BEC NA REGULATORJU

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

BEC NA REGULATORJU

OdgovorNapisal/-a TIM » 21.02.2004, 10:56

Imam regulator za elektromotor ki ima 1,5A bec v jadralcu pa so 4 servoti Hitec 81 kolega mi je rekel da BEC ne bo poganjal 4 servotov a mi lahko kdo svetuje kako in kaj

v naprej hvala Tim
TIM
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 19.10.2003, 23:53
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mihah » 21.02.2004, 19:25

V kriznih situacijah lahko 4 servomotorji preobremenijo 1.5 A BEC. Jaz bi ti priporočal, da BEC izključiš (potegni rdečo žico ven) in si omisliš sprejemniške akuje. 4 oz. 5 x 1/3 AA 250 mAh bo zadostovalo za tvoje potrebe, če imaš krajše polete, za daljše polete pa kar vzami kakšne AA kapacitete več kot 2 Ah.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a frcac » 22.02.2004, 16:25

BEC ti bo brez težav poganjal tiste štiri servomotorje tudi pri nasilnejših akrobacijah (preizkušeno v Kanji in Muhi, oboje na speed 400 direkt in s po štirimi servoti ter regulatorjema Kontronik Rondo 400 ali Easy 100).

BEC bi šel rakom žvižgat verjetno samo pri blokiranih krmilih, kar pa je skoraj nemogoče narediti. Nasprotno, če bi za sprejemniški paket uporabil samo 250 mAh paketek je to dovolj kvečjemu za uro jadranja v termiki ali na pobočju.

Pri modelih s pogonom na speed 400 pride prav vsak gram in tu je dodaten sprejemniški paket takoj odvečna masa, posebej če govorimo o štirih dodatnih celicah velikosti AA (Kanja ima 780g, Muha 840).

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a TIM » 22.02.2004, 23:59

Frcac nevem danes sem probal na mizi vse skupaj in je regulator po 5 minutah miganje z seroti bil kar resno vroč tko da sem pol raje nehal da nebi kej skuril
tudi jest imam kanjo samo da moja tehta 820g a misliš da se ji bo zelo poznalo pri letenju
TIM
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 19.10.2003, 23:53
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a frcac » 23.02.2004, 00:20

Prototipna kanja je tehtala 780g, z nekaj truda pri gradnji in prebiranju materiala pa bi šlo še nekaj nižje, posebej če bi jo prekril z Oralightom in namesto jeklenih bajonetov uporabil ogljikove. Model predvsem elektro leti krasno in jadra kot HLG, pobrati zna vsako najmanjše dviganje v izredno termičnih razmerah. Zelo dobro leti tudi na pobočju.

Z obema mojima sem naletel ogromno, nikoli pa z elektro verzijo ki mi je sicer ljubša nisem imel nikakršnega problema. 1,5A je čisto dovolj za štiri mini servote. Kakšnega velikostnega reda je tok blokiranega 11 mm servota pa žal ne vem.

900g je po moje za tak jadralni model na speed 400 direkt mejna masa, pri kateri pogon še omogoča udobno plezanje. Kanja se zaradi svojega počasnejšega profila (od muhe je profil precej hitrejši in prodornejši) dobro ujame tudi s prenosom 4:1 kar sicer izboljša vzpenjanje, a tudi doda k masi modela.

Če mene vprašaš ne boš imel nikakršnih težav, čeprav v navodilih piše drugače. Vsaj jaz jih nisem imel - zdaj bo počasi spet nastalo nekaj na identičen pogon in štiri servote, pa niti razmišljam ne o posebnem napajanju.

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron