Težko bi rekel koliko časa je trajalo, ni pa bilo tako hitro, pa poceni tudi ni bilo

je pa res da bi se sedaj, ko je ta glavno za mano, tega lotil drugače, po svoje so pa sedaj tudi boljše možnosti.
Sedaj se mi zdi, da je idealno začeti na kakšnem dobrem simulatorju (Aerofly Profesional je zelo dober in dovolj realen za ta namen) potem si pa kupiš Shock Flyerja, ali kaj temu podobnega narediš sam iz deprona, ga opremiš z brezkrtačnikom (AXI 2208/34), 3S1P kokam720 ali 350 LiPo baterijami, APC 8x3,8 propelerjem in treniraš.
Model je izjemno odziven in je izvrsten za trening hoveringa in torqe rolanja. Težišče lahko spreminjaš kot te je volja, s premikanjem baterije, pa tudi kreši niso dragi. Že se je zgodilo, da sem ga zabil s polnim plinom v tla, da se je prelomil, a vedno je bil popravljen prej kot so bile polne baterije, saj počeno mesto enostavno namažeš s pet minutnim epoxijem stisneš in počakaš, da se strdi. Kolikortoliko visoka trava pa tudi marsikaj ublaži.
Večji modeli so v zraku mirnejši in dopuščajo več časa za reakcije, a napake so dražje, zato je treba doseči visoko zanesljivost na manjših modelih.
Največja ovira pri takem modelu, kot je na sliki, ki tehta 6 kg pa je ta, da se prebije meja varne višine in da se model spusti z repom do tal.
Pri tako velikem in težkem modelu ima že vsak malo grši pristanek, za posledico kar nekaj dela s popravilom, kaj šele če ga vržeš po tleh zaradi napake pri hoveringu. A ko je enkrat blizu tal, je vse lažje