Brezkrtacni Pogon

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Brezkrtacni Pogon

OdgovorNapisal/-a flyrc » 10.03.2004, 13:49

Ker sem zacetnik, sem se odlocil za elektro pogon mojega prvega letala. Odlocil sem se za BK pogon, ker sem prebral, da je bolje kot navaden. Predelal sem motorcek, pa ne dela. Tudi ne vem kam naj priklopim 3 zico iz regulatorja?

Prosim za pomoc!!

LP
Joco
flyrc
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 10.03.2004, 13:41

OdgovorNapisal/-a Lupek » 10.03.2004, 15:03

Za brezkrtačne motorje potrebujaš tudi brezkrtačne regulatorje, ki imajo 3 žice. :D
Več o tem si preberi na:
http://modelarji.com/phpbb/viewtopic.php?t=695
http://www.modelarji.com/show.php?id=109

Lp: Luka
Kdor vpraša je butelj za pet minut, kdor pa ne vpraša ostane butelj za vedno.
Uporabniški avatar
Lupek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 340
Pridružen: 17.08.2003, 21:16
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a alesb » 10.03.2004, 15:05

:?: :?: :?: :?:

Malce čudno? Kakšen motor si predelal? Navaden krtačni?

Za BK pogon moraš imet BK motor in BK regler (oba imata po 3 priključne žice).

Primer motorja :

Slika

In reglerja:

Slika



Takega motorja pa ne mores poganjat z BK reglerjem:

Slika
Uporabniški avatar
alesb
Naš človek :)
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 10.03.2003, 10:16
Kraj: Nova Gorica

OdgovorNapisal/-a eminem » 10.03.2004, 15:09

Skoraj vsi začetniki mislijo, da je za začetnike najboljši elektro pogon. To je čisto odvisno od tega kaj hočeš. saj pri elektro pogonu z časom tudi zmanjkuje moči in ko pristaneš, daš polnit celice, čakaš da se napolnijo šele potem lahko letiš naprej(razen če imaš dva paketa-ko z enim letiš se drugi polni). Pri eksplozijskih motorjih pa je moč konstantna ko pa zmanjka goriva pa napolniš in spet..



L.P.
smile
Uporabniški avatar
eminem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 224
Pridružen: 09.03.2003, 19:17
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a master_wood » 10.03.2004, 15:18

Dragi eminem,

jst sem tudi tako razmišljal (kot ti) važen je power, samo pri glow motorjih je fullllllllll packanja in dodatne opreme.
Pri elektro pa: motor, regler (z BEC), 2 para akumulatorjev en polnilec za vse.
Pol pa ko narediš suma sumando, potrpiš tisto izgubo moči in menjavo baterij (vsaj pri meni je tako).
Uporabniški avatar
master_wood
Član
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 02.12.2003, 00:52
Kraj: Koper - okolica

OdgovorNapisal/-a eminem » 10.03.2004, 15:35

Vsaka stvar ima svojo temno in svetlo plat. Ja z elektro je res manj težav in bolj tih je, manj packarije.. Bencinski Več powerja več packarije..


L.p.
smile
Uporabniški avatar
eminem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 224
Pridružen: 09.03.2003, 19:17
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 10.03.2004, 16:28

:D
Z električarjem so prednosti:

Vklopiš letiš, ne motiš nikogar, ni se treba učit delat z motorjem, ni nikakršne packarije

slabosti:
Izguba moči proti koncu leta, polnjenje akujev, hlajenje motorja,


motor z notranjim izgorevanjem ima prednosti:

obilica moči, ves čas letenja enaka moč, nič čakanja pri polnjenju akujev,

slabosti :

hrup, odhod na letališče, nekaj packarije in poznavanje dela z motorji

to je samo nekaj osnovnih razlik debate o tem kaj je boljše pa sploh niso mogoče tako kot ne moremo primerjat rakete in podmornice tako ne moremo primerjat teh dveh pogonov

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.03.2004, 17:25

Joco, ne vem kaj si mislil, če sploh si kaj, ampak ni še prvi april ;)

Sem mislil, da kaj takega ne bom bral na naših forumih in spadajo na ono stran luže...

Če se hecaš, raje nehaj.

Če misliš resno pa nam malo bolj pojasni kaj si predelal, kako, kje si o tem izvedel, kakšna slikca, itd. Upam, da bi bomo znali pomagati.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 10.03.2004, 19:05

Dobro, da nisi hiše ali bloka požgal :!:
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a flyrc » 10.03.2004, 22:44

Ups ?? Ocitno da tale motor po vasem reagiranju ne bo dober (sem mislil da bo, ko je bilo govora o CD rom predelavi), jaz pa sem hotel vecji motor.

O predelavi raje ne bi razpravljal. Regulator imam JES 18 -3P, baterije pasem kupil SANJO N500AR. Model mi je prinesel stric iz Austije in je tak bolj majhen model. Ime modela TRIFFIK.

Ali gdo kaj ve kako leti?
Hotel sem kupiti postajo MC 22 pa sem nekako mamo prepriceval, vendar imam sedaj MC 16/20.

Torej potrebujem motor, in pa se propeler.

Rabil pa bi se kaksen nasvet glede letenja.

PS motor je bil takle!

LP
JOCO
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
flyrc
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 10.03.2004, 13:41

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 10.03.2004, 22:57

Triffik sploh ni in res NI primeren za začetnika. To je pylon model za Speed 400.

Kupi si nekaj bolj primernega oz. če ne gre drugače zamenjaj tega za kaj bolj primernega, npr. elektro-jadrilico 150cm razpona (http://www.panoptikum.si TELSTAR),
Tale regulator je pa primeren samo za brezkrtačne motorje, za Speed 400 boš moral nabaviti regler za krtačne motorje in je poceni (okol 5 jurjev).
Jeti 18-3p si pa kr prišparaj za boljše čase.

lp, Andrej
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a fullspeed » 11.03.2004, 15:11

Joco poglej! Sicer si se ocitno ze odlocil za elektro pogon, vendar pa mislim, da je veliko bolj simpl zadeva, ce vzames en majhen metanol motor (npr COX 0,8 ccm) kupis 1 l goriva, motor montiras na nek enostaven - lahek jadralni model. Za to ne potrebujes tezkih baterij v modelu, samo natankas vzges in ze letis. Nimas pa tudi problemov z gasom, ker COX dela samo pod enimi obrati. Lahko se osredotocis na letenje - visina, smer ali pa se bolje visina eleroni.

LP
Sebastjan
Uporabniški avatar
fullspeed
Član
 
Prispevkov: 93
Pridružen: 12.11.2002, 20:30
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 11.03.2004, 15:36

Fullspeed
mora bit pa že zelo daleč nazaj ko si se učil letet kajti veliko tega kar si povedal ni najbolje pred vsem ideja z eleroni in višino kajti letenje samo z tema komandama je bolj premetavanje modela po zraku kot letenje
Dobro lepo letenje vedno zahteva uporabo smeri (vsakdo ki trdi drugače pojma nima) nikoli še nihče ni videl pravega avijona brez smeri (govorim o avionih ne letečih krilih)

nasvetov kako začeti je pa mislim da dovolj da jih ni potrebno ponavljati


lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a pjer » 18.03.2004, 10:50

Ali si že nabavil model? Če še nisi ti predlagam da si nabaviš MISS2.
Je elektro izvedba 400 z prenosom. Na njej sem se naučil leteti sam sedaj pa se uči in že obvlada tudi moj 6 letni sin. Ob uporabi baterij GP2100 si v zraku30 min in več!!!
Če imaš 2 ali 3 pakete si celo popoldne v višavah!!!!!
Ko pa te pobere termika si pa zmagal!
Uporabniški avatar
pjer
Naš človek :)
 
Prispevkov: 183
Pridružen: 17.12.2003, 14:36
Kraj: Šentjur


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov

cron