F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 14:58

Robi, tvoj drugi finalni let je bil fenomenalen! BRAVO, BRAVO!Pa saj si že tako ali tako požel bučen aplavz na tekmi! 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 13.06.2004, 15:18

Fantje....kaj naj rečem.....napisali ste toliko, da mi solze tečejo ob buljenju v ekran z 75Hz osveževanjem..... :D

Tekma je bila odlična.... super konkurenca z vsakojakimi modeli.... predvsem so me presenetili Telstari. Podrobneje sem si pogledal lete modelov, ker sem bil sodnik, in lahko bi rekel, da to kaj pa delajo telstari na S400 je pa nemogoče....pa to je v blagrem vetru penjalo skoraj pravokotno na travnik....noro :D Miha....tvoj model penja zelo hitro, in zelo malo se oddali od tebe...to je zelo pozitivno.... Je pa res, da Andrejev setup pa vas je razcotal. Tale premer čez krake ubija, in 4,4:1 na Maxonih res trga..... Samo Andrej je še vedno na Akro megi in na Edgu.....bo treba vadit Andrej. Tvoji rezultati tekov so bili kot športna napoved, ampak vseeno si prišel med prvih 3. Naš klub je odnesel 2 pokala :twisted: ..... Bravo Romih, Bravo Andrej..... Naslednja tekma pa bo trpela tudi mene... Žal jih je bilo za unlimited premalo, drugače vam bi pokazal hudiča! :twisted:


Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Robi » 13.06.2004, 21:10

Ker me je Ivica globoko prizadel :lol: sem se odločil za takojšnje protiukrepe, da se bom v bodoče lahko malo lažje sprehajal po nebu :D Popoldne sem se odpeljal do Bogdana na posvet o izbiri profila za novo krilo, domov pa sem že kar pripeljal odrezane sredice iz stirodurja :D :D :D
Za profil sva obojestransko izbrala Drelin AG 16, razpon krila bo 210 cm, globina centroplana 190 mm, nosilec bo iz treh plasti ruskega karbona, pokončno vlepljen v profil, prek nosilca bo na obeh straneh po celi dolžini krila trak ruskega karbona, ki se bo ustrezno ožal proti koncu uške. Vse skupaj bo prekrito s 25g stekleno tkanino.
Ker je Bogdan pravi modelar, kot se šika, pa uške (polovica krila j iz treh delov) ne bodo lepljene standardno pod kotom, ampak jih bova ukrivila, tako da bo krilo tudi na pogled nekaj posebnega :wink:
Trenutna teža odrezanih sredic je točno 80g. Predvidena končna teža krila je med 160 in 180 g. Površina krila je 34 dm2.

Robi
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 21:13

Madonca Robi! Ti si pa ta pravi :)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a JureHB » 13.06.2004, 21:34

Na kakšen način pa je mogoče odrezati tele sredice tako hitro! Jaz sem se z mojimi hecal en teden!

LP Jure
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 13.06.2004, 21:40

Že ideja je stahospoštovanja vredna realizacija pa tudi ne zaostaja

prva liga Robi
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a belovic » 13.06.2004, 21:44

Robi
super, samo ti ni treba dajat toliko ojacitev, ker te bo masa na koncu presenetila :? (po moje 200-210 gramov)

si videl kako je moje krilo cvrsto... s ful visine naravnost v brisanac :lol:, pa bi raje 20-30 gramov lazje in brez brisancev :!:
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 13.06.2004, 21:46

@Jure

Bi si upal trditi , da s CNC rezalnikom.
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a JureHB » 13.06.2004, 21:54

Vsekakor bi si to upal potrditi! Sploh pa zaradi hitrosti! Greš gledati kateri profil bi vzel...na koncu pa se niti s šablonami ne obremenjuješ ker je že vse narejeno!

Hmmm dobr je tole ja!
Uporabniški avatar
JureHB
Naš človek :)
 
Prispevkov: 159
Pridružen: 03.05.2004, 14:11

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 13.06.2004, 22:00

Upam , da bo tudi moj kmalu "operativen".
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 13.06.2004, 22:01

Tudi na roke gre super.... smo delali prva F5J krila na tak način, in vam rečem, da če greš delat vse na roke ti vzame izdelava šablom približno 1x več časa kot pa rezanje 3h kompletov kril.....fajn je, če sta vsaj 2, ki se k delu resno spravita.


Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mihah » 13.06.2004, 22:13

Of interest off the FAI site extract below is the first sign of a possible move away from the Nicad/Nimh restrictions? Nothing there yet as far F5J, that I could spot.

Minutes of the 2004 CIAM March Plenary Meeting – Lausanne, March 12-13, 2004

5.5. CATEGORY F5 – Radio Controlled Electric Powered Model Aircraft

a) 5.5.1.3. General Characteristics of RC Electric Powered Model Aircraft F5i) Subcommittee – Amend as follows in the first paragraph:

The power source shall consist of [NiCd or NiMH cells only - DELETED], any kind of rechargeable batteries (or secondary cells). The maximum no load voltage must not exceed 42 volts. In case the voltage is measured, this shall be done at the moment the preparation time for the pilot starts. After the measurement has been taken, the pilot is allowed 5 minutes preparation time as per 5.5.2.4.

Unanimously approved by the Plenary Meeting as amended by theTechnical Meeting. Effective 1/1/2005.


SKOPIRANO: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=234172


_______

Torej pri FAI gredo brez omejitve na akuje. ... al kaj?
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a rock » 13.06.2004, 22:25

Robi, super

Za to odločitev ti ne bo žal. Glede na to, da imaš sredice iz "kao stirodura" nosilca ne potrebuješ. Tudi rovingi niso potrebni. Sam imam krila narejena iz "kao stiridura" brez nosilca z rovingi in enim slojem 25g tkanine in pride teža 215 gramov. So dovolj trdna in menim da so še rovingi odveč. Še to,krila imam po površini približno enaka, tako da boš na željeno težo prišel samo tako, da ne boš neredil nosilca in rovingov. Za trud in čaš, ki ga boš porabil ti pa lahko rečem, da ti resnično ne bo žal.

Glede tekme. Albatrosovci hvala vam za vse. Res ste se potrudili in upam, da boste za vzgled naslednjim organizatorjem. Vodja letenje je bil super. Glasen in odločen. Sodniki ravno tako. Družba kot iz sanj. Vreme pa takšno, ki sem si ga želel ze nekaj časa, da pokaže vse dobrote in vse SLABOSTI modelov s katerimi trenutno letimo.

Ivica, si omenil, da se liti samo proti vetru in malo levo desno, vse pa izgleda, ko brezglavo preletavane. Na žalost so razlog modeli. Saj si videl. Z motorjem letijo kot strele, ko pa tega ni pa kot sikire. Upam, da se razumemo modeli niso slabi, samo ko piha ne letijo več.

Gospodje s telstarji. Kapo dol. Tako kot gre vam model gor se pa lahko samo klanjam. Odrito povem, da ne vem za kaj se gre. Samo ko vas gledam prav uživam.

Miha, hvala za regler. Upam, da jutri res pride nov. Potem pa grem letet in letet z novim krilom. Kot si videl je proti prejšnim kot dan in noč. Tako, da sem dobil nov zagon. Zdaj se bom končno lahko vozil malo na okoli in pretipaval zrak.

Ostala družba, super ste.

Uh, sem skoraj pozabil. Vidim, da so še želje po tekmah. V Celju se lahko potrudimo in organiziramo tekmo v jesenskem terminu.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a damjan » 13.06.2004, 22:27

Tudi Albatros Racing Team ne počiva!

Sredice krila za Boštjanov avijon so že izrezana.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
damjan
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 23.05.2004, 11:43
Kraj: Maribor - Pekre

OdgovorNapisal/-a rock » 13.06.2004, 22:30

Miha,
zdaj pa vidiš, da krovne organizacije nikoli ne omejujejo napredka. One se se najbolj zavedajo ta je to edino kar drži ljudi skupaj. Denar ima pri vsem skupaj zelo malo.
Pa kaj tebi to govorim. O tem naj drugi razmišlajo, predvsem tisti, ki si na vsak način želijo kamene dobe.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Kroko » 13.06.2004, 22:56

Tudi Kroko in MkGajver nista počivala
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a rock » 13.06.2004, 22:57

Albatros Racing Team, zdaj pa vidim skrivnost vašega uspeha. PIR je vaš zagon.

lp, rok
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a rock » 13.06.2004, 23:04

Madona, same nove lepotice.
A je na pohodu preporod slovenske jadralne modelarske scene???????? :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
Je že kdo navezal kontak s Kranjčani, Ptujčani, Mureki......
Zadnjič spremenil rock, dne 14.06.2004, 08:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
rock
Naš človek :)
 
Prispevkov: 482
Pridružen: 27.02.2004, 11:59
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a belovic » 14.06.2004, 01:19

Rok,
kar se tice preletov, vem da je stvar v modelih a po drugi strani tudi mene navdusujejo, se posebej Telstarcki...
v mislih imam enega za svojega mlajsega brata, ki ga je naenkrat zelooo zacelo zanimat modelarstvo (starsi pa mislim v druzini ne zelijo se enega ''freaka'' :roll: )
pa me se zanima kaksne pogone uporabljate v njih direkt pa 6*3 ali pa tudi kaksne getribe? Se vedno mi ni niti najmanj jasno kaksen setup uprablja za vraga uporablja turbo ''Gunther''???

to je res fascinantno kako se clovek lahko navdusi na tekmi, 24 ur po koncu ze kar nekaj izrezanih sredic :D za nova krila, in tudi sam imam v mislih novi avion, proporcialno povecan moj SAL, ki pa naj bi bil predvsem lazji! a ne vem ce se lahko realno s 4-mi servoti spustim pod 600 grami (mozno z ultra lahkim Maxon reduktorjem.. :idea: )
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

OdgovorNapisal/-a belovic » 14.06.2004, 01:24

ajde Celjani bodite face in organizirajte se eno tekmo... :!:
sam se nazalost ne bom mogel udeleziti DP-a , in preostane mi le se ena tekma jeseni :(

lp,ivica
Uporabniški avatar
belovic
Naš človek :)
 
Prispevkov: 279
Pridružen: 14.01.2003, 17:35
Kraj: CRO

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov