaylub oljem

zelo dobro je tudi konstantno pregledovati plastične zobnike pogona na katerih so jermeni. V njih se včasih zatakne kamenček ki potem uničuje jermen in ga celo strga, če ga ne odstraniš pravočasno.

Če je proga bolj prašna je včasih potrebno spucati zobnike tudi po 5 min. Vzameš kak mali izvijač (urarski) in spucaš utor za utorom.

Napenjanje srednjega jermena. Jermen naj ne bo napet nesme pa tudi ne ravno viset z zobnikov (teško je tu na forumu napisat kolk je zdej točno to)

motorček po vsakem treningu ali dirki namažeš s kakim afterrunom, da se v motorju ne pojavi kaka rja. recimo snameš filter naliješ kakih 10 kapjic olja in zavrtiš motor na štarterju da se olje lepo razmaže po motorju.

Obvezno pranje olja in mazanje z oljem za filter. Motorčki 2.1 so zelo majhni in še toliko bolj občutljivi na umazanijo, tako da če filter nebo čist in dobro namazan bodo performance motorja hitro pale.

Ležaji: Serpent ležaji so bolj slabe kvalitete NAŽALOST in se hitro uničijo če se v njih nabere prah. Jaz sem jih malo modificiral. Ležaje na diferencialih, kjer so kuglice zelo majhne sem kar odprl zato da prah, ki že pride do njih tudi gre ven, z zaprtimi pa se je not zapacal in so ležaji šli pogobe še prej kot pa sedaj ko so odprti. Na kolesih kjer so malo večji pa jih odpreš samo znotraj, se pravi vsak ležaj odpreš samo z ene strani. Ležaja na kolesu potem obrneš tako da sta odprta znotraj achsenkla. Potem moraš zaščititi še luknice oz. utore na osovini, ki gre skozi ležaje. To narediš tako, da potisneš prvi ležaj do konca osovine in ostanek utora zalepiš z izolir trakom. Pri meni zadeva deluje odlično.

Ostale stvari pa samo dobro spihaš malce s cunjco popdrgneš pa si pripravljen spet za novo vožnjo.

upam da sm pomagal...

lp. Uroš
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Jošt Kozorog » 21.10.2003, 13:43

Uros najlepsa ti dala!

Lp bostjan :mrgreen:
PES KI LAJA, NI ZADOSTI KUHAN... Kitajski pregovor...
Uporabniški avatar
Jošt Kozorog
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 21.10.2003, 12:11
Kraj: Sežana-Ljubljana

Vzdrzevanje impulsov

OdgovorNapisal/-a Jošt Kozorog » 21.10.2003, 13:54

Sam se neki! kako pucas lezaje?
kaj lahk dobim pr tebi olja za filtr in lezaje in after run? cene?
zakaj mi poje lezaj od sklopke... kaj cm nrdt?

lp bostjan :oops: Lep logo??? :D
PES KI LAJA, NI ZADOSTI KUHAN... Kitajski pregovor...
Uporabniški avatar
Jošt Kozorog
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 21.10.2003, 12:11
Kraj: Sežana-Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 21.10.2003, 14:12

ležaje, če jih odpreš jih lahko pucaš, sam jaz jih sploh ne. razen če rabljene odpiraš. Če odpreš nove pol je vse ql, če pa si že vozu potem jih operem najprej z bencinom pa fino spiham s kompresorjem, pa čisto malo namažem z mastjo za ležaje.

olje za filter je 1.2k, onewaylub je 1.8k in afterrun je 1.2k

ležaje na sklopki ti lahko požre iz dveh razlogov:
prvič, sklopka oz komplet z vstrajnikom ni dobro sestavljeno. Če si recimo pred vstrajnik dal preveč podlošk je vse skup preveč naprej in ko zategneš vijak na koncu motorja stisne skupaj ležaje šalčke, ki se nato pregrevajo in crknejo. ko vijak na gredi motorja zategneš mora šalčka z zobniki še skakat za slabe pol milimetra gor pa dol.

drugič, nimaš pravilno odmaknene zobnike motorja od zobnikov menjalnika. Ti zobniki morajo met medsabo luft. Čim manj ampak nesmejo se držat skupaj. To naprimer probaš tako, da primeš zobnik na menjalniku in probaš zavrtet zobnike na motorju v eno in drugo smer. Malo se morajo premikat.

ps. logo je zakon :)

l.p Uroš
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 21.10.2003, 14:21

1FastDude napisal/-a:
Če je proga bolj prašna je včasih potrebno spucati zobnike tudi po 5 min. Vzameš kak mali izvijač (urarski) in spucaš utor za utorom.

upam da sm pomagal...

lp. Uroš


a to pomeni da moraš v finalnih vožnjah vsakih 5 minut še zobnike pucat? to pa zna trajat, se ti ne zdi?

če povzamemo tvoje pisanje, dudek, potem so tile serpentovi avti bolj slabe kvalitete in občutljivi, a ne?

sploh s temi ležaji, al kak je zdaj to?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 21.10.2003, 14:35

evo, še moje izkušnje s serpentovimi avti, čeprav jih nisem imel kaj dosti ;)

ležaji: niso slabi, niso pa tudi ne večni, tako kot nobeni niso! dejstvo je, da se v njih nabira umazanija, pa naj si bodo serpentovi, mantuini, skfovi ali bocabearingsovi! bolje je, da ležaj teče odprt tako da gre vsa umazanija ven, je pa treba po vsakem teku pregledati če so kake bistvene spremembe, recimo ki bi jih povzročil kak večji trši kos umazanije. če tako delate, dosežete idealno razmerje trajanje/performansa/cena.

kar se motorjev tiče; obvezno filter, kot je dudek povedal! afterrun niti ni potreben, če vozite vsaj 1x na teden! afterrun je priporočljivo uporabit kadar je vreme zunaj vlažno in motor stoji ali veste da bo stal vsaj 14dni! namreč metanol potegne vlago iz zraka in potem lahko nastane korozija!

kar se jermenja tiče, po vsaki vožnji je potrebno pregledati če se je kak kamen zataknil v zobnik. to preveriš tako, da avto nalahno porivaš po gladki podlagi in če čutiš kakšen ponavljajoč se upor potem veš da je nekje kamenček! po zaporedju ponavljanja ugotoviš tudi v katerem zobniku ali jermenici je!

kar se ležajev zadeva še tole, v sklopki ležaji anjvečkrat odpovedo zaradi tega, ker se zaradi trenja v tesnilu pregrejejo, tesnilo se stopi in poškoduje ležaj! v sklopki naj ne bo ležajev s plastičnimi ali gumijastimi tesnilnimi obroči!!!!!! če uporabljate nastavljivo sklopko ala centax, potem obvezno nastaviti ustrezno zračnost mrtvega hoda sklopke (ca 0,7mm)

ampak nimam preveč izkušenj s serpenti,doslej se imel samo:
impulse pro
impulse pro
serpent 705
impact m2
impulse pro
serpent 950
serpent 950

:)
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a blisk » 21.10.2003, 14:56

ELO,
sodeč po tvojem naboru modelov, sploh nisi rabil čistiti jermenic, mazati ležajev in zganjati podobnih vragolij - he he :lol:

Sicer pa imam tudi sam podobne izkušnje kot predhodnika. Jaz sem ležaje na kolesih odprl na eni strani (pazljivo da se pokrovček ne
poškoduje preveč), nato konkretno namazal z mastjo za ležaje in nazaj zaprl. Svinjarija ni več nikoli prišla noter.

L.P.
Zdenko Gačar.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Uporabniški avatar
blisk
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 123
Pridružen: 08.11.2002, 11:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a ELO » 21.10.2003, 15:00

hehe, skoraj, skoraj!

mislim da so bili vsi moji modeli dokaj dobro vzdrževani, ne glede na to, da sem vse prodal zelo zelo umazane! pač ko sem vedel da bo šlo od hiše nisem hotel porabiti dve uri za čiščenje...........

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 21.10.2003, 15:17

:D :D :D
ELO ni lepo lagat prjatlom

ti nisi nikol avta spucov

lepo ga sestaviš / kapo dol/ pol ga tiščiš k je pa dost usran ga pa prodaš


:D :D :D :D



.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a grilnet » 21.10.2003, 15:25

Elči ne bi se strinjal stabo glede SKF ležajev. Sam jih imam na Impulsu na kolesih že od prve letošnje dirke. Če ti ga dam sedaj v roke boš videl da so vsaj 70% boljši kot novi serpentovi. Ležaje še nikoli nisem očistil ali namazal!!!!



SKF je zakon kar se tega tiče. Vsaj iz moje strani.
Uporabniški avatar
grilnet
Forumski veteran
 
Prispevkov: 716
Pridružen: 22.11.2002, 17:06
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a Čur » 21.10.2003, 16:59

Z zgoraj napisanim se delno strinjam, delno pa tudi ne. Najboljše je seveda redna menjava avtomobilov. Po recimo pol ure vožnje, je najbolje avto prodat in pri najugodnejšem ponudniku (beri: najcenejšemu) kupiti novega. Če pa ne pa predlagam sledeče:
- nakup ultra zvočne napreve za čiščenje (cca 2.000,00 evrov) - lahko dobavim!
- opravljam čiščenje ležajev z ultrazvokom, kompletno z podmazanjem, cena po kopmletu ležajev za avto je 20.000,00 sit, davka, ddv in teh p..... ni!
POHITITE!
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a 1FastDude » 22.10.2003, 06:17

elči piše...

a to pomeni da moraš v finalnih vožnjah vsakih 5 minut še zobnike pucat? to pa zna trajat, se ti ne zdi?

če povzamemo tvoje pisanje, dudek, potem so tile serpentovi avti bolj slabe kvalitete in občutljivi, a ne?



Ni nujno pucat, dobro veš da vse skup zdrži dosti več, je pa včasih 5min dost da se umazanija že prime na zobnik. Pa spet ni nujno da spucaš .... jaz pač ga.

Kar se pa ležajev tiče sem pa vse skup sklepal iz tega kar je napisal Gril, ker njegovi ležaji delujejo mnogo bolje po polovici sezone kot serpentovi novi.

a, pa še nekaj .... ELO, ti precej velik veš o vzdrževanju avta glede na to da še nisi imel prilke vzdrževat kerga :D

lp. Uroš
To finish first you first have to finish...
Uporabniški avatar
1FastDude
Naš človek :)
 
Prispevkov: 255
Pridružen: 08.11.2002, 15:24
Kraj: Novo mesto


Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron