Sestavimo konkurencen elektro 1:10 v SLO

Vse o modelih na elektro pogon ...

Moderator: Scythe

Sestavimo konkurencen elektro 1:10 v SLO

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 09.06.2004, 07:29

Zdravo!

Na zadnji DP v Novem mestu je bilo videti, da so razlike v tehniki tako velike, da jih ne kompenzira nobeno voznisko znanje.
Ker bi bile tekme veliko bolj zanimive in bi se morda naslo vec tekmovalcev, predlagam, da poznavalci sestavite dovolj konkurencen avto z namenom, da bi do izraza prislo znanje voznje in znanje nastavljanja paramerov podvozja.
Pri F3A (letalska akrobatika) kjer sicer tekmujem se nam dogaja da je 6. ti lahko tudi prvi. Pri sedanjem stanju elektro avtomobilizma to ni mogoce. Drugace je pri kategorijah F1, F2 kjer so tekmovalci bolj izenaceni in jih je verjetno zato tudi vec - ceprav je vse skupaj drazje.

Potrebno je dolociti primerne:
1. sasije,
2. motorje,
3. reglerje,
4. servote,
5. gume,
6. karoserije,
7. akumulatorje,
8. drugo

Ker sem temo zacel spoznavati sele te dni, se poigravam z idejo vkljuciti se v dogajanje. Ze zato, da bi zmanjsal mrtvo letalsko sezono. Avtomobilisticna je namrec daljsa. :wink:

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a rcman » 09.06.2004, 08:04

Pozdravljen,

Zelo lepo slišat da je še en zainteresiran za elektro DP.

Za začetek se splača odločit za šasijo sam ti predlagam schumacher MI2, ki ima že veliko alu delov (bolj vzdržljivi pri šrafanju, pa se lepš zgleda). V sloveniji so zelo popularni tudi TC3 modeli, ki pa so ameriškega izvora, kar pa pomeni da zelo težko dobiš primerne vijake pri nas. Poleg tega imajo alu vijake, ki zelo hitro popustijo.

Regler tuki je pa malce težje. Sam bi ti predlagal LRP (jih imajo dobnikarji pa tudi meni je zelo všeč). Za začetek bi bil dober LRP quntum super ali pro sport verzija. V sloveniji se da dobiti tudi GM reglerje (MIBO), ki so tudi zelo dobri.

Motor tuki sem sam bolj slabo podkovan. Tko da ti ne morem veliko svetovati. Vzemi pa nekje 12 ovojnega firmo naj ti svetuje A. Dobinkar. LRP ima kar dobre motorje.

Karoserija: Vzemi od protoforma ima zelo dobre karoserije (aerodinamično in mehansko).

Baterije: Za začetek se komot sprehodiš do Mladega tehnika ter si nabaviš 6 celic (neselektiranih) ter jih zlotaš skupaj. Za selektirane pa preveri Hopf-a (nemška zadeva), ki jih ima zelo poceni (ceneje kot neselektirane v MT) sam jih moraš nekako dobiti v slovenijo.

Komande: Tuki je izbra zelo velika. Poglej v Mibota (Graupner) ali pa Nebca, ki ima tudi nakaj izbire. Odločit se pa moraš ali boš vzel komande z volanom ali pa na palčke (podobne avionskim)

Servo: No ja pomoje mora bit digitalni za začetek pa ne dražji kot 50€ (dražji kot je manj trpežen je) Sam imam že dve sezoni servo za 2500 sit pa še vedno dela BP (je pa zelo počasen!!!!)

Sprejemnik: Ta je lahko tudi avionski samo da je majhen in lahek. Sam ima Graupnerja R700, ki mi dela zelo lepo.

Gume: Pence enetti ali elegi poceni in zelo dobre. Vzemi trdoto tam nekje 35.

Tako na kratko naj še kdo drug pove svoje.

LP
Tadej Koželj
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a MANTUA » 09.06.2004, 09:21

Pred leti smo že imeli elektro kategorijo, namenjeno začetnikom. To je bil pokal Schumacher, ki ga je začela takratna trgovina WM iz Ljubljane. Pokalno tekmovanje je bilo uspešno, ko je omenjeni organizator prenehal aktivno sodelovati v njem, pa je tekmovanje zamrlo.

Edini način, za ponoven začetek kategorije elektro v Sloveniji je tale:

- Avtomobil mora biti omejen na čimbolj preprost način.
- Avtomobil mora biti naprodaj v Sloveniji, zanj pa morajo biti vedno na voljo tudi vsi rezervni deli.
- Model mora biti zasnovan tako, da uporaba dragih delov ne vpliva na rezultate.

2 primera omejitve:

1.) Model v merilu 1:10 z motorjem Mabuchi 540, s pogonom na zadnji kolesi, s togim podvozjem (brez amortizerjev) in brez diferenciala.

2.) Določen tip modela (ki je naprodaj v Sloveniji) pri katerem so dovoljeni samo določeni opcijski deli, zanj pa so vedno na voljo vsi rezervni deli. (na način, kot to počenmu pri pokalu MANTUA ECO)

Iz vsega napisanega torej sledi, da morate vsi tisti, ki želite takšno kategorijo, za sodelovanje pridobiti enega izmed Slovenskih trgovcev, ki bo pripravljnen vložiti znatno količino denarja v nabavo modelov in primerne zaloge rezervnih delov, poleg tega pa boste morali tekmovalci skrbeti za promocijo kategorije in organizacijo tekmovanj.
Uporabniški avatar
MANTUA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 411
Pridružen: 06.01.2003, 12:33
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 09.06.2004, 09:25

Zdravo!

Ze na tekmi ste mi povedali osnovne stvari, nekaj sem pa tudi videl. Jasno pa nisem hotel pokazati svojega avtomobilskega neznanja.

Namen nove teme je bil, da bi zacetnikom (tudi jaz) podali cim bolj tocne info:

- Sasija
Katero sasijo, morda zraven se ceno in www naslov? Za Schumacherje imam doma linke a med Mission in Mi2 je 2x razlika...Na LRP Mastersu so bile samo Tamiya 415, Mi2, TC3 in nic drugega. Vse so jasno tudi najdrazje in morda napacna odlocitev za zacetnika. Samo npr TC3 se dobi od 200 do 350 E.

- Motor
Kaj o ovojih (W), dvakratne, trikratne vezave, proizvajalec, scetke, tip motorja... Trajnost motorja?

- Regler
Enako. Ali je rikverc potreben?

- Servo
Videl sem, da so KO in nekateri 7,2V torej ni treba BEC ali uporabljate eksterni BEC?

- Gume
To si lepo napisal. Kje jih kupiti?

- Karoserija
Tu je kakor vem cela znanost. Katere so OK in tiscijo dovolj na tla?

- Akumulator
Kot sem videl ste uporabljali veliko tipov. Najbrz bi se dalo uporabiti znanje ladjarjev in njihov forum. Hopfovo stran dobro poznam.

- Drugo
Amortizerji, nastavitve. Tu je zopet cela znanost a vse res ni potrebno dokler clovek ne pelje tip-top.

- RC
Ali je kaka prednost volana. Jaz sem s svojimi komandami zadovoljen a so na palcke.

Saj vem, da zahtevam veliko a v modelarstvu je tako, da se splaca kupiti ze na zacetku dobro robo, ker se je v SLO ne mores resiti v primeru napacnega nakupa.

Lp
Igor
http://mai2sky.stran.net
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a rcman » 09.06.2004, 09:40

Pozdravljeni,

Za čistega zacetnika v avto modelarstvu bi predlagal da se pogleda tudi pri Mladem tehniku, ki ima nekaj avtov ter tudi mibo ima komplete, ki so zelo poceni, mislim da okoli 50k sit za vse (komande, regler, sprejemnik, baterije) S takim bi se dalo nastopati v DP za majhne denarje. Kako je z konkurenčnostjo pa ne bi vedel ker teh avtomobilov se nisem videl na stezi.

Mal bolj izkušenim pa bi predlagal Mission T2 ki se ga dobiti za 40k sit in je zelo dober avto (Mission carbon Matej Dobnikar).

Schumacherje se da naročiti v AMC v celovcu ali pa na schumacherjev strani http://www.racing-cars.com kjer ti ga pošljo po pošti.

Enneti ali Elegi penc se ne da dobiti v naših trgovinah. Imajo jih pa primorski modelarji, ki jih kupujejo v Italiji in nato naprej prodajajov SLO.
Eden takih je serpent.

LP Tadej Koželj
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 09.06.2004, 09:43

Zdravo!

Nebcev post je prisel ravno, ko sem pisal svoje sporocilo. Se strinjam z njim a je to dolgorocna stvar, ki ne bo dala sadov prvih nekaj let dokler se seveda ne prime. Imam izkusnje iz F3A, ko smo rabili 5 let, da je stevilo tekmovalcev naraslo na preko 10.

Ali je kdo od SLO trgovcev pripravljen obuditi sceno je drugo vprasanje. V dvomih pa sem ali so sedanji tekmovalci pripravljeni stopiti korak nazaj. Pridruziti se njim ni projekt za zacetnika, ki ima obicajno financno omejitev.

Ta trenutek vidim eno elegantno moznost - omejitev na motorju. Motor potegne za sabo slabse in cenejse celice, regler in posedicno servo ter se kaj rata brez potrebe.

V tujini imajo elektro tekmovanja v vec klasah npr.
http://www.lrp-hpi-challenge.de/eppelhe ... _1000.html:

Ali so organizatorji tekmovanj pripravljeni na novo zacetnisko klaso in katera naj bo to?

Predlagam odprt pogovor.

Lp
Igor
http://mai2sky.stran.net

PS: Saj vem, da vas malo gnjavim a zdi se mi da je elektro prislo v domeno samo ene mocne druzine, ker so ostali malo obupali ali pa zgresili veter v jadra.
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a rcman » 09.06.2004, 09:50

MANTUA napisal/-a:Pred leti smo že imeli elektro kategorijo, namenjeno začetnikom. To je bil pokal Schumacher, ki ga je začela takratna trgovina WM iz Ljubljane. Pokalno tekmovanje je bilo uspešno, ko je omenjeni organizator prenehal aktivno sodelovati v njem, pa je tekmovanje zamrlo.

Edini način, za ponoven začetek kategorije elektro v Sloveniji je tale:

- Avtomobil mora biti omejen na čimbolj preprost način.
- Avtomobil mora biti naprodaj v Sloveniji, zanj pa morajo biti vedno na voljo tudi vsi rezervni deli.
- Model mora biti zasnovan tako, da uporaba dragih delov ne vpliva na rezultate.

2 primera omejitve:

1.) Model v merilu 1:10 z motorjem Mabuchi 540, s pogonom na zadnji kolesi, s togim podvozjem (brez amortizerjev) in brez diferenciala.

2.) Določen tip modela (ki je naprodaj v Sloveniji) pri katerem so dovoljeni samo določeni opcijski deli, zanj pa so vedno na voljo vsi rezervni deli. (na način, kot to počenmu pri pokalu MANTUA ECO)

Iz vsega napisanega torej sledi, da morate vsi tisti, ki želite takšno kategorijo, za sodelovanje pridobiti enega izmed Slovenskih trgovcev, ki bo pripravljnen vložiti znatno količino denarja v nabavo modelov in primerne zaloge rezervnih delov, poleg tega pa boste morali tekmovalci skrbeti za promocijo kategorije in organizacijo tekmovanj.


Sam se ne bi omejil na preveč preproste modele ampak bi raje gledal malce sirše saj ima MIBO recimo model 4WD z amortizerji ter vso elektroniko za 50k sit ,kar se mi ne zdi preveč drago. Če se spominm so SST2000 modeli stali okoli 50ksit in se je vseno pokal zelo lepo prijel. Verjetno bi bila bolj zanimiva omejitev da naj bo komplet sestavljen za manj kot 50ksit. Pač eden od predlogov.

Lahko bi tudi naredili spisek modelov s katerimi se lahko tekmuje.
Lahko se naredi tudi spisek motorjev ter reglerjev. Tako, da se čim bolj omeji stroške za tekmovanje.

Eden od možnih dejavnikov za omejitev klase je tudi dolžina teka. Če tek podaljsamo na 10 minut s tem zelo omejiš moč motorja. Hkrati s tem pa je potrebno predpisati celice, da nebi kdo kej preveč za celice hotu dat!!!
Recimo da so dovoljene samo zagotovljeni paketi od nekaterih proizvajalcev.

Seveda bi še vedno obstajala modified klasa, ki ostane podobna kot je zastavljena sedaj (omejitev samo na motorju).

LP Tadej Koželj
Zadnjič spremenil rcman, dne 09.06.2004, 09:59, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 09.06.2004, 09:50

:: Tadeju

Na DP je nastopil tudi bratranec od hcere kateremu sem sestavil Tamiyo za voznjo po dvoriscu. Bil je cetrti, ker sta se dva "sama diskvalifivirala".

Jernej s Tamiyo ni bil cisto nic konkurencen. Ce bi zamenjal motor in bi slo pol hitreje pa morda nekaj bolj a po moje se vedno bistveno premalo.

Je pa res, da se on s serijsko Tamiyo po dvoriscu s paketkom NiCd 2100 vozi debelih 15 minut.

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 09.06.2004, 09:59

Predlogi za klaso:

1. Tamiya in primeren motor,
2. HPI Sprint in primeren motor,
3. Schumacher Misson in primeren motor,
4. predlagajte

Jaz bi predlaga boljsi motor kot Mabuchi, ker niti niso tako dragi.

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a rcman » 09.06.2004, 10:00

Ja z motorjem se tudi sam strinjam. Naj bo močnejši kot Mabuchi 540 tako, da je vseeno zanimivo tekmovati.

LP
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a pako » 09.06.2004, 11:00

Jaz ti povem moj set-up, ki ga predlagam tudi tebi(rameroma ugodna zadeva)

Šasija Gm street hero pro. :twisted:

Motor Gm evo(res, da je malo dražji vendar pa najboljši izmed motorjev) :shock:

Regulator je dovlj(preveč) močan-Bonač(iz ljubljane)Za nizko ceno dobiš regulator z zavoro-rikverca ne rabiš!!!! :cry:

Največji pritisk na kolesa imajo stratusove in mercedesove karoserije(protform) :wink:

Gume ti priporočam pence(enetti,eleegi)..

Servo graupner C5077

Sprejemnik graupner R600,...(ni tok pomemben!)

Če sem se kje zmotil me popravite!!
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a pako » 09.06.2004, 11:05

Pozabil sem pomeniti komando: graupner x6-race.Nastavlješ frekvenco nizka cena!
Če si želiš ogledati avto, ki sem ga omenil od zgoraj ga lahko vidiš pri meni doma!
P.S.
GM-ovo robo prodajajo v MIbo modeli!
S tem avtom in motorjem je vozil lanskoletni nemški državni prvak!

-drugače pa ti bo znal Dobnikar najbolj svetovati, ker se na te zadeve resnično spozna!! :wink:
Uporabniški avatar
pako
Naš človek :)
 
Prispevkov: 177
Pridružen: 26.05.2003, 20:50
Kraj: Sodražica

OdgovorNapisal/-a DMX » 09.06.2004, 17:17

ZIVJO :!:
Vem da ne spada pod to temo, sam zanima me ce ima kdo od vas licenco
za DP 2004 :?:

lp SANDI 8)
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a tejko11 » 09.06.2004, 17:53

@rcman: gume ellegi dobiš v top-modeltehniku.
Don`t think.....................save yours brains!!!!

Lp Matej
Uporabniški avatar
tejko11
Naš človek :)
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 03.01.2003, 20:49
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a TITan » 10.06.2004, 00:03

Če hočeš biti v konkurenci za prvo mesto:
1) Šasija novejše generacije (TC3 je lep kompromis med preformanso in denarjem, samo se ga pri nas ne dobi, GM Street hero (ki ga vozi nemški državni prvak BTW) je tudi dober v denar/preformanse, pa še v SLO se ga dobi).
2) Motor: Reddy Krypton, Team orion Core ali V2, Trinity D6... 10x2, 11x2, 12x2 odvisno od proge...
3) Regler: Kaj znanega (GM V12, GM SXi, LRP QUANTUM COMPETITION...)
4) Digitalen z vsaj 5kg in čim hitrejši
5) Elegi pence v različnih trdotah, en set Road Hawksov za vsak slučaj (če drugo res ne prime) + mazivo (LRP, Jack the gripper...).
6) Protoform Stratud 2.0 za hitre proge, 1.0 za kratke, Mercedes CKL GTR za zelo hitre z veliko oprijema
7) GP3300 (trenutno so flat top najbolši?). Selektiranih in podobno se ne splača, ker so domače meritve pokazale, da so na koncu sezone selektirani auji bili enaki kot navadni).
8) Komando se res najbolj splača XS6 (ali nekaj v tem smislu).


Za stock:
1) TC3 zardi manših izgub na gredi, kot pri drugih avtih na jermenu
2) Trinity, orion, reddy... Karkoli pač izdajo tisti mesec...
3) Meni je še najbolje delal naš regler (proti V12 recimo)
4) 5077 ali pa kak poceni digitalen.
5) Elegi pence + mazivo
6) Meni se je najbolj dopadla CKL GTR
7) Se zvozi že z 2400 (ki imajo lahko da večjo napetost kot NiMH)
8) Čim lažji avto in zvezna vožnja. Komanda žespet XS6



Za predlog od Mantue: To bi bilo super, samo se pri nas ne prodaja več takih avtomobilov (oziroma je ceneje 4wd Tamiyo kupit). Na določen tip modela bi pa zelo težko prišli brez sponzorstva kake trgovine.
Uporabniški avatar
TITan
Naš človek :)
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 12.11.2002, 21:12
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rcman » 10.06.2004, 09:02

Stock kategorija (omejitev je bil samo 27 ovojni stock motor) je bila prisotna do letošnje sezone in se je izkazala za predrago saj so nekateri kupovali zelo drage motorje in celice ter vse skupi opremili z zelo dobro šasijo. Tako, da začetniki spet nismo imeli nikakršnih možnosti.

Zato je meni veliko bolj vseč ideja o pokalnem tekmovanju saj vsi vozijo z identičnimi avtomobili!!!
Ki jih (celoten komplet) priskrbi nek prodajalec. Lahko tudi vsak prodajalec sestavi svoj komplet, ki ga nato komisija pregleda in oceni. Druga možnost je manj privlačna za prodajlace saj se ze tako majhna populacija razdeli na tri. Zato menim da je en komplet naj bolj optimalna resitev tudi zaradi cene kompleta ter delov saj se jih naročuje v večjih količinah.


LP Tadej Koželj
Uporabniški avatar
rcman
Naš človek :)
 
Prispevkov: 101
Pridružen: 11.11.2002, 13:40
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a DMX » 10.06.2004, 11:57

ELEKTRAŠI, A MA KDO OD VAS LICENCO ZA DP 2004 :?: :?: :?: (RAZEN DOBNIKARJEV)

Prosim odgovor :!:

lp SANDI 8)
Uporabniški avatar
DMX
Forumski veteran
 
Prispevkov: 708
Pridružen: 29.03.2004, 12:08
Kraj: Rečica ob Savinji

OdgovorNapisal/-a DobnikarA » 10.06.2004, 12:07

Takole je:

Kar se elektro tekmovanja v SLO tiče sem mnenja, da je bila lanska delitev na Stock in Modified še vedno optimalna. Razlog, da se je prenehalo z njo je bil lanski sestanek predstavnikov avtomodelarskih društev, na katerem so odločili, da se bodo dirke elektro peljale skupaj z nitro. Ker pa je način tekmovanja pri elektro dosti drugačen od nitro in ker se bi morda lahko na kaki dirki zgodilo, da bi bilo v elektro celo več skupin (potem bi čas lahko precej preganjal organizatorja), pa se je za letos dopustila samo ena klasa.
S tako verzijo sem seznanjen jaz, pri tem da ni dveh klas letos sam nisem imel nič.

Stock je bila še zmerom ugodna kategorija - trdim, ker motorji niso dosegali (niti blizu niso bili) cen špice Modified motorjev, šasije niso igrale velike vloge (prav vseeno je bilo če si imel TC3-ja ali pa 3 leta starega Schumacherja za 10000 SIT). Da ne govorim o reglerjih, ki pa so imeli še najmanj veze pri Stocku da si dosegel dober rezultat. Edini pogoj zanj je bil, da je dobro drzal Stock motor, na ostalo si lahko pozabil. Poleg tega si imel penaste gume, ki so max. 5000 na komplet in nobenemu ne bi bilo treba menjat gum čez sezono...
Ja, eni so bili zbirčni pa so hoteli drugače, a vsem se ne da ustreči. Pri motorjih je bil res problem, da se jih pri nas skoraj ni dobilo. Kar se pa od znamke do znamke tiče, pa ni bilo fore. Fora Stocka je bila VOŽNJA, voznja in še enkrat vožnja. Zmagal je tisti, ki je najbolje vozil, vsi ostali pomisleki na to, da je imel toliko boljšo opremo od drugih, pa niso na mestu.
Zdaj en bi tako, drug bi drugače - potegneš črto in vidiš, da bi bil na koncu isti shit. Če bi vzeli za standard recimo motorje z ovoji 17 (ki jih je Dejan tako propagiral ker so bili nekaj EUR cenejši) - avti bi šli bolj, razlika v opremi, vožnji bi bila neprimerno večja, začetnik pa bi imel tudi več polomljenih delov in večje stroške z vzdrževanjem (več krtačk,...). No recimo...
Stock je bil zastavljen tako, da nismo nobenemu onemogočili tekmovanja, načeloma si lahko prišel vozit tudi z Wildcatom (avtki o katerih je Jani pravil in s katerimi sem, mimogrede, začel tudi sam) in bi celo znal biti konkurenčen. Tudi nobenega štacunarja nismo zaprli, Bonač in Sajovic sta celo poskušala vzbuditi interes pri njih, a se kaj dosti ni izcimilo iz tega. Ne vem, pa Jani pravi da bi se dalo?
Ko sem recimo pred 6 leti vozi DP, sva imela z nekom prav lepe boje na pisti - jaz sem imel Wildcata, on pa najnovejšega Schumacherja (imel diferencial, amortizerje, vse pač) - in prav zanimivo je bilo včasih ko sva bila precej enaka. Razlika je bila samo v voznji. Tako da fantje, najprej je treba vožnjo izpilit kar se da, potem pa lahko razmišljaš o boljšem avtu, ker prej ti ponavadi ne koristi... :wink:

@Igor: 100 ljudi 100 čudi. Vsak ti zna po svoje svetovati kaj je za vzet. Načeloma je tako - velik denarja veliko muzike, a se tudi tukaj lahko ušteješ. Jaz ne vozim Schumacherja že 7 let kar tako, ampak ga mam ker sem z njim zadovoljen (ustreza mojemu načinu vožnje, dela skoraj z vsako nastavitvijo, sestavljen je iz dobrih materialov,...).
Spet, o vsaki stvari lahko napišem nekaj dobrega in slabega. Cel roman pravzaprav lahko napišem, a to ne bi zdaj (že tako sem se razpisal preveč) :lol: .
Tukaj ti lahko zdajle najlažje pomagam tako, da poveš koliko denarja si pripravljen dati, potem pa izberemo stvari, ki bodo za ta denar najboljše. Malo mi moraš tudi, povedati na kaj ciljaš...
Pa da ne bo kdo mislil, da jaz nimam omejitev - pa jih imam :) Vozim že s 3 leta staro šasijo, pa tudi najnovejših motorjev in regulatorjev si ne kupim, čeprav je šla mimo mene vsaj ena generacija le-teh...ko našparam, kupim, res pa da potem na te stvari pazim in mi dolgo dobro služijo. :wink:

No torej, malo bolj specifično glede financ, pa bomo že prišli do zaključka. Itak ti bo pa vsak tule svetoval po svojem okusu, tako da se lahko hitro zmedeš - bo treba malo tudi svoj okus uporabit (pri tem gre precej tudi za to) :wink:

lp Ales
šit, spet imam prav...
Uporabniški avatar
DobnikarA
Naš človek :)
 
Prispevkov: 330
Pridružen: 12.11.2002, 18:11
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a mai2sky » 10.06.2004, 13:32

Zdravo!

Zmeraj sem razmisljal, da je v model potrebno investirati toliko kolikor je optimalno glede na namen. Zneska ne bom fiksiral v naprej. Ce se bom definitivno odlocil, bo to znano cez nekaj dni.

Avto bo potem tak, da me Ales na ravnem ne bo glih stisnil 2x. Ce mu bo to uspelo v ovinkih, bo to zaradi njegove voznje in ne avta. :D

Nihce mi se ni povedal ali ima volan na komandah kako prednost pred rockami?

Lp
Igor
Uporabniški avatar
mai2sky
Član
 
Prispevkov: 72
Pridružen: 06.05.2003, 07:50
Kraj: Semič

OdgovorNapisal/-a mihah » 10.06.2004, 13:48

Igor, volan se obnese in to zelo.

Predlansko leto sem na samo eni tekmi 1/24 avtomobilčkov vozil na ročice in pri hitrem "hebljanju" sem opazil, da so me začele ročice "bremzati". Po 12. letih tekmovanj na ročicah sem končno presedlal na volan. Na naslednji tekmi sicer z zelo malo privajanja na volan mi je šlo zelo dobro. V nekaj tekmah sem se popolnoma navadil. In nikoli več nazaj ... jasno pri čolnih in avtih ;)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

Naslednja

Vrni se na Elektro.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron