F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a JureHB » 25.05.2004, 14:48

Kaj pa so to Konionke??? To prvic slisim? Predvidevam da neke nove celice?
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.05.2004, 14:54

searc: Konion :shock:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.05.2004, 15:12

Pazite se! :D


Mesto 1:
Poznate iz video posnetkov...

+:
Senca kozolca
Še kar nekaj maneverskega prostora pri pristajanju
Sosedova parcela - dobri odnosi

-:
Potrebnih ca 80 korakov :lol:

Mesto 2: Alternativa, ko je bila že malo visoka trava. Tudi alternativa ko je travica že nekoliko višja

+:
Potrebnih samo ca 30 korakov
Domača parcela

-:
Žice nad glavo (sicer doslej le 1 motnja)
Sonce bije v glavo
Bližina hiš, ki nelagodno vpliva na spremembe vetra pri pristajanju, ki je lahko kar zoprno...

Odlično mesto za letenje:

+:
Odpre se "nov prostor" - celo Mengeško polje do Kamnika, vmes samo 1 drevo.
Bližina kozolca (senca)
"daleč od hiš"

-:
Potrebnih res precej korakov... :lol:


No sedaj, ko je travica pokošena zna bit termika kar precej "kičasta".... :?
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a belovic » 25.05.2004, 15:24

Miha, jaz pa mocno upam da Konionk NE BO v pravilniku, vsaj v tej klasi 400, ki naj bi bila namenja sirokim mnozicam!!! :!:
(nabava ''novih'' akumulatorjev, polnilcev, vnovicno eksperimentiranje s pogonskim sklopom, bi po moje podrazilo in zdesetkalo za zdaj cenovno zelo dostopno in priljubljeno klaso... in ali se ni bilo dovolj propadanj disciplin?)

naj tehnika (beri pogonska elektrika) ostane v jadralnem letalstvu drugotnega pomena in le pomoc za doseganje visine, piloti pa naj raje izpopolnjujejo, trenirajo in uzivajo v jadranju oz. letenju...

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.05.2004, 15:58

Ivica, to je samo moj predlog.

Naj pojasnim, zakaj sem predlagal in v čem vidim + točke (tehniko pustimo obstrani)

Cena je praktično enaka osmim KAN 1050 akumulatorjem. Cena pa je enaka eni (1) štartnini na tekmi, če nisi vnaprej prijavljen.

Vnovično experimentiranje s pogonskim sklopom NI potrebno! Če že, se dokupi samo druge krake, ampak v mojem primeru to ni bilo potrebno. Kar je potrebno je nekaj poletov, da se naštudira težišče.

In to je praktično to. Kar je delno negativno, je polnilec. Sicer je samo polnjenje Li-x akujev v osnovah PREPROSTEJŠE od NiCd in NiMH, je pa zato polnilcev vedno več kot tudi softwareskih predelav in pa preprostih samogradenj.

"Podražitve" v tem primeru ni oziroma drugače gledano je v primerjavi s stroški štartnin in potnimi stroški za prevoz na tekme zanemarljiva.

Enak strah je bil v slovenski modelarski srenji pri prehodu iz NiCd na NiMH. Vse skupaj se je relativno ZELO pozno prijelo. Da pa je že kar precej uporabnikov Konionke v relativno kratkem času pa nakazuje, da smo modelarji začeli drugače dojemati prihod nove tehnike.

Noben mogoče ne pomisli tudi na naslednje. Sedaj je SLO v evropi. Torej lahko tuji modelarji res brez problemov pridejo na naše tekme. Nenazadnje pa je tekmovalcev v F5J 400 že kar precej in jih bo verjetno še več! Torej veste kam pes taco moli? Ja! Točno tako, piše se proizvajalcu, no preprodajalcu Kontroniku in zaprosi za pomoč. Konion F5J cup kot dopolnilno kategorijo! Komplet polnilec in 2 Koniončka in pa SUN 1000 reglerček po subvencioniranih cenah. Da ne omenjam naprej, kje in kako se da porabit 2S1P paketek Koniončkov in to IZREDNO uspešno!

Naj bo to dovolj samo v premislek...
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 25.05.2004, 16:13

Se strinjam z mislijo, da nas ne sme zavesti da bi sedaj šponali pogon na modelih nekam v "uber"...
Potem je ja bolje da modelu damo kar raketni motorček pa bo šel gor kot šus!!!!...ampak ali je v tem užitek?

Pravi užitek je meni iz tistih 130m ki jih stežka dosežem, narediti kar največ. Tu vidim koliko sem vreden jaz in ne koliko je vredno moje "orodje" (pogon)

Samo toliko da me ne bo dušilo v prsih....da se izkašljam!

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a luigidon » 25.05.2004, 16:14

U, Miha v dobro smer razmisljas:))))

Zelo dobro si to obrazlozil....Da bi li-xx tlacli v kategorijo 400 se ne splaca, bolj pa se splaca, da jih stlacimo v drugo kategorijo :D

Samo potem bi bilo spet smiselno dat kaksne omejitve, predvsme kar se tice najnizje teze letala....

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.05.2004, 16:28

Bomo na tekmi kakšno rekli pa odleteli, da ne bomo s tem "smetili" foruma. OK? 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 25.05.2004, 22:25

po moje sploh ne gre za smetenje stvari je treba dorečt v najširšem krogu

zakaj obstoječo klaso ubijat v drugi sezoni z novitetami

paralelno klaso postavit se mi zdi smotrnejše tako ni razlik če želiš voziš nimh klaso če želiš konion tako ni nihče nasilno postavljen v nek nov nakup ali kaj takega če se katera klasa izkaže kot odvečna bo itak sama umrla

še okoli omejitev osebno se zavzemam za znanje tako jadranja kot dviganja zato bi v razmislek dal f5j 400 direkt torej brez uporabe reduktorjev kajti reduktorji te modele v 60s dvignejo previsoko in jadranje sploh ne prihaja do izraza

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a steem » 25.05.2004, 22:35

mogoče nevmesno vprašanje ampak vseeno spada pod f5j temo :)

Kako kaj vi dimenzionirate vijake za pritrditev krila na trup.

Sam sem namreč pretiraval (nisem mel kaj drugega) in uporabil M5 plastična vijaka. Po par močnih pristanik mi je namesto vijaka počla mizica in trup ... zato sem moral popravit trup in narediti novo mizico.

Kako pritrjujete vi krila, kam nameščate vijake(1 vijak in štift ali 2 vijaka), da je trup ob trdem pristanku najbol odporen na zlaganje oz. trganje tkanine.

To bo zaenkrat vse. Hvala

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Kroko » 25.05.2004, 22:54

Jaz uporabljan dva plastična M4 vijaka. Do sedaj brez problemov.

Andrej
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a steem » 25.05.2004, 22:58

sem imel v mislih ... kakšen vijak izbrati glede na model, da se bo zlomil prej vijak prej predno se bo kaj drugega polomilo (v primeru zahaklanja krila). Enega jeklenega enega plastičnega ? :?

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 25.05.2004, 23:11

v nedeljo smo letali z F5j modeli in je v svinskem udaru vetra kolegu odpihnilo krilo iz trupa privijačenega ie imel z M4 plastičnima vijakoma ki sta ostala tam kamor ju je privijačil torej v trupu nepoškodovana iz krila je izpulilo cevke ki služijo kot distančnik in so bile vlepljene v šper
mislim da sta dva M4 povsem prava izbira
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 26.05.2004, 08:16

MC GAYVER

Čist se strinjam s teboj! Sem tudi jaz že v enem prejšnjem postu predlagal delitev na 400 direkt in 400 z reduktorjem (geared), ker je razlika očitna pri fazi vzpenjanja in po 60 sekundah smo kar v neenakih izhodiščnih položajih.

Seveda pa se tistih 60 sekund lahko porabi različno...eni za nabiranje višine, eni pa se med vzpenjanjem že poizkušajo odpeljati tja kjer predvidevajo da najdejo vzgornik...mislim da ima Rok to taktiko.

Kar se tiče smetenja na forumu pa se meni zdi da je vse kar se napiše koristno, pa naj bo po mnenju nekoga zelo pametni post, ali pa čisto kvasenje...saj s tem vzpodbujamo ukvarjanje s temo, vzpodbuja se razmišljanje o zadevah, izoblikujemo si lahko mišlenje o članu na osnovi njegovih postov... meni se zdi vse zanimivo..tudi če kdo kdaj koga popljuva...sem pač bogatejši še za eno izkušnjo.

Res pa ne vem kaj pomeni veliko število postov na forumu za samo delovanje sistema in njegovo obremenitev. Ampak saj je bil menda ustvarjen zato da se krešejo mnenja, izmenjavajo ideje in izkušnje, širijo informacije itd...

Sedaj pa še malo o temi F5J:
-narisal sem si leteče krilo za F5J. (ni trupa, ni repa, ni mase ni upora...)
-narisal sem si en "normaln" model za F5J (srednje povprečje, le z malimi inovacijami ki jih še nisem videl na drugih modelih)
Sedaj pa se ne morem odločiti kaj naj najprej naredim. Spet bo tekma s časom. Verjetno se bom lotil kar obeh, seveda pa bo moj "paličnjak" "kačji pastir" še vedno v prvi bojni vrsti mojega "hangarja"

Za še dva nova modela sem se odločil ob spoznanju da moj model v mirnem ne pride više od 120-130m (700 gr!!!) zato sem po 60 sekundah prenizko od konkurence, potem me pa rešuje Samo s taktičnim letenjem in čim natančnejši pristanek v piko.

LP Mitja Seršen
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Mr.Bostjan » 26.05.2004, 08:40

Živjo!

Meni se pa zdi trapasto razbijati kategorijo na 2, 3 ali celo več, ker bo potem zopet v vsaki po pet tekmovalcev kar pa ni najbolj zanimivo. Zadeve ratajo zanimive šele, ko je v določeni kategoriji 20 tekmovalcev ali več, saj je tedaj že uvrstitev v fly-off zelo lep dosežek.

Bomo imeli potem kar tri državne prvake in sicer v F5J-400, F5J-400 geared in F5J-400 Konion? :P
Lep podzrav,
Boštjan Perdan
DMA Modra ptica
Uporabniški avatar
Mr.Bostjan
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 18.04.2004, 22:42
Kraj: Šenčur

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 26.05.2004, 08:57

Boštjan, se strinjam s tabo. Jaz sem tudi zagovornik česa, pa ne bom tega vrinil v kategorijo namenjeno širši javnosti.
Sem mnenja, da tako kot je zastavljena po celem svetu naj bo tudi pri nas....nič ekstra.
F5J-400 s tem pravilnikom je tak kakšen je, pa basta. Kaj si kr neki zmišljujete kot majni otroci. Za dušo so konionke zakon, getribi pa so lastna presoja.
Reduktor gor ali dol, glede na izkušnje in prvo sezono v številnejši zasedbi nas še najbolj simpel Telstar s tapravim pilotom za oddajnikom lahko napere.
Samo za info: lanski svetovni prvak F5J-400 je zmagal z jadralcem brez zavore, samo 2 servoja (smer, višina) in 400tko brez reduktorja - zdej pa se lahko zamislimo ob tem kako smo nekateri ponoreli s propelerji, reduktorji, akuji, in še čem......

mimogrede: mr.Boštjan, kdaj te bom videl v obliki konkurence na tekmi?!
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 26.05.2004, 09:04

Andrej
a ni povsod po svetu 7 celic kot vem je samo pri nas 8 ker se je na začetku smatralo da 7 celic prešvoh
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 26.05.2004, 09:05

Kolikor sem brskal je enako 7-8, bom pa še enkrat preveril.
Sploh pa... trenutni pravilnik je Ložarjev pravilnik. Jaz bom na naslednji tekmi na 7 celic.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

27 tekmovalcev v F5J (popravek)

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 26.05.2004, 09:10

Koliko nas je v F5J (nastopajočih skupno v Krtini in v Krškem):

1 Bordon Rok
2 Bratuša Primož
3 Brus Edi
4 Cinku Nikolaj
5 Dolinšek Miran
6 Gerčar Matjaž
7 Holc Miha
8 Jovič Milan
9 Količ Stjepan
10 Kovač Aleš
11 Krušlin Gregor
12 Leskošek Samo
13 Ložar Roman
14 Mejač Matej
15 Mežnarič Robi
16 Može Slavko
17 Pervinšek Andrej
18 Petrovčič Andrej
19 Rogelj Matjaž
20 Seršen Mitja
21 Sever Nejc
22 Simončič David
23 Šparemblek Tine
24 Vettorazzi Rok
25 Vrhovec Andraž
26 Zabavnik Jernej
27 Zajec Marjan
28 Zupan Jože

Javite mi še koga sem pozabil ali zanj ne vem! Bom sproti popravljal in dopolnjeval seznam..sicer ne vem čenmu bo služil, napisal sem ga samo ker sem nas hotel nahitro prešteti...

LP Mitja
Zadnjič spremenil ultralajt, dne 26.05.2004, 16:37, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 26.05.2004, 09:17

Pravilnik je tukaj: http://www.maaa.asn.au/electric/rules/f5j.pdf

Preberite ali sprintajte si ga, pa preberite, da ne bodo na tekmah nejasnosti ali nepotrebne pritožbe.

ps.: bi pa rad mogoče pofebatiral o tem -
Rules modified 4th March 2004 to allow multiple launches within the working time
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov