evo, še moje izkušnje s serpentovimi avti, čeprav jih nisem imel kaj dosti
ležaji: niso slabi, niso pa tudi ne večni, tako kot nobeni niso! dejstvo je, da se v njih nabira umazanija, pa naj si bodo serpentovi, mantuini, skfovi ali bocabearingsovi! bolje je, da ležaj teče odprt tako da gre vsa umazanija ven, je pa treba po vsakem teku pregledati če so kake bistvene spremembe, recimo ki bi jih povzročil kak večji trši kos umazanije. če tako delate, dosežete idealno razmerje trajanje/performansa/cena.
kar se motorjev tiče; obvezno filter, kot je dudek povedal! afterrun niti ni potreben, če vozite vsaj 1x na teden! afterrun je priporočljivo uporabit kadar je vreme zunaj vlažno in motor stoji ali veste da bo stal vsaj 14dni! namreč metanol potegne vlago iz zraka in potem lahko nastane korozija!
kar se jermenja tiče, po vsaki vožnji je potrebno pregledati če se je kak kamen zataknil v zobnik. to preveriš tako, da avto nalahno porivaš po gladki podlagi in če čutiš kakšen ponavljajoč se upor potem veš da je nekje kamenček! po zaporedju ponavljanja ugotoviš tudi v katerem zobniku ali jermenici je!
kar se ležajev zadeva še tole, v sklopki ležaji anjvečkrat odpovedo zaradi tega, ker se zaradi trenja v tesnilu pregrejejo, tesnilo se stopi in poškoduje ležaj! v sklopki naj ne bo ležajev s plastičnimi ali gumijastimi tesnilnimi obroči!!!!!! če uporabljate nastavljivo sklopko ala centax, potem obvezno nastaviti ustrezno zračnost mrtvega hoda sklopke (ca 0,7mm)
ampak nimam preveč izkušenj s serpenti,doslej se imel samo:
impulse pro
impulse pro
serpent 705
impact m2
impulse pro
serpent 950
serpent 950
