Moderator: FASTLANE
ROBERT LESI napisal/-a:Sam bi pa vse voznike prosu da bi v sezoni 2012 skupaj vozili vsi enak motor ker s tem bi vsaj malo zbližali dirkanje tako bi vsi zaklučl v enakem krogu bolj bi blo napeto kot je bila classic prva dirka nasploh k smo jest,jan ,stanko in bojan skupaj vozil v razmaku nekaj sekund ne pa sedaj k je po 4 kroge razlike
Kaj mente vozniki classic ?????
nitro-s napisal/-a:Vsi se menite o pravilnikih in modelih, mene pa zanima, kdo bo dirke organizilal in kakšne (pokalne in DP).
FASTLANE napisal/-a:Fantje zdaj pa že malo komplicirate.
Naredite zadevo enostavno.
- samo dve kategorije Classic in Stock 13.5T
- regulatorji brez timinga ali boosta ( na novih regulatorjih se takoj vidi če je boost izklopljen, ker ledica utripa )
- motori 13.5T vsi
- prenosi open
- šasije open
- gume open ( razen pri classicu )
- minimalna teža Classic 1400g in Stock 1300g
Po mojem mišlenju bi dirke brez timinga bile bol zanimive in primerne našim malim stezam. In tudi večina voznikov ima regulatorje brez timinga.
Res pa je da na LRP SPX izvedba 1. se ne vidi če je timing izklopljen.
Zakaj ne naredite anketo ??? Vsakemu 1/10 vozniku jo pošlete in jo naj v enem poločenem roku izpolni.
Mogoče boste tako naj lažje našli eno naj bol primerno in idejalno rešitem. Večina voznikov ne bere in ne piše na forum, ker se jim enaostavno ne da.
To so moji predlogi in ideje. Mogoče vam bodo kaj pomagale. Provajte 1/10 elektro gategorijo v Sloveniji na živlenju obdrža in jo ne komaj je malo zadihal zadrgnit.
Lp. Dali Pompe
Lojz napisal/-a:FASTLANE napisal/-a:Fantje zdaj pa že malo komplicirate.
Naredite zadevo enostavno.
- samo dve kategorije Classic in Stock 13.5T
- regulatorji brez timinga ali boosta ( na novih regulatorjih se takoj vidi če je boost izklopljen, ker ledica utripa )
- motori 13.5T vsi
- prenosi open
- šasije open
- gume open ( razen pri classicu )
- minimalna teža Classic 1400g in Stock 1300g
Po mojem mišlenju bi dirke brez timinga bile bol zanimive in primerne našim malim stezam. In tudi večina voznikov ima regulatorje brez timinga.
Res pa je da na LRP SPX izvedba 1. se ne vidi če je timing izklopljen.
Zakaj ne naredite anketo ??? Vsakemu 1/10 vozniku jo pošlete in jo naj v enem poločenem roku izpolni.
Mogoče boste tako naj lažje našli eno naj bol primerno in idejalno rešitem. Večina voznikov ne bere in ne piše na forum, ker se jim enaostavno ne da.
To so moji predlogi in ideje. Mogoče vam bodo kaj pomagale. Provajte 1/10 elektro gategorijo v Sloveniji na živlenju obdrža in jo ne komaj je malo zadihal zadrgnit.
Lp. Dali Pompe
Dali, to je čist OK predlog.
Edino kontrola reglerjev v praksi je vprašljiva, ker ponavadi tehnično osebje ni toliko usposobljeno. Pregledi pa bi se morali izvajati po vsaki vožnji pri vseh voznikih s Stock regulatorji, katerih pa je tudi zmerom več.
No zato sem jaz predlagal pravilo brez omejitve motorjev, če imaš ''navadni'' regulator uporabiš malo močnejši motor (60eur) in tako kompenziraš slabosti regulatorja (200eur).
LP, Lojz
ROBERT LESI napisal/-a:Ma tkole bom reku stvari gredo spet v tisto stanje k se bomo vsi skup skregal .
Še mal pa mi bo scena avtkov dokurcila in se bom raje začeu ukvarjat bolj z letali ki mi še vedno pomenijo več kot avtki.
Jau jau sam res fantje preveč se komplicira Če bo šlo tku naprej bom res oder ki smo ga z veseljem zgradili za začetnike moje člane podru !!!!.
Še mal in bom resno razmišljal o podrtju le tega odra kontejner bom pa pelu na morje in tam užival bres kompliciranja.
Zdaj pa tko če se ne mislimo zment ali prenehat na tak način oblikovat sezono 2012 bom odstopil od avtomodelarstva teško ampak se dovolj trmast.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov