F3J in F3B, Info za vse, ki isčejo meje možnega

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a rock » 28.05.2004, 13:26

Matej

Mavrica je odličen F3J model. V Filipovih rokah je zelo konkurencen. Če imas dostop do modelarske konference boš pod FILES našel Filipove članke kako je on izdelal nosilec. Datoteke so v word formatu.
Če dostopa nimaš mi javi. Ti bom jaz dol potegnil in poslal.

Se informacija. Jutri je tekma F3J v Kranju.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Andrej Petrovčič » 28.05.2004, 13:40

rock napisal/-a:Matej
Se informacija. Jutri je tekma F3J v Kranju.
lp, rok


Upam, da vam bo vreme naklonjeno :?

Rok: meni osebno se zdi zelo zanimiva kategorija F3J-N, ki jo imajo hrvati. Modeli so izredno enostavni in poceni, namen tekme je enak. Za začetek je ta kategorija dostopna vsakomur.
Uporabniški avatar
Andrej Petrovčič
Forumski veteran
 
Prispevkov: 614
Pridružen: 28.11.2002, 21:53
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a rock » 28.05.2004, 14:26

Andrej,
Poznam hrvaški F3J-N. Super ideja, ki pa nima srece in ne zaživi. Kakor sem videl z Ivicinega posta imajo slabo udeležbo.
Pri nas o tem ni bilo niti govora. Saj ves kako je. Vedno obstajajo nekateri, ki neko stvar vodijo in usmirjajo. In če tisti nimajo posluha, potem so vsa naprezanje odveč.
Moral bi slišati Rižnerja, ko sem mu povedal za F5J. Sem želel, da bi razmišljal vsaj o tem, da bi bil F5J kovalnica novih pilotov za F3J pa zaenkrat se ne razume. Marsikaj mu dam prav.
Andrej bo bolje, da o tem razpravljama na travniku.......

lp,rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

twix

OdgovorNapisal/-a matjaz_c » 28.05.2004, 15:15

Pozdravljeni!
Trenutno se odločam za nakup nekoliko zmoglivejšega jadralnega modela razpetine tja do 2,5m, s katerim želim lateti na pobočju.. Ze pred časom sem opazil mibovo letalo yungmaster, vendar so sedaj izdelali novo različico, ki se imenuje TWIX, bil naj bi F3J :roll: . Zanimajo me izkušnje s tem modelom, predvsem dovzetnost za termiko in prodornost. Sicer osnovni podatki pričajo, da gre za zelo kvalitetno letalo, pa me vseeno zanima mnenje tistih, ki ste lastniki tega letala, ali ste ga vsaj videli leteti.
Matjaž
matjaz_c
Naš človek :)
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 27.05.2004, 19:22

OdgovorNapisal/-a matej_mejac » 28.05.2004, 17:28

Rok hvala za tvoj trud.

Opis klasične gradnje Mavrice mi je dobro znan.
Rajši bi naredil stiro balza krila pa nimam pojma kaj in kolk naj ojačam.

LP Matej
Uporabniški avatar
matej_mejac
Član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 15.09.2003, 17:12
Kraj: Rimske Toplice

Re: twix

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 28.05.2004, 19:20

matjaz_c napisal/-a:Pozdravljeni!
Trenutno se odločam za nakup nekoliko zmoglivejšega jadralnega modela razpetine tja do 2,5m, s katerim želim lateti na pobočju.. Ze pred časom sem opazil mibovo letalo yungmaster, vendar so sedaj izdelali novo različico, ki se imenuje TWIX, bil naj bi F3J :roll: . Zanimajo me izkušnje s tem modelom, predvsem dovzetnost za termiko in prodornost. Sicer osnovni podatki pričajo, da gre za zelo kvalitetno letalo, pa me vseeno zanima mnenje tistih, ki ste lastniki tega letala, ali ste ga vsaj videli leteti.
Matjaž


yungmaster je krasno letel obakrat ko sem ga imel priložnost videt res da je bil v rokah vrhunskega pilota in pa na hribu ki je nudil kičasto podporo mislim pa vseeno da gre za dober model za na hrib
priložnost pa sem imel videti ga tudi v elektro predelavi me pa ni prepričal

lp
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a samo » 29.05.2004, 10:03

LP
Mene pa zanima moč el. vitlov v KW

Sam namrec uporabljam vitel, ki ga poganja motorka za žaganje lesa.
Stvar funkcionira super, problem je pa v tem, da ko enkrat izgubi obrate, se ne povrnejo.
Uporabniški avatar
samo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 29.05.2004, 09:42

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 29.05.2004, 10:14

moja ma 5KW :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a frcac » 29.05.2004, 17:48

Youngmaster ni enako Twix, precej daleč od tega. Krilo ima drugačen V-lom in vpadni kot, Twix pa ima poleg omenjenih izboljšav še večje smerno krmilo in t.i. pendel višino.

Vsekakor je to model za modelarske sladokusce in za tiste, ki vedo kaj z njim početi. Model je zelo močan za jadranje na pobočju in tudi na ravnini, saj leti na HQ/W 3-9 profilu. Štirje servomotorji v krilu mu omogočajo v kombinaciji z nastavitvijo faz leta tri popolnoma različne režime leta - termični, navadni in akrobatski oziroma nažigatorski. Osnovna jadralna verzija ima pri krilni povrišini 45 dm2 cca 1700-1800g odvisno od izvedbe.

Tudi elektro verzija je huda, vprašanje pa je kaj je treba od modela videti da "prepriča". Če model dodatno obtežimo je jasno, da iz visokosposobnega jadralnega modela naredimo bolj ali manj hotlinerja. Model je že dolgo na mojem "moram imeti" seznamu.

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a matjaz_c » 29.05.2004, 18:40

Tudi sam sem opazil razlike v zvezi z smernim in višinskim krmilom, vendar mi je prodajalka v mibu zatrdila,da so krila identična youngmastru in da je spremenjen samo trup. Torej je bolša izbira twix :?: Zanimajo me še materjali iz katerih je zgrajen twix in možnost dvigovanja z vitlom, ker me skrbi da bi ga prav hitro polomilo. Ker sem pa še dijak je tudi cena zame zelo visoka :( (z nekolko bolšo opremo krepko preseže 100000) za tako vsoto bi dobil že polno opremljen rabljeni tekmovalni model F3J.Upojmo da tisti pregovor, ki pravi da cena ne laže drži :lol:

lp Matjaž
matjaz_c
Naš človek :)
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 27.05.2004, 19:22

OdgovorNapisal/-a frcac » 29.05.2004, 19:30

Še enkrat, razlika je tudi v krilih. Twix ima med flapom in eleronom krilo manj zlomljeno kot Youngmaster, krilo pa ima tudi manjši vpadni kot. Materiali in Twixova dovolj močna konstrukcija naj te sploh ne skrbijo - brez dvoma so vse komponente v modelu prvovrstne (cerfificirane za lahko letalsko industrijo). Ker model ni namenjen tekmovalnemu letenju pa po mojem ni potrebe, da bi ga vitlal ultahitro in kar se da na silo - s svojo dobro kilo in pol bo sigurno kar skočil v zrak - tako da bi tu svetoval dobro mero previdnosti in zdrave pameti.

Po mojem skromnem mnenju je to model, vreden nakupa.

Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Naš človek :)
 
Prispevkov: 248
Pridružen: 15.12.2003, 16:49
Kraj: Godovič

OdgovorNapisal/-a Kroko » 31.05.2004, 23:17

Jaz pa sem si omislil nekaj takega. Še servote vgradim in preverim meje možnega :twisted:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a letalec » 06.06.2004, 20:09

Živjo



Zanima me kakšne povezave za rep se uporablja v F3B modelu, togo karbonsko ali kaj drugega npr v bovdnu


l.p. Roman
Uporabniški avatar
letalec
Novinec
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 14.03.2004, 18:14
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a Kroko » 06.06.2004, 20:39

V mojem je toga aluminijasta.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 06.06.2004, 22:04

v mojem je karbonska :shock:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rock » 07.06.2004, 09:50

Za vse, ki ne veste zakaj se gre pri F3B kategoriji. Na naslednjem linku je ena lepših razlag.

http://cohoha.ulb.ac.be/F3B/rules.html

Ena lepših povedi za katero upam, da vam bo odprla oči:

F3B accomplishes a beautiful balance between utmost technology refinements and highly talented piloting skills.

In en manjši izvleček o vitlah in njihovih omejitvah:

Standard F3B winch. This device was extensively studied by engineer and former world champion Ralf Decker and formalised in the rules during the mid 80's. The electric motor had to present an internal resistance, when measured under precise conditions, of no more than 15 milliohm, while the cold cranking capacity of the battery had to be no more than 275 Amperes DIN. Line length between turnaround pulley and tow ring must be no more than 200 meters. A few other details like the imposed device to prevent line unwinding during the tow completed the definition of the standard winch that was one of the main elements in favour of the present popularity of the category. To reach good results, the accent must be on design and aerodynamic qualities of the model combined with excellent piloting skills.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 07.06.2004, 14:18

Malo "high tech".

Prerezano krilo Elite by Jaro Müller. F3B in F3F model.

A se komu cedijo sline? :lol:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a pako » 07.06.2004, 14:46

Sto ljudi sto čudi. To pa je res takoimenovan High-tech! :lol: :shock:
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 07.06.2004, 15:05

Rock previdno z roko da ga nebi strl :lol:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rock » 23.06.2004, 15:29

Za LOLO se že ve. Zdaj prihaja še SPELO.

Bomo kmalu vedeli, kako hitri so zares modeli. Več povedo slike same, o samem SPELO pa še ni veliko.
http://www.lomcovak.cz/eindex.html

Na slikah je prototip.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron