1:8 IC izumira

Vse o avtomobilskem modelarstvu : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: FASTLANE

1:8 IC izumira

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 08:41

več o tem si lahko preberete na supersvetovnem portalu http://www.mytsn.com/publ/publ.asp?pid=9280
pa še talk back (v njem sodeluje tudi slovenska legenda 1:8c klase)
http://www.mytsn.com/forums/forum.asp?fid=2291&pid=9280

obeta se porast perspektivnejših, cenejših klas...

spoznanje oziroma preblisk dneva:
in jaz se ukvarjam z dinozaversko klaso! jebeš ti kraljevski razred, če bo propadel in ni namenjen nam raji, pač pa samo izbrancem!
kako naj si jaz privoščim dober motor ki je drag, če hočem kdaj kaj dosežt???? razni salveni in fantiniji so očitno nedosegljivi za nas, low-life modelarje!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 09:27

pa še ena legenda! :lol: :lol: :lol:

gremo prodat c-je pa kupit hrošče!!!!!!!!!!!!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2003, 09:27

Pa saj ni tako hudo...
Res pa je, če gledamo globalno, da klasa nekako stagnira.
Ko hodim naokrog po večjih tekmovanjih, opažam, da smo v glavnem vedno eni in isti.
Tudi jaz mislim, da bi bilo potrebno nekaj spremeniti (da ne bi tovarne delale pravil!!!).
Lahko bi se malo zgledovali po F1 (omejeno število avtomodelov, motorjev, izpuhov, gum...). S tem mislim, da bi omogočili skoraj vsem, da bi se redno udeleževali tekem.
Vseeno pa mislim, da mora kategorija 1/8 I.C. Track ostati nekako "kraljevska" in naj pride do izraza moč in hitrost modelov.

To kar sem napisal za 1/8 klaso pa velja tudi za ostale:
spomnimo se, kako je bila na začetku popularna 1/5 zaradi manjiših stroškov. Danes je obratno: za vrhunski model boste odšteli 1M tolarjev !!!

Tudi v 1/10 bodo morali paziti, da se ne bi zgodilo kaj podobnega. Za zdaj je motor lepo omejen, a še vedno so možne predelave, ki pa bistveno res ne vplivajo (kot pri 1/8 ).

Čeprav sem tovarniški voznik, pa priznam, da je interes tovarn (predvsem motorjev in gum) ravno nasproten, saj je treba prodati čimveč in čimdražje, saj sem tudi sam šel skozi vse to!

Mogoče se pri nas to še ne pozna, a z višanjem nivoja tekmovalcev, se bodo zviševali tudi stroški (beri obraba motorjev, gum, modelov...).
Naj informativno povem, da za doseganje vrhunskih uvrstitev na evropskem ali svetovnem prvenstvu porabim najmanj 60gum in 3 motorje v enem tednu !!! Da ne govorim še o ostalih stroških. Če to seštejete, vam bo verjetno slabo.
To pa ni nič proti npr. takim kot je Collari, Salven (Collari je na svetovno prvenstvo prinesel kar 20 !!! motorjev.....brez komentarjev).

Je pa tudi res, da v Franciji redno nastopa v tej klasi od 60 do 90 tekmovalcev na tekmo!?! V Ameriki je tudi v porastu...tako da ni tako slabo kot izgleda.
Mislim, da je nekakšno stagniranje ali celo upadanje tudi posledica gospodarske recesije, ki vlada v svetu.

Naj povem, da je pred pribl. 5 leti model stal 1500 DEM, gume pa celo blizu 100!!! Če dodate zdaj k temu inflacijo, lahko opazite, da so cene celo nižje...

Če potegnem črto: motorji so predragi, gume delno tudi.
To dvoje mislim, da bi bilo treba nekako omejiti, pa bi bilo po moje več zadovoljnih tekmovalcev.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 09:33

pojej v kar si vgriznil.......

dejstvo je tisto, kar sem napisal na mytsn!

če zadevo počneš za dušo, definitivno ni predraga, sploh če upoštevaš to kar ti nudi!

če se greš pa wc ali ec, potem so stvari drugačne, AMPAK Z NAMENOM!!!

kako pa bi omejil?????
s ceno?
s številom kanalov?????
s premeri vplinjačev????

seveda, in potem bo single port motor, iz materiala ki ga še nasa komajda premore, stal pa bo 2x toliko kot stane kaka 5port zverina!

svašta............................
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2003, 09:40

Pa še to sem pozabil:
ta debata tukaj in na strani http://www.mytsn.com ne govori o izumiranju, ampak je zato, da bi še izboljšali dejansko stanje.
Mislim, da lahko s tem konstruktivno pristopimo k stvari, da morda spremenimo nekatere stvari, ki niso poštimane kot bi morale biti.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2003, 09:48

Elo, če bi pazljivo prebral moj članek na mytsn, bi videl, da sem tudi napisal:

"My point of view is, that this class is the F1 in car model racing, so there is place only for the most ambitious and unfortunately for the richest ones. But if I look at my racing career, I can see that all is possible if you really want it.
In conclusion I want to say, that the 1/8 I.C. track class will allways be the most expensive and difficult as the real F1."

Omejil bi ŠTEVILO motorjev, gum...ne pa karakteristike !!!:

"I see the 1/10 as a class where all should have a chance to race.
My proposial is to make the 1/10 more restricted in rules: standard cars, engines, pipes, tyres...and in a limited number !!!
I think that there should be a rule that limits the number of cars, engines, pipes and tyres per race (like in other motorsports). With this rules racing would be more afordable to all drivers.
Maybe it would be also good to make such a rule in 1/8? Who knows..."

Kar si pa napisal o želji in zagnanosti vsakega posameznika:
vzemi na primer mene. Ne da bi se s tem hvalil, ampak mislim, da sem eden redkih, ki ni uspel zaradi veliko denarja, ampak zato, ker imam ta šport tako neizmerno rad, da sem pripravljen zanj marsikaj žrtvovati. In mislim, da to velja za vse stvari v življenju.

lp
Jernej

p.s.: debata na mytsn cilja predvsem na povprečnega tekmovalca v tujini (na primer Evropi), kjer (po zanesljivih podatkih) porabi povprečen Italijan na leto 5 motorjev, kar je v primerjavi z našim povprečjem 5x več!
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 14:26

kako?

nekomu bi omejil recimo na letni ravni 5 motorjev al kako???

težko!

vedno bodo goljugfije!

l.p.
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Fisher » 13.11.2003, 14:44

Kaksne?

Plomba in je reseno.

Ce plomba izgine-diskvalifikacija iz prvenstva. :)

Pa je .
Uporabniški avatar
Fisher
Naš človek :)
 
Prispevkov: 215
Pridružen: 18.11.2002, 22:58
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2003, 15:33

Elo, spet slabo bereš: napisal sem omejitev motorja na tekmo (za GP, evropska in svetovna prvenstva), za gume velja isto (označene - pobarvane).
Kot je napisal Fisher: plomba in je. Lahko se omeji model in motor tudi za vso sezono ali manj.
Ne vem točno koliko in kako, ampak mislim, da se da kaj narediti.

Gre za to, da se zmanjša stroške dirkanja in ne hitrost modelov. Tako bi bolj prišla do izraza sposobnost voznika.
Mislim, da je za razmišljat v tej smeri, je pa seveda to samo moje mnenje.

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 15:37

in kaj boš plombiral?

ohišje (blok), srajčko, ojnico, vplinjač???

ali pa z eno plombo vse!

tehnika me še zanima, kako se bo to izvedlo.........

ne izumljat tople vode, sigurno je že kdo pomislil na to pa je obupal potem ko je malce bolj razmislil kaj bi to za seboj prineslo!

lahko pa gremo na žrebanje motorjev ali kar celih avtov, tako kot v seicento pokalu!



sem pa površen ja, tako kot v modelarstvu kot pri branju! zato pa sem tam kjer sem..............................................
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2003, 16:24

Kot veš, se lahko bat in srajčko zamenja samo, če odviješ glavo.
Če je glava plombirana, ne moreš nič zamenjat.

Mislim pa, da smo šli malo preveč stran od teme.
Pri nas še nimamo tega problema, ker večina tekmovalcev odpelje sezono (če ne pride do uničenja motorja) z 1-2 motorji.
Tudi z gumami mislim da ni pretiravanja, pa z ničemer drugim.

Tema na Serpentovi strani je bolj namenjena večjim tekmovanjem in tam, kjer je nivo tako visok, da lahko tehnika naredi odločilno prednost, kar pa pri nas ni.

Zato mislim, da nima nobenega smisla nadaljevat v tej smeri s to debato in ne bit užaljen, ker samo debatiramo in izmenjujemo ideje.
Rajši se dobiva na piru, bo bolj veselo :lol:

lp
Jernej
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 16:47

ok, s pivom si me potolažil!

povej kdaj!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Čur » 13.11.2003, 17:19

Ker imam čas berem vajina razmišljanja.
Mislim, da sta obadva malo zašla.
Avtorji napisanega - predvsem reporter - se sprašujejo kaj se dogaja s klaso 1.8C.
Po mojem videnju je namen velikih jasen. Za vsako ceno zmagati z določenim modelom avta, pospešiti prodajo določene znamke modela in s tem povečati profit.Mislim, da je ves point v tem. Samo poglejmo kako hitro serpent menja modele. Najudarnejša je reklama, da je avto vaški, državni, evropski in svetovni prvak, mi ubogi modelarji pa brž v nakup naj... avta, ki nas bo ponesel na stopničke in v raj zmagovalcev.
Nobenih omejitev ne bo, ne v motorjih, ne v ničemer drugem. Motorje bodo še bolj navijali, kmalu se bo pojavljala še elektronika proti zdrsu, pa ESP pa ASR pa Tc, pa kaj jaz vem kaj še.
In kaj se bo dogajalo pri nas?
Pojavili se bodo oglasi za prodajo 705-ke, ker ja stara, počasna, s slabim centaxom II, s previsokim težiščem, z "neaktivnim" toe zadaj, kupovali bodo 710-ko, mesec dni zatem pa 710 R, prodajali 950-r in kupovali 950-RRRRR in tako naprej.
Mar ni to namen?
Mar ni v računalništvu isto?
Pa v mobilni telefoniji?

Le pasulj je že dolga leta isti!
Uporabniški avatar
Čur
Stara sablja
 
Prispevkov: 1062
Pridružen: 11.11.2002, 21:39
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 17:52

Čur napisal/-a:Le pasulj je že dolga leta isti!



včasih je bil srbski, zdej je pa samo še pasulj....... torej ni isti!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a SERPENT » 13.11.2003, 19:09

Elo, Čur, mislim, da je vsak od nas povedal del resnice.
Če vse to združimo, lahko sklenemo misel, da je veliko in nič problemov.
Mi seveda tega ne bomo rešili, lahko pa poskušamo polepšati modelarstvo za v prihodnje, tako da dirke iz grizenja za vsako točko spremenimo v zabavo...ampak to je iluzija...

Norvežan Svein Harald Ytternes je odgovoril na moj in Gregorjev članek na mytsn in mislim, da je zelo zadel bistvo vsega modelarjenja. Vredno prebrati!

http://www.mytsn.com/?mid=1007&rd=/foru ... chor=42170

lp
Jernej
Zadnjič spremenil SERPENT, dne 13.11.2003, 19:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
SERPENT
Forumski veteran
 
Prispevkov: 798
Pridružen: 01.12.2002, 18:14
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a ELO » 13.11.2003, 19:21

se je pa razpiso..........
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a vuCa » 13.11.2003, 23:39

Pozdravljeni!

Jaz sem tukaj v modelarstvu nov in nočem nekaj pametovat ampk sem prebral vse poste ki ste jih napisali, ker me zanima kaj se bo v prihdonsti dogajalo za 1:8 klaso :D.
Kar se tiče omejitev, če npr.: pogledamo v Formulo ena: tudi tam so že omejitve in še bodo prišle, kajti v formula ena so samo 3 aktivna moštva
Ferrari,Williams,McLaren in Renaul je še kr nekaj pokazal, če pa pogledamo ostale ekipe pa nimajo uspeha ker so ta moštva toliko naprednješa z tehnologijo in imajo $ ostali ga nimajo niti polovice kot ima ferrari in se zato nemorejo konkurirat in v tem je BISTVU da se stvar OMEJI. Potem ko bo pa vse omejeno ne bo noben moral rečt da je bil npr6. ker je imel slab motor ali slab servo,... ampk bo kriv ker pač ni sposoben še tako dobro voziti.Eni pač znajo voziti in nimajo $ zato tud nemorejo pokazat svojega znanja.

LP vsem

in upam da neboste popljuvali mojega posta, primer je bil iz F1 ker se tam isto dogoaja kot tukaj !!!
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a vuCa » 16.11.2003, 03:48

A sem mogoče tako zabluzo da noben noče več pisat na tole temo :D

LP Vsem
-----------------------------
KO SI 1x NOTER SI
ZA VEDNO NOTER
-----------------------------
Sanwa BLAZER
Mantua Rally ECO

Slika

LP, Matej
Uporabniški avatar
vuCa
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 22.06.2003, 23:19
Kraj: Maribor


Vrni se na Splošno.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron