Marsikaj kar piše se mi ne zdi realno, tole je pa realnost. Na filmčku ima motor dušilec v trupu, kar je najpogostejša oblika dušilca na tovrstnih motorjih. S takim dušilcem ima motor običajno več moči kot z dušilcem direkt na cilindru. Še več bi dal od sebe z resonanco, a na takih motorjih je resonanca redkost.
Meni se zdi za 12 kil tole kar v redu, pravzaprav ne samo to, povsem na nivoju 80 kubičnih motorjev. Več je nerealno pričakovati, kajti 35% scale ima običajno čez 2,5 m čez krila, kdor pa danes hoče, da tak model trga, bo vgradil 100 kubičnega bokserja.
Z 12 kil težkim modelom se pa ob 15 kil potega ne da delati torque rol, 3 kile potega, odklonjene repne površine zapravijo kot za šalo, takrat gre pa model samo še dol, tale pa ni ravno streljal, potegnil pa je. Takole leteti, se z kaj manj kot potegom, ki je teža X 1,5 ne da. Tisto, da se da viseti na propelerju, če poteg malo presega težo modela, so ugotovitve "teoretikov"
