Tole ti lahko takoj odgovorim:
Lipo v hotlinerju so dvorezen meč.
OK, prvo pridejo stroški malo več kot paket NiMhjev. Problem je v tem, da se potrebuje MOČ pri vzpenjanju. In jasno moč = U x I. In tisti I potem kar precej stane. Če me razumeš. Da se seveda dat gor manjši propeler in se bolj počasi cjaziti gor ampak to potem ni to....
Cena - še vedno, še sploh za zmogljive akuje. Vendar če imajo 3 x toliko energije pri enaki ali celo nižji masi potem summa summarum ne pride toliko. Pa še polne so vedno in ready for action
Kar se lahko pojavi je problem z nizko maso. Nizka masa je suprca za "oooooo"

vzpenjanja, za prodornost pa ni. Brez gibalne količine pa izgleda stvar tako kot bi bila iz "papirja".
Brezveze je potem svinec notri tlačit ... raje več akujev in vezava v paralelo, vzporedno oz večji akuji (če je to možno). Ampak to spet stane...
Če greš na pobočje si spedenaj "heavy duty" NiMH paket. V smilslu GP1100 ali GP2200 (če gre notri) 2 v paralelo! Boš imel maso in kapaciteto pa še akuji ne bodo toliko trpeli (polovična tokovna obremenitev na paket!).
2P GP1100 - do 100 A
2P GP2200 - do 200 A

Sakura Racing XI Sport Master (Endurance, stock, mild modified, modified), Hyper GTB E, Tekno EB48, itd...