mihah napisal/-a: Z očetom sva spoznala da čolni zahtevajo precej več pozornosti pri nastavitvah kot avtomobili. Drag in odlično delujoč avtomobilski motor je bil v modelu čolna zelo hitro podoben smrdečemu ogorku.
to, da avtomodelarski motor ni primeren za čolnarstvo mi je jasno, saj se v avtih motor na max. vrtljajih vrti samo recimo 5s skupaj (po kaki ravnini), v čolnu pa je ta čas mnogo daljši!
pa glede zahtevnosti nastavitev; hrošča lahko nastavljaš tako, da je tweakan za pol centimetra pa se bo enako peljal kot prej, tweak 1mm pri C-klasi pa je že razlika med voznim in nevoznim avtom.
no, ravno zaradi tega me zanima število nastavitev, ki jih ima čoln.ž
pri avtih se, odvisno od knfiguracije proge vsakokrat ponastavlja (konkretno moj 950-r)
1. trdota prednjih vzmeti
2. trdota zadnjih vzmeti
3. sprednji amortizerji
4. zadnji amortizerji
5. sprednji stabilizator
6. zadnji stabilizator
7. prestavno razmerje
8. drive ratio
9. sprednji toe
10. sprednji camber
11. sprednji caster
12. zadnji toe
13. zadnji camber
14. višina od tal spredaj/zadaj
15. medosna razdalja
16. širina spredaj
17. širina zadaj
18. višina stripa na karoseriji
19. višina roll-centra spredaj
20. višina roll-centra zadaj
21. ackerman (vpetje droga)
pri touringih še:
22. trdota diferenciala zadaj
23. diferencial spredaj (diferencial, toga os, enosmerni pogon)
prijemanje sklopke in dolžina resonance pa je že ekzotika, pomoje da si v sloveniji to trenutno privošči samo jernej.
pa ne mislim dreka mešat s tem psotom, resno me zanima kaj vse se na čolnih nastavlja