Poletanje PIPER CUB 1,8m

Vse o modelih letal : nastavitve, barvanje, izkušnje, izboljšave, pomoč ...

Moderator: blisk

Poletanje PIPER CUB 1,8m

OdgovorNapisal/-a Ace of Sky » 12.08.2004, 13:06

Pozdravljeni!

Ali ima kdo iskusnje z poletanjem Piper-ja, pri vzletu
tesko kontroliram smer in ko model dvignem mi takoj omahne na desno,
potem na levo, se zravna in potem dobro leti, tako sem
zdrobil ze dva modela? Sedaj imam 1,8m model, delam
pa 3,8 metrskega piperja in me zanima ce bo model imel
enake lastnosti kot prejsna dva?

Ali ima kdo kaksen koristen nasvet?
Only one is the best!
Uporabniški avatar
Ace of Sky
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 04.08.2004, 21:38
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a mucek » 12.08.2004, 14:45

Zakaj pa ne kontroliraš nagiba s krilci? Tako velik avion jih bo menda imel...

LP, Grega
Uporabniški avatar
mucek
Naš človek :)
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 10.07.2003, 13:25
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a Ace of Sky » 12.08.2004, 15:52

v tem je problem, ker se ga tesko kontrolira
in kar omahne na desno!
Only one is the best!
Uporabniški avatar
Ace of Sky
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 04.08.2004, 21:38
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a Kroko » 12.08.2004, 19:29

Letalo omahne, ker nima dovolj velike hitrosti. Na pisti ga vozi še kakšen meter dlje, pa bo.
Uporabniški avatar
Kroko
Naš človek :)
 
Prispevkov: 359
Pridružen: 01.04.2004, 19:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 12.08.2004, 19:41

poiskusi vzletati z zadostno hitrostjo pa ti model ne bo nikamor "padal" težave ki jih opisuješ nastanejo v večini primerov zaradi prezgodnjega dviga modela iz piste, pri nekaterih vzletih je za to kriv modelar, ker "posiljuje "vzlet, nekateri modeli z velikimi krilnimi površinami ter dvokrilci pa že pri dosti premajhni hitrosti nakažejo vzlet in če ga takrat dignš je model na robu kovita in pada levo ali desno, tako, da imaš srečo, če ga vedno uspeš ujeti.
Rešitev : ne dviguj modela takoj ko ti nakaže temveč ga drži na pisti, da pridobi zadostno hitrost ali pa ga takoj ko se "odlepi "od tal drži v vodoravnem letu nekaj cm nad pisto in počasi dviguj (scale letenje)kot pri pravem letalu

Nsi navedel katerega Piperja letiš imajo pa vsi precej velike krilne površine in je veliko opisanih težav možno pričakovat :!:
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ace of Sky » 16.08.2004, 13:05

toda na pisti je velik problem ga drzati naravnost, ker je na dveh kolesih
zelo obcutljiv in takoj zavije levo ali desno, zanimivo je to
da sem na simulatorju problem isti model in tudi na simulatorju
je tesko ga naravnost vozit po pisti.
Only one is the best!
Uporabniški avatar
Ace of Sky
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 04.08.2004, 21:38
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a MC GAYVER » 16.08.2004, 14:38

Ace of Sky napisal/-a:toda na pisti je velik problem ga drzati naravnost, ker je na dveh kolesih
zelo obcutljiv in takoj zavije levo ali desno, zanimivo je to
da sem na simulatorju problem isti model in tudi na simulatorju
je tesko ga naravnost vozit po pisti.


Ko je model na dveh kolesih torej dvignjeno repno kolo ga praviloma z lahkoto obvlada smerno krmilo vejetno imaš nastavljene prevelike hode ali pa imaš pretežko roko in ga premočno popraviš v željeno smer na kar gre v nasprotno in imava pista cik cak vzlet iz tega je pa LOTO

Simulator nima nikakršne resne veze z vodenjem modela malo samo pri vožnji k in od sebe
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Stara sablja
 
Prispevkov: 1522
Pridružen: 06.03.2003, 18:18
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Mr.Bostjan » 16.08.2004, 16:34

Živjo!

Značilnost klasičnega podvozja je, da je po svoji naravi nestabilno. Razlog se skriva v lokaciji težišča modela, ki se nahaja za glavnim podvozjem. Posledica pa je, da model zmoti že vsaka manjša motnja in model zavije iz želene smeri. Zaradi tega ti ni preostane drugega kot da natreniraš rokico, da boš model lahko ustrezno lovil ... pri tem si lahko pomagaš tudi s simulatorjem, kjer imaš (kot si omenil) podobne probleme (torej je dokaj realističen). Vaja dela mojstra. :D
Lep podzrav,
Boštjan Perdan
DMA Modra ptica
Uporabniški avatar
Mr.Bostjan
Član
 
Prispevkov: 99
Pridružen: 18.04.2004, 22:42
Kraj: Šenčur

OdgovorNapisal/-a Ace of Sky » 17.08.2004, 16:48

Se pravi ni drugega kot trening in rokca.

Hvala za vas trud!
Only one is the best!
Uporabniški avatar
Ace of Sky
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 04.08.2004, 21:38
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a Živnorc » 20.08.2004, 12:24

Halo. Se pridružujem debati.
To, kar se dogaja s tvojim piperjem, ni samo tvoj problem, ampak je problem vseh, ki imajo Piperje J3.
Trup je zelo kratek, razpetina zelo velika, zato pride do zanašanja po pisti. Problem pri Piperju je tudi, ker ima krila ravna kot ploh in se rad zvrne med pristajanjem, ko je hitrost že zelo majhna. Morda nasvet za bodočega graditelja: Naredi krila s cca 3 stopinjami aerodinamičnega zvitja. Za poletanje pa samo TRENING.

LP.
Uporabniški avatar
Živnorc
Član
 
Prispevkov: 57
Pridružen: 19.08.2004, 13:38
Kraj: Škofljica

OdgovorNapisal/-a ultralajt » 20.08.2004, 14:32

Če pogledaš kdaj na letališču tapravo letalo s klasičnim "taildragger" podvozjem lahko vidiš kako pilot kar precej in sunkovito "maha" s smernim krmilom vse dokler se rep ne dvigne od tal. Ko tako opazuješ, se ti zdi da skoraj pretirava, a v resnici pilot pravočasno popravlja tendenco letala da bi skrenil s prave poti....
Kasneje kot bi popravljal smer težje bi bilo.

Kaj češ! Tako je to in se je pač treba s tem spoprijeti. Zato pa je zanimivo a ne!

LP Mitja
Uporabniški avatar
ultralajt
Forumski veteran
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 07.04.2004, 16:35

OdgovorNapisal/-a Ace of Sky » 20.08.2004, 16:53

hvala za nasvete!
Only one is the best!
Uporabniški avatar
Ace of Sky
Novinec
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 04.08.2004, 21:38
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a -=ZeroCOOL=- » 20.08.2004, 23:14

Tudi jaz bi potrdil, dabo treba več vaje, večjo vzletno hitrost, na pisti pa ga probaj obdržati ravno z smernim krmilom! Meni še panoptikumov pier dela težave, kaj šele taka velika stvar! :D


Jan
Xray XB8E, Xray XB9E Rally, Xray T4 '13,Xray X1, Xray M18T PRO, Sanwa MT4S, GensACE, REDS Motors, Tekin Motors, MuchMore, LRP, HobbyWing, Futaba
Uporabniški avatar
-=ZeroCOOL=-
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 02.02.2003, 23:27
Kraj: Maribor


Vrni se na Splošno..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron