F3J in F3B, Info za vse, ki isčejo meje možnega

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a belovic » 24.05.2004, 01:26

Tudi pri ''nas'' na hrvaskem je podobna situacija v F3J... na tekmi se nas ponavadi zbere okoli 20 tekmovalcev od tega 4-5 v klasi ''Nacional'', ki je bila vpeljana z namenom vecjega stevila tekmovalcev in lazjega vstopa zacetnikov ter tistih z nekoliko ''tanjso denarnico'' a ki bi se kljub temu zeleli druziti, leteti in tekmovati, saj kompletni modeli po moje ne presegajo niti cene 100-150evrov... leti in tockuje se hkrati za obe klasi, s tem da se na koncu objavio in nagradijo ''nacionalisti'' posebej!
starta se lahko z vitlom, gumo ali ''rocno'' s sleperjem...
sicer pa tudi sam nisem ne vem kaksen specialist za klaso F3J, a kljub temu predvsem zaradi dobre druzbe in zabave hodim na tekme s svojim Soarmastrom ali ce je kaj prijavljenih se raje z ''nacionalko'', kjer sem vec kot konkurencen:-)

za vecje stevilo tekmovalcev bi bila mogoce resitev tudi nekaksna ''Jadranska liga'', vsaj na prizoriscih ki niso prevec oddaljena,
sicer pa mislim da je od Celja enako ali celo manj kilometrov do Zagreba kot do Bleda tako da...
(naj povem da sta pred dvema tednoma na tekmi v Cakovcu bila tudi Rizner in Kranjc...)

kar se pa tice tega JO-JO starta pa Rok,
kot sam ves je sla kategorija F3J takop dalec, da o zdaj koncnem rezultatu odlocajo desetinke in pristanki, tako da nekateri odpenjajo ze na 3/4 pracke samo da bi pridobili prednost pred ostalimi...

Ja pa se nekaj osnovnih pravil za vitla pri ''nas'':
-el. motor Bosch (alternator od Golfa 2 - 1.6 benz in en tip BMW-a, ne vem tocno kateri...)
-akumulator svinceni max. 300A
tako da se z nekaj malega denarja in rocne spretnosti da naredit doma konkurencno in enakovredno vitlo in ni treba nobenih F3B specialk (le tega ima samo 1 tekmovalecvsi ostali pa Home-made...)

lp,Ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a rock » 24.05.2004, 08:44

Ivica, tole o startih.
Mi smo zaceli vaditi na pol laksa.
Na evropskem smo prvic videli kaj to pomeni. Najprej smo opazovali Nemce in nam skoraj ni bilo jasno. Potem je Markovcic v Flyoff-u potreboval sekunde in smo zadnji start, kar tako reskiral. Moral bi nas videti. Panicni smo tekal gor in dol. Gledal Nemce kako to gre. No start je bil polomja. Se je pa vse skupaj zelo obrestovalo, dobil je ravno tisto sekundo, ki je zadostovala za tretje mesto.
Jo-jojev vstar je pa kar tako, da se vidi kako visoko se da "brez motorja". Mogoce ni primerno, vitla ima motor. :oops:

Mi je pa zelo vsec, da koncno lahko debatiram o F3J. Letos sem tako nesrecen. Vsak dan moram na siht in casa za letenje mi katastrofalno zmankuje. Odkrito povedano, ni ga.

Ivica, a bi lahko poslal laksno sliko vasih vitl. Ravno delam na tem, da si jo naredim. No, pravzaprav je atov projek.

lp,rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Kroko » 24.05.2004, 09:25

Kaj to pomeni "na pol laksa" in zakaj je boljše?
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rock » 24.05.2004, 10:37

Kroko,

Kot je rekel Ivica, kategorija je tako razvita, da o uvrstitvi odlocajo desetinke. Vsi modelarji v tej kategoriji so odlicni jadralci, tako, da se razlike lovijo med startom in pristankom.
Mogoce ne ves, kako turnos poteka. Delovni cas je 10 minut. Tvoj cas se zacne steti od dklopa. Najboljsi je tisti, ki je bil na striku najkrajsi cas in je pristal v zadnji sekundi. So se ze delal casi 9minut 57s. Se pravi 3sekunde na stiku in pristanek v zadnji sekundi. In, da ne bo pomote. To niso ponesteceni starti. To so strti z velikih tekem, velikih asov. Eden takih je bivsi nemski mladinec. Zdaj ima vsega skupaj 19 let in je pravi "trn v peti" starih asov. No, start je malo graficno razlozen na sliki.

Mogoce ste opazili, da veckrat omenja mladince. S tem zelim, povedati, da je katekorija primerna tudi za tako imenovane zacetnike. Na zalost je pa res draga stvar.

lp, rok
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 24.05.2004, 10:40

Mene neki zanima, a se v tej kategoriji še letijo samogradnje?
Mal cenej se da skoz prit s samogradnjo, no stroške si mal porazdeliš če druga ne.
Sam imam namen zgraditi model Mavrica (načrt je bil objavlen v TIM-u).
Za F3J model sem se odloču ravno zaradi njegovih jadralnih lastnosti.
Karse pa tiče štarta, imam namen kupit gumo.


LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 24.05.2004, 13:31

Matej..
s takim modelom imaš dobre šanse na Hluchyjevem memorialu !!! Pa še na gumo lahko startaš. Jaz bi šel probat kot prvo F3J izkušnjo.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a belovic » 24.05.2004, 21:32

rezultati iz Osijeka, kjer je pretekli vikend potekala F3J tekma, ki je stela za svetovni in evropski pokal...

FLY OFF
1. Radovan Zaborsky SVK 1000,00 998,62 1998,62
2. Pavol Vašiček SVK 997,65 999,53 1997,17
3. Primož Rižner SLO 996,34 1000,00 1996,34
4. Miroslav Minarik SVK 1000,00 993,54 1993,54
5. Kosir Damir CRO 999,10 994,01 1993,12
6. Hucaljuk Arijan CRO 995,10 993,64 1988,74 (junior, ce se ne motim ima sele 12 let!!!)
7. Bojan Gergič SLO 991,17 993,15 1984,33
8. Šimko Tibor SVK 997,20 986,27 1983,48
9. Jan Ivančik SVK 921,24 993,02 1914,26
10. Krzysztof Stasiak POL 678,63 997,37 1676,00
11. Tibor Duchovny SVK 678,91 996,56 1675,48
12. Kmoch Damir CRO 669,83 1000,00 1669,83

ni kaj dodati mojstri ostajajo mojstri... cestitke Riznerju in Gergicu, predvsem pa ''nasemu'' mlademu upu Arijanu...
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a belovic » 24.05.2004, 21:34

Kvalifikacije:

1 Kmoch Damir CRO 1000,00 994,66 1000,00 1000,00 1000,00 920,38 5915,04 4994,66
2 Primož Rižner SLO 834,83 996,53 1000,00 1000,00 1000,00 996,19 5827,54 4992,71
3 Hucaljuk Arijan CRO 865,72 1000,00 1000,00 985,21 997,83 956,63 5805,39 4939,67
4 Radovan Zaborsky SVK 1000,00 1000,00 996,38 935,36 760,04 998,69 5690,47 4930,42
5 Pavol Vašiček SVK 928,91 997,88 541,07 1000,00 1000,00 995,27 5463,14 4922,07
6 Kosir Damir CRO 997,09 992,23 855,37 899,39 1000,00 990,55 5734,64 4879,27
7 Jan Ivančik SVK 997,79 1000,00 900,01 985,41 868,04 994,57 5745,81 4877,77
8 Šimko Tibor SVK 925,63 997,58 855,83 985,54 944,32 986,12 5695,03 4839,20
9 Miroslav Minarik SVK 821,27 1000,00 983,47 985,48 663,57 1000,00 5453,80 4790,23
10 Krzysztof Stasiak POL 992,63 802,00 987,96 770,27 957,54 955,99 5466,39 4696,12
11 Bojan Gergič SLO 990,51 999,52 805,01 991,31 887,57 706,09 5380,00 4673,92
12 Tibor Duchovny SVK 996,47 980,26 654,89 997,89 572,84 1000,00 5202,35 4629,50
13 Jozef Valo CZE 993,09 546,99 1000,00 656,21 1000,00 970,91 5167,20 4620,21
14 Juraj Adamek SVK 873,86 1000,00 996,62 647,84 749,38 994,63 5262,34 4614,49
15 Zdenek Zavrel CZE 1000,00 632,71 967,69 1000,00 1000,00 623,55 5223,95 4600,40
16 Jaroslav Muller SVK 766,19 994,93 942,99 483,97 883,18 1000,00 5071,26 4587,30
17 Szeri Andras HUN 999,90 760,07 827,25 977,07 695,83 1000,00 5260,11 4564,28
18 Bartek Juraj SVK 909,61 996,24 607,01 871,09 733,78 1000,00 5117,73 4510,72
19 Jakub Valo CZE 998,48 849,37 984,22 776,48 574,96 882,81 5066,32 4491,35
20 Rabel Andras HUN 950,54 725,87 969,76 958,36 881,31 447,63 4933,47 4485,84
21 Saša Pećinar CRO 973,28 840,56 1000,00 790,24 839,58 678,78 5122,44 4443,66
22 Wojciech Byrski POL 814,12 1000,00 265,39 1000,00 558,34 1000,00 4637,85 4372,47
23 Lemut Marko SLO 995,24 690,65 973,42 0,00 853,29 803,23 4315,83 4315,83
24 Lehkec Nikola CRO 1000,00 726,14 968,04 979,69 533,74 563,84 4771,46 4237,71
25 Antun Šikić CRO 992,03 997,79 727,09 792,69 672,18 680,69 4862,47 4190,29
26 Zoran Lulić CRO 545,75 421,04 972,28 937,00 766,14 961,92 4604,12 4183,09
27 Peter Karnoš SVK 1000,00 671,88 1000,00 547,82 630,89 860,13 4710,72 4162,90
28 Dobranszki Gyorgy HUN 601,22 677,01 1000,00 890,93 938,61 601,43 4709,21 4107,99
29 Tomislav Šikić CRO 567,40 943,73 874,06 720,87 536,73 952,09 4594,89 4058,16
30 Milan Morava SVK 526,32 888,26 857,20 998,32 756,86 0,00 4026,96 4026,96
31 Hucaljuk Milivoj CRO 857,28 559,82 854,38 620,14 924,16 755,10 4570,88 4011,06
32 Borut Perpar SLO 978,87 660,75 835,47 855,21 657,73 513,81 4501,84 3988,03
33 Šimo Rudo SVK 944,07 771,82 552,37 903,74 556,73 766,26 4494,99 3942,62
34 Julius Krajčovič SVK 906,23 646,38 845,51 459,00 920,67 605,85 4383,65 3924,65
35 Dubravko Pavlić CRO 678,52 620,28 818,54 821,39 977,01 587,69 4503,42 3915,73
36 Forgo Jozsef HUN 683,29 944,05 974,74 397,32 538,88 733,61 4271,87 3874,56
37 Jozef Vitasek SVK 987,83 845,12 825,26 0,00 739,79 431,24 3829,24 3829,24
38 Vojtech Eros SVK 744,12 932,44 923,41 633,89 480,97 499,79 4214,62 3733,64
39 Voros Endre HUN 1000,00 0,00 639,77 657,66 662,69 705,03 3665,15 3665,15
40 Hucaljuk Josip CRO 581,21 715,95 990,20 1000,00 351,74 0,00 3639,11 3639,11
41 Bruno Muk CRO 781,35 649,52 469,75 883,04 779,85 105,68 3669,18 3563,50
42 Matić Goran CRO 775,32 675,80 950,18 599,48 340,02 556,88 3897,68 3557,66
43 Milan Blažek SVK 528,74 573,84 982,67 446,24 994,25 0,00 3525,74 3525,74
44 Virasko Pal HUN 801,96 543,29 404,35 542,34 460,34 615,92 3368,19 2963,85
45 Vrbanec Karlo CRO 126,51 368,06 429,38 405,68 357,38 581,55 2268,57 2142,06
46 Prprović Nikola CRO 645,35 0,00 374,66 430,26 532,68 0,00 1982,94 1982,94
47 Luka Kapeter CRO 348,90 391,40 469,55 601,85 0,00 0,00 1811,69 1811,69
48 Ivan Aron Gotler CRO 285,89 628,44 263,56 333,38 0,00 0,00 1511,27 1511,27
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a belovic » 24.05.2004, 22:07

Vitla, ki jih uporabljamo izgledajo nekako tako...
sicer pa sta obe izdelani s pomocjo ''domacih'' mojstrov in sta vec kot konkurencni... jaz osebno se nisem ravno poglabljal v izdelavo, ker sem imel redko sreco in sem ga dobil na ''posojo'' za neomejeno uporabo, edino kar mi je zelja, da bi si naredil se drugo manjso brzino, za start ''nacionalke'', a nimam pojma kako bi to tehnicno izvedel:-(

lp,ivica
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 25.05.2004, 00:12

Nekje v arhivih imam shemo regulacije vrtljajev za modelarski vitel.
Načeloma zadeva niti ni tako zelo komplicirana. Dobrodošel podatek pa bi bil , kolikšen je maksimalen tok ob štartu. Ko najdem shemo , jo lahko zainteresiranim pošljem po mailu oz. na PM. Je pa v tem primeru , kolikor vidim govora o "anlaserju" in ne alternatorju. Če slabo vidim , me prosim popravite.


lp Slowfly
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a steem » 25.05.2004, 09:54

uf ti vitli so hudi glede zagonskih tokov :) za elektro motorje so uporabljeni zaganjači motorjev :D (mogoče tiskarski škrat);)

Sam imam Golf 2 (dizel 1,6) sem enkrat meril zagonski tok, ki pa gre v prvem obratu kar preko 200A. :shock: Pri bencinskih zaganjačih so tokovi mogoče manjši ampak 100A bi bilo za pričakovat.

So pa dobrodošle informacije, kakšne kapacitete akomulatorjev uporabljate za pogon šlepa.

LP Jernej
steem
Naš človek :)
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 17.11.2002, 13:09
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 25.05.2004, 10:13

Kakšni so tokovi pri zagonu avtomobila vem , vendar je tu govora o drugačni uporabi avtomobilskega zaganjača. Ravno zato me zanima , kolikšen je maksimalni tok , pri startanju modela. Na shemo prej omenjenega regulatorja pa sem naletel , ob iskanju močnejših PWM regulatorjev za DC elektromotor. Če se dobro , spomnim je bilo govora o 250 - 300 A trajne obremenitve regulatorja.

lp Slowfly
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a tornado » 25.05.2004, 10:58

:twisted:
Zadnjič spremenil tornado, dne 12.10.2005, 09:47, skupaj popravljeno 1 krat.
tornado
Naš človek :)
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 08.01.2003, 14:25
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a belovic » 25.05.2004, 14:08

seveda je beseda o ''anlaserju'' in ne alternatorju kot sem napisal na hitrco... moji prsti nazalost prehitevajo mozgane, se opravicujem :oops:

Sicer pa si podrobnosti in vec kot 100 slik iz tekme v Osijeku lahko ogledate na: http://www.ak-osijek.hr/modelari/

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a luigidon » 25.05.2004, 14:31

Mene pa nekaj zanima...Kako to, da se na teh tekmovanji zbije toliko modelov?

Ce razmisljam, da tisti ki to vozijo zagotovo dobro peljejo. Dva razloga se mi zdita prava, da zaradi taksnih sil pri startu polomijo letala, ali pa zaradi hitrosti, ki jih ta letala dosegajo.

Ne vem ali gre pri tem za napake pilotov ali zato, ker material ne vzdrzi?

lp
matjaz
-------------------------------------------------------
Uspeh je za drzne....
Uporabniški avatar
luigidon
Forumski veteran
 
Prispevkov: 558
Pridružen: 13.01.2004, 20:14
Kraj: Domžale - Vir

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 25.05.2004, 15:01

Ivica nikar se ne opravičuj , tudi jaz nisem neka "tipkarica" in je zato v mojih postih polno napak , včasih samo lepotnih , včasih tudi kakšna vsebinska. Važno je , da vemo o čem je govora.
Zakaj bi želel podatke o toku? Na forumu se je ustvarilo mnenje , da sem stari godrnjač (gunđalo) , ki vsem gleda pod prste , išče tuje napake .... , sam pa ne naredi ničesar v dobrobit in razvoj te panoge.
Ker si izrazil željo po nekakšnem regulatorju hitrosti vitla , sem pa nekaj takega (shemo)pred časom že videl oz. imel v rokah , mogoče zainteresiranim lahko pomagam po svojih močeh. Dobrodošli pa bi bili tudi komentarji oz želje glede samega delovanja regulatorja (soft start , zavora , previjanje naprej-nazaj ali kakšna druga opcija) , ker sam panog F3J in F3B ne poznam ravno najbolje.
Mogoče ne bi bilo napak objaviti tudi načrte kakšnega bolj uspelega "home made" vitla.


lp Slowfly
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a belovic » 25.05.2004, 16:08

Matjaz,
drzi da so v F3J piloti po vecini izkuseni, zelja po napredku je vedno vecja in razlike med njimi so cedalje manjse...
Zadnje case opazam da do vecine ''kresev'' pride na startu... Sami starti so zelo ''energicni'', velika zelja po cimvecji visini, oddaljenosti med startnimi mesti majhne, ''kuke'' na modelih so prakticno pod teziscem (posledicno vecja nestabilnost na sajli) in ze majhen sunek bocnega vetra zahteva korekcijo po smeri...kaos, ki nastane ob tem si lahko predstavljas, da na pracki ko ponavadi 8-12 modelov pici v veter ne govorim... pol pa se guzva v istem termicnem stebru, ko modeli krozijo vsak v svoji smeri, guzva pri pikiranju in pristankih...
...pa tu in tam se pa tudi pojavi kaksna napaka ali utrujenost materiala na modelih...

Pri vitlu pa je tako, da se motor-boben vrti v eno smer in navija laks, druga pa je mehanicno blokirana z zavoro, ki se sprosti kadar je potrebno sajlo spet odvit in vrnit na startni polozaj padalo... tako da bilo treba pri drugi brzini nekako s pomocjo elektronike ali upora zmanjsat vrtljaje motorja na 1/2 ali 3/4... kar se pa tice toka na zalost ne znam pomagat :(
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a rock » 25.05.2004, 16:19

Slowfly

Se enkart se opravicujem, ce sem te kam neopraviceno potunkal. Vidim da ti tole o regulacijah tokov prav dobro gre. Se bom oglasil po nasvet. Sam nimam pojma za kaj se gre. In prav iscem enega taksnega zanesenjaka, ki bi vedal kako je s tem. Ti pa niti toliko ne znam pomagat, da bi ti tole o tokovih povedal.

Se tole naj dodam. Enemu je uspelo narediti kopijo pravega kupljenega vitla. Je popolnoma enak kot kupljen in FAI priznan. Cena je okoli 100000sit z materialom in njegovim delom. Za ta denat bi jih se nekaj naredil, vendar samo v primerum da bi dobil narocilo vsaj treh. Sam sem se malo zanimal za ceno materiala in vseh ostalih stvari. Prisel sem do zakljucka, da nebi veliko cenej prisel skozi. Moram dodati, da on uporabi vse novo. Nic ni z odpada oziroma rabljeno. Bom poskusal dobiti njegove nacrte ce obstajajo, vendar zelo dvomim. On je kar razstavil in skopiral eno kupljeno.

luigidon

Tole o razbijanju modelov. Ce hoces biti najboljsi moras reskirat. Ponavadi gre vse skupaj predalec. Sem ze uporabil primerjavo s formulo1 in jo bom se zdaj. Tudi v formuli imas vrhunske voznike pa toliko razbijejo, ko ti nikoli ne bos.
Se pa sadaj zelo redko model zlomi na strartu ali pristanku. Sodobni materiali so tako odlicni da ni tukaj problem. Najvec kresov je cisto enostavnih trkov modelov med seboj. Ponavadi se jadra zelo dalec. Modeli so majhne pikice. Potem pa pokne in vse skupaj z visine pade na tla. Ne ostane drugega kot treske. Tukaj ti sodobni materiali ne pomagajo prav nic. Ni pa tale primerjava, da so modeli dalec najboljsa. Tisti, ki tako dobro pojadra je ponavadi osamljen. Poka med jadralci, ki so ponavadi skupaj v istih dviganjih. Se pa to tako hitro zgodi, da si ponavadi prav zacuden. Globinski vid cloveka je izredno slab. Tisti, ki v to ne verjame se na taksnih tekmah lahko preprica. Ponavadi si popolnoma preprican da gre mimo, no, nato kar naekrat pokne.
lp, rok


lp,rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a belovic » 25.05.2004, 16:37

guzva na startu...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 28.05.2004, 12:32

Zdravo.

Imam namen izdelati F3J model. V TIM-u 6/2000 je Filip Novak lepo opisal klasično gradnjo kril F3J modela.
Osebno bi rajši izdelal stiro-balza krila. Vendar nimam občutka kolk in kako ojačat krila,da bodo zdržala štart in bo teža kril dokaj normalna. Nekaj sem že iskal po internetu, vendar do sedaj nisem našel nič pametnega oz. konkretno za izdelavo F3J kril.
Vsi tisti, ki imate izkušnje z gradnjo F3J kril, vas prosim da mi svetujete.


LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov