mihaz14 napisal/-a:A mi lah še poveste kako morš zategnt vplinjač če se motor duži
Tega vprašanja ne razumem najbolje ?
Vsi, ki sprašujete po odgovorih, se morate najprej naučiti opisati napako in jasno postaviti vprašanje, sicer vam nihče ne bo mogel odgovoriti.
Če se vprašanje nanaša na zategovanje uplinjača, lahko na hitro opišem postopek.
Preden vijak, ki drži uplinjač v ohišju zategnete, morate poskrbeti, da je stik med uplinjačem in motorjem popolnoma čist, suh in dobro zatesnjen. Za tesnjenje lahko uporabljate originalno gumijasto tesnilo (o-ring), ki je priloženo motorju, še boljše tesnenje pa dosežete, če namesto obročka uporabite kontaktno lepilo na osnovi gume (neostik in podobno). Spoji zatesnjeni s takšnim lepilom odlično tesnijo, lepilo pa je ob razstavljanju mogoče enostavno olupiti iz uplinjača.
Ko je spoj zatesnjen se lahko lotite zategovanja vijaka ali dveh vijakov, ki držita uplinjač. Pri tem morate biti zelo previdni, saj jekleni vijaki, če so preveč zategnjeni lahko poškodujejo ohišje uplinjača, ki ga kasneje zaradi tega ni več mogoče dobro pritrditi, najhujše kar se lahko zgodi, pa je to, da odlomljeni koški ohišja uplinjača pridejo v motor in ga poškodujejo.
Vijake, ki držijo uplinjač je treba zato zategniti z občutkom, ravno toliko, da uplinjača ni več mogoče premikati z roko levo in desno. Na vijakih obvezno uporabite varovalo za vijake (locktite).
Začetniki, ki postavljate takšna in podobna vprašanja bi lahko napisali vsaj proizvajalca modela in motorja, saj bi tako lahko dobili hitrejše in bolj natančne odgovore.