need for speed

Pogovori o vsem mogočem izven modelarstva ...

Moderator: nitro-s

need for speed

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 03.09.2004, 22:58

ko navidezni volan zamenjaš s pravim. več na spodnjem linku.


[url]
http://sportnosrce.ath.cx:8080/clanki/testdriveaudi.htm
[/url]


sodelujoči pri tem:

- jaz
- audi tt
- sony p 72 digitalni fotič


Opozorilo:
za vsa taka in podobna dejanja odgovarjajo izključno vozniki sami.
potrpežljivost, kontrola ter predvidevanje so glavne odlike dobrega voznika, hitrost je samo stranski efekt.
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 03.09.2004, 23:07

No si se le enkrat peljal v "avtu". :wink:
Sicer škoda, da ni bil 224 konjski, ker tisti pa trga gate.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a branez » 03.09.2004, 23:33

Lepa zadevica, priznam!



Pa še moja izkušnja:

Vsak dan vozim 225 KM in 300 Nm (240 km/h in 7,4s do 100km/h), maksimalna oprema. Ko se prvič vsedeš rečeš UFFFFF :shock: , po nekaj letih pa se mi sploh ne zdi več veliko in bi nabavil še nekaj osličkov pod pokrov...


Nekoč sem razmišljal o čip tuningu na cca. 300 KM 8) . Zdaj pa raje razmišljam o ceni servisa in registracije (ko pride leto okoli...)


Aja, Volvo 850 karavan T5 , če koga zanima.


Lp, Branko
Uporabniški avatar
branez
Član
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 16.09.2003, 15:00
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 03.09.2004, 23:42

@tomy: zdaj to morš definirat, ker v avtu sedim skor vsak dan. sem pa res prvič vozil dokaj športen avto, verjetno si mislil športen avto. mi pa avto ni ravno všeč, predvsem zato, ker sem dokaj visok, avto pa od znotraj ni ravno ugoden za ljudi nad 180 cm. tvoj se mi bolj dopade, če smo že pri tem.

drugač pa bi raje posegel po kakem italijanu ali pa japoncu. pa ne zdaj mislit, da pod ITALIJAN mislim Alfo od koder je tud moj nick - so samo še lepe, niso več tak športne.

glede konjev. za začetek dovolj, samo bi kaj hitro posegel po več, priznam. kak dober izpušni sistem bi pasal na tak avtek, saj ta serijski kajje gor, je hmmm, ni nobenga zvoka, ki bi poudarjal športni značaj. še moj model ma boljši sound se mi zdi. :lol: . ma , pustimo to, gremo se raje kje drugje izživljat in tišat.
Lep pozdrav(best regards)
Aleš Berce


www.fotobanda.si
www.tehnox.si
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

OdgovorNapisal/-a ELO » 04.09.2004, 09:00

branez napisal/-a:Lepa zadevica, priznam!



Pa še moja izkušnja:

Vsak dan vozim 225 KM in 300 Nm (240 km/h in 7,4s do 100km/h), maksimalna oprema. Ko se prvič vsedeš rečeš UFFFFF :shock: , po nekaj letih pa se mi sploh ne zdi več veliko in bi nabavil še nekaj osličkov pod pokrov...


Nekoč sem razmišljal o čip tuningu na cca. 300 KM 8) . Zdaj pa raje razmišljam o ceni servisa in registracije (ko pride leto okoli...)


Aja, Volvo 850 karavan T5 , če koga zanima.


Lp, Branko


u, hud hud avto, za diskretne dirkače oziroma poznavalce.....!

pihne se ga pa lahko brez problemov na 400+HP

p.s.: meni se je najbolj dopadel rumen s tistimi hudimi Mg platišči. kakiga maš ti?
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a ELO » 04.09.2004, 09:06

TomyBoy napisal/-a:No si se le enkrat peljal v "avtu". :wink:
Sicer škoda, da ni bil 224 konjski, ker tisti pa trga gate.


to je tudi prešvoh!

pri avdiju se začne z s4 (2.7biturbo), še boljši pa je rs4, 315HP iz 2,3l motorja! to pa so pospeški, ko ti še kroglice v jajčkah rotirajo od veselja!

aja, pa to so avti, za poznavalce, tt je zgolj precenjena igrača za sinčke....
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 04.09.2004, 12:00

ELO napisal/-a:aja, pa to so avti, za poznavalce, tt je zgolj precenjena igrača za sinčke....


Se strinjam , da je avto dokaj neuporaben, samo beseda je o Roadster -ju.
Kot prvo kljub staremu agregatu, ki je še vedno v TT-ju 1.8 T 224 PS, je glede na to, da ima avto samo 1200 kg, le ta pravi gokart na cesti. In če bi ta avto kdaj vozil, bi vedel o čemu je govora. Pospeški 6.4 sec ni mačji kašelj, da ne govorimo o še vedno najboljših zavorah. (glede na audi modele). Na track testu DSF, mislim da zavorna pot okoli 36m (iz 100km/h -0km/h). Sama lega vozila je pa itak :shock: :shock: . Sam sem imel doma na testu, prvi model. Potem so bile neke pripombe, o nestabilnosti avtomobila pri viskoih hitrostih, tako da so do danes te napake odpravil. Čeprav, po tem kar sem vozil, bi moral res biti pravi "manijak" da bi spravil ta avto iz ceste, ker te QUATTRO enostavno prisesa na cesto.
Nov motor 2.0 FSI Turbo, ki bo na začetku imel 200PS, bo tako za športne modele v naslednjih letih prestavil mejo konjev, upam da tudi preko 250. Govora je o serijskih motorjih!!

ELO napisal/-a:pri avdiju se začne z s4 (2.7biturbo), še boljši pa je rs4, 315HP iz 2,3l motorja! to pa so pospeški, ko ti še kroglice v jajčkah rotirajo od veselja!
.


No da ti malo razložim.
Stari S4 2.7 biturbo z 265 PS, za takrat veliko, danes dosti premalo za takšen motor.
Tisto z 315 PS pa ni RS4 ampak RS2. ! Avto je izšel z pomočjo PORSCHE -ja v AVANT različici.
Danes ga lahko kupiš za 6-15.000 Eur-ov. Odvisno spet kakšen tuning ima, saj so te avtomobile noro navijali. V SLO sta trenutno dva, ki imasta preko 500PS. Samo maš pol generalko vsake.... :roll: :roll:
Potem je tukaj prejšni model RS4 z 380 PS, apsolutni biser. Isti motor kot ga je imel prvi S4, so naspidiral kar za 115 konjev.
Ta model je odpihnil takratno konkurenco ala C55 AMG , M3...
Sedaj so pa z novim S4 vse skupaj spet umirili na 344PS, odstranili turbino in vgradili za moje pojme, danes nesmiselnim V8 motor.

Še nekaj podatkov za AVANT modele. :)
RS2
Motor:
2226 ccm
5 Cylinders Turbocharged
Torque 409.5 Nm
1595
315 PS
Slika
0-100 kph 4.8 sec
1/4 Mile 13.60S
Top Speed 254.2 km/h

RS4
Motor
2671 ccm V6 twin-turbo
380 PS
1620 kg
Slika
0-100 kph 4.7 sec
Top Speed 250 km/h limited

S4
4163 ccm V8
1700 kg
344 PS
Slika
0-100 kph 5.6sec
Top Speed 250 km/h limited
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ELO » 04.09.2004, 14:33

ja, sem zamešal!

rs2 je pravi, za tistega s4 (2,7biturbo) pa mi je lastnik rekel da ima 270hp, osnova pa je bil a4 avant. tako da ne vem, sta ba oba huda, sem vozil!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 04.09.2004, 16:47

tu zdaj lahko potegnemo eno ven: dvomit v tomyjeve sposobnosti ni dobro:D. Še sam morm priznat , da me včasih premaga v poznavanju avtov. Sicer , mel je tud že veliko več avtov kot jaz

:D

svaka čast tomy. naslednjič greva skup na giro s kakim takim avtom.
Lep pozdrav(best regards)
Aleš Berce


www.fotobanda.si
www.tehnox.si
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 04.09.2004, 17:32

:)
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 04.09.2004, 20:31

Jst sicr nism poznavauc sam se mi zdi mau čudnu, de bi pr hitrosti 210 km/h u sam 400 metrih pršu na 240 km/h... :? :? :? Tu se pravi de bi zadevca mougla vleč ku svinja...Lhku de se motm....
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 04.09.2004, 21:44

Logično da vleče, saj slika lepo prikaže, tako pač je.
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a cuoresportivo » 04.09.2004, 23:54

če meni ne verjameš , pa niti doctor Tomyju, potem pa se gremo pelat ko bo spet na voljo ta isti avto. Avto pač ma flexibilen in "dokaj" močan motor. sicer pa....slike jasno kažejo. 8)
Uporabniški avatar
cuoresportivo
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 821
Pridružen: 04.06.2003, 18:51
Kraj: Šentilj\Slovenia

OdgovorNapisal/-a Yoni » 05.09.2004, 08:33

Sej ne de se hvalm sam sm se pelu s sosedm z Lancio HF integrale 2.0 (185 KM) pa ni pršlu u 400 m s 160 na 190 km/h kaj šele z 210 na 240 km/h.
Tako je moje mnenje...
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a TomyBoy » 05.09.2004, 09:20

Tukaj sem našel podatke za 210 PS Integralko. Pospeški sicer ubijajo 5.7 sec. Vendar je končna samo 220 km/h. Tako da, do 240 niti ni moglo iti. :?
Čeprav mi ni najbolj jasno, tole bi moralo iti 240km/h..
http://www.supercars.net/cars/1991@$Lan ... ioneg.html
Uporabniški avatar
TomyBoy
----------------------------
----------------------------
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 16.05.2003, 22:39
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Yoni » 05.09.2004, 10:18

Sej nism napisu de je šlu 240...
Sam tu je starejši model.
Tista ku sm se jst z njo pelu je mela mal novejšo obliko karoserije (motor pa isto klinc).
S tako ku je ta na sliki dirka moj žlahtouc na gorsko hitrostnih dirkah v Sloveniji.
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.09.2004, 21:45

lahko pa uporabite določene zadeve iz fizike in izračunate čas, v katerem bi se naj ta razlika dosegla in boste ugotovili da..... je to utopija!!!!!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a Yoni » 05.09.2004, 21:47

ELO kako misliš utopija...
Vodafone McLaren Mercedes
____________________
Modelarji vseh dežel...združite se!
Uporabniški avatar
Yoni
Naš človek :)
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 05.08.2004, 16:50
Kraj: Bogu iza nogu...

OdgovorNapisal/-a ELO » 05.09.2004, 21:50

180alkolkožekonjev ne pridela razlike iz 210 na 240kmh/h v 400m pa če si đoni bravo!
Bizgec jaz, bizgec ti, bizgeci mi vsi!!!
Uporabniški avatar
ELO
MSM forum moderator
 
Prispevkov: 2437
Pridružen: 04.11.2002, 07:57
Kraj: Dol pri Hrastniku

OdgovorNapisal/-a branez » 05.09.2004, 21:59

Ko pri 200 km/h pohodiš gas do konca, te še vedno stisne v sedež. Če ne doživiš, potem težko verjameš. Kot recimo pri "navadnem" avtu v četrti pri 100 km/h.


Sem pa lani vozil BMW 760 iL... (tovarniški testni voznik - Slovenec, ga je pripeljal v SLO iz tovarne). To pa je spet nova dimenzija, saj ima še enkrat več konjev kot moj (mislim da okoli 445), pa navora malo morje!?!!?!?
Uporabniški avatar
branez
Član
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 16.09.2003, 15:00
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Malo za sprostitev

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov

cron