Lep pozdrav vsem,
včeraj ponoči smo prišli domov in po vsem, kar se mi je zgodilo, sem vesel, da je vsega konec.
Kaj naj rečem, z eno besedo KATASTROFA.
Naj malo opišem, kako se je zadeva odvijala.
V ponedeljek smo pričeli s prostimi treningi, ker je takrat bilo na stezi še relativno malo tekmovalcev. Že tako so se začele težave, ki so mi uničile najmanj finale - problemi s komando. Avto je enostavno ponorel že takoj ob zagonu motorja, ko se ga je držalo za roll-bar. Na stezi pa je bilo še kar OK. Zamenjal sem kvarce in bilo je isto. Poizkusil sem vse, a še vedno nič novega. Odločil sem se, da vseeno vozim, ker sem moral nekaj reči testirati pa še kilometre sem nabiral.
V torek enako, še vedno prosti treningi, vmes nekaj težav s komando tudi na progi, a sem vseeno vozil, ker nisem imel druge izbire. Res sem bil zadovoljen z avtom in motorjem, ker sem že takoj imel res hiter tempo vožnje blizu rekorda.
V sredo sem odločil, da preizkusim nekoliko drugačen sistem dušenja amortizerjev, ker sem itak že imel dokončen set-up, ki je bil res fantastičen. Ves dan sem testiral in celo nisem imel težav s komando. Mislil sem že, da sem jih odpravil z nekoliko drugačno postavitvijo sebe na tribuni, a kot se je na koncu izkazalo sem se krepko motil.
Avto z novimi amortizerji je bil dober, a ne odličen kot prej, zato sem se odločil, da v četrtek nadaljujem s starim set-upom.
Prvič po utekavanju sem vozil z novim KHM motorjem - še nikoli nisem imel tako dobrega motorja, tako da je celo italijanska Serpent - Novarossi tovarniška ekipa debelo gledala
Bil sem res zadovoljen z vsem, razen z radio postajo, ki je bila neznanka.
V četrtek so bili tudi prvi kontrolirani treningi s transponderji in moji časi so bili res super, tako da sem v najtoplejšem delu dneva (ko so proga in motorji najpočasnejši) vozil konstantno čase 16.1
Serpentovi vozniki smo dominirali vse treninge in tudi v četrtek je bilo tako:
http://www.mytsn.com/publ/publ.asp?pid=10180
V petek sta bila še dva zadnja kontrolirana treninga, po teh pa so glede na čase še nekoliko prerazporedili tekmovalce po skupinah. In to je bila pika na I za potenciranje mojih težav s komando. V petek popoldne bi morala biti že prva serija kvalifikacij, pa se je ulil dež in vse je bilo prestavljeno na soboto.
Sobota: vse prve tri od štirih serij sem imel močne motnje s komando, ki sem jih uspel rešiti šele v zadnji seriji, ko sem poizkusil še eno kombinacijo od tisočih, tokrat pa mi je crknil motor - ŠIT! Tako da je bila moja najboljša kvalifikacija prva, kisem jo vozil ob stalnih motnjah in sem na koncu zaostal za točno 1 krog za prvim, kar je pomenilo šele 47.mesto - ja takšna je konkurenca
V soboto zvečer sem že mislil iti domov, ker je vse padlo v vodo in namesto, da bi vozil najmanj v polfinalu sem pristal šele v 16-ini.
Vseeno smo se odločili, da nadaljujemo in se poizkušamo prebiti naprej, toda morala je močno padla in tudi motivacija. Vseeno sem v nedeljo zmagal 16-ino brez težav in to s takšnim časom, ki bi me pripeljal v polifinalni skupini v finale!
V osmini finala pa mi je najprej nekdo, ki se ustavil v ovinku, zvil odbijač, tako da sem ves čas drsal po tleh, nato je ugasnil motor, potem sem dobil stop&go, ker sem se zaletel v enega "hitrega", ki je vozil 50 na uro na ravnini, in ga zrinil s proge...na koncu mi je po vsem tem zmanjkalo 5 sekund za napredovanje...
Kaj naj rečem, če je smola tako velika, potem tu ni kaj za narediti. Očitno mi to prvenstvo ni bilo usojeno.
Edina škoda je, da sem bil zelo hiter vse teden in so bil stopničke zopet na dosegu, ampak to je pač dirkanje.
Sigurno nisem napisal vsega, a se je zgodilo toliko reči, da sem jih spoti pozabil
lp
Jernej