F5J- Elektro jadralci

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 24.06.2004, 23:52

Andrej Petrovčič napisal/-a:
MC GAYVER napisal/-a:inline se lota z navadno špico ne rabiš nobenga extra nastavka :shock:


To bi rad videl :roll:


zamudil današnje priložnosti med 18in 19 h zlotal 2x8 in 1x7 redko keri dan da ne zlotam kakšnega kompleta nikoli še nisem uporabljal nikaktšne posebne priprave (veliko prič) :)

vremenska napoved za letalstvo
Napoved za jadralce
Jutri bodo razmere za jadranje neugodne.

Sončni vzhod in zahod
Sonce vzide ob 5.12 in zaide ob 20.58.
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.06.2004, 14:35

Ja bile se neugodne razmere, zato pa je bila potrebna dobra tehnika 8)
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a » 25.06.2004, 14:40

Jaz sem ga raz***** že v prvem turnusu. Prepozno sem se spomnil za dol it, pa sem pretiraval in dosegel flutter ter crash. :cry: :cry: :cry:

Bom dal kaj kmalu slike gor (in video).
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a mihah » 25.06.2004, 14:43

Ja, danes sta bila kar dva fluttra. Tine, res škoda :cry:
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Kroko » 25.06.2004, 19:16

Če ne gre dol je najbolje zategniti višino IN smer. Na tak način spraviš dol tudi nežen avijon v enem kosu.
Seveda z občutkom.
Pod extremnim kumulusom pa tudi to ne pomaga.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a » 25.06.2004, 19:44

Kroko napisal/-a:Če ne gre dol je najbolje zategniti višino IN smer. Na tak način spraviš dol tudi nežen avijon v enem kosu.
Seveda z občutkom.
Pod extremnim kumulusom pa tudi to ne pomaga.


Točno to sem naredil, vendar sem pretiraval, tiščal sem vse skup predolgo, ker je model v primeru, da sem malo tiščal kar krožil (celo navzgor). No, dobil sem kar sem iskal! :oops:
Uporabniški avatar
Naš človek :)
 
Prispevkov: 394
Pridružen: 20.06.2003, 13:08
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a pegasus » 26.06.2004, 22:42

Ko se je tale thread ze tako lepo napihnil, pa mu dejmo se malo pomagati ...

Veliko je ze bilo povedanega na temo tekme vs. srecanja in kategorija vs. kategorija, pa naj dodam se svoja dva ojrocenta:

Vidim dve varjani, ki bi utegnili popestriti sceno ...

a) tekme ostanejo tekme, s tem da je prva nagrada dodatna porcija cevapov/klobasic/pljeskavic, zmagovalec pa mora na licu mesta se odpredavati kakih 10min o tem, kako je zmagal, kaj se mu je zdelo pomembno pri modelu / tehniki / letenju, da je zmagal, pa razkriti se kako veliko skrivnost malega mojstra ... Ideja je, da se izkusnje sirijo se sveze in da so naslednjic vsi bogatejsi zanje.

b)dogodke razdelimo na srecanja in tekme; recimo kakih 5 srecanj in 3 tekme letno. Razlika bi bila v tem, da so srecanja organizirana samo okoli kanalov in mogoce se hrane, na njih se leti z vsem je sposobno letenja, v namen zabave, skupnega treninga ali privatnega dokazovanja drug drugemu. Tekme pa so cist taprave zadeve, zorganizirane, morebit z mednarodno udelezbo. Zanimiv poskus bi bil tudi okvirni termin tekme (recimo en teden), tocen dan pa bi se potem izbral glede na vremensko napoved. Recimo ce bi bil tale petek na Mengeskem polju prestavljen za plus ali minus en dan, bi bile razmere odlicne ...


Kakorkoli ze, mogoce se letos dobite se enega, ki vam bo guzvo delal po luftu ... sam da mal pobrskam po kleti, kaj bi bilo se uporabnega ... 6 let stare zgonjene celice ... 100 gramski regler ... nekaj propov ... e, za guzvo delat bo ze :D

--

Jure
Uporabniški avatar
pegasus
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 26.06.2004, 02:15
Kraj: Preserje

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 27.06.2004, 08:45

za pegasusa

Z veseljem vabimo vse, ki želijo leteti na tekmah F5J!

Koristni in zanimivi predlogi in nasveti so tudi zaželjeni, a sam menim, da je najprej treba obiskati kako tekmo, morda poizkusiti tekmovati, šele potem se v glavi lahko porodi kaka primerna in koristna rešitev.

Tisto o prvi nagradi (klobase/čevapi/pleskavica...) mi deluje malo cinično. Morda je na to tvojo parodijo vplivalo nekaj jamranja okoli malice v Kamniku, vendar zamisli si da na povabilu prebereš med drugim tudi da organizator priskrbi malico...
Potem zjutraj enostavno zmečeš svojo ropotijo v avto in oddrviš na drugi konec Slovenije, tam pa izvisiš pri obljubljeni malici... S sabo pa nisi vzel nič. Seveda ti gre potem ta neprijetnost v nos. Naslednjič bom imel vedno kaj s sabo za pod zob, da ne bom odvisen od drugih.
Ampak kot sem že prej omenil, lažje je dobiti ideje in se prav pripraviti, če si že bil na kaki tekmi in kaj doživel in preizkusil.

Kar se tiče tvojega iskanja stare šare, pa ti priporočam da si le priskrbi kaj bolj novega. Kajti če ti zadeva ne bo letela pod motorjem vsaj 2m/s gor, potem moraš biti res en veseljak, da boš odšel s tekme in rezultatom zadovoljen domov.

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a pegasus » 27.06.2004, 12:24

"da boš odšel s tekme in rezultatom zadovoljen domov" ...

Ravno to sem imel v mislih. Rezultat je pomemben samo na tekmi, tekme pa zgubijo svoj car in smisel, ce se na njih v manjsem stevilu pojavljajo vedno eni in isti obrazi. Zato sem predlagal bolj sproscene varjante ... btw, kdo je ze predlagal skupno vecerjo po dogodku? Tudi to je zanimiva ideja, o kateri bi veljalo razmisliti.

--

Jure
Uporabniški avatar
pegasus
Novinec
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 26.06.2004, 02:15
Kraj: Preserje

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 27.06.2004, 13:15

Prav zaradi tega, da se bi še malo zabavali in bili malenkostno orientirani na izmenjave mnenj, izkušenj, da drug drugemu pomagamo z nasveti, da se še kaj novega naučimo, da si vzamemo čas za druženje, bo še letos kolikor sem slišal, še nekaj "prijateljskih tekem" ki so izven prvotnega plana prireditev. Mislim da zna biti še zelo zanimivo. Torej bo čas tudi za ostale zadevščine, ki niso čisto usmerjene v to kdo bo koga...

Tudi v LMD Kanja Hrastnik imamo željo narediti enkrat jeseni ko mine počitnikovanje (in je težko zbrati udeležence ki namakajo riti nekje v morju) eno pravo F5J veselico, saj se je že sedaj skristaliziralo ob kaki organizaciji in načinu izvedbe našega druženja je večina udeležencev zadovoljna. Ker nas na vsaki tekmi obišče nekaj potencialnih novih tekmovalcev, ni straha o upadanju števila vsaj še kaki dve leti.

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a 93434392 » 01.07.2004, 14:40

Glede tekme, tudi jaz nimam kaj prevec za hvalit, ampak jebi ga se bomo pa drugi potrudili da bomo organizirali bolje. Na žalost pa je bila to tekma za DP in menim da bi morala biti zgled kako se organizira.

Slišal sem nekaj dobrih pripomb že med samo tekmo.

-sodili bi si lahko tekmovalci med sabo (mislim da pridemo na tekmo vsi z poštenim namenom)

-malico bi lahko ukinili in vsak bi si prinesel pač sam kar bo jedel in pil. S tem bi razbremenili organizatorja in znižali stroške štartnine.

-Pa še to:Dobil sem občutek da nekateri sodniki sploh ne vedo za kaj pri vsej stvari gre. (Ne vedo kam se postavit, kje se ugasne motor.......)

Sicer pa hvala bogu da gdo sploh organizira tekmo.

lp Kovač Aleš
Uporabniški avatar
93434392
Novinec
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 01.04.2004, 10:37
Kraj: Hrastnik

OdgovorNapisal/-a Goldi » 01.07.2004, 15:22

Hojla!

Fantje tako pač je na tekmah kot pišete. Sam sem kar nekaj let hodil na tekme HLG. Ene so bile dobre, da jih se še danes spominjam (npr. fantje iz Gorenjske - Dr. Fig ti so bili zakon, imeli so eno formulo kako narediti iz tekme žur in uspevalo jim je, da so se tekmovalci tudi po tekmi družili s pivom v rokah, za hrbtom pa poln roštilj).Za dobro tekmo mora biti nekdo, ki ve za kaj gre in ki ima predvsem veliko volje! Zraven tega pa mora obvezno imeti ekipo vsaj 4-5 ljudi, ki prav tako vedo za kaj gre in mu pomagajo pri izvedbi tekme. Delo se pač mora razdelit. Da pa se nekdo spravi delat tekmo, ker pač želi imeti tekmo, to pa je skrajno neodgovorno ( pa ne mislim te tekme!!! ). Sam sem sodeloval pri organizaciji več tekem (F3J, F3F, HLG, A1.....) pa vem koliko dela, časa in energije je potrebno vložit v vse to.... vse skupaj ni enostavno. Se pa z organizacijo vsake tekme dobi več izkušenj..... za nekatere pa.....no za nekatere pa še bog ne bi bil dober :lol:

Sicer pa menim tako: če boste šli na deset tekem, boste za eno z zagotovostjo lahko rekli, da je bila najslabša, pa čeprav je bila na nivoju normale. Tako pač je. Na tekmi je tudi nekdo, ki je zaden.
Goldi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 01.06.2004, 17:05

OdgovorNapisal/-a damjan » 01.07.2004, 19:41

Kaj vam je pošel zagon ?
Že par dni ni nobeden nič povedal - napisal, kaj gela novega, ali kaj je kdo pogruntal. Samo še po zadnji tekmi pljuvate. Miha, daj povej nam kakšen pogon uporabljaš v tvojem avijonu. Omenil si neke nove celice. Daj še o tem kaj napiši.
Jebi ga, fantom se je pač zalomilo, pa še z vremenom niso imeli sreče. Bodo pa drugo leto sigurno boljši. Po vsem prebranem je moje skromno mnenje takšno, da pač za DP se ne more leteti samo tri turnuse pa še to brez fly-off - a. Ali se leti do konca, ali se pa tekma prekine (npr zaradi preslabih pogojev za letenje) in se jo prestavi na drugi termin.
Pa razmišljajmo takole. Priporočal bi, da se organizacije tekem lotimo čim rsneje in na nivoju, kajti če sem pravilno seznanjen je modelarstvo z vidika Športne zveze slovenije še vedno rangirano kot hobi in ne ko šport. To pa pomeni NO MONEY-MONEY iz tega naslova za vse aktualne in bodoče DP v vseh panogah modelarstva, ko bodo v okviru reprezentance hoteli kadarkoli zastopati Slovenijo na EP ali SP.

L.P. Damjan

Boštjan pa medtem dela vedno lepše trupe.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
damjan
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 23.05.2004, 11:43
Kraj: Maribor - Pekre

OdgovorNapisal/-a Robi » 01.07.2004, 22:02

damjan napisal/-a:Kaj vam je pošel zagon ?
Že par dni ni nobeden nič povedal - napisal, kaj dela novega, ali kaj je kdo pogruntal.


Dogaja, dogaja :D Nastaja še eno vakumirano krilo z vpadljivim imenom: MH Killer :D Pravkar sem dobil tudi mail iz Avstrije, da je bilo nakazilo v redu in da jutri pošljejo Cosmotechov prenos 4,5 : 1 in propeler. Razmišljam tudi o novem kalupu za trup in o vakumiranih repnih površinah. DOGAJA SE !

LP, Robi
Uporabniški avatar
Robi
Forumski veteran
 
Prispevkov: 521
Pridružen: 15.08.2003, 10:58
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Kroko » 01.07.2004, 22:07

Nekateri še vedno režemo rebrca. Me stiropor na DP ni prepričal, pa poskušamo iz rebrc narediti še več.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Slowfly » 01.07.2004, 22:45

damjan napisal/-a:Boštjan pa medtem dela vedno lepše trupe.


Hehehe , vsebina podstavkov dela čudeže. :lol: :lol:
Je to tisti?

lp Jože
Uporabniški avatar
Slowfly
Naš človek :)
 
Prispevkov: 339
Pridružen: 09.06.2003, 01:37
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 02.07.2004, 08:54

damjan napisal/-a:Miha, daj povej nam kakšen pogon uporabljaš v tvojem avijonu. Omenil si neke nove celice. Daj še o tem kaj napiši.


Ola Damjan,

o vsem sem že vse napisal, če malo pogledaš po forumu.

Na tekmi sem imel setup:

Motor: 2 sezoni star Speed 400 6 V (iz čolna Mini ECO) + 3 mm timing
Prenos: Robbe Planeta 4:1
Zračni vijak: Aeronaut 14 x 8
Elektronski krmilnik: Kontronik Sun 1000
Akuji: 7 x GP1100 2/3 A NiMH
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 02.07.2004, 09:13

Miha lepo bi bilo če kaj konkretnega napišeš o timingu kako kaj na kak način itd
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mihah » 02.07.2004, 10:11

Timing, kaj je to?

Preprosto povedano je to "predvžig". Brez ustreznega predvžiga motor ne more delovati pri obremenitvi.

Če gremo konkretno k stvari:

V našem 60 sekundnem motornem času zahtevamo od motorja veliko več, kot je bil mišljen originalni timing.

Kako povečamo timing?

Zadnji del motorja se zavrti v nasprotni smeri vrtenja gredi.

Kako?

Orodja:

Slika

Če nočemo kupovati orodja, motor vpnemo v primež in z ustreznimi kleščami v luknjah na zadnji strani motorja premaknemo zadnji del v levo.

Z nameščemnim zračnim vijakom v temi preverimo količino iskrenja. Postopek ponavljamo, dokler iskrenja ni več oz je minimalno.

Linki:

http://www3.sympatico.ca/rwoolley/423.htm
http://www.fortunecity.com/marina/tidal/192/tricks.htm
http://www.ezonemag.com/pages/efaq.htm#motor7
http://ijcooper.20m.com/Hobby/Timing_Presentation.html
http://www.geocities.com/evilpylon/technik/timen.html
http://www.frach.de/Speed%20400.html
Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...
Uporabniški avatar
mihah
Forumski odvisnež
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: 22.11.2002, 17:04
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Goldi » 02.07.2004, 10:34

Vsaki dan izvemo kaj novega o elektru. Ja tako je to, včasih smo "kurblali mastne" motorje in smo tam odkrivali znanost, zdaj pa smo preklopli na elektro.

Miha ti imaš veliko izkušenj iz elektra. Pa ne bi ti napisal enega malega priročnika o elektru? :lol:
Ali pa je že slučajno kje kaj na netu kdo napisal o tem pa jaz ne vem?

Hvala za nasvet o nastavitvi motorja. Tega nisem nikoli počel. Bom probal.
Goldi
Naš človek :)
 
Prispevkov: 132
Pridružen: 01.06.2004, 17:05

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron