Na včerjašnji 4. tekmi je bilo spet pestro. Kljub nekoliko okrnjeni zasedbi pa akcija na progi ni nič zaostajala, prej nasprotno. Vozimo vedno hitreje, tekoče in z manj napakami. Recimo najhitrejši - najboljši krog Domen Lipnik 6.50 sekunde, jaz pa 6.51 sekunde.

Vozili smo tri kvalifikacijske vožnje od tega dve po 12 minut (skoraj 100 krogov v 12 minutah), tretja po 9 minut, prav tako finale po 9 minut. Kljub precej zaprti progi nas je skupaj v finalu vozilo vseh 5, bilo pa je zabavno in adrenalinsko do konca. Na tej progi je se stotinka res "dolga"

)
Poleg tega nismo imeli pobiralcev, vendar smo na koncu vozili kot profesionalci, vsaj v naših očeh in se pri tem zabavali. 1/12 je res super da best

)) Toplo priporčam vsem!
Na tekmi smo prvi trije vozili kar različne setupe, sploh kar se izbire gum tiče. Sam recimo sedaj pri tej konfiguraciji proge vozim 28 spredaj, 25 zadaj. Odstranil sem zadnji prečni amortizer in res se zadeva pelje za odtenek bolje. Ugotovil sem tudi da je "Jack te Gripper" ono pravo in da se vedno namaže vse gume, sprednje samo polovičko širine in zadeva gre vseh 9 minut perfektno. LRP Carpet 2 mi je delal težave saj ni prijemal konstantno pa še zelo je upadal oprijem skozi 9 minut.
V boksih smo med drugim tudi malo debatirali in preizkušali Ri (notr. upornost) akumulatorjev, ki so glavni pokazatelj kvalitete. Oznaka C je v zadnjih nekaj letih samo marketinška oznaka in služi za "nategovanje" kupcev. Redki trgovci oz proizvajalci so zvesti popolnoma tej oznaki. Hvala Domnu za prikaz delovanja in merjenja notranje upornosti na njegovem Junsi 106B polnilniku.
Na naslednji tekmi čez 3 tedne zna biti še bolj zanimivo!
LP
Miha
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...