Naj se najprej predstavim za tiste ki me ne poznajo po nicknamu. Sem Ambrož Kavs.
ELO zasral si ga, v večji meri sem šel na sestanek da bi te po dolgem času vidu.
No pa preidimo k bistvu. V največji meri se je govorilo, da denar in zamere niso problem za upadanje število tekmovalcev. Jaz sem že na sestanku povedal, da me moti dejstvo da se pravilnikov ne drži. Ne glede a nekaj ostane po pomoti ali ne, to pač piše od začetka sezone in naj bi se tega držalo. Na sestanku nisem bil edini takega mnenja - imeli smo enega "začetnika" ki je tekmoval tudi na višjem nivoju tekmovanj, pa ga je to tudi zmotilo v off road kategoriji.
In razumem (Vlado) da se tekma prestavi, da se ugodi večjemu številu tekmovalcev čeprav sem se v tem primeru moral odločiti med RC avtomobilčki ali pa že v vplačanem trackdayju na pisti svetovnega nivoja z avtomobilom 1:1. Ampak ker mi je dirka z avtomobilčki v teh okoliščinah bila bolj pomembna sem se odločil zanjo in tam popušil nekaj eur - ne malo – od tod moje neodobravanje prestavitve – čeprav po obrazložitvi Danilota nisem več oporekal.
Večer pred tekmo smo imeli tako z g. Danilotom, kot še parimi prisotnimi pogovor, kjer so mi zatrjevali, da se tehnični del pravilnika pa drži 100%. oz. da se drzi tiste točke pravilnika (tudi število tekem – pa čeprav je v pravilniku pozabljeno v rally kategoriji) ki so opisani s številkami in se ne da dvoumno razlagat! In kot sem rekel, ga popolnoma razumem da je dirko prestavil, čeprav sam tega zaradi zgoraj opisanih dejstev nisem odobraval.
Ne razumem pa , zakaj se tehničnega dela pravilnika ne drži!
Neki ustni dogovori, za katere sodnik na dan tekme 24.10.2010 sploh ni vedel!!!- drugače bi to omenil! (kasneje pa je to poslal preko Danilota meni - bom priložil – da so se dogovorili) so le neki izgovori na vse skupaj, ker je pač posameznikom tako ustrezalo!!!
Zakaj se nekatere dele ki so pozabljeni v pravilniku drži, spet druge ki so pozabljeni ne?
Namreč ja...želim povedati da zamere in denar so glavni problem tega "dirkanja"! Namreč zelo mi je žal ampak izgovori da so vsi imeli tako avtomobilčke pripravljene in da sem bil edini s pripravljenim po pravilniku in da pač to nima vpliva na vse skupaj so roko na srce otročji.
Namreč šlo se je za 50%+ prevelike odrptine za hlajenje motorjev oz dostopov do njih - služijo obojim. In dobro se spomnim kako me je sodnik leta 2008, ko sm se vrnil na sceno opozoril da imam to luknjo preveliko in sm jo "zaflikal" z odrezano staro kanto prikovičeno na karoserijo, da sem zadostil predpisom. Tako je ostalo do predzadnje tekme, za zadnjo tekmo pa sem si pripravil novo karoserijo s predpisanimi luknjami po pravilniku veljavnem za 2010 ki je napisan na enem A4 listu (spet Vlado in je obešen tudi na ZAMSovi strani!), katerega sem imel sveže sprintanega in po njem pripravljeno karoserijo.
Torej jasno je, da te luknje so se preverjale, drugače je ne bi šel nikoli zmanjševati!
Želim povdariti da so problemi tam, kjer se večina noče sprijazniti da so! Pravila so zato da se držijo! In če se držijo, do zamer (pri normalnih) ne more prist, saj so le ta javno objavlena na internetni strani
www.zams.si.
Če pa se jih prilagaja vsako uro tako kakor trenutno ustreza določenemu posamezniku pa je tako kot je!
In če se ugotovi na tehničnem pregledu, da so avtomobili tehnično sporni je le te treba diskvalificirat! Zakaj so tehnično sporni ni težava manjšine tekmovalcev katerih avomobili niso sporni ampak tistih, čigar so sporni! A je to po pomoti, zavedajoč se (izgovori da je že celo sezono že tako velika luknja vsaj pri meni osebno še poslabšajo situacijo in so vse pridoboljene točke v zraku) ali zaradi česa drugega pač ne morem pomagati. Vsak bi moral skrbeti, da ima avto po pravilniku. Izgvori, da bi morale biti pisne pritožbe tekmovalcev s pravilno pripravljenimi avti so tako rekoč brez zamere: butasti in so le izgovori.
Pač naredi se itak tako, kot glavni-določeni hočejo. Tudi v državi, kaj šele pri nekem hobiju.

In da ne bom preveč dolgovezil v drugem postu prilagam odgovor posredovan meni nazaj.
Vse je zavito v meglo. Sploh pa »strokovna« izjava, da to ne vpliva na hitrost modela. Večje hlajenje, manj goriva, več moči, redkejše tankanje.....in karavana gre dalje.
Rad bi videl tistega, ki trdi da velikost hladilne površine nima vpliva na pravem track dayu s prekritim hladilnikom od avtomobila. Dam mu polovico kroga, do prvih problemov! Torej g. sodnik, upate reskirati avto in dokažete da površina nima nikakršnega vpliva na hlajenje?
Vse stroške poiskusa (prevoz do steze, stezo, gume, potrošni material plačam jst – le škode ne )
Odgovor po povedal vse...
Sam se ravno zaradi tega umikam sej je škoda mojih financnih in časovnih sredstev za tako spletkarijo.
Hobi je hobi in vozim lahko tudi izven dirk, če imam tako željo.
Fajn se je družiti in v večini ste odlična in super družba in zagotovo vas pridem pozdravit!
Vseeno pa sem človek, ki se drži nekih načel in principov. In če sem imel sam avto pripravljen po pravilniku, sem to pričakoval tudi od ostalih!
Na zadnji tekmi državnega prvenstva pa smo ugotovili, da temu ni bilo tako. Žal...da bo mera polna, se je vse skup spregledalo, ker je tapravemu človeku v tem trenutku pač tako ustrezalo. Komu ne vem, vem pa da se je meni kot tekmovalcu zgodila krivica!
Kategorija 1:8rally se sicer umika in sem razmišljal o nabavi 1:5 avtomobila ampak glede na situacijo, je to potrata časa in denarja. Vsaj za državno prvenstvo!
V amaterskih track dayih, katerih se redno udeležujem se držimo v naprej dogovorjenih (niti ne napisanih) pravil. Pa zadeva niti približno ne sega v vode nekega državnega prvenstva. Zato pač, bom svojo energijo in čas ulagal naprej tamle, kjer že beseda nekaj velja!
Se opravičujem če sem v katerem delu nejasen – pomanjkanje časa zaradi ostalih obveznosti a če kdo želi kako pojasnilo, bom z veseljem pojasnil.