Še nekaj o kompresorju iz hladilnika?

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Še nekaj o kompresorju iz hladilnika?

OdgovorNapisal/-a jadralc » 25.07.2004, 16:15

Lep pozdrav,

Danes sem se lotil odmontirati kompresor iz hladilnika, pa mi nekaj stvari še ni čisto jasnih.

Hvala za vaš odgovor.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 25.07.2004, 17:03

Odbij stran vse kablovje ki je pred kompresorjem in pazi da ne boš izlil iz kompresirja vsega olja ker se ti bo v tem primeru kompresor izklapljal zaradi pregrevanja!
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a jadralc » 26.07.2004, 14:03

Živjo,
kot si rekel sem dal stran vse kable ki so bili povezani z stikali. Samo zdej mi pa ni jasno kam pripnem kakšno žico da ne bom kratkega stika naredil.

Če kdo ve naj mi prosim pomaga.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a jadralc » 26.07.2004, 14:05

Aja pa še tale kabel sem pozabu dodati.

Torej kam naj pripnem kakšno žico???
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 26.07.2004, 15:08

:D kar po barvah jih zlotaj :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a jadralc » 26.07.2004, 15:10

A da kar po barvah, a je to pol v redu če pride ta rumena barva na ohišje???
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 26.07.2004, 15:14

rumena je vedno ozemljitev (jaki tok)
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Kroko » 26.07.2004, 15:33

Glede na to, da si odstranil vsa čreva, ni nujno, da se bodo barve ujemale (vsaj pri mojemu se niso). Na prvi pogled pa res izgleda, kot da se.

Rumeno/zelena žica je ozemljitev in je vedno vezana na ohišje.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 26.07.2004, 17:58

Ja kar po barvah jih daj samo ne jih lotat ampak daj raje gor natične priključke ker se lot rad odlomi zaradi tresljajev ,vem iz izkušenj!!
Torej modra na modro,rumeno-zelena na ohišje,rjavo pa daj na prost prikjluček na tisto okroglo zadevo kamor je pritrjena črna žica.Tista okrogla zadeva je sicer termična zaščita kompresorja in jo obvezno daj nazaj noter če nočeš imeti doma kakšen požar!!! Stikalo pa veži med rjavo žico ter termično zaščito(tisto okroglo zadevo).

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a jadralc » 26.07.2004, 21:38

Zahvalujoč vašim nasvetom kompresor deluje tako kot je treba.
Zanima me le še kaj naredim s tistim oljem, ki ga napljuva skozi cev.
A je najbolje da ga zlijem skozi to cevko kjer ga ven pljuva tudi nazaj, ko se ga dovolj nabere?
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 26.07.2004, 23:14

uni cevki ki sesa ga dej za posesat pa bo tam kjer mora bit
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 27.07.2004, 08:17

Nekaj olja ti bo vseeno izpljuvalo ven. Kompresor postavi v pokončen položaj ter ga pusti delovati nekaj časa(kake 30 minut),tako bo izpljuval odvečno olje oziroma olje ki drugače kroži po hladilnem sistemu, tisto kar bo ostalo pa je več kot dovolj za normalno delovanje .Lahko ga tudi odlivaš dokler ga med delovanjem ne bo več pljuvalo ven,vendar pazi da ne odliješ vsega olja ker se ti bo potem komresor izkljaplja, seveda če si dal nazaj termično zaščito!

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a Kroko » 27.07.2004, 08:47

Če moj kompresor vklopim in nato izklopim moram počakati nekaj minut preden ga lahko ponovno vklopim, saj noče delati. A kdo ve, zakaj se to dogaja in kaj naj naredim. Je zelo zoprno.

lp andrej
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 27.07.2004, 13:01

Če imaš še kakšen kompresor ,potem zamenjaj startno tuljavo.Ta je velikokrat vzrok za zakasnitev zagona!

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a jadralc » 28.07.2004, 01:41

No še nekaj ne vem. Kakšno je stikalo za prekinitev delovanja kompresorja. Ali ima kakšne posebne pozicije za vklop in izklop??? Kje pa se ga da dobiti??

Lp
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 28.07.2004, 07:21

Ne vem kakšno stikalo imaš v mislih,mogoče tlačno ali samo stikalo za vklop/izklop?Kot stikalo za vklop imam jaz kar navadno industrijsko stikalo Končar.Drugače pa lahko uporabiš katerokoli stikalo ki zdrži vsaj kake 3 ampere trajnega toka. Kompresor se od navadnega asinhronskega elektromotorja nič ne razlikuje le da je motor v zaprtem sistemu.Tako lahko v katerikoli trgovini z elektromaterialom kupiš stikalo za elektromotor primerne moči.
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče

OdgovorNapisal/-a jadralc » 28.07.2004, 17:32

No tako pa zgleda moja Vakumska črpalka.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a jadralc » 28.07.2004, 17:44

Še ena slika, ja pa še to, kje bi se pa dalo dobiti ta manometer?? Vse kar sem videl ima merilno območje od 0 barov naprej, a je to v redu ?
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Uporabniški avatar
jadralc
Član
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 21.03.2003, 15:23
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a URAN8 » 28.07.2004, 18:58

Manometer za vakuum dobiš v trgovinah z hladilno tehniko,naprimer EMPOR,ETIS...Dobi se manometer za vakuumiranje ki ima skalo od 0 do 1000mBAR, to je od popolnega vakuuma pa do normalnega zračnega tlaka. Tak manometer je zelo natančen!! Dobi se tudi elektronski regulator in tlačna sonda vendar cena za vse skupaj že presega ceno kupljene modelarske vakuum pumpe v avstriji,čeprav je vse skupaj potem digitalno z displejem pa zelo natančno, ampak ne poznam modelarja v Sloveniji ki ima tako pumpo(razen mene 8) ). Ti pa garantiram da je to samo preseravanje ,še jaz jo imam samo zaradi tega ker sem iz treh pokvarjenih regulatorjev skupaj spravil enega pa mi ga je bilo škoda gledati na polici.

LP Andrej
Uporabniški avatar
URAN8
Član
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 10.04.2004, 12:00
Kraj: Radeče


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron